Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi Jess,

Wat vervelend dat je t zo zwaar hebt gehad! Komt ook zoveel op je af + alle hormonen en je wilt het beste voor je dochter! Fijn dat ze wel goed drinkt nu! Komt vast helemaal goed met jullie kleine meid!

Heb je trouwens een foto die je zou willen plaatsen?

Hier gaat t trouwens goed!
    Ik voel me goed en de kleine is lekker druk in mijn buik! Morgen gaat het behang erop in de babykamer, kan niet wachten op het eindresultaat!

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi Miss,

Hopelijk heb je wat aan de tips die ik heb geschreven!
    Osteopaat kan idd ook helpen!

Sterkte iig!

3. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben al veel geprobeerd van de tips dreamy. Een aantal wisten we al maar hij blijft veel last houden echt zo zielig dus willen wel naar een osteopaat gaan. Mijn vrouw heeft daar zelf goede ervaringen gehad dus is het proberen waard.

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja lijkt me ook vreselijk zielig!
    Ik heb ook goede verhalen gehoord van vriendinnen over de osteopaat! Alsmede de tips die ik van hen had gekregen :)

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jessje gefeliciteerd!!! heb zelf 2 april neefje erbij gekregen :) bas.

reageer niet meer zoveel maar lees nog wel mee... kan niet met jullie mee praten over babys want hier is het nog steeds niet gelukt. als deze iui niet lukt gaan we over op icsi. ook wij hebben nog maar 5 buisjes zaad ofja nu nog maar 4 geloof ik. ik weet niet wat we daar verder mee gaan doen, hebben ze t nog niet over gehad. maar met icsi heb je minder zaad nodig dat scheelt.

spunkie zie dat je vandaag 40 weken bent, spannend!!!! succes met de bevalling.

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi Denanja,

Gefeliciteerd met je neefje maar anderzijds lijkt me dat ook confronterend nu t bij jullie nog steeds niet gelukt is:( ik duim enorm voor jullie mee dat de volgende IUI gaat lukken!! Hoe gaat t met je opleiding?

7. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt zo irritant bel je de osteopaat zegt hij heb begin volgende week tijd. ik zo nou dat gaat het niet worden. Nee ik hoor het, hoorde onze uk huilen. Maar ik heb niet eerder plek. Echt weer een vent zonder hard. Kan toch geen week wachten met zo n kleine. Ga zo maar ff het consultatiebureau bellen is echt zo zielig:(

8. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    40 weken + 1, nog steeds niks...

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Miss jeetje wat rot zeg!! Hopelijk bij t consultatiebureau beter nieuws!

Spunkie wat maak je t spannend! Hoe voel je je?

10. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Baby was gister heel druk, ze kon haar draai niet zo vinden denk ik. Er is gewoon niet veel ruimte, om druk te draaien. Dus dat was niet echt prettig.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jess, herkenbaar over dat niet ademen. Hier ook nachten liggen voelen en luisteren. Je went er wel aan, maar duurt eventjes. Reva heeft nu al 2 nachten op haar eigen kamertje geslapen omdat Dianta zoveel hoest. Gaat goed moet ik zeggen, hoewel ik het de 1e nacht vreselijk moeilijk vond!

Wat een gedoe met je bv! Ik hoor heel veel over slechte begeleiding ed. Zo jammer! maar als ze bv krijgt via een flesje is het ook prima. Gewoon je gevoel volgen.

Hier een regeldag... ik haat regeldagen! Hahahaha.

Spunkie, succes meis! Met 40+1 begon het bij mij :)

Ik mis mijn buik gewoon...

Denanja, heel veel sterkte meis. Hoop echt dat het jullie ook lukt!

12. Tiem

Tiem Actief lid

16 apr 2014
    133
    0
    16
    Miss, misschien dat een draagdoek wil helpen? Je draagt het kindje dan dicht tegen je aan. Misschien werkt dat verlichtend voor haar? Hier is het dragen sowieso een succes!

Vliegje, ik mis mijn buik ook enorm. Sterker nog, mijn eierstokken rammelen als nooit tevoren. :$

Spunkie, succes met de laatste loodjes.

Denanja, jemig. Is het nog niet gelukt bij jullie? 'Gelukkig' wel een nieuwe plan van aanpak. Hopelijk geeft dat toch een beetje rust en wat meer hoop. Maar hopelijk is dat niet eens nodig en is deze IUI raak.

13. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denanja, over het zaad zou ik me in ieder geval niet druk maken. Werd ons toen in ieder geval verteld dat het steeds weer aangevuld wordt, dat de donor elk half jaar weer terug komt of zoiets.

Wel vervelend dat het nog geen blijvend succes heeft gehad. Is ivf geen optie voor jullie? Omdat je aangeeft dat het hierna icsi wordt.

14. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat klote dat het nog steeds niet gelukt is. Brengt veel spanning met zich mee. Heb je al eens acupunctuur geprobeerd keb iemand daar wilde het ook niet bij lukken heeft dat gedaan en is nu ook zwanger. Geeft meer rust misschien?

Hier vandaag toch naar de osteopaat mijn vrouw nog eena gebeld of hij geen plek had en het stom vond dat we zo lang moesten wachten. Vraagt ze kun je bellen als er iemand uit valt. Zegt hij ja om half twaalf pff kob hij bij mij ook zeggen toch. Hoop dat hetbieta doet. draagdoek hebben we ook maar als hij eenmaal kramp heeft wil hij er niet meer in:(

15. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    40 weken +2, nog steeds niks.

Als het voor zaterdag nog niet geboren is, moet ik bellen voor een strip-afspraak. Mocht dat niet helpen gaan ze kijken wanneer er een ballonnetje kan worden geplaatst.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O spannend Spunk! Leuk dat je ons op de hoogte houdt :)

Heb net voor het eerst weer de buikspier-work-out van Insanity gedaan.. pfff viel tegen!

17. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spunk waarom doen ze dat nu nog niet? Bij mij hebben ze dat met 39 weken gedaan. Twee dagen later was hij er:) succes iig hoop dat je een fijne bevalling hebt.

18. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Blijkbaar heeft niet iedere praktijk dezelfde werkwijze. :cool:

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Frummetlje in de kliniek doen ze geen ivf meer mar meteen icsi omdat dat meer resultaat geeft. Ofja nouwelijks ivf. En kwa vergoeding is t t zelfde dus.

Accopunctuur geloof k niet in miss en daarbij heb k er ook geen tijd voor zit elke dag van 9 tot 5in utrecht en dan nog 1.5 heen en terug dus heb hele drukke dagen. Maarn opleidin gaat super goed en is super leuk.
    Heb ook echt geen haast met zwamger worden heb nu echt zoiets van we zien wel als t maar ooit lukt. En heb daar alle vertrouwen in omdat t dus al wel een keer gelukt is.

Spunkie je maakt t wel spannend hoor!

20. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké denanja, zal wel met die overname te maken hebben dan. Toen t nog gewoon geertgen was, deden ze wel vaak ivf. Maar als icsi meer succes heeft, dan is dat alleen maar fijn voor jullie

Goed dat de opleiding ook goed verloopt. En inderdaad, kindje komt er vanzelf moet je maar denken :)

Deel Deze Pagina