Jessje: Wat een herkenbaar verhaal van de borstvoeding! Bij mij is het bij C. ook zo gegaan. Het enige verschil is dat C. niet aan de borst wilde drinken, maar verder... Bij mij kwam de productie ook later op gang door de KS, ik had mijn tepels ook binnen no-time open liggen, wij moesten ook bij gaan voeden omdat ze te weinig binnen kreeg, ook fingerfeeding en andere grappen... Ik ben uiteindelijk ook gaan kolven en C. alles met de fles gaan geven. Bij mij is het allemaal helemaal goed gekomen. Na een weekje had ik een geweldige productie, C. dronk geweldig en groeide goed. Ik heb haar uiteindelijk ook goed aan de borst gekregen. Na 5 weken kon ik de kolf terug brengen. Ik heb 7 maanden borstvoeding kunnen geven. Toen liep mijn productie zo ver terug dat het gewoon uiteindelijk op hield. Bij de jongens was ik beter voorbereid op een moeilijke start. En ook deze keer hebben we bij moeten voeden met kunstvoeding omdat er door de KS en door het feit dat het er twee zijn niet genoeg voeding was. Ook deze keer is het helemaal goed gekomen. Na twee weken was de kunstvoeding niet meer nodig. Ze zijn nu 5 maanden en de voedingen lopen prima! Dus... Het komt goed meid! Echt! Over het dood gaan, ja dat herken ik helemaal. Ik had het bij C. in het begin heel erg. Hoe vaak ik niet over haar wiegje gebogen heb gestaan om te kijken of ze nog wel ademde... Pfff... Bij de jongens had ik hier in het begin helemaal geen last van. Dit kwam nu gek genoeg later pas. Ook de nachtmerries... Brrr... Vliegje: Bedankt voor je filmpje van de luchtgitaar. F. is een heel serieus mannetje, maar als ik dit met hem doe moet hij toch lachen! Denanja: Ik vind het zo rot dat het nog steeds niet gelukt is. Hebben jullie al eens overwogen om over te stappen naar een ander ziekenhuis of een andere kliniek? Ik vind het super dat je er zo positief in staat. Soms laat een zwangerschap echt lang op zich wachten. Wij zijn bij C. ook een jaar bezig geweest... En idd. een mk geeft wel vertrouwen dat het kan, hoe verdrietig het ook is. Voordat C. kwam heb ik bij IVF2 een mk gehad. Het gaf mij ook vertrouwen dat het wel kon lukken. Fijn dat het zo goed gaat met je opleiding. Miss: Wat verschrikkelijk sneu die buikpijn! Ik heb naast de tips die hier al gegeven zijn geen andere dingen die je kunt proberen... F. heeft er heel erg last van gehad. Je moet er even doorheen, maar het is heel erg rot. Wij wilden/durfden niet naar een osteopaat nadat er een kindje is overleden na een behandeling. Het is niet bewezen effectief. Osteopathie staat ergens boven in de lijsten bij de Vereniging voor de Kwakzalverij. Nu wil ik mensen die er heel erg in geloven en zelf ervaren dat het werkt absoluut niet voor het hoofd stoten, (ik bedoel het niet lelijk of vervelend hoor!) maar volgens onze CB arts (en ook onze vriendin die CB arts is) doet het helemaal niets en willen mensen graag geloven dat het werkt tegen huilen, pijn, ongemak en andere babykwaaltjes. Wij hebben dus met F. doorgeploetert en gehoopt dat hij er heel snel over heen zou groeien. Spunkie: Hopelijk ben je op dit moment aan het bevallen! Of was jouw vrouw/vriendin nu zwanger...? Ik ben nog zo zwangerschapsdement! Hoe dan ook... Ik kan me voorstellen dat jullie het wachten meer dan zat zijn! Hopelijk komt die kleine meid snel! Hier vliegt de tijd voorbij. De heren zijn al weer 5 maanden en deze maand is C. 2,5 geworden... Whaaaaa! Ik ben oud voordat ik er erg in heb zo!
Chyboe wat fijn en leuk om jouw ervaringen te lezen en wat heerlijk dat t zo goed gaat nu! Spunkie wat spannend!! Jeetje de kleine zit lekker bij je hihi.. Hier even een buikfoto, wat denken jullie. Is dit netjes voor bijna 6 mnd of veel te groot?
Heel netjes hoor ik ben de laatste maanden niet veel dikker geworden hij groeiden bij mij meer naar binnen. Heb ook geen striemen
Wat een prachtig meisje!! En wat heerlijk joh 10kg eraf :-D Hoeveel was je in totaal aangekomen en met hoeveel wkn kreeg je de keizersnede?
Mooie buik dreamy. En jessje wat een prachtig meisje zeg! Beetje getint?of lijkt dat door de groene achtergrond?
Dankjulliewel allemaal we zijn ook heel trots op onze meid. Ze heeft veel haar met krulletjes (zal straks nog eens een foto plaatsen) en is idd getint. We hadden een getinte donor Ik was 18 kilo aangekomen en Nowi is met 37 weken en 6 dagen geboren. @Spunkie; jeetje! Jullie baby houdt het vol zeg!! Ik hoop voor je vrouw dat het nu snel komt!! Trekt ze het nog wel een beetje? Succes!!
Oh leuk krulletjes Jess! Mijn vrouw is gek op baby's met haar haha...mag hopen dat er op het bolletje van ons meisje straks ook wat haar zit. Maar ach, ik zei al tegen mijn vrouw, je zal sowieso stapelgek op dr zijn straks, haar of geen haar! Mag ik vragen of jouw vriendin/vrouw dan ook getint is aangezien jullie voor een getinte donor hebben gekozen? Ja spannend Spunkie jeetje de kleine en je vrouw houden t vol!
Pff Spunk schiet niet op joh. Kan wel ff uitleggen hoe je moet strippen kun je het zelf proberen; ) is niet zo heel moeilijk volgens mij haha