Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hoi Jessje, wij hebben niets van tijden op het kaartje gezet. Mensen belden keurig voor een afspraak. Alleen het telefoonnummer van Lieve. Verder hebben we de kaartjes beide keren pas besteld toen ik weer thuis was uit het ziekenhuis. Een deel van je kraamdagen lig je bij een KS in het ziekenhuis. Bij C. was dat op dag 4 en bij N. en F. op dag 5. Zo hadden we het in het ziekenhuis en de eerste dagen thuis niet zo druk met visite. Wie er kwam hadden we zelf uitgenodigd.
    Mijn ervaring is dat het zichzelf oplost, mensen bellen netjes, blijven niet te lang en komen niet zomaar uit zichzelf.

Je kan, als je het liefst alles zo veel mogelijk in één keertje hebt, ook een kraamfeest overwegen. Dat kan je bijvoorbeeld doen als de kleine een maand is.

2. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ja zoiets willen wij ook voor mensen die niet zo dichtbij ons staan. We hebben 2 Zaterdagen gepland waarin mensen kunnen komen. Maar het liefst alleen smiddags. Alleen vraag ik me af hoe dat zit qua rust tijden enzo...

3. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dat hangt écht heel erg af van hoe snel je dat wil. Kijk stel je bevalt op maandag en je plant dit voor de eerste of /en tweede zaterdag... Ik zou dat zelf niet doen. Ik was echt nog niet in staat om veel volk over de vloer te hebben...
    Maar een derde of vierde zaterdag...

4. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Wij hebben telefoonnummer erop gezet, maar we twijfelen erover om een email aan te maken voor afspraken.

We zitten hier nu al op 39 weken. Van ons mag ze wel komen... :D

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Spunkie, dat kan ik me voorstellen! 39 weken is mooi!

Hier liet onze omgeving ons, bij de jongens, echt met rust de eerste weken. Ze informeerden lief en stuurden lieve berichtjes... Maar op visite komen... Haha, wij moesten echt zeggen: 'je mag wel langskomen hoor!' Mensen voelden zich al snel te veel.

6. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Wij doen het ook pas 2 á 3 weken na de ks. Heb besloten 2 Zaterdagen te plannen van 12 tot 4. Ik krijg onwijs veel hulp dus moet goed komen.

Spannend Spunkie!! Komt echt dichtbij voor jullie!

7. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn gewoon mensen uit gaan nodigen omdat ze idd niet meteen zelf wilde komen. Wij hadden zoiets van kom nu maar hebben nog veel mensen te gaan haha. Ze bellen of appen allemaal wel niemand langs geweest zonder te bellen.

Moet zeggen dat je het zat bent als je bij de vk komt misschien dat ze je dan strippen hebben ze bij mij ook gedaan. Twee dagen later was hij er al:)

8. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Het is nu 03:00uur. De nachten zijn voor mij de laatste tijd echt een ramp. Ik merk dat ik het steeds lastiger vind om weer in slaap te vallen ook. Last van Brandend Maagzuur. De laatste loodjes wegen Zwaar. En ik vind het ineens heel spannend ook; de Keizersnede. Ik ben nog nooit geopereerd in mijn leven aan iets. Wordt voor mij de eerste keer en ineens vind ik het eng!

Komt Allemaal Goed he...? :)

9. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt allemaal goed jog.
    Die nachten worden alleen maar erger zodra ze er zijn haha. Ze willen steeds eten op de momenten dat jij wil slapen. Zoals nu haha.

10. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Haha! Ik vond de nachten op en top zwanger ook een ramp! Nu weet ik dat het allemaal véél erger kan!;)
    Komt echt goed met die KS. Ik denk dat als je toch geopereerd moet worden dit toch de leukste operatie is.
    Lijkt me een goed plan zo'n zaterdag! De tijden zijn denk ik prima! En als je genoeg hulp krijgt dan komt het vast helemaal goed.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wij hebben spijt geen kraamfeest gegeven te hebben. We worden gek van de visites. We willen dat iedereen een berichtje vooraf stuurt. Ook de ouders. Maar niet iedereen houdt zich daaraan. Van de week lag ik eindelijk eens een uurtje op bed overdag. Reva sliep op haar eigen kamertje. Deurbel.. schoonouders. Ik heb ze voor de deur laten staan. Ja heel erg maar ik dacht eerst dat ik droomde. Toen heb ik Reva gepakt omdat ze huilde en wilde niet snel snel de trap af met haar. Ik hou niet van onverwachts bezoek.
    Door die drukte en ook het studeren in iedere vrije minuut heb ik het gevoel totaal geen rust te hebben gehad in mijn verlof. Heb nu nog 4,5 week voor ik weer fulltime moet werken en het wordt niet rustiger. We zitten tot en met mei vol en dan nog fulltime werken straks, studeren en een baby en ik ga al veel van haar missen. Dus mijn tip: geef een kraamfeest of doen het bv op 4 zaterdagen. Met de voedingen trek je je dan gewoon ff terug.

Wij hadden als rusttijd tussen 12u en 15u op het kaartje gezet, bellen vooraf en alleen Dianta's nummer. Dat werkt wel goed moet ik zeggen.

En ja, de nachten met een baby zijn veeeeel pittiger hihi.

Maar jee, ik mis het zwanger zijn gewoon... het leven in mij. Dat leven hebben we nu in ons armen en de liefde die je voelt voor je kind is echt onvoorwaardelijk en oneindig. Heel bizar. Vandaag kreeg Reva haar 1e prikjes, nou ik vond het vreselijk! Wij mama's huilden bijna net zo hard mee als Reva.

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Jessje ik kan me je angst heel goed voorstellen hoor! Het is niet niks iid maar heb ook twee vriendinnen in onze omgeving die er hele goede ervaringen aan over gehouden hebben, ook het herstel nadien. Het komt echt goed hoor en ze zeggen dat als die kleine in je armen hebt dan je dan alles even vergeet :)

Meiden, ff over zo'n kraamfeest. Wij twijfelen...omdat we niet echt een grote familie hebben (beiden 1 ouder, 1 zus en ik nog 1 broer) en in totaal 3 oom/tantes. Daarnaast 9 bevriende stellen waar we zo close mee zijn dat je die toch wel eerder op visite vraagt. Dan zijn er nog 7 kenissen. Die kenissen + ooms en tantes zouden we bijv wel gezamelijk willen ontvangen op bijv een kraamfeest maar dat zijn dan wel heel weinig mensen toch? Pff lastig....en wat voor werk zit daar dan wel niet weer in....

13. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Wij doen ook kennissen en verre familie (plus de mensen waar we gwn echt niks mee hebben) op die Zaterdagen. Op zich hoef je niet heel veel geregeld te hebben. Koffie, thee + beschuit met muisjes is in principe al voldoende ;) tis aan jullie hoe uitgebreid je het zelf wil hebben...denk ik?
    Ik vind die Zaterdagen wel fijn. Ben sowieso niet zo'n visite mens...

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Jess sturen jullie degene die je op die 2 zaterdagen wilt hebben dan een kaartje met andere tekst? En wat zet je neer dan? Gewoon dat die twee zaterdagen beschikbaar zijn om langs te kunnen komen? Met de kans dat de ene zaterdag vol zit en de andere zaterdag heel rustig?

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hier was een kraamfeest echt niet nodig!
    Kennelijk hadden wij een hele nette familie en vriendenkring?
    Iedereen belde heel netjes!
    We hadden ook geen rusttijden in het kaartje staan (ik merkte juist dat ik het liefst rond een uurtje of 4 ging liggen... je kan die behoefte ooniet precies voorspellen)
    Wij waren blij met de visite. Het gaf ons ook wat afleiding! Je bent de hele dag met de baby bezig en zit zo in je eigen wereldje. Ik merkte dat ik een glimps van de buitenwereld beide keren heel prettig vond.
    Ik zou het dus open laten en gewoon eerlijk zijn naar de visite. Komt het uit... prima! Komt het niet uit, zeg het gewoon!

16. mikaaudi

mikaaudi Lid

1 apr 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo hier ook een lesbisch koppel we zijn al een tijd bezig en ik de draagmoeder (als dat ooit lukt) word er beetje moedeloos van inmiddels al 8iui gehad en 2 puncties en nog niet zwanger...

Waar ik ook mee zit is dat er na de 3de punctie geen hoop meer is want het word dan niet meer vergoed uit de verzekering iemand hier ook problemen mee?

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Chyboe helemaal gelijk in! Gewoon zeggen wat voor ons prettig is en als dat niet bevalt, jammer dan!

Mikaaudi welkom hier! Wat vervelend zeg dat het nog steeds niet gelukt is :( Toch zijn er genoeg vrouwen die ook na zo'n lange tijd bezig zijn zwanger raken hoor! Volgens mij ook op dit forum! Hou hoop! Maar het feit dat je punctie's hebt gehad betekent dit dat je dan IVF hebt gehad en IUI geen zin meer heeft? Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?

18. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Mikaaudi welkom!
    Persoonlijk heb ik geen ervaring met IUI of puncties. Maar op dit forum zal je vast je antwoord vinden.

19. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Mikaaudi: ik ben van de derde ICSI zwanger geworden!
    We hadden net voor ICSI 3 besloten dat we een ronde (a 2500 euro) zelf zouden betalen. Gelukkig bleek dat niet nodig!!
    Ik werd zwanger uit de verse terugplaatsing en we kregen 2,5 jaar geleden een mooie dochter. Twee jaar later mochten we onze twee zonen verwelkomen. Ik had het enorme geluk dat ik zwanger mocht worden van twee cryo's die tijdens de IVF ronde van onze dochter zijn ontstaan.
    Dus er is en blijft hoop!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mikaaudi, welkom! Geef de hoop niet op, het blijft een groot wonder. Wij zijn moeders geworden door IUI, dus heb geen eitje gedragen van mijn vrouw maar mijn eigen eitje in mijn eigen cyclus zonder veel hormonen.
    Soms is 1 of 2 inseminaties voldoende, of tp's, maar soms duurt het langer.

Deel Deze Pagina