Dreamy, ja het is soms zo lastig niet aan jezelf te gaan twijfelen en ik ben al zo'n onzeker typje. Maar je gevoel volgen is het beste zeggen ze haha. Nou heb juist veel behoefte aan intimiteit haha. Samen zijn en de bevestiging krijgen dat we het samen wel kunnen enzo. Dat we elkaar ook niet vergeten. Maar eerlijk, je moet de tijd voor zulke momenten echt zoeken en ervan profiteren haha. O.Miss ja dat duurt nog eventjes hihi.
Denk dat iedere moeder ook wel onzeker is in het begin. Ik droom er zelfs over! Heb sowieso de meest vreemde dromen sinds mijn zwangerschap Dan droom ik dat ik mijn kindje heb en op de bank ligt. Dan laat ik de kleine per ongeluk van de bank vallen, geef ik daarna borstvoeding maar ipv de melk in de mond spuit ik alles in haar gezicht en tot slot kom ik er dan achter dat ik al 2dgn geen poepluier heb verschoont. In mijn droom word ik dan heel onzeker en snap niet dat ik het allemaal niet kan....tis zo levensecht allemaal haha... Ik begin de kleine steeds vaker te voelen! Zo mooi vind ik t! Mijn vrouw kan niet wachten tot ze t ook kan voelen!
Hahahaha vliegje wat een verhaal hahahahahha!! Het zal je gebeuren zeg dat iemand lekker mee zit te luisteren hahahha. Geweldig. Wel fijn dat jullie samen even een intiem moment hebben kunnen vinden. Zo belangrijk! Tja ik denk dat ik in het begin ook onwijs onzeker zal zijn of ik het wel allemaal goed doe, maar meestal is vertrouwen op je gevoel het best En jullie meisje ziet er onwijs goed uit dus volgens mij doen jullie het prima hoor Ik ben gisteren ziek thuis gebleven. De kleine was mega onrustig in mn buik en ik zelf liep te kwakkelen. Jammer want ik had cursus die ik nie wilde missen, maar het ging echt niet. Voel me nu wel iets beter maar nog niet optimaal. Nog maar een rustig dagje dus. 12 Maart hebben we de groei echo. Duurt nog zo lang!!!
Vliegje, wat een mooie foto (en een mooie meid natuurlijk), haar ogen zijn zo helder en open! Kijkt echt nieuwsgierig de wereld in Vandaag is mijn verlof begonnen, heerlijk! Ik kwam de laatste week iedere dag thuis met hoofdpijn en moest dan echt gaan liggen. Het was dus goed zo.
Mrs Bucket geniet van je verlof! Jessje hoe voel je je nu? Hier trouwens op dinsdag de 20wknn echo! Spannend! Oh trouwens een tip: op de Wehkamp staat de Negenmaandenbeurs aanbieding van Pampers 2+1 gratis. Ik heb direct wat besteld :-D
Ochnee?! Dat scheelt nog meer...shit... Ik heb nog niet betaald bij Wehkamp dus hopelijk kan ik t nog annuleren. Hoeveel van welke maten hebben jullie besteld Spunkie?
Wij hebben van elke maat 1 pak besteld, 1x maat1 en 1x maat 2. Maar we hadden al een voorraadje in de kast liggen. Staar je sowieso niet blind op pampers. Kruidvat schijnt ook erg goed te zijn. Daar hebben we een klein pakje van. Zat in de mamatas van kruidvat.
Pampers zijn elke week wel ergens in de aanbieding en als je voordeelkaart van de kruidvat hebt krijg je vaak ook nog eens extra aanbiedingen
Klopt! Gisteravond bij de kruidvat Zwitsal producten gekocht, die waren al in de aanbieding en met de V.I.P. koopavond nog eens extra 20% korting op de drie duurste artikelen.
Bedankt meiden voor alle tips! Mijn eigen tip voor jullie was de slechtste haha...wij gaan zo ri de Negenmaandenbeurs. Heb gratis kaartjes, heb al bekeken waar ik heen moet zodat het een niet al te slopende onderneming gaat worden. Uiteraard pampers bestellen
Ik had ook alles uitgepland. Maar het is helaas toch een hele onderneming geworden. Ik irriteerde me vooral aan de hoeveelheid kinderwagens... whahahahaha...
Alle aanbiedingen voor luiers staan op Luier aanbiedingen vinden? Luiers in de aanbieding vind je hier | luierinfo.nl . Hartstikke handig!
Wisten jullie dat de Kruitvat gratis thuisbezorgd? Scheelt heel veel gesleep met luiers en pakken billendoekjes. Ik vind de Kruitvat luiers fijn als je kindje wat ouder is en wat vastere ontlasting krijgt. Hier poepen ze vaak langs de luier heen. Maatje 1 gebruik je ongeveer eerste 4 tot 6 weken. Maatje 2 kan je ook een week of 4 gebruiken maar je kunt ook al snel naar maatje 3 omdat die maten overlappen. Ik had (per kindje) 3 grote pakken van elke maat. Ik kwam bij C. goed uit en bij N. en F. nu ook.
Pampers New Baby Mid Pack Maat 2 (1+1 gratis)? Bestel nu bij wehkamp.nl Voor degene die nog gebruik willen maken van de beurs actie. Heb op artikel nummer kunnen vinden, gewoon op de website staat deze actie namelijk niet. Dit is voor twee keer maat twee
Wij gisteren naar de beurs geweest. Moet zeggen dat t qua drukte meeviel maar dat slenteren is nooit prettig en zeker niet nu ik sneller last van mijn onderrrug krijg :/ Op de beurs werd de de 1+1 actie van Pampers ook gewoon via de website van Wehkamp besteld terwijl ik deze actie de dag ervoor zelf idd niet kon vinden! Afijn, heb eea besteld en mocht je pakken over hebben (gesloten) dan kan je dat bij een Etos of KV gewoon omwisselen. Nou top! Verder een babyfoon met korting gekocht en krijgen daar ook nog een Dream Nightlight Projector bij. Superleuk! Op t plafon verschijnt dan een sterrenhemel incl 4 rustgevende slaapliedjes welke daarna automatisch uitschakelt. Ohja en Dooky is ook ideaal en leuk! Universeel op elke MaxiCosi, wandelwagen en reiswieg te gebruiken ter bescherming van wind, regen en UV licht ed. Kortom geslaagd uitje incl gratis entree haha...
Ik zou wel willen maar doe het niet. Hij zit zo ver ingedaald dat ik mn liezen en heupen dat ik het niet aan durf. Zie wel de aanbieding van pampers dus die ga ik ook nog ff bestellen. Nog meer goede tips?