Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Gefeliciteerd Spunkie!!!

2. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd spunkie is ook alles goed met je vrouw? Hoeveel weegt jullie meisje en hoe groot? Verder wel alles een beetje soepel verlopen? Geniet ervan.

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    punkie gefeliciteerd!!! geniet van dr!

4. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    gefeliciteerd Spunkie

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Proficiat! Benieuwd naar haar naam. Pbtje? Geniet ervan!

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Gefeliciteerd Spunkie! Hoe gaat het met jullie? Is alles goed gegaan?

7. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Mijn vrouw is ingeknipt. Auw, volgens mij hoorde je de knip 3 kamers verder.
    Ze weegt 3375 gr en is 51 cm.
    Ze ziet er niet uit als een baby van 42 weken. :)

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oei naar geluid lijkt me dat. Hoe heeft ze het verder ervaren? En jij? Helemaa in love op jullie meisje?? :)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Valt me trouwens wel op dat de meisjes in meerderheid zijn hihi. Zou dat door de geplande IUI 's komen?

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Spunkie oei hoorde je die knip of was dat het geschreeuw van je vrouw wat je dan hoorde? Jakkie.... Ja ik ben ook benieuwd naar de naam en hoe alles verlopen is en hoe jullie je nu voelen en hoe t met de kleine gaat!

Vliegje theoretisch gezien zou je zeggen dat je middels IUI eerder kans op een jongen hebt aangezien je zo dicht op je eisprong zit. 4 vrouwen om ons heen, allen IUI, 6x zwanger, resultaat 4 jongens en 2 meiden....

Noa hoe was t gisteren in t zks?

11. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Nee, het geluid van de knip was zo messcherp, dat je overal bovenuit hoorde.
    Mijn vrouw was plaatselijk verdoofd dat ze er niks van voelde.

Om 09.00 weeënopwekkers, om 15.00 6cm ontsluiting. Toen wilde mijn vrouw het pompje met de verdoving. Het duurde toen een uur voordat ze die verdoving kreeg. (door controles en CTG) Toen ze dan eindelijk eraan lag, had ze 10cm ontsluiting. Na een uur persen wel wat vordering, maar niet genoeg. De vacuümpomp werd binnengereden en de gynaecoloog werd gebeld. Daarvoor werd er nog geknipt. En voor we het wisten lag ons kleine meisje bij mijn vrouw op de borst. De nageboorte was er na vijf minuten ook uit.

Het zetten van de hechtingen deed meer pijn dan de hele bevalling. (aldus mijn vrouw) De verdoving zat niet overal goed, dus werd er op sommige stukken weer wat bijgespoten.

De eerste nacht ging best redelijk. R. was wat misselijk. Ik had aardig geslapen (hazenslaapjes) en mijn vrouw maar anderhalf uur geslapen en we hadden nog hulp van de nachtzuster. Vannacht was wel wat lastiger. Tot 03.00 gehuild, we wisten niet wat we met haar aan moesten. Niemand om je te helpen. Maar goed we hebben het overleefd. En als ze dan weer rustig is, is het zo'n schatje.

12. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamy: ziekenhuis gisteren bloedgeprikt... nu na 09.00 gegaan omdat ik menstruatie heb... kan straks bellen voor de uitslag of er iets gebeurd is met mijn hcg gehalte.. !

Dank je dat je er naar vraagt! :)

13. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gebeld voor de uitslag van mijn bloedonderzoek... Ze begon met geen goed nieuws waarop ik antwoordde dat ik dat wel wist... maar zei ze.. er heeft toch een kleine innesteling plaatsgevonden...volgende week weer bloedprikken...

Misschien stom maar ben toch ff verdrietig...

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ah meis natuurlijk ben je verdrietig! Elke poging heb je hoop en denk je van alles te voelen want je wilt zo graag zwanger worden! Feit dat er toch een innesteling heeft plaatsgevonden is een positief teken zou ik zeggen! Normaal had je dat niet geweten (tis dat je nu bloed geprikt hebt) maar je lijf weet dus wel wat te doen! Op naar een nieuwe ronde zou ik zeggen! Blijf positief meis! Je ziet 't bij mij en vele andere meiden hier op t forum, geduld word beloond!

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Spunkie och krijgt je vrouw eindelijk de pomp mag ze al persen! De ontsluiting verliep dus wel keurig volgens t boekje als ik t zo lees. Spijtig dat er alsnog een vacuumpomp en knip nodig was terwijl ze zo goed op weg was maar hé jullie wondertje is gezond en wel ter wereld gekomen! Eindelijk!! Ik lees hulp van de nachtzuster, zijn jullie nog in t ziekenhuis dan of inmiddels thuis?

16. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @Dreamy:
    De vacuümpomp was uit voorzorg de kamer ingereden. Maar niet gebruikt hoor. Maar de knip was echt nodig.
    We moesten 1 nachtje blijven. Maar we zijn nu alweer thuis.

17. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx dreamy

18. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spunkie ik ben het met je vrouw eens hechten deed veel meer pijn dan de bevalling. Ik ben niet geknipt maar gescheurd en idd het hechten is niet fijn deed zelfs meer pijn dan het hoofdje dat stond en dat heeft ff gestaan omdat de weeën weg vielen.
    Dat huilen kan van alles zijn wij weten af en toe nog steeds niet wat er is;)

19. Tiem

Tiem Actief lid

16 apr 2014
    133
    0
    16
    Gefeliciteerd Spunkie. Hoe gaat het nu jullie thuis zijn?

Ik heb ook een knip gehad. Niets van gehoord of gevoeld (gelukkig!) Zal morgen mijn vrouw eens vragen of ze iets gehoord heeft. Overigens wist ik pas dat ik was ingeknipt toen ze wilden gaan hechten. En ik beval ook liever dan dat ik nogeens gehecht wordt. Ik ben gehecht zonder verdoving. Dat was pijnlijk!

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dat inknippen lijkt me vreselijk hoewel een keizersnee ook niet alles is, maar denk dat je via de natuurlijke weg wel sneller herstelt bent.

Hoe gaat het met alle babies en zwangeren??

Ik heb eindelijk even tijd om aan de film van Reva te werken. Heb al een klein deel af, ben even aan het opslaan om alvast aan de moeders te laten zien. Misschien deel ik hem ook wel op de fb groep, is toch besloten. Willen er niet nog mensen op de fb groep bij toevallig?

Ik heb nog 1,5 week vrij. Gister rotnieuws gehad wat de kanker van mijn pa betreft. Hij heeft de ziekte van Kahler, ongeneeslijk. Chemo's deden redelijk zijn werk, maar de chemo waar hij nu aan zit doet niks meer. Dat was de laatste, er is nu enkel nog een studie waar hij godzijdank aan mee mag doen maar dat is echt het laatste tot nu toe... Hoop zo dat het nog wat aanslaat. Mijn pa is ook mijn collega. Als hij weg zou vallen, gaat er veel op de zaak veranderen ook. Na mijn broers kan ik echt mijn pa nog niet verliezen... je bent er nooit aan toe, dat weet ik wel, maar mijn jongste broertje is nog maar net een halfjaartje geleden overleden.
    Vannacht beroerd geslapen dus. Reva niet, die sliep wonderbaarlijk genoeg van 21.30u tot 6.00u haha.

Deel Deze Pagina