Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa dokter Bernards we hebben haar ook! Idd een lieve vrouw! Nou hoop dat wij een voorbeeld aan jullie mogen nemen en dat de 2de poging raak is..

Deze keer denk ik niet gelukt helaas.... het leek allemaal ff zo positief maar toch ietwat aan het vloeien alleen het is zo gek want heb helemaal geen buikpijn en dat heb ik normaal als ik ongesteld ben en moet worden wel... en merkte andere dingen.. maar ja. .. Misschien stom maar ben er toch even verdrietig van.. maar koppie weer omhoog en op nar poging nummer 2

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje leuke foto's!

Noa hè wat balen! Kan het niet zijn dat je een innestelingsbloeding hebt? Want als je verder geen symptomen hebt van een naderende menstruatie? Het vervelende is dat als je er op gaat letten alles in ene anders of verdacht lijkt...je lijf kan je ook voor de gek houden helaas :( zolang het vloeien niet doorzet en het nog geen dinsdag is zou ik zeggen, hou je koppie omhoog!

3. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Goed nieuws, de ballon is eruit. De vliezen zijn gebroken door de VK. Nu wachten op de weeën. Als dat niet gebeurd, moeten we naar het ziekenhuis.

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh wat spannend Spunk! Eindelijk!

Hoe werkt dat met zo'n ballon dan? Die floept er vanzelf uit als de baarmoederhals of mond voldoende verwijdt is ofzo? Nu de vliezen gebroken zijn moet t binnen 24 uur geboren worden toch vanwege infectiegevaar? Och jullie zijn straks moeder!!!!

5. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes spunk bij mij braken de vliezen spontaan maar vond de weeën toen al direct heel heftig en waren meteen om de 3 minuten. Maar was wel in 6.5 uur klaar en een 15min persen:) hoop dat het bij jullie ook zo snel gaat.

6. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Spunk!! Spannend!

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Spunk succes! Jullie zijn er bijna!

8. Tiem

Tiem Actief lid

16 apr 2014
    133
    0
    16
    Succes, het kan nu niet lang meer duren!

9. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Spannend Spunkie!! Ben erg benieuwd! Hoop dat alles goed gaat!

Hier heel druk en vol onzekerheden. Is ook de reden waarom ik niet veel post op het moment...

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Wat dan Jess? Gaat het niet goed met de kleine meid?

11. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jess waarom veel onzekerheden? Kunnen wij deze misschien weg nemen. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.

Onze uk moet waarschijnlijk tot woensdag in het zh blijven. Maar dat is goed voor hem en ons. Nu hij niet meer zoveel huilt zie je ook meer dingen die hij thuis nooit kon vanwege het huilen.

12. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    @miss wat heeft je kleintje nu precies?

Ach ik twijfel aan alles! Ben onzeker over mijn borstvoeding, of onze kleine wel gezond is en genoeg krijgt... Nja tis een hele lijst die ik op kan noemen. Maak me gewoon continu zorgen om dr! Ik word er zelf soms gek van...

13. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je moet jezelf niet gek maken je doet het echt wel goed. In wat voor opzicht bedoel je of ze wel genoeg krijgt? Je kolft toch en dan in de fles if bedoel je dat ze erop groeit?

Hik heeft een verborgen reflux dus ze proberen nu meer structuur te krijgen met hem. het is al echt een stuk minder. Alleen de indicatie hier is huil baby en dat is echt niet zo in de nacht en ochtend had hij nooit last alleen in de middag en avond huilde hij veel.

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Sterkte Miss!

En Jessje, onzekerheid is normaal, maar probeer te genieten meid. Ga iedere week wegen, dan krijg je wat meer bevestiging ;) Deden wij ook. En verder: volg je gevoel! Echt! Luister niet teveel naar (goedbedoelde) adviezen of tips. Jullie zijn haar mama's en jullie weten het echt wel goed!

15. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd jess wat vliegje zegt. Mijn vrouw dacht ook dat hii het niet goed deed op bv. Ben gaan wegen en wat bleek 455 gram erbij in een week. Nu een week later 324gram erbij en weegt intussen 4924 bij de geboorte 3735 dus hij doet het echt goed aangezien hij twee dagen na de geboorte 400 was afgevallen. Dus twijfel niet en volg je hart dan is het altijd goed daar ben ik nu wel achter. Ben blij dat we voor de opname gekozen hebben anders had ik nu echt een postnatale depressie gehad en ik ben normaal een sterke vrouw(het mannetje van ons twee;)maar wel erg vrouwelijk hoorXD)

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Jess ik hoop dat je wat hebt aan de lieve woorden van je lotgenoten Vliegje en Miss. Ik kan er natuurlijk nog niet over meepraten maar kan me de onzekerheid wel indenken! Volg idd je gevoel meis!

17. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ja erg lief dankjulliewel. Ik volg mijn gevoel ook wel, maar ben gwn onwijs onzeker en angstig. Mn vriendin heeft dat helemaal niet, kon ik daar maar wat van overnemen! Ga vd onze dochter wegen bij het consultatiebureau.

18. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Skunkie ben benieuwd hoe het bij jou en je vrouw gaat...

19. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Ja hoor, daar is ze dan.
    Onze dochter R. is geboren op 20 april 2015 om 17.07.
    Om 09.00 gingen de weeënopwekkers erin. Om 16.00 mocht er geperst worden. En om 17.07 was er dan.

20. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje! Geniet van elkaar!

Deel Deze Pagina