Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Noa, heb je dus een soort van miskraam? Als het wel ingenesteld is geweest maar niet is blijven plakken?

2. Noaatje

Noaatje Lid

21 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vliegje wat een heftige dingen wat je verteld... weet niet goed wat te zeggen tegen je... iig heel veel sterkte... afscheid nemen van mensen van wie je houdt.. doet pijn... en wanneer iemand in zijn ziekteproces zit.. je wilt iemand zo graag helpen.. machteloos gevoel lijkt me.. ik hoop voor je vader en voor jou/jullie dat het bij hem aanslaat!!!!

Wat voor film ben je ah maken? En je hebt het over of er nog meer mensen op de facebookgroep willen, maar wat voor groep is dat precies?

Ja het is dan een soort miskraam denk ik ja.. heel vroegtijdig... Helaas niet blijven zitten... Hoop dat ik snel ook zwanger mag zijn en blijven van zo'n klein wondertje!!

3. chala86

chala86 Lid

6 nov 2014
    40
    0
    0
    @vliegje
    Veel sterkte.!,

Mijn schoonmoeder heeft ook ziekte van kahler. Vorig jaar heel het jaar chemo gehad en voorlopig is ze goed. Maar de schrik voor de volgende terugval ligt om de hoek. Maar ze heeft veel moed (heeft ook al eens borstkanker overwonnen) en het uitzien naar haar eerste kleindochter doet haar die kutziekte wat vergeten.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetje ook heftig zeg! Veel sterkte!

5. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte vliegje. Kan me voorstellen dat je daar slecht van slaapt. Hopelijk slaat het aan.

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #2886 Dreamygirl, 24 apr 2015
    Laatst bewerkt: 24 apr 2015
    Spunkiefijn dat de pomp niet gebruikt hoefde te worden, lijkt me niet fijn voor zo'n kleintje, kunnen ze flinke hoofdpijn aan overhouden! Hoe gaat t met t herstel van je vrouw en hoe doet de kleine t?

Frummeltje tijdje niet gezien hier, hoe voel jij je? Groeit je buik lekker en de kleine?

Denanja nog een poging gehad meis?

Miss is jullie kleintje idd afgelopen woensdag naar huis gegaan? Hoe gaat het nu?

Jess hoe is t bij jou? Hoe gaat t met de onzekerheidsgevoelens en met de kleine natuurlijk!

Vliegje wat een vreselijk nieuws meis! Pff wij hebben t ziekteproces van Alvleesklierkanker van dichtbij meegemaakt met mijn schoonmoeder...ze is uiteindelijk bijna 4 jaar geleden overleden. Das heel zwaar idd en kan me indenken dat je je paps niet kan missen!

Op de vraag hoe t met iedereen gaat. T gaat met mijn goed! Ik voel me prima! Werk nog steeds fulltime, probeer regelmatig naar mijn werk te fietsen (6km heen en 6km terug), zijn druk met de babykamer bezig (hadden wat vertraging ivm levering behang) en afgelopen maandag een 3D/4D echo gehad! Wat geweldig om dr weer te zien en wat bijzonder om zo'n gezicht al bijna "echt" te kunnen zien. De echoscopiste zei dat ze veel haar op dr hoofd heeft haha...mijn vrouw helemaal in de wolken want dat wilt ze zo graag! Nu afwachten of t ook echt zo is!

Oh enne, sinds afgelopen jaar Juli zit ik niet meer op FB dus ik kan me niet bij de groep toevoegen.

Fijne dag meiden, schijnt prachtig weer te worden, toch? Ik helaas van 15.00-00.00 werken pff...

7. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Het herstel van mijn vrouw gaat vooralsnog goed. Vandaag komt er iemand langs voor het hielprikje en de hoortest.
    De geboortekaarten zijn de deur uit. Ze zagen er top uit! (Ik heb ze helemaal zelf ontworpen, dat is tenminste toch mijn vakgebied)
    R. gaat overdag best goed. Temperatuur schommelt soms een beetje. Van 23.00 tot 03.00 is het af en aan huilen en voeden. En van 03.00 tot 06.30 slaapt ze lekker door.

Volgende week heb ik een week vrij. Kan ik eindelijk een hele dag staren naar mijn dochter.

8. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig vliegje mijn moeder is in 2012 overleden aan longkanker zijn geen dingen die je van dichtbij mee wilt maken.

Onze uk mocht maandag al mee naar huis en doet het opzich best goed. Gisteren alleen ff een terugval ik had zijn medicijnen gemixt met de melk omdat hij het zo vies vind. En dat ging dus niet goed heel veel gekrijst. Vandaag doet hij het beter hopen dat hij zo door blijft gaan.

Jullie nog plannen voor koningsdag?

9. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Het plan was, dat R. dan al 20 dagen oud was en dat we met Koningsavond naar de rommelmarkt in Alkmaar zouden gaan.
    Nu mogen we met Koningsdag voor het eerst met R. naar buiten. Ook super leuk natuurlijk!!

Hielprikje en hoortest vandaag gekregen.

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Spunkie gaaf Spunk zelf het geboortekaartje ontworpen!
    Hoe was t hirlprikje gegaan? Krijzen denk ik? Heerlijk dat je volgende week vrij hebt! Heb jij maar 3dgn vrij gehad net na de geboorte dan?

Miss fijn dat ze weer thuis is, jammer van de terugval maar t heeft vast even tijd nodig!

Wij geen plannen met Koningsdag omdat mijn vrouw moet werken die dag. Ik dus vrij en heb werkelijk geen idee of ik nog wat ga doen. Heel lang slenteren gaat mijn rug nu niet leuk vinden dus gaat een rustig dagje worden denk ik...

11. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Ik had maar 2 dagen vrij.
    1 dag voor de bevalling.
    1 dag voor de kraamzorg.

Maar het ouderschapsverlof staat al in de planning.

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #2892 Dreamygirl, 24 apr 2015
    Laatst bewerkt: 24 apr 2015
    Oh wat weinig meis! Wij krijgen 5dgn van de baas bij geboorte, das echt luxe en mijn vrouw spaart al verlof op zodat ze daar nog 4wkn aan vast kan plakken. Das een luxe voor ons beiden want behalve dat t fijn is voor mijn vrouw om thuis te zijn is t ook fijn om mijn vrouw zolang thuis te hebben ok te helpen!

Hoeveel ouderschapsverlof heb je recht op? Is dat betaald of onbetaal en hoe ga jij het opnemen?

13. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik lees altijd nog mee hier, maar merk dat reageren vaak erbij inschiet! Het is echter niet zo dak niet meeleef met jullie want dat doe ik absoluut wel!!

Ik ben gewoon mega druk met mn dochter. Gisteren nog bij de huisartsenpost geweest vanwege bloed in dr luier. Schijnt bij meisjes vaker voor te komen en kan 'schijnmenstruatie' zijn..nog nooit van gehoord. Vandaag ook een rotdag, heb vanmorgen giga gehuild na het krijgen van een boete van 97 euro; het was de druppel!
    Verder doet ons meisje het wel prima en genieten we enorm van haar! Ze is verder heerlijk rustig en tevreden!

Onzekerheden blijven wel. Zelfs met het geven vd fles ben ik soms angstig! Dan ademt ze even niet of ze verslikt zich; brr! Voel me echt een overbezorgde moeke :eek:

Ik blijf meelezen hier en leef mee! Excuus dat ik even niet reageer, zodra ik dit weer kan zal ik het ook zeer zeker doen!

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Begrijpelijk Jess! No worries!
    Ik heb je een PB'tje gestuurd.....

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heel begrijpelijk Jessje. Lekker genieten!!

16. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamy, lief dat je het vraagt. Met mij gaat het wel goed. Wel last van de standaard kwaaltjes, maar kan nu echt wel genieten van de zwangerschap. Buikje is nog redelijk bescheiden. Maar de baarmoeder en baby groeien goed, dat is het belangrijkste. Baby groeide zelfs zo goed dat ik pas zo'n glucose test moest laten doen. Gelukkig geen zwangerschapsdiabetes, test resultaten waren allemaal prima, dus het is (of was bij de 20 weken echo in ieder geval) een grote jongen. Tot nu toe loopt hij steeds een week voor in e groei, dus ook eigenlijk niks schrikbarend.

17. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
  18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Frummeltjegoed te horen! Een weekje voorlopen ach, beter zo dan dat je kindje te klein denk ik maar zo. Heb je een buikfoto? Ben benieuwd!

Spunkie het klopt dat jet wettelijk geregeld is en dat je sowieso recht hebt op Ouderschapsverlof. Echter dit is standaard onbetaald. Onze werkgever geeft bijv een jaar betaald (75%) en een jaar onbetaald ouderschapsverlof. Dat is een CAO afspraak die dus bij elke werkgever anders is.

Heerlijk hoor 1 dag per week! Op hoeveel dgn per week werken kom jij dan straks uit? Ik ga ook 1 dag per week opnemen en mijn vrouw 1 dag in de 2wkn. Kijk er nu al naar uit haha...

19. Tiem

Tiem Actief lid

16 apr 2014
    133
    0
    16
    Hoe hebben jullie het geregeld met opvang? Ik werk 24 uur (1 dag ouderschapsverlof) en mijn vrouw werkt er 32. Daarbij 2 kinderen twee dagen naar het kdv. Gaan ze veel naar het kdv of hebben jullie oppas oma's/opa's?

20. Tiem

Tiem Actief lid

16 apr 2014
    133
    0
    16
    Bij ons is ouderschapsverlof overigens onbetaald.

Deel Deze Pagina