Wow ze loopt echt flink overtijd. Ben zo benieuwd hoe het jullie gaat bevallen (letterlijk en figuurlijk). Zo, wij hebben familiedag van mijn vrouw's kant. Bowlen, steengrillen. Reva en ik gaan bijna hetzelde gekleed. Maillot, kort jeansbroekje en een creme truitje. Helemaal leuk Ik weeg alweer 60 kg, ben terug op gewicht! Helemaal blij mee Ons meisje wordt groot. Gaat haar hoofdje heel erg optillen en heel wijs kijken. Het gaat echt snel. Over 3 weken weer fulltime werken Zo geen zin in.. Fijne zondag allemaal!
O dan vind ze het nog niet erg Wij zijn vandaag in het zh geweest met onze uk hij huilde al sinds vijf uur vanmorgen en was niet te troosten. Hey waren geen krampjes we dachten zelf aan verborgen reflux. De huisartsenpost dacht dat het een verkoudheid was. Daar gingen wij niet mee akkoord omdat hij geen symptomen heeft. Wij wilde een kinderarts zien en die kregen we idd het is een duidelijke reflux. Moeten nu zijn eten dikker maken met johannesbroodpitmeel. we worden dinsdag gebeld om te kijken hoe het gaat anders krijgt hij medicijnen. Dus waarschijnlijk zijn het geen krampjes zoals ik eerder schreef. Was echt zo zielig zo hard hij huilde
@spunkie jemig die kleine heeft het wel best daar dus! Haha. Houdt het spannend. Komt vast morgen; 13 April. Mooie datum! (Ben ik zelf ook jarig ) @miss wat vervelend dat jullie kindje last heeft van Reflux! Complimenten voor jullie dat jullie je niet zomaar lieten afschepen! Knap dat je zelf al had gezien dat het om Reflux ging! Hoe ga je de voeding dikker maken? Hier gaat het beter en beter. Het kolven geeft mij een stuk rust. Het is ook fijn dat mijn vriendin de fles kan geven. Savonds had ik last van Babyblues, maar ook dat wordt steeds minder. Ik ben zo trots op onze krullenbol!
Als je op internet leest naar klachten daar had hii er wel veel van. Misschien dat hij er ook nog krampjes bij heeft symptomen lijken veel op elkaar. Maar alles wat we voor krampjes doen werkt niet echt. Fijn he die doek van moeders voor moeders
Spunkie jeetje dat je vrouw nog aan t stofzuigen is joh! Nesteldrang of probeert ze t op deze manier op gang te brengen? Vliegje fijn dat je weer op gewicht bent en oei ik kan me voorstellen dat je er nog niet aan moet denken om weer aan t werk te gaan Fulltime lijkt me sowieso niet fijn maar ja als dat niet anders kan.... Miss wat fijn dat jullie nu weten wat t is! Kan je dat Johannespitmeel gewoon door de borstvoeding gooien of kan dat alleen bij normale melk(poeder) gedaan worden? Dikkere voeding gaat hopelijk snel helpen en voorkomt t omhoog komen van de voeding! Jess wat een moppie en wat een haar idd! Ze lijkt steeds donkerder te worden? Is jouw vriendin ook getint? Kolven lijkt me ook prettig zeker omdat je t dan kan afwisselen met elkaar? Geef je dan ook nog de borst of alleen borstvoeding middels de fles? Hier vandaag een ledikant gekocht, wat planken en een houten boom voor in de babykamer. Begint al echt wat te worden :-D
Je kan dat gewoon in de bv doen het is dus maar goed dat ik kolf en alles uit de fles doe anders hadden we een probleem. Hij lijkt het nu al beter te doen heeft nu de afgelopen keren om de twee uur een fles van 100cc op ipv de 50 die hij iedere keer dronk omdat hij pijn had. Ik kan je zeggen kolven is leuk voor de andere mama. Maar als je alleen met je uk bent en hij is ook nog niet in zijn hum dan is het wel zwaar hoor voor je het weet is je dag om en je hebt nog niks gedaan. S nachts kolf ik niet jij wel jess? Gaat opzich goed alleen de laatste twee nachten stonden ze op springen het loopt er dan ook gewoon uit zoveel druk dat erop staat:s
Mijn vriendin is héél licht getint (ze is blank, maar bruin haha) Vandaar dat we een licht getinte donor uitgezocht hebben Ik kolf snachts ook niet nee. Wel gedaan, maar ben dan echt te moe hoor. Ik wil dan gwn slapen
Gewoon slapen kunnen we niet hij komt nu om de twee uur. Zat opbde 3/3.5 hoop dat da twruf konr. Nu ook net de magnetron stuk gegaan dus gaat ff lekker hier haha straks ff een nieuwe halen
Maar geven jullie snachts dan ook geen borstvoeding? Zeker als je borsten zo op knappen staan lijkt t me prettig dat er opeen of andere manier er de druk afgehaald word. Balen van de magnetron Miss, hier gisteren een flessenverwarmer aangeschaft. Ff getest en werkt superfijn! Word gelijkmatig opgewarmd dus geen ongelijke hitteverdeling ed. Hier weer eens vroeg wakker, na wc bezoek kan ik de slaap niet meer vatten zucht....zo maar weer eens proberen...
Wij geven s nacht bv maar gewoon alles uit de fles dus bij goede productie heb je een voorraadje. Wij hebben ook een flessenwarmer maar dat duurt ff voordat het klaar is. Hij is zo ongeduldig dat als het lang duurt hij zich heel snel verslikt en dan heel hard huilt vandaar dat we nu alles ff in de magnetron doen en hij rustiger drinkt
Jee Miss, heftig. Blij dat jullie de oorzaak wel hebben gevonden nu! Jessje, wat een knap kindje! Voor degene die niet in de FB groep zitten, nog 2 fotootjes van gister (samen met mij dezelfde kledingstijl ) en vanochtend. Na een nacht te hebben doorgeslapen voor de 1e keer hadden we een heel vrolijk meisje! Vorige week was het alleen maar huilen overdag. Nu ben ik niet zo van de boeken, maar had de Oei ik Groei app gedownload en ze zou in een sprongetje zitten tot en met gister. En sinds gister is ze weer vrolijk en slaapt beter overdag. Dus het kan toch kloppen, die sprongetjes.
Spunkie, ze laat flink op zich wachten! Gelukkig dat ze zich nog zo goed voelt dat ze kan stofzuigen. Dat was bij mij wel anders hahaha! Was tegen het einde al buiten adem als ik naar de stofzuiger keek. Dreamy, ik voed nu ongeveer om de 4 uur en ook 's nachts. En idd ik ben wel blij als er een honger heeft. Naast dat je borsten op knappen staan wordt ik na een tijdje een beetje ziekkig... Draaierig, zweterig, heel warm, krijg nachtmerries... Apart. Als ik gevoed heb is dit weg. Gelukkig kan je Johannesbroodpitmeel ook doormiddel van een papje geven. Mijn jongens krijgen het ivm met het spugen en de ander voor de reflux. Ik kolf bijna niet, zelf aanleggen en voeden gaat sneller en is daarmee efficiënter. Ik ben in 30 min met beide voedingen klaar. Als ik zou kolven en dan de fles moet geven... Pfff... hahaha, dan zou ik de hele dag aan het voeden zijn. Balen van de magnetron Miss. Voor ons was het een openbaring dat je borstvoeding in de magnetron mocht opwarmen. Wij waren met bakken warm water en flessenwarmers aan het rommelen... Tegen de tijd dat het warm was was de kabouter zo overstuur!