Meiden bedankt voor jullie reacties wat betreft hoe jullie jezelf noemen of vice versa! Wij gaan het de kleine meid ook zelf laten bepalen...wij noemen elkaar alleen nooit bij de voornaam maar vaak "mop", "schat" of lieverd dus ben benieuwd wat eruit gaat komen Ook fijn te lezen dat de hormonale emoties en angsten herkenbaar zijn en dat t t allemaal waard is Bieke2 welkom op het forum! Succes meis! Vliegje balen dat je melkproductie afneemt maar je mag zeker trots zijn op wat je wél hebt kunnen geven! Knap hoor! Naar om te horen dat t weer minder met je vader gaat....is er een prognose? Sterkte iig! Hier zit de kleine nog lekker hoog en droog binnen Vannacht wel weer wat gerommel maar niets zet door....
Dreamy, hoe gaat het? Mijn zusje is vandaag 39 weken. Er wordt druk gespeculeerd wanneer de kleine komt.
Chybou spannend hè?! Voelt ze al wat? ik heb een rotnacht achter de rug. We hadden gisteravond nog ff visite en tijdens dat bezoek zat ik niet echt lekker. Moest naar t toilet wat ik al iets te lang had opgehouden door t geklets en had enorme steken. Steken die ik voelde onderin buik alsof ik dgn mijn plas had opgehouden. Zo heb ik nog 1.5 uur op mijn stoel gedraaid totdat de visite weg was. Toen naar bed....nou krampen in rug en buik en t idee hebben alsof de kleine nog verder ingedaald was (geen idee of dat kan) 😖 maar t waren geen vlagen zoals weeën moeten zijn maar constant. Anderzijds leek t op een akelige pijn die je voelt alsof je ook enorm nodig moet poepen/plassen maar dat t allemaal geblokkeerd zit en bij perskracht ga je door de grond. Vannacht uiteraard om de 2 uur eruit waarvan ik 2x niet eens normaal op t toilet kon zitten.... Daarna voelde ik binnenin een soort van plop en dacht ja hoor t feest is gewoon begonnen, mijn vliezen zijn gebroken. Maar nee, na dit plopje was de "pijn" iets dragelijker en kon ik ook weer beter zitten. Nu nog steeds die constante zeurende pijn...en een klein meisje die draait en de hik heeft. Pfff wat dit is ik weet t niet? Opstipatie lang aanhoudende pijnlijkere voorweeën? I dont no... Spannend dus!!
Oooooo spannend! Geen idee wat het is. Weet wel dat ik ook last had van de indeling. Scherpe pijn bij het lopen. Maar echt steken. Als ze met een mes in mijn Floezemoes staken zei ik wel eens. Kan van alles zijn. Die kleine heeft niet veel ruimte meer dus je voelt van alles nu. Sterkte!!! Zoooo benieuwd wanneer het doorzet. Weer een baby erbij ☺️ Voor mensen die het leuk vinden bij een fb groep te komen van roze mama's en papa's, PB me!
Vanmorgen toch maar even de VK gebeld en deze heeft me inwendig onderzocht. Mijn baarmoedertuutje is al voor de helft verstreken en heb 2 à 3 cm ontsluiting!! Whoe das een geweldig cadeautje want dan is de afgelopen nacht en 1.5 week niet voor niets geweest! 3 uur later is de VK weer langsgeweest om te kijken of er verandering in de situatie zou zijn en of ik dus echt begonnen was aangezien ik nog geen echte weeën heb. Situatie niet verandert dus ben nog niet aan t bevallen om t zo maar te zeggen. Kan vannacht maar ook over een paar dgn of week doorzetten. De VK kon gewoon t hoofdje van ons meisje voelen!! Ze reageerde daar gelijk op, direct bewegen ed. Nou dat was t laatste nieuws
Hallo, Hier ook lesbisch. Woon samen met mijn vriendin (bijna vrouw) en zijn op zoek naar een donor voor onze kinderwens. In eerste instantie hadden we uit de familiekring een donor maar helaas heeft hij besloten om te emigreren waardoor het plan in het water viel. Via het ZH staan we op de wachtlijst maar zoals jullie vast weten duurt dat nog wel even. We willen het dan ook graag eerst proberen via ZI. Maargoed dan een geschikte donor vinden. Via internet komen er niet de fijnste mannen op ons berichtje af waardoor we nog steeds flink op zoek zijn. Inmiddels weten we niet meer zo goed waar we moeten zoeken. Ik gok dat het wachten word op dat iemand zich spontaan zal melden. We blijven hopen dus
Ravink welkom op 't forum! Ik begrijp dat jullie dus een bekende donor willen? Of toch niet omdat jullie ook op de wachtlijst van het ZH staan? Wij hebben een anonieme donor via ESB in Denemarken. Binnen 2 a 3 wkn was het zaad in NL in de kliniek en kon de IUi starten. Op dit forum zijn er op verschillende manier zwangerschappen ontstaan, keuzes zat en hoop voor jullie dat t snel mag gaan gebeuren! Mag ik vragen hoe oud jullie zijn en wie van jullie zwanger wil worden?
Whoei hier is definitief besloten dat we voor een tweede gaan! Na de onze vakantie poging 1.....blij!! Spannend hoor Dreamy!! Ben erg benieuwd!
Hallo, Klopt het liefst een bekende of bekend in de zin dat we hem kunnen leren kennen. Het ziekenhuis hebben we als plan B. Beter nu al op de wachtlijst dan dat we straks nog langer moeten wachten. Via het ziekenhuis is er ook een kans dat het 2e of 3e kind met een andere donor moet. Het liefst hebben we 100% broertjes/zusjes als het mogelijk is. Leuk om te lezen dat jullie het op die manier gedaan hebben. Zelf heb ik daar ook naar gekeken maar wist niet zo goed hoe dat allemaal in zn werking ging. En snel ook dat het in NL is. Hoe hebben jullie dat allemaal geregeld als ik vragen mag? En ook een goed Nieuws dat het allemaal gelukt is trouwens! De kleine kan elk moment komen! Echt spannende tijden dus! Ja leuk dat er zn site is waarop alle verhalen gedeeld worden. Wij zijn 23 en 25. Nog jong maar er klaar voor. Ik (de jongste) wil graag zwanger worden
Evira wat leuk en spannend!! Ravink wij zijn onder behandeling geweest in het Medisch Centrum Kinderwens (MCK) in Leiderdorp. Na een intake aldaar kon je kiezen om op een wachtlijst te staan met dien verstande dat je dan alleen uiterlijke kenmerken van de donor te weten zou komen en daarop gebasseerd moest je beslissen van die donor gebruik te maken. Zij werken ook samen met ESB in Denemarken wat de mogelijkheid bied zonder lange wachttijden direct te kunnen starten EN (voor ons het belangrijkst) veel info over de donor te weten kon komen. Medische info van hem en zijn ouders en overgrootouders, opleiding, bloedgroep, baan, uiterlijke kenmerken, zijn stem kan je horen tijdens een intervieuw met de medische staf aldaar, psychologisch karakterprofiel nav test, een babyfoto kan je bekijken en de staf geeft een impressie over hem (zijn verschijning en overkomen), motivatie om als donor te fungeren ed. Veel info dus en op basis daarvan hebben wij (je krijgt een wachtwoord en inlog van het MCK) op de site van het ESB een donor gekozen. Na het uitkiezen kies je het aantal zaadunits wat je wilt bestellen en dit word binnen 2wkn (dacht ik) naar NL verscheept. Vervolgens kregen we van het MCK bericht en konden we komen voor de eerste inseminatie! Wij hebben 5 inseminaties gehad waarvan de 1e direct raak was maar helaas eindigde met een miskraam met 10wkn, 3e poging ook raak maar ook miskraam bij 5wkn en 5e poging wederom raak en daar ben ik nu zwanger van! Tja das ons verhaal
Evira wat gaaf dat jullie voor een 2e gaan! Ik wil ook alweer haha maar mag nog niet ivm de ks. Ravink, welkom! Wij hebben een beetje eenzelfde verhaal als Dreamy wat de donor betreft alleen dan zelf zaad gekocht bij Cryos in Denemarken en laten verschepen naar het Zkh in Tilburg. Onze 2e poging was raak, we hadden 10 rietjes besteld en nog 8 over dus. 1 ligt er nog in Tilburg, 7 in Denemarken. We hebben er toen 3 laten komen naar NL. Wij zijn ook bij Editie NL geweest, misschien gezien? Google maar eens op Maartje Dianta en Reva. Dan staat het er wel bij denk ik haha. We hebben ook pas een fb groep gemaakt voor roze papa's en mama's. Dus als je erbij wil, mag altijd. Voor vragen ed of om ervaringen te delen. Vandaag zijn we begonnen met het afbouwen van de bv. Reva heeft haar 1e flesje kv gehad en man wat voel ik me er klote onder haha. Sta er zelf allemaal van te kijken... Ze krijste de boel bij elkaar omdat ze bij mij lag en geen tiet kreeg. Ze had hem al vast zeg maar. Dus Dianta heeft de fles moeten geven en toen was het goed hoor. Ik heb natuurlijk de melk en de geur bij me. Maar het doet me wel pijn. Ondanks de ellende in het begin van het wennen en leren drinken voor Reva en de regeldagen vind ik het zo'n mooi iets en ga het zo missen. Maar Reva drinkt zoveel meer als ik kolf overdag, kom iedere dag 150/200 tekort en heb nog maar 4 dagen aan melk in de vriezer dus die voorraad is zo op. We vervangen 1 voeding per week. Ze drinkt er nog 4 of 5 dus eerst de middagvoeding eraf, dan de ochtend en dan kijk ik of de net wakker voeding en slapengaanvoeding misschien nog even kunnen blijven. Even kijken of dat kan en hoe ik me dan voel. Nooit gedacht dat ik het hier moeilijk mee zou hebben. Maar een kindje krijgen is zo mooi. En dat het groeit IN jou en later groeit VAN jou is iets onwerkelijks.. Mis ook mijn dikke buik en getrappel hahaha maar daarvoor hebben ze zo'n prachtig meisje gekregen nu 😍 Oke zwijmelmodus uit hihi.
Vliegje pff kan t me indenken dat t moeilijk is en zeker als die kleine meid dan bij je ligt, je borst al vastpakt en dan moet huilen! Moederschap gaat niet alleen over rozen. Hier ondanks de 2 à 3 cm ontsluiting toch de 39wkn gehaald. Ben vanmorgen zo'n berg slijm verloren dat ik vermoed dat dit "de" slijmprop was waar men het altijd over heeft. Pff spannend hoor!! Hier nog een buikfoto met dus precies 39wkn. Zal t de laatste zijn?
Moeilijk joh Vliegje. Probeer niet te hard voor jezelf te zijn. Het is sowieso nu de tijd dat je kindje ook andere dingen gaat eten, dus qua timing past het wel bij haar natuurlijke groei. Prachtige buik Dreamy en wat spannend! Ik ben erg benieuwd naar je kleintje. Onze kleine is trouwens met z.i. gekomen Ravink. We hebben een bekende donor, gevonden via internet (ja, met goed zoeken tussen de creeps kom je toch ook wel betrouwbare mannen tegen). De tweede wordt dus ook biologisch gezien helemaal een écht broertje of zusjes. Onze donor doneert alleen voor ons en we hebben een heel goed contact met hem en zijn vrouw.
Wow spannend nu Dreamy! Bij mij was Reva er 24 uur na verliezen van de slijmprop. En je hebt een prachtige buik. Ben zo benieuwd naar jullie wondertje Evira, wel heel fijn dat jullie een donor hebben gevonden en goed contact mee hebben. Hoeveelste poging was het raak bij de 1e? Ja ik moet mezelf ook niet zo straffen door te denken dat ik Reva tekort doe, maar het is even klote. Vanochtend heeft ze weer 2x bij mij gedronken en de volgende voeding is dan weer kv. Ik heb mijn best gedaan en als ik niet zoveel zou werken had ik de bv beter vol kunnen houden. Maar het is nu eenmaal niet anders. Straks heb ik het 6 maanden gedaan en misschien kan ik de ochtend en avond/voor het slapengaan zelf blijven doen
Enne Dreamy, heb je al 2 of 3 cm??? Jezus, daar heb ik 18 uur pijn voor geleden en toen heb ik een ruggeprik GESMEEKT hahaha terwijl ik geen pijnmedicatie wilde. Toen ik dacht dat ik dood ging zeiden ze, het gaat goed, je hebt al 2 tot 3 cm! Ik had echt zoiets van, fucking 3 cm?! Dat wordt mijn dood hahahaha. Maar ik had gigantisch veel pijn en een weeenstorm maar ondanks dat kreeg ik geen ontsluiting meer. Jij hebt de 1e cm's al cadeau, dus das echt een geluk! Zet 'm op meid!
Vliegje Haha dat stukje had je wellicht eergisteren gemist op t forum. Maar donderdagavond wist ik dus niet meer hoe ik zitten en liggen moest. Hele nacht voorweeën, vrijdagmiddag dus VK gekomen en die constateerde toen een baarmoedertuutje die al voor de helft verstreken was en 2 á 3 cm (2 vingers en een beetje) ontsluiting. Had daarvoor ook al 1.5 week voorweeën maar idd ik zei direct dat ik als een cadeau zag want oke het voorwerk was niet prettig maar zeker niet pijnlijk! Volgens VK kan ik langer met die ontsluiting gelopen hebben. Zojuist weer veel slijm verloren en ik voel weer die menstruatiepijn in buik en rug (sinds dat ik vanmorgen dus zoveel slijm verloor). Het zal me niets verbazen, ik hoop t, dat t door gaat zetten!! Ik wil t bed nog verschoond hebben, heb de vluchttas nog verder aangevuld, wil stofzuigen ehm haha....oei en verder rustig blijven want ontspanning werkt t beste!!
Nog steeds niets pfff.....huis (weer) gezogen en bed verschoond haha en nu maar weer proberen te gaan slapen. Afwachten of de nacht wat gaat opleveren maar heb er een hard hoofd in...