Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan nog wel eens tegen vallen dreamy ik dacht ook van ik ben aan het legen dus zal binnenkort wel maar gebeurde niks. Tijdens de weeën wel haha ik was helemaal leeg is wel een fijn gevoel. Maar op het moment zelf geef je er niks meer om wat er allemaal gebeurd;)

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Herkenbaar Dreamy, wie weet... Bij mij was dit het enige wat er uit kwam. De kinderen bleven keurig zitten! Hahaha!

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Haha Miss1982 en Chybou ik was ook al wat sceptisch hoor hihi en idd nog niets aan de hand hier..

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik was ook aan het legen maar volgens mij duurde het toen nog 2 weken ofzo hihi. Succes meis! Je bent er bijna ☺️

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Is het wat vol te houden met de warme weer?

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Nou meiden besloten binnen te blijven met gesloten ramen en deuren 😏 tis zonde van t prachtige weer maar echt te warm voor me...kortom t/m het weekend zit ik heel gezellig binnen.

Controle VK was prima! Mooie bloeddruk en mooie hartslag van de kleine meid! Het gerommel in mijn lijf en de krampen zo nu en dan zijn idd voorweeën. VK was blij dat te horen en gaf aan dat t niet voor niets is wat er nu gebeurd, dus ondanks het ongemakkelijk gevoel ed moet ik blij zijn dat t gebeurd ☺️ mijn lijf doet wat t moet doen 😃

7. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    pfff ik heb met je te doen meid. Ik ben bevallen in (een warm) oktober en had het toen al best zwaar met de laatste weken, vooral mijn voeten!
    Zet um op!

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja lijkt me ook heel zwaar de laatste loodjes zo warm!
    Succes!

Voor de meiden die het leuk vinden, ik heb een groep aangemaakt op Facebook voor Roze Ouders.
    Het heet 'Roze papa's en mama's (Pink Parents)'. Voor degene die het leuk vinden ;)

Dreamy zet 'm op!

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    De laatste loodjes wegen met recht t zwaarst en t warmst in dit geval :cool:

Leuk idee Vliegje die FB groep maar ik zit niet (meer) op FB.

Denanja en Frummeltje hoe gaat t bij jullie?

Hier een foto van mijn voet/enkel :/ net een olifantje...mijn been lijkt nu ook super groot maar das gezichtsbedrog haha

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oei, niet fijn meis! Je houdt veel vocht vast. Is de kleine nog lekker druk?

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja de kleine is nog heerlijk druk....zodanig druk soms dat ik denk dat ze zo door mijn huid naar buiten komt haha...hmm zou wel een bevalling schelen whaha...

12. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamy, hier gaat alles goed. Merk ook wel met dat warme weer dat ik vocht vast hou in m'n benen en voeten.Maar als ik jouw voeten zie, valt het bij mij nog wel mee. Ziet er wel echt raar uit hè?! Verder gelukkig geen last van.

Voor jou begint het nu echt op te schieten zeg. Heb zelf al vaak het idee, dat het nu zo snel gaat. Maar kan me eigenlijk nog maar moeilijk voorstellen/bevatten dat er binnen twee maanden een klein mannetje in onze armen ligt. Voor mij lijkt dat ergens toch nog heel ver weg.

Zo raar, als je bezig met zwanger raken bent, dan duurt het allemaal zo lang en nu lijkt het ergens dat de tijd voorbij gevlogen is haha. En als de kleine er straks is zal de tijd waarschijnlijk nog sneller voorbij lijken te gaan.

Voor jou in ieder geval alvast succes met de bevalling. En onthou: er komt een einde aan haha.

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Frummeltje
    Ha meis, ik heb precies hetzelfde als jij! Idd zwanger worden een eeuwigheid, de beginperiode tot 16wkn met mijn misselijkheid en overgeven leek ook een eeuwigheid maar nu denk ik...whoh alweer ruim 38wkn zwanger!!

Och ik kan t ook niet bevatten en de hormonen en de daarbij vrijkomende emoties nemen soms een loopje met me. Dan overvalt alles me in ene, wil ik echt een kind (zo erg dat ik dat dan denk), wat als t niet leuk is, wat als ik geen goede moeder ben, wat als t tussen mijn vrouw en mij waar ik zielsveel van hou allemaal verandert in slechte zin, wat als....zo erg pff...afijn dan huil ik ff, praat er met mijn vrouw over en dan is t weer goed :)

Idd bij de bevalling ga ik denken, deze pijn is ergens goed voor, het is nodig om onze dochter geboren te laten worden! Spannend hoor!
    Jij ook succes met de laatste loodjes meis!

Even een vraag aan een ieder. Hoe noemt of willen jullie dat jullie kindje jullie gaat noemen?

14. Tiem

Tiem Actief lid

16 apr 2014
    133
    0
    16
    Succes met de laatste loodjes! Vooral met dit warme weer.

Onze zoon noemt ons Mama Voornaam + Mama voornaam. Als we één op één zijn noemt hij ons alleen Mama.

15. bieke2

bieke2 Nieuw lid

6 jul 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, mijn vrouw en ik proberen ook om zwanger te geraken, we hebben ondertussen al 6 iui behandelingen achter de rug en nog steeds niet zwanger.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Bieke welkom! En er zijn veel succesverhalen dus hou vol! Hebben jullie een donor via een kliniek of uit de privésfeer?

Dreamy, ik had precies hetzelfde gevoel als jou. En eerlijk, de 1e weken dacht ik af en toe echt 'waar zijn we aan begonnen'. Het is heel zwaar de 1e weken, er zijn veel dingen die je niet verteld worden in je zwangerschap. Die ga je ervaren. Het gedoe met de borstvoeding in het begin, het vele huilen en darmkrampjes, de pittige nachten. Het is gewoon heel zwaar maar het is iets bijzonders en geweldig moois!
    Reva gaat nu zoveel ontdekken, pakt onze gezichten vast met die ultra zachte handjes van haar, ze lacht, ze is zo blij en vrolijk. We smelten iedere dag opnieuw. Tuurlijk is het even 'anders' tussen je vrouw en jou. Je bent straks moe, soms geirriteerd en soms zie je het even niet meer zitten. Maar alles gaat steeds beter en misschien krijgen jullie een super makkelijke baby. Even draait alles om die kleine en even ben je alleen mama. Later wordt je ook weer partner en geliefde ;) Dat kost even tijd om te wennen aan jullie nieuwe rol in het leven. Een extra rol.
    Geniet ervan, echt, want ze worden zo snel groot en het is zo bijzonder!

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O ik heet Mammie en mijn vrouw Mama :)

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Wij hebben het helemaal aan onze dochter overgelaten hoe ze het oplost met duidelijk maken welke mama ze bedoeld. We noemden onszelf allebei mama. Zij heeft dat over genomen en ging uiteindelijk ook onze voornaam gebruiken. Dus 'gaat Lieve werken?' Wij vinden dit prima. Ik denk dat ze dit doet omdat Lieve en ik elkaar ook bij de voornaam noemen. Ik neem aan dat de jongens dit over nemen.

Dreamy, ik herken het helemaal dat, als je eenmaal zwanger bent, de tijd vliegt. 40.weken zijn zo om!
    Maar daarna vliegt de tijd ook... C. is al weer bijna 3! Die jaren zijn omgevlogen.
    Ik herken de gedachten en angsten ook die je beschrijft. Die zijn niet raar... Ik denk dat de dood normaal is.
    Wat Vliegje is waar. Het veranderd, alles veranderd. De wereld zal 180 graden draaien als je kindje er eenmaal is. Maar dat is niet erg, zo hoort het te gaan en als het goed is kom je daar samen, als stel, helemaal uit.

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mijn melk gaat teruglopen... ik wilde de 6 maanden proberen te halen maar het gaat me niet lukken. Ik kolf te weinig. Reva drinkt veel meer dus moet mijn voorraad aanbreken en dan gaat het snel. Denk dat we van de week al beginnen met een flesje kv. En dan langzaam de bv afbouwen. Ik baal, maar ik ben het kolven ook moe. Ik werk 4 volle dagen. Steeds kolven. Mijn vader is al lang ernstig ziek en dat gaat weer wat slechter, dus drukker op kantoor waardoor ik niet altijd rustig kan kolven.
    Dus helaas gaat er aan de bv een eind komen denk ik maar ik vind het wel prima nu. Bijna een halfjaar dus ik mag trots zijn op wat we bereikt hebben. Als had ik het halfjaar graag vol gemaakt. Maar tot een halfjaar krijgt ze nog combi denk ik, dus we hebben ons best gedaan ;) Hoop dat ik er vrede mee kan krijgen zelf haha.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy alles nog rustig of....???

Deel Deze Pagina