Echt een mooi meisje Vliegje!! Daar kunnen jullie mega trots op zijn! En je avatar doet het hoor Oh en bedankt allemaal voor de complimenten over mijn buik
Ben ik nou echt zo'n mietje of vraag ik echt teveel van mezelf? Vandaag met mijn vriendin naar de stad gegaan. Ik had het na een uur al helemaal gehad! Ik wou alweer terug naar huis, was het lopen en staan beu. Zo snel al?! Is dit normaal of ben ik gewoon een mietje?! Kan zo weinig hebben....!
Haha ik heb dat altijd. Ik houd niet van winkelen Ik merk de laatste week wel dat ik een kort londje heb Onze uk doet vandaag erg raar hij ligt nu ineens helemaal aan de linkerkant in mn buik best pijnlijk. Heb ook al 3 dagen last van te goed werkende darmen. Ben benieuwd hoe lang hij nog blijft zitten
Ik ben er ook snel klaar mee hoor, krijg dan wat kleine pijntjes en word dan wat prikkelbaar... Vandaag in de Prenatal vroegen ze of ik kaartjes wilde voor de 9 maandenbeurs. Ik moet er niet aan denken! Heeeel veel vrouwen, warm, druk, hele dag slenteren... Verschrikkelijk.
Pfieuw ik ben dus gelukkig niet de enige?! Ik hou ook niet van winkelen, maar na een uur is wel heeeel snel! En nee 9 maanden beurs... Al zou ik geld toe krijgen zou ik nog niet gaan!
Je kan beter te goed werkende darmen hebben dan het omgekeerde! Wel vervelend als het pijn doet! Spannend he?!
Wij gaan wel naar de negenmaandenbeurs. Wel met een viskrukje, zodat er altijd een plekje is om ff te zitten. Normaal gingen we in deze tijd van het jaar naar de motorbeurs.
Het wordt idd steeds spannender. Ik ben gewoon benieuwd of hij eerder kont of juist niet. Mijn vrouw werkt in een flexpoel wat best lastig is ze is dus niet op vaste tijden thuis en bang dat ze alles mist. Ik zei ook al zo snel gaat het niet hoor. Woensdag weer naar de vk kijken wat die zegt. Nu intussen het boek zwangerschap voor dummies lezen en vooral het stuk over de bevalling want ik had geen zin in een bevallings cursusXD
@Miss Wij zijn wel naar een bevallingscursus avond geweest. Maar hoe zij het vertelden was wel erg rooskleurig..
Ik heb ook geen cursus gedaan. Komt goed hoor. Op het moment van bevallen voel je wat het beste werkt voor je. Laat het over je heen komen! Mijn partner heeft wel een cursus gedaan, -bij onze zoon-, echter kan ze nu niet zeggen dat die cursus perse nodig was voor de bevalling. Al is dat per persoon verschillend.
In het boek staat het ook niet heel mooi omschreven maar elke bevalling is toch anders en we zien het wel. Ga gewoon uit van lang en pijnlijk haha dan komt het vast goed
Miss, als je darmen zich legen kan de bevalling wel eens beginnen maar wanneer ben je uitgerekend? Ik had graag naar de 9 maanden beurs gegaan, maar veel te druk met een baby en kinderwagen denk ik haha. En nog teveel last van mijn buikwond. Logisch hoor meiden dat het wat teveel wordt. Ik had dat met 33/34 weken heel erg. Ik zat er ff flink doorheen vandaag. Reva slaapt overdag slecht, lijkt geregeld een regeldag te hebben waardoor ik onderhand de hele dag met haar aan de tiet loop en amper tijd heb om te plassen. Sommige dingen worden je niet verteld over babies en de kraamtijd hahaha. En vind het soms echt pittig. Ben erg onzeker en als ik dan een huilende of ontevreden baby aan de borst heb wordt ik soms een beetje wanhopig en twijfel aan mezelf of ik het wel goed doe. Maar het hoort er allemaal bij zeggen ze, plus een dosis hormonen natuurlijk... Uiteindelijk heeft ze in haar eigen wieg geslapen van 17u tot 20u dus das een record! Ben ik in die tijd ff intiem met vrouwlief, komen we erachter dat de babyfoon nog aan staat... en die reikt 3km! Hahahahaha! Dus kanaal 3 had een lesbische versie van fifty shades.
Whaha Vliegje, ach hebben meer mensen een verzetje gehad Dat je daar gezien de pittigheid uberhaupt nog zin/puf in had... Wat betreft je onzekerheid denk ik idd dat veel vrouwen dat hebben hoor! Er zal vast een hoop niet verteld worden en er zal genoeg tegenvallen maar je doet je best meis en niemand krijgt er een certificaat bij hoe je moeder moet zijn. We moeten t allemaal maar doen....