Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha vliegje
    Ben 18 maart pas uitgerekend dus is nog wwl ff.

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy, ja het is soms zo lastig niet aan jezelf te gaan twijfelen en ik ben al zo'n onzeker typje. Maar je gevoel volgen is het beste zeggen ze haha.

Nou heb juist veel behoefte aan intimiteit haha. Samen zijn en de bevestiging krijgen dat we het samen wel kunnen enzo. Dat we elkaar ook niet vergeten. Maar eerlijk, je moet de tijd voor zulke momenten echt zoeken en ervan profiteren haha.

O.Miss ja dat duurt nog eventjes hihi.

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Denk dat iedere moeder ook wel onzeker is in het begin. Ik droom er zelfs over! Heb sowieso de meest vreemde dromen sinds mijn zwangerschap ;)

Dan droom ik dat ik mijn kindje heb en op de bank ligt. Dan laat ik de kleine per ongeluk van de bank vallen, geef ik daarna borstvoeding maar ipv de melk in de mond spuit ik alles in haar gezicht en tot slot kom ik er dan achter dat ik al 2dgn geen poepluier heb verschoont. In mijn droom word ik dan heel onzeker en snap niet dat ik het allemaal niet kan....tis zo levensecht allemaal haha...

Ik begin de kleine steeds vaker te voelen! Zo mooi vind ik t! Mijn vrouw kan niet wachten tot ze t ook kan voelen!

4. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Hahahaha vliegje wat een verhaal hahahahahha!! Het zal je gebeuren zeg dat iemand lekker mee zit te luisteren hahahha. Geweldig.
    Wel fijn dat jullie samen even een intiem moment hebben kunnen vinden. Zo belangrijk!

Tja ik denk dat ik in het begin ook onwijs onzeker zal zijn of ik het wel allemaal goed doe, maar meestal is vertrouwen op je gevoel het best ;)
    En jullie meisje ziet er onwijs goed uit dus volgens mij doen jullie het prima hoor ;)

Ik ben gisteren ziek thuis gebleven. De kleine was mega onrustig in mn buik en ik zelf liep te kwakkelen. Jammer want ik had cursus die ik nie wilde missen, maar het ging echt niet. Voel me nu wel iets beter maar nog niet optimaal. Nog maar een rustig dagje dus. 12 Maart hebben we de groei echo. Duurt nog zo lang!!!

5. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Vliegje, wat een mooie foto (en een mooie meid natuurlijk), haar ogen zijn zo helder en open! Kijkt echt nieuwsgierig de wereld in :)

Vandaag is mijn verlof begonnen, heerlijk! Ik kwam de laatste week iedere dag thuis met hoofdpijn en moest dan echt gaan liggen. Het was dus goed zo.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O fijn meis, verlof! Geniet ervan :)

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Mrs Bucket geniet van je verlof!

Jessje hoe voel je je nu?

Hier trouwens op dinsdag de 20wknn echo! Spannend!

Oh trouwens een tip: op de Wehkamp staat de Negenmaandenbeurs aanbieding van Pampers 2+1 gratis. Ik heb direct wat besteld :-D

8. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Op de negenmaandenbeurs, was het 1+1, gratis thuisbezorgd en gratis billendoekjes. :D

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #2549 Dreamygirl, 26 feb 2015
    Laatst bewerkt: 26 feb 2015
    Ochnee?! Dat scheelt nog meer...shit...
    Ik heb nog niet betaald bij Wehkamp dus hopelijk kan ik t nog annuleren.

Hoeveel van welke maten hebben jullie besteld Spunkie?

10. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Wij hebben van elke maat 1 pak besteld, 1x maat1 en 1x maat 2.
    Maar we hadden al een voorraadje in de kast liggen. Staar je sowieso niet blind op pampers. Kruidvat schijnt ook erg goed te zijn. Daar hebben we een klein pakje van. Zat in de mamatas van kruidvat.

11. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pampers zijn elke week wel ergens in de aanbieding en als je voordeelkaart van de kruidvat hebt krijg je vaak ook nog eens extra aanbiedingen;)

12. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Klopt! Gisteravond bij de kruidvat Zwitsal producten gekocht, die waren al in de aanbieding en met de V.I.P. koopavond nog eens extra 20% korting op de drie duurste artikelen. :D

13. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL

Die wekelijkse aanbiedingen zijn maar 15 tot max 33% dus de 1+1 actie is wel degelijk een koopje.

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt meiden voor alle tips! Mijn eigen tip voor jullie was de slechtste haha...wij gaan zo ri de Negenmaandenbeurs. Heb gratis kaartjes, heb al bekeken waar ik heen moet zodat het een niet al te slopende onderneming gaat worden. Uiteraard pampers bestellen :)

15. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Ik had ook alles uitgepland. Maar het is helaas toch een hele onderneming geworden. Ik irriteerde me vooral aan de hoeveelheid kinderwagens... whahahahaha... :D

16. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Wisten jullie dat de Kruitvat gratis thuisbezorgd?
    Scheelt heel veel gesleep met luiers en pakken billendoekjes.

Ik vind de Kruitvat luiers fijn als je kindje wat ouder is en wat vastere ontlasting krijgt. Hier poepen ze vaak langs de luier heen.

Maatje 1 gebruik je ongeveer eerste 4 tot 6 weken. Maatje 2 kan je ook een week of 4 gebruiken maar je kunt ook al snel naar maatje 3 omdat die maten overlappen.
    Ik had (per kindje) 3 grote pakken van elke maat.
    Ik kwam bij C. goed uit en bij N. en F. nu ook.

18. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Wij gisteren naar de beurs geweest.
    Moet zeggen dat t qua drukte meeviel maar dat slenteren is nooit prettig en zeker niet nu ik sneller last van mijn onderrrug krijg :/

Op de beurs werd de de 1+1 actie van Pampers ook gewoon via de website van Wehkamp besteld terwijl ik deze actie de dag ervoor zelf idd niet kon vinden! Afijn, heb eea besteld en mocht je pakken over hebben (gesloten) dan kan je dat bij een Etos of KV gewoon omwisselen. Nou top!

Verder een babyfoon met korting gekocht en krijgen daar ook nog een Dream Nightlight Projector bij. Superleuk! Op t plafon verschijnt dan een sterrenhemel incl 4 rustgevende slaapliedjes welke daarna automatisch uitschakelt.

Ohja en Dooky is ook ideaal en leuk! Universeel op elke MaxiCosi, wandelwagen en reiswieg te gebruiken ter bescherming van wind, regen en UV licht ed.

Kortom geslaagd uitje incl gratis entree haha...

20. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou wel willen maar doe het niet. Hij zit zo ver ingedaald dat ik mn liezen en heupen dat ik het niet aan durf. Zie wel de aanbieding van pampers dus die ga ik ook nog ff bestellen. Nog meer goede tips?

Deel Deze Pagina