Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    41+2 nog steeds niks. Morgen naar het ziekenhuis voor onderzoek van gynaecoloog. En dan weer strippen.

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Jeetje Spunk! 2x strippen heeft dus nog niets uitgehaald joh?

3. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    #2803 spunkie, 15 apr 2015
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
    Nope

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Succes morgen Spunk! Hopelijk is ze er inmiddels of is ze morgen onderweg zodat het bezoekje niet nodig is.

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes!

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Succes vandaag Spunk of hopelijk is ze er idd inmiddels! Mooie buik hoor!

7. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Ze is er nog steeds niet.
    Vandaag een CTG gehad. Alles was in orde.
    Daarna op gesprek bij gyn, afspraak gemaakt voor zaterdag voor het plaatsen van een ballonnetje.
    Vanmiddag nog een strip-sessie van de vk.

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #2808 Dreamygirl, 16 apr 2015
    Laatst bewerkt: 16 apr 2015
    Fijn dat alles in orde is! Zo'n ballonnetje dat is dan om de baarmoedermond te verwijden oid?

9. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Jeps, om te verwijden. Dan kan de vk zondag de vliezen breken.

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hoop voor jullie dat t niet nodig zal zijn!

11. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wij hebben onze uk net ter observatie naar het ziekenhuis gebracht hij heeft gewoon zoveel last en pijn dat ze hem nu even goed gaan observeren:(

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh jeetje Miss dat is schrikken maar anderzijds prettig dat jullie uk nu goed in de gaten gehouden gaat worden! Sterkte meiden!

13. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Jeetje Miss. Hopelijk gaat het snel beter...

Hier nog steeds niks gebeurd. Het rommelt wel, maar zet niet door. Morgen dus maar naar het ziekenhuis.

Of misschien gebeurd het vannacht wel.. je weet het niet...

14. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hier ook een lesbisch stel, bezig met het hopelijk snel vervullen van onze kinderwens.. 2 jaar geleden ben ik zwanger geraakt van onze 2de poging via ZI.. Helaas na 6 weken een miskraam..

Zelf nog 8 a 9 pogingen gedaan helaas niet gelukt.. nu net gestart met een ziekenhuistraject.. heb eerst HSG gehad.. Dit was gelukkig allemaal goed.. en op 2de paasdag onze eerste IUI in natuurlijke cyclus.. Deze dagen zijn killen
    .. Hoop dat ik niet ongesteld wordt.. dinsdag moeten we sowieso bloedprikken in het ziekenhuis en dan weten we het zeker... fingers crossed...

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Miss hoe is het met de kleine?

Spunk al nieuws?

Noa welkom. Ik weet hoe moeilijk het is als het zwanger worden op zich laat wachten en hoe enorm verdrietig het is als het eindelijk gelukt is en het dan toch mis gaat. Er zijn hier meer meiden die iets soortgelijks mee hebben genaakt of al een tijdje in het traject zitten. Dus je zal hier zeker steun en herkenning vinden.
    Heel veel sterkte en succes.

16. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie Chybou!

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi Noa,

Welkom op dit forum!
    Hier ook middels IUI zwanger geraakt. Helaas ook wij ervaring
    met miskramen. 1e IUI was het direct raak in natuurlijke cyclus maar helaas met 10wkn miskraam. 3e poging wederom zwanger maar met 5wkn miskraam. Door de miskramen en cyste op eierstok ging er enige tijd overheen voordat we steeds weer door konden maar precies een jaar na de 1e IUI zijn we poging 5 wederom zwanger geraakt en dat is mijn huidige zwangerschap :)

Wat Chybou dus ook zegt, absoluut herkenning qua verlies maar zeker ook met positieve ervaringen!

Succes met deze wachtperiode!!
    Oh enne mag ik vragen hoe oud jullie zijn?

18. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dreamygirl Dank je wel voor je berichtje en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat alles goed gaat!!
    Jullie hebben ook een heftig en ingrijpende tijd achter de rug maar nu in blijde verwachting van jullie wondertje! Fijn om naast de verdrietige ervaringen ook de positieve te horen!!

Wij zijn 32 en 42 en ik ben 32 en word de mama die zal dragen hopelijk!!
    Ja die wachtdagen zijn moeilijk... maar hopelijk lopen we dinsdag met een onuitwisbare glimlach op onze gezichten!!!

19. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Grappig Noa, ik en mijn partner schelen ook 10 jaar.
    En hier had het traject (1,5 jaar) zeker een goede afloop... Ik had 4 jaar geleden, net na mijn mk, niet kunnen bedenken dat we nu 3! kindjes zouden hebben.

Mijn jongens hebben zich vandaag voor het eerst van rug naar buik gedraaid. Eerst deed N. het. Ik vroeg aan mijn vrouw of zij hem op zijn buik gedraaid had en op het moment dat zij gaat kijken draait hij zich weer terug. Dus we staan grappen te maken dat ik het verzonnen heb omdat zij het niet gezien heeft horen we een hoop gemopper liggen beide heren op hun buik! Hoe grappig is dat?!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Welkom Noa!
    Wij zijn 2 februari bevallen van een prachtige dochter. We zijn zwanger geraakt via IUI van Deens zaad. 2e poging was wonder boven wonder al raak.
    Heel veel succes. Jullie hebben al een lange weg afgelegd zeg dus ik duim keihard! In welk zkh zijn jullie in behandeling?

Spunkie, spannend! Volgens mij is de kleine wel onderweg nu :)
    Chybou, wat goed van je kereltjes!

We zijn een weekend op centerparcs en Reva slaapt gewoon weer door! 22.30 laatste voeding en ze slaapt nu nog. Ze is wel snotverkouden en hoesterig. Maar gister verder wel heel vrolijk.

Deel Deze Pagina