Wij komen net bij de vk vandaan onze uk had nu voor de derde x op rij een grotere blaas. Niertjes en vruchtwater zien er verder goed uit. Maar ze gaan morgen toch ff een afspraak bij de gynaecoloog maken. Het zal allemaal wel meevallen maar een keer extra kijken kan geen kwaad.
Nou dreamy ik hoop dat jullie snel wat te horen krijgen, want ik kan me voorstellen dat je je toch druk gaat maken en das niet goed. missis dat erg dan die grote blaas? Vandaag krijgen we de kraamhulp op visite voor intake... ben benieuwd!
Een grote blaas alleen niet denk ik. Maar als je op internet leest en hij zou meer symptomen hebben dan wel. Maar omdat het niet volgens en het boekje is en 3x op rij. Mogen we morgen een echo in het zh laten maken. Wij zijn er heel nuchter onder. Hoop dat het bij jullie ook allemaal meevalt dreamy gewoon positief blijven. ze kunnen heel veel en afbreken daar moet je nog niet over na gaan denken hoor. Eerst ff afwachten wat ze zeggen. Succes.
Spunkie: zo leuk die babywasjes. Ik heb geen wasverzachter gebruikt. Na een paar weken (geloof 6) ben ik dat wel weer gaan gebruiken. Dat ging prima, kindjes reageerden er niet op. Dreamy: ik zou dat ook wel spannend vinden. Natuurlijk hoeft het niets te zijn, maar je gaat toch aan akelige dingen denken. Lastig om de uitslagen af te wachten. Ik kan me voorstellen dat je het het liefste nu wil weten dat alles in orde is. Gelukkig is de kans dat het allemaal goed is vele malen hoger dan de kans dat het fout gaat. Miss: Gelukkig zijn jullie nuchter, maar het lijkt me toch wel een beetje spannend. F. had een groter niertje. Niet heel bijzonder of heftig maar het zet je wel even aan het denken of alles wel goed is. Jessje: Mijn beste vriendinnetje gebruikte wasbare luiers en is er weer mee gestopt. Het arme kind zat binnen notime onder de luieruitslag. Van alles geprobeerd en niets hielp dus weer op wegwerp. Luieruitslag weer weg. Ik heb daarom besloten om zelf ook wegwerp te blijven gebruiken, hoewel ik ook wel even aan wasbaar heb gedacht uit milieu overwegingen.
Hi meiden, Ik probeer me rustig te houden want stress is al helemaal niet goed! De kleine meid trappelt er nog steeds lekker zorgeloos op los en dat maakt me ook wel rustig! Morgen om 11.00 uur moeten we in het ziekenhuis zijn, vind t erg spannend! Hoe is de echo bij jullie gegaan Miss?
Echo is goed gegeaan was niks speciaals zeiden ze alles zag er heel goed uit hebben medische nog alles een keer gekeken. Hij was wel minder hard gegroeid maar dat is niet erg. Morgen alleen ff afspraak maken bij de huisarts denk dat ik een infectie heb aan mn poes:s is niet echt makkelijk zo net voor se bevalling. komt blijkbaar veel voor maar wil het niet hebben haha. Succes morgen. Positief blijven.
Wat fijn Miss! Minder prettig dat je een infectie denkt te hebben! Hopelijk hebben ze er iets voor wat je veilig kunt gebruiken!
Miss, ik kreeg de laatste weken ook een infectie. Hormoonkwestie denk ik. Dreamy, succes morgen! Hier een regelavond denk ik. God toch, ieder halfuur aan d'n tiet! Haha kan beter die tieten bloot houden pfff. Vannacht was het ook heel pittig, bijna geen slaap gehad. Ik hoop op een betere nacht.
Zwangere vrouwen hebben daar idd meer kans op door de wisseling van hormonen. Normaal zou ik niet naar se huisarts gaan. Maar omdat ik bijna moet bevallen en je dan het kind besmet waardoor hij spruw kan krijgen en ik borst wil geven. Hij het weer over kan dragen op mij lijkt me niet handig Vliegje hoop dat ze snel het ritme gaat vinden lijkt me echt slopend als het niet gaat zoals je wil.
Vandaag de laatste werkdag voor mijn vrouw... Nog 4 weken en dan is ze uitgerekend. Ik ben nu al zenuwachtig...
Onderzoek zojuist afgerond. We hebben wederom een volledige 20wkn echo gehad met uiteraard veel extra aandacht voor het hart. De conclusie: Er is sprake van "supraventriculaire extrasystolen (SVES), kortom extra slag van het hart of overslag van het hart. Het is een onschuldig verschijnsel zonder consequenties die op elk moment van de zwangerschap kunnen optreden en in principe altijd weer spontaan verdwijnen. In 1% van de gevallen leiden SVES tot een verlaging van de hartslag <80 of verhoging van de hartslag >200. Als dit optreed gaat het vervelend worden voor de kleine! Gezien deze uitslag dienen we nu 2x in de week op extra controle te komen bij VK om de hartslag te beluisteren. Vanaf het moment dat het ritme normaal klinkt dienen we 1x in de week extra op controle te komen en vanaf het moment dat het 2x achter elkaar normaal klinkt kunnen we overgaan op de normale zwangerschapscontroles. Er is dus niets uit te sluiten vanwege de die 1% kans maar voor nu zijn we opgelucht en hopen we dat we het snel verdwijnt!
@Dreamy Wow, toch een soort van opluchting met deze conclusie. Hopelijk gaat het hartje snel terug naar een normaal ritme.
Fijn dat ze nu extra controleren dreamy!! Hopelijk verdwijnt het snel en ist gauw weer normaal. Haha spunkie ik snap dat je zenuwachtig wordt! Komt nu steeds dichterbij Ik heb sinds vandaag een naar gevoel onderin mn buik. Mijn blaas mss dat ze erop drukt?? Fijn ist iig niet. Moet ook vaker plassen... herkenbaar?
Wanneer mag je weer naar de vk dan kunnen ze ff kijken of voelen. Moet zeggen dat het indalen bij mij ook niet fijn voelde. Hij was zo aan het duwen alsof hij eruit wilde
Spannend Spunkie nog 4wkn te gaan!! Jessje dat zou fijn zijn als ze nu toch zelf gedraaid zou zijn, toch? Onze kleine meid ligt tot nu toe op alle echo's met haar hoofdje naar beneden en drukt haar billen en/beentjes dan links of rechts bovenin mijn baarmoeder. Ja zegt de VK, voor sommige kindjes is dit echt een voorkeurspositie. Nou laat dr dat nog ff 19wkn volhouden haha...alhoewel dat worden dan wel blauwe ribben ☺️
Bij mij zat hij steeds met de voetjes omlaag en op mijn blaas te spelen. Toen is hij ineens gedraaid en heel diep ingedaald. Nu zit hij s avonds rechts onder mn ribben als ik in bed lig en links overdag dan zit hij echt klem en kan slecht bewegen. Voordeel is wel hoe groter ze worden hoe minder hard ze trappen ze duwen dan meer
Aankomende Donderdag hebben we de groei echo. Ik kan echt niet wachten! Ik heb het idee dat ze nu toch wel gedraaid is en het een gewone bevalling gaat worden, maar het blijft nog even spannend...!