Thanks! Deze dag kan me niet lang genoeg duren. Toevallig heeft Reva ook een regeldagje dus dat was veel knuffelen en drinken bij mij. Even genieten nog haha.
Zo... zit ik dan... braaf op kantoor. Reva kwam gelukkig precies zoals ik wilde vannacht, om 5.00u. Daarna om 7.00u gekolfd en toen kwam ze mooi 4 uur later bij mijn vrouw. En ze heeft netjes haar bord ehm fles leeggedronken 150cc. Dus goed gegokt. Vanmiddag naar het bureau voor haar 2e entingen. Arm meisje En wegen, hopelijk doet mijn bv het nog goed. Vanaf nu vaak kolven dus hopelijk blijft mijn productie in stand.
Vliegje fijn dat het tot op heden goed gaat! Kan jij je gedachten wel bij je werk houden? Hihi... Vanmiddag ben je dus vrij om mee te gaan met de inentingen?
Hier is het weer klote onze uk huilde weer erg veel hij is dus weer opgenomen. Ze zeggen roze wolk nou hier is hij nog niet geweest hoor en over vijf weken moet ik weer gaan werken. Ze gaan geen onderzoeken doen hij heeft het en het moet vanzelf over gaan. Ze verhogen de medicijnen wel maar meer ook niet pff wat is dit slopend. Hoop dat het snel beter gaat en we kunnen genieten.
Owh Miss wat vervelend zeg!! Pff nee dit is geen roze wolk voor jullie wens jullie heel veel sterkte!
Ah Miss wat erg! Hoop dat er snel rust in de tent komt! Mijn werkdag is voorbij gevlogen! GodZijdank. Maar het was erg druk. Het kolven is goed gegaan gelukkig. Heb tot half 4 gewerkt, daarna naar het bureau. De prikjes gingen goed. Ze is nu even huilerig. Maar goed gegroeid! Helemaal trots. Miss, hoop echt dat het snel beter gaat want werken is pittig en het is zo belangrijk om te genieten. Is het geen koemelallergie ofzo?
Fijn dat je werkdag zo snel is gegaan vliegje. Ik hoop het ook heb een schildklier afwijking en die staat niet meer goed na de bevalling mn ijzer is te laag en zwaar vermoeid zie zelfs af en toe sterretjes dus gaat.niet echt goed met me. Ze gaan niks onderzoeken dus dat ook niet het is gewoon echt reflux zeggen ze Vandaag op de baby reflux facebook site gwgaan zo herkenbaar allemaal. En het kan altijd erger zoals ik daar lees. We hopen het beste maar het is afwachten.
2 Ukkies hier op het forum in het ziekenhuis. Miss en Jessje, hopelijk zijn ze heel snel weer thuis. Miss, ik kan je Floradix aanraden. Ik had een laag Hb na de KS en beide keren was ik er hierdoor snel weer bovenop. Maar ik heb geen schildklierafwijking, dus misschien heb je wel helemaal niets aan deze tip. Mijn twee kabouters hebben ook flink last van reflux. Ik merk dat het sinds een paar weken beter gaat. N. kan nog erg spugen, maar de pijn wordt gelukkig eindelijk minder. Vliegje, fijn dat je werkdag goed is gegaan en dat Reva bij msVliegje netjes haar flesjes leegdrinkt. Die eigenwijze F. van mij heeft dat weken/maanden gewoon geweigerd bij mijn vrouw. Hahaha! Gelukkig wordt dat nu beter. Het is even wennen, weer gaan werken... Maar des te heerlijker is het weer om thuis te zijn.
Hey heb ik iets gemist? Van jess ook in het ziekenhuis niks ernstigs hoop ik? We hebben ons aangemeld op de fb site baby reflux en wat daar geschreven wordt is zo herkenbaar allemaal. Maar als we daar lezen heeft onze uk het nog niet zo erg joh. leest daar verhalen tot adem stilstand aan toe. Ook dat ze totaal geen nachtrust hebben. Dat zijn twee dingen die wij gelukkig niet meemaken. Maar het is nog steeds heel zwaar en slopend maar kan nog maanden gaan duren. Dus zal toch Hulp van andere moeten gaan accepteren en dat vind ik moeilijk
Gisteren intake van de kraamzorg gehad. Viel ons gelukkig alles mee. Je hoort wel eens verhalen over super strenge consulentes, maar deze was gelukkig heel aardig en helemaal niet streng. Uitzet lijst zei ze over: "dat geloof ik wel, dat dat goed komt". Bed op klossen, wij hebben al een hoog bed en ben zelf niet erg groot. Met klossen er onder zou ik n trapje nodig hebben om in bed te komen haha. Toen zei ze: "lekker zo laten, dan hoeven er geen klossen onder". Ze hoefde ons bed niet eens te zien. Erg fijn was ook dat ze zei, dat de hulp alleen advies hoort te geven. Wat wij er mee doen is uiteraard helemaal aan ons de keuze. Echt goed gevoel over gelukkig.
Miss sterkte meis. Lijkt me ook heel zwaar ja. Een baby is sowieso al zwaar haha, alles wat niet lekker loopt maakt het pittiger. Het kindje van Jessje en haar vrouw is opgenomen geweest vanwege een bloedluier. Hoop eigenlijk dat ik Dat hier mag schrijven. Ze had het op fb gezet. Is wat sneller posten natuurlijk. Ze zijn inmiddels weer thuis maar niet naar tevredenheid. Echt sneu allemaal! Frummeltje fijn dat je een goed gevoel hebt! Heel belangrijk! Ik vond de hulp wel fijn maar niet noodzakelijk. Ben erg gesteld op mezelf en dan loopt er een vreemde in huis. Maar we hadden wel een hele lieve vrouw. 2 maar de 2e was liever haha. De werkweek zit erop. 3 dagen nu. Vlg week ook ivm Hemelvaart dus heb ff geluk. Vloog voorbij maar het voelt heel onnatuurlijk om je kind achter te laten en op het week te kolven. Vind het moeilijk. Mis mijn meisje vreselijk erg!gelukkig vliegen de dagen wel voorbij. Nu genieten van 2 dagen samen!
Miss phoe wat lijkt me dat zwaar zeg...je hoopt zo voor iedereen dat je idd op die blauwe of roze wolk komt te zitten maar das helaas vaker niet zo dan wel...ik hoop dat t snel beter gaat met jullie kleinte en dat jullie deze tijd achter jullie kunnen laten en echt kunnen genieten! Jessje jullie ook sterkte meis!! Pf wat schrikken dan weer zeg... Frummeltje super dat jullie zo'n relaxte kraamzorg(organisatie)hebben en wat ideaal dat je t bed zo kan laten! Hoe voel jij je nu verder? Vliegje ik kan t me nu al indenken dat je t moeilijk vind je kleintje achter te laten! Wel lekker idd deze en volgende week 3dg! Geniet maar lekker nu van dr! Hier was t van de week even spannend. De VK dacht even dat ik mss zwangerschapsvergiftiging had. Dit ivm een paar klachten zoals sterretjes zien, hoofdpijn, misselijk (bandgevoel om maag) opgezwollen voeten en een onderdruk die met 20 gestegen was in vergelijking met 3wkn terug (was overigens nog steeds niet te hoog hoor). Dus urine gecheckt op eiwitten maar daar kwam gelukkig niets uit. 2 dgn latervoor de zekerheid weer bloeddruk gemeten en urine gecheckt en alles was keurig. De meeste kwaaltjes heb ik al geruime tijd, ze komen en gaan. Nu was de misselijkheid en de opgezwollen voeten iets van de laatse 2wkn dus alles bij elkaar leek t ff spannend. Loos alarmgelukkig! Gisteren gebeld door de kraamzorg en deze komen over 2wkn langs. Begin helaas wel steeds vaker last van mijn onderrug en dan met name van mijn SI gewricht last te krijgen. Ik ga maandag ff bellen voor een bekkenfysio. Verder voel ik me top! Kamertje bijna af en nu alleen nog voor de laatste dingen shoppen voor op de kamer. Wanneer hebben jullie de box eigenlijk beneden gezet?
Ja echt fijn, dreamy en vliegje Met mij gaat het gelukkig goed. De gebruikelijke kwaaltjes alleen, maar daar is goed mee te leven. Kan me goed voorstellen vliegje, dat het zwaar is om je meisje te moeten missen. Gelukkig nu inderdaad paar weken er bij van minder dagen, door de feestdagen. Dreamy, dat zal wel even spannend geweest zijn dan ja. Gelukkig was er niks aan de hand. Wel vervelend van je onderrug. Hopelijk wordt het met fysio beter.
O ja en vliegje, wij hebben ook door gegeven dat we graag (indien medisch mogelijk) maar halve dagen kraamzorg af willen nemen. Moet er ok niet aan denken dat er hele dag iemand hier in huis is. Maar wij zijn voornemens de eerste paar dagen in kraamhotel te blijven. Hebben maar beperkte ruimte thuis en op die manier kan toch iedereen langs komen en zijn ze ook minder snel geneigd heel lang te blijven
Wij zijn ook erg op onszelf maar hebben, beide keren, een schat van een vrouw in huis gehad. Wij hadden niets te mopperen over onze kraamverzorgster en we waren beide keren blij dat ze er was. Bij de eerste was alles nog zo nieuw dat (vooral Lieve) we echt heel veel van haar geleerd hebben en bij nummer twee en drie kon ik echt praktisch niets dus hulp was meer dan welkom.
Ja dat is wel fijn van kraamzorg. Je kan gewoon lekker even blijven liggen en visite wordt ontvangen enzo. Maar toch voelde ik me niet helemaal meer fijn in mijn eigen huis. Slim idee Frummel! Hahaha, wel een tip voor als we ooit een 2e willen Ik ben nu veel aan het kolven maar het is lastig. 3x per dag kolf ik minimaal een halfuur. Ik krijg soms net niet genoeg voor hetgeen Reva drinkt. Maar zit aan de borstvoedingsthee en kan een neusspray halen bij de dokter die de tsr zou bevorderen en soms ook de productie verhoogd. Ben benieuwd dus. Vandaag geen klagen. Al 2 volledige voedingen voor morgen gekolfd, hopelijk krijg ik dadelijk nog een keer een volledige voeding eruit. Reva moest vandaag voor een echo van haar heupjes weg, maar alles is goed! Omdat ze tot 33 weken in stuit heeft gelegen is dat een beetje een standaard echo. Lief dat ze was Ik had haar niet meer gezien vanochtend want madam besloot ineens te slapen van 22.30u tot 8.00u. Vannacht dus geen live voeding gegeven en vanochtend moeten kolven en werd ze wakker toen ik nét naar het werk was. Zo erg om dan weg te gaan. Maar toen moesten we voor die echo weg en kreeg ik de mooiste glimlach! Dan ben ik zo blij, want soms voelt het alsof ik mijn meisje in de steek laat met zoveel werken maar dan lacht ze en denk ik, ze houdt nog van me! Hahahahaha! Hoe is het met de zwangere meiden!? Ik mis mijn buik nog enorm... krijg het gevoel ook niet weg. En Reva wordt steeds leuker. Ze gaat nu alles zien en ontdekken en herkennen. Geweldig
Vliegje wat fijn dat alles in orde is met de heupjes van Reva! Kan me voorstellen dat je dr mist als je aan t werk bent of je schuldig voelt omdat je veel werkt en dr dus minder ziet maar die kleine meid houdt sowieso van dr mama hoor! Hier gaat t goed behalve dat ik steeds meer last van mijn onderrug krijg. Mss doe ik ook wel teveel haha...vandaag de raamdecoratie van de kozijnen afgeschroefd omdat de schilder woensdag alles gaat schilderen incl trappen. Ook de box schoongemaakt en in elkaar gezet, je kunt er maar vroeg bij zijn haha....ga morgen trouwens naar een bekkenfysio!
Spannend! En over 10 weekjes ligt daar een klein hummeltje! Je kan het je nog niet voorstellen he? Wij hadden de of met 35 weken ofzo staan denk ik maar ik was er heilig van dat de baby eerder zou komen. Maar nee Reva zat veel te lekker bij mij haha. Ze heeft vannacht weer doorgeslapen. Zie ik ze weer niet voor ik na het werk ga. En heb weer moeten kolven, gelukkig wel voorraadje opbouwen zo. Gelukkig is morgen mijn vrije dag en donderdag extra ivm Hemelvaart.