Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe was de groeiecho jess?

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jessje, hoe was de echo?
    Miss, wat spannend! Het kan nu echt elk moment zo ver zijn. Heel veel sterkte!

Ik heb een borstontsteking. Ik voel met echt zwaar ziek :(

3. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is niet zo mooi chybou.
    Hier nog steeds rustig vandaag wel een paar keer deel van slijmprop verloren. Morgen weer naar vk bloeddruk enzo controle dus we zien t wel:)

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oeehh Miss, spannend!!
    Succes!

Chybou, daar blijk je inderdaad heel ziek van te zijn. Sterkte meis!

Jessje, de slapeloze nachten met een baby zijn veel zwaarder haha. Vind ik. Als je zwanger bent kun je langer blijven liggen of overdag eens naar bed. Met een baby ben je non stop bezig. Ik ben doodop en krijg maar geen kans bij te slapen. Maar het is ook genieten en er komt een klein ritme waarbij ik ongeveer weet wanneer ik kan studeren (met kind aan de borst :p) of iets in huis kan doen.

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja Jess ben ook benieuwd naar de uitslagen!

Chybou wat naar zeg! Dat schijnt echt heel vervelend te zijn, beterschap!

Miss wat spannend zeg!!!

Vliegje you can do it girl! Pff kan me nu die oververmoeidheid nog niet voorstellen maar vrees dat wij dat straks ook gaan ervaren!

6. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Nou het was vandaag een heftige dag! Eerst de groei echo. Ik ben 35 weken, maar onze meid zit op 38 weken! Daarbij ligt ze onmogelijk! Ze ligt in stuit met haar beentjes in spagaat! Het wordt dus een keizersnede. Dit traject zijn we nu in gegaan en een eventuele datum is al genoemd, hier worden we nog over gebeld. Ik leg me erbij neer. Over 2 weken terug.

Vanavond informatie avond gehad over borstvoeding. Ik ben kapot!!

vliegje ik geloof graag dat het zwaar is. Mijn moeder zal de eerste dagen bij ons slapen, dus hopelijk kan ik dan wat bijslapen. Alles doet nu gewoon zeer en ligt gwn niet. Hoe gaat het met jouw herstel verder?

chybou wat vervelend die borstontsteking! Toevallig vanavond over gehad. De kunst is wel vol te houden met het geven van borstvoeding. Ga je dat doen of stop je ermee? Kan me voorstellen dat het geen pretje is. Succes!!

Spannend Miss!! Hoop dat het nu snel gebeurt voor je! Heel veel succes meis!

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Jessje wat klote van die geplande keizersnee! Je hebt dan kans dat je borstvoeding moeilijk op gang komt, maar hoeft niet! Bij mij liep het meteen als een tierelier, maar ik ben wel natuurlijk begonnen zeg maar.

Mijn herstel gaat wel goed maar heb nog steeds last van de wond hoor.. toevallig vandaag erger, maar doe ook teveel. Stofzuig al vanaf de 3e week en dat mag eigenlijk 6 weken niet.. maandag is Reva 6 weken dus je bent er wel ff zoet mee maar dat is met een vaginale bevalling ook meis.
    Ik baalde juist omdat de weg van onder nog niet is vrijgemaakt voor een eventuele 2e. Maar ik ben ook erg smal (bekken) dus vraag me af of her uberhaubt had gepast. Heb dat gevraagd tijdens de bevalling en geen antwoord op gehad... dus tot nu toe durf ik nog steeds geen 2e aan haha.
    Maar laat het gewoon gebeuren! Meer kun je niet doen.

Ons meisje heeft van 22.45u tot 2.45u en van 3.15u tot 7.15u geslapen! Zalig :)

8. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen de trotse ouders geworden van onze pracht van een zoon. Alles ging heel snel in 6 uurtjes en 15 minuten persen was hij er al. Hij weegt 3735 gram en is 53.5 cm groot. Ben dus heel blij gestript te zijn. Hij is vijf dagen te vroeg maar bij over tijd was hij dus kei groot geweest;) haha nu lekker relaxe en kijken of de borstvoeding wil lukken:)

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Miss gefeliciteerd!!! Geniet van jullie kleine man!!!!

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Gefeliciteerd Miss!!!

Jess wat klote zeg dat je een keizersnede gaat krijgen en whoh je loopt 3 wkn voor joh?! Maar zo enorme buik heb je toch helemaal niet?

Wij vanavond aan de familie het geslacht verteld. Iedereen vond t geweldig! Mijn moeder was er stellig van overtuigd dat t een jongen zou zijn haha...ik zat er helemaal naast joh hihi

11. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Gefeliciteerd Miss!!! Goed om te lezen dat alles goed gegaan is! En inderdaad in een best snelle tijd! Hoop dat de borstvoeding gauw lukt! Geniet lekker van jullie zoontje! Mogen we de naam weten? :)

Vliegje volgens mij vind jij het sowieso moeilijk om je rust te nemen hahahaha. Ze hadden gezegd int ziekenhuis dat ik bij thuiskomst 2 weken boven op bed moet liggen :$ Dat ga ik niet doen hoor! Heb jij dat wel gedaan? Volgens mij ook niet :p En ja die borstvoeding, ik ga er vanuit dat we er hulp bij krijgen. Heb cursus borstvoeding gedaan vd week en weet ongeveer hoe en wat...dus hopelijk komt het snel op gang. Mijn tepels lekken nu al, dus ga er vanuit dat het wel goed komt.

Dreamy Ik heb wel een grote buik inmiddels hoor hahaha. Iedereen zegt ook; tis net of je nu al uitgeteld bent. En zo voelt het ook. Maar ze kunnen zich moeilijk vergist hebben in de tijd :D

Deze foto gisteren gemaakt;
    foto.JPG

12. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd miss!

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd Miss! Je klinkt super relaxed, dus een goede bevalling gehad??

Jessje, wow, je hebt een mooie buik ja!
    Ik ben vanaf dag 1 aan de gang geweest... niet goed, ik heb nu serieus pijn.. Dus neem je rust :)

14. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook vrij relaxt haha vrouw wat minder. Bv komt wel op gang maar doe met de handkolf hij valt steeds in slaap aan mn borst haha. Dus morgen weer aan de borst proberen. Nu veel rusten vannacht bijna niet geslapen haha. Hij heet luca:)

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Even snel via de telefoon... binnenkort weer wat uitgebreider.
    Miss van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luca!

16. ellennn84

ellennn84 Lid

5 okt 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een hoop baby-geluk! Super om te lezen, van harte gefeliciteerd!

Wij komen steeds een stapje dichterbij. Na veel slapeloze nachten én wikken en wegen hebben wij ervoor gekozen een goede vriend als donor te vragen. Hij reageerde super, vindt het een eer onze donor te worden en ziet zijn rol als die van 'leuke oom'. We hebben flink wat uren met z'n drieën om de tafel gezeten om het over serieuze dingen te hebben maar ook; voelt het goed?
    Nou dat doet het zeker, we zijn er van overtuigd dat dit het beste bij ons past. We gaan ons binnenkort bij een notaris laten adviseren en een donorcontract opstellen.

Eind april hebben we een afspraak bij de gyn om door te spreken hoe we 't het beste kunnen aanpakken.. Vrouwlief heeft PCOS aan één kant maar wil het eerst, zo mogelijk, in huiselijke kring proberen.
    Wij zijn in ieder geval erg blij dat het steeds een beetje dichterbij komt! #spannend!

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat gaaf Ellen! Heel spannend dus :)

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jessje, Ik ga je even een hart onder de riem steken.
    Ik heb twee keer een geplande KS gehad. En ja, dat is jammer, want ik zal nooit weten hoe het is om 'natuurlijk' te bevallen. Maar het was niet anders. Ik kon gewoon door mijn fysieke beperking niet normaal bevallen. Daarbij lag C. in een heerlijke stuitpositie en de jongens waren met zijn tweetjes en F. lag, letterlijk, dwars.
    Ik kijk, zeker op de KS van de jongens, heel erg positief terug. Een paar weekjes geleden heb ik een fotoalbum van hun geboorte gemaakt en het was echt zó mooi! Het deed niets onder bij een gewone bevalling. Ook hoe Lieve en ik hun geboorte samen beleefd hebben was heel warm en intiem.
    Als ik naar mijn kindjes kijk weet ik gewoon dat een KS voor hun heel fijn is geweest. Voor hen geen hoofdpijn, gebrokensleutelbenen en andere ellende vlak na de geboorte. Voor de moeder duurt het herstel langer, maar voor de kindjes is het een hele goede manier om geboren te worden, het risico op complicaties is veel lager.
    Je herstel heb je voor een groot deel zelf in de hand. Ga je meteen rennen en vliegen, zoals Vliegje ook terecht beschrijft, dan houd je langer last. Ik ken die valkuil, want ik ben er zelf ook de eerste keer ingetrapt. Natuurlijk hoef je niet twee weken boven in bed. Maar stofzuigen, de ramen lappen, aan een Maxi Cosi tillen, lange wandelingen met je kindje in een draagdoek en ga zo maar door is de eerste weken niet zo'n goed idee ;)
    Bij mij duurde het bij C. 4 dagen voordat de bv op goed gang kwam. Bij de jongens duurde het nog iets langer. Maak je daar niet te veel zorgen over. In het ziekenhuis wordt je hopelijk, net als ik, fantastisch begeleid en als ze het idee hebben dan je kindje honger heeft zijn er tal van manieren om het bij te voeden. Bij mij is het helemaal goed gekomen. Ik heb C. 7 maanden bv gegeven en de jongens inmiddels 4,5 maand.
    Sommige mensen hebben een tatoeage van hun kindje ergens op hun lijf staan. Bij mij is dat niet nodig. Onder op mijn buik staat een keurig litteken en als je goed kijkt zie je op sommige plekken twee lijntjes vlak bij elkaar. Voor mij en de rest van de wereld het bewijs dat ik via een KS kindjes heb gekregen en ik ben daar mega trots op!

19. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Miss, gefeliciteerd met Luca!

Ellen, welkom!
    Wij hebben ook een bekende donor en via ZI zwanger geraakt.

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ellen welkom! Wat een super spannende tijd gasn jullie tegemoet!

Chyboe mooi gesproken!

Daarnaast krijgt iedereen straks zijn eigen ervaring! Die van niemand is gelijk en iedere bevalling/keizersnede is weer anders alsmede het herstel! Blijf positief Jess en zie t open minded tegemoet! Miljoenen vrouwen zijn ons voorgegaan! We can do it!

Deel Deze Pagina