Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Wij willen wasbare luiers gaan gebruiken. Vrij prijzig in aanschaf, maar uiteindelijk wel goedkoper. Iemand ervaring hiermee?

Gisteren positiekleding die ik niet meer pas verkocht. Gek om deze dingen al weg te doen terwijl de kleine nog niet eens geboren is haha.

2. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring mee. Mijn vrouw werkt in de kinderopvang en zegt blij te zijn ze nooit twgen te komen. Sommige luiers stinken zo dat je ze meteen kwijt wil. Haha

Lijkt me idd ook raar om nu al kleding weg te doen. Ik heb twee shirts en verder geen positiekleding alles past gewoon nog.

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wasbare luiers lijkt me zo'n gedoe.. je wilt niet weten hoeveel was je de 1e dagen hebt. De wasmachine heeft hier de 1e dagen non stop gedraaid, ook de nachten. Moet er niet aan denken poepluiers in de machine te hebben.

Hier lopen we tegen de middagdutjes aan. Of nou ja, de overdagdutjes. Reva vertikt het.. we krijgen haar overdag bijna niet in slaap. Vanochtend gelukkig nog 1,5 uur geslapen en nu proberen we het weer. Ik kan niet de hele dag met haar rondlopen, straks werk ik weer fulltime, wil af en toe kunnen plassen ook.. echt lastig! Sommige kindjes moeten zich overdag leren in slaap te krijgen zeggen ze. Maar hoe, dat moeten wij nog uitvinden haha.

4. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Nja je doet natuurlijk niet de luiers meteen in de wasmachine, je haalt het doekje eruit en dan eerst in een emmer sop. We zullen int begin wel gewone luiers gebruiken.

Tja ieder kind is natuurlijk anders! Hebben jullie opvang voor als jullie beide weer gaan werken? Nou hopelijk gaat ze gauw haar slaapjes doen ;)

5. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Alweer 35 weken...

6. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Mooi buikje hoor!! Einde is in zicht! Spannend he?!

7. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Zeker spannend. Het aftellen is begonnen.
    Gisteren de gipsbuik gemaakt. Het resultaat zal ik nog wel posten.
    Eerst nog schuren. En dan beschilderen.

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Mooie buik Spunkie!
    Hier word op dit moment de babykamer gestuukt :)
    Ik ben in de tussentijd de keuken aan t uitsoppen, hoezo nesteldrang haha...

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mooi bescheiden buikje zeg!

Ik ga 36 uur terugwerken over 4 dagen (werkte nu 37,5 over 5 dagen). Dus wordt pittig. Mijn vrouw werkt parttime 3 dagen. Zij is dus 2 dagen thuis, ik 1 dag, mijn moeder komt hier een dag oppassen en 1 dag gaat Reva naar mijn schoonouders.

10. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Dus geen opvang?

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje werken jullie onregelmatig dan verspreid over de hele week?

12. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons gaat hij 2 halve dagen naar mijn vader. Zijn beide 1 dag in de week vrij en 1 dag naar de opvang.

13. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Hier gaat ze 1 dag naar mijn ouders, 1 dag naar de schoonouders, 1 dag ben ik thuis, 1 dag is mijn vrouw thuis en 1 dag naar de opvang.

14. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    De meeste wasjes zijn al gedraaid.
    :D

15. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Haha mijn vriendin heeft ook alles gewassen al hahahaha.
    ik hoorde laatst dat het slecht is om wasverzachter te gebruiken....?

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja dat heeft volgens mij te maken met de gevoeligheid van t huidje van de baby. Alles moet volgens mij ongeparfumereerd, net als de wasgel en shampoo ed...

17. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je mag alles met een gewoon wasmiddel wassen. En idd geen wasverzachter omdat het huidje geïrriteerd kan raken.

18. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Jups, klopt.

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden, vanmiddag de 20wkn gehad. Geslacht is bevestigd en bijna alles zag er goed uit. Er is alleen een extra slag in t ritme van t hart te horen. Dat kan te maken hebben met de onrijpheid van het hart maar het kan ook een afwijking zijn. Daarom heeft de echoscopiste een verwijzing gemaakt naar het VU zks waarbij de VK de verantwoordelijkheid krijgt wat te doen. 5 min na die afspraak werden we al gebeld door de VK dat men met deze termijn zwangerschap (voor de 24wkn) het zekere voor t onzekere willen nemen. Kortom, we horen morgen wnnr we terrecht kunnen. De VK zegt ons niet teveel zorgen te maken maar ja dat doe je toch...had liever gehad dat er teentje ontbrak ofzo 😔

Pff ff ontlading thuis...was er zo positief ingegaan met t idee dat het zin had om je vantevoren druk te maken ed. en er vanuit gegaan dat t allemaal wel goed zou zijn. Ben zo moe nu van de spanning en als ik dan hoor voor de 24 wkn afbreek zwangerschapgrens slaat de paniek me toch wel om het hart 😢 ik weet dat er niets hoeft te zijn maar kan het niet uitschakelen me toch zorgen te maken, moet er niet aan denken dat er iets ernstigs is...

Een van jullie hier ervaring mee?

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    @Spunkie, nee alleen opvang bij ouders. Kinderopvang is voor ons te duur, mijn vrouw verdient heel weinig. Gaat ze meer werken, dan moeten we haar loon naar de opvang brengen dus schiet niet op.

Ik ga werken op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
    Mijn vrouw werkt het meeste op woensdag, donderdag en vrijdag, soms ook weekenden.
    Mijn vrouw is dus maandag en dinsdag thuis, ik woensdag, en donderdag en vrijdag opvang bij de moeders.
    Zaterdags ben ik gewoon thuis zou mijn vrouw eens moeten werken.

Dreamy, niet te druk maken hoor! Echt, kan van alles zijn. Ik begrijp het wel, logisch dat je bang bent. Maar komt echt wel goed!

Deel Deze Pagina