Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Hi likebutterflies,

Ik ben zelf ook de niet dragende moeder. Ook als er een tweede komt, zal mijn vrouw zwanger zijn. Zo zijn het een volle broer of zus van elkaar.

@ Dreamygirl
    Hier gaat alles zijn gangetje. Volgende week is het de laatste week van het verlof van mijn vrouw. Ik neem dan ook vrij, kunnen we nog een paar dagen met z'n drieën zijn, voordat de hectiek van werk het overneemt.
    Gisteren is onze kleine uk voor het eerst een half dagje naar het kdv geweest. Alles ging zeer goed en gemakkelijk.

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ah Spunkie wat een poepie!!! Jeetje wat gaat t snel zeg! Alweer bijna aan t werk en dan weer over tot de orde van de dag. Ziet je vrowu er erg tegenop?

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Likebutterflies, welkom! Hier een stel met inmiddels een mooie dochter van 5,5 maand. Helemaal in love zijn we. Ik heb onze kleine gedragen, mijn vrouw zei altijd nooit te willen, na de bevalling zei ze helemaal, dat doe ik nooooooit! Hahaha maar nu bespeur ik soms twijfel. De vlg draag ik weer als het ons nog eens gegund is, daarna misschien wel mijn vrouw als ze toch zou willen haha.
    We zijn in febr bij Editie NL geweest. Misschien heb je dat gezien?

Succes met jullie traject! Hier was de 2e IUI raak.

4. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Ze heeft totaal geen zin... :D

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Haha dat begrijp ik!
    Teminste er zijn bij mij veel vrouwen op t werk geweest die tegen me zeiden met 6wkn voor de uitgerekende datum te stoppen als ze mij waren ipv 2wkn langer te hebben met de kleine na de bevalling. Want, zeiden ze, de muren kwamen op hen af op het einde. Hun wereld was zo klein geworden en alles ging alleen maar over de kleine en ze waren blij dat ze weer aan t werk mochten en in de "volwassen" wereld weet te zijn.

Geen idee hoe ik dat ga ervaren maar kan me er weinig van voorstellen.
    Ben benieuwd.....

6. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ah Spunkie, wat een scheetje!

Heb ik niet gezien Vliegje. Nog terug te kijken? Maakt me nieuwsgierig ;).

Knal dat dat lukt Theeleut55.

Vandaag hadden we een domper. Lief moet een kijkoperatie. Haar baarmoeder wijkt af en was niet te zien op de echo. Erg spannend dus...

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Je vriendin haar baarmoeder wijkt af? Wat bedoelen ze daar dan mee? Konden ze daar niets meer over zeggen? Wat vervelend joh! Wnnr is de kijkoperatie?

Mag ik naar jullie leeftijden vragen?

8. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ze heeft maar 1 niet, heeft waarschijnlijk daarmee te maken. Kan zijn dat het maar een hakve baarmoeder is, of een tussenschotje, of 3/4 baarmoeder etc... Krijgen nog een verwijsbrief en dan afspraak maken bij ziekenhuis hier in onze woonplaats.

Zij is 27 en ik ben 26.

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Och jeetje, nou ik hoop dat geen wat er uit gaat komen zodanig is dat je vriendin wel zwanger kan raken! Sterkte iig!

10. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dreamy, hier nog steeds geen nichtje. Vrijdag is mijn zusje 40 weken... Ik zeg dat ze er overheen gaat, maar er wordt druk gespeculeerd. Ze komt wanneer ze komt.
    Jij heel veel succes! Hopelijk zet het voorwerk snel door!

Spunkie, ik kan me zo goed voorstellen dat ze geen zin heeft! ;)

Likebutterflies, welkom en ook meteen heel veel sterkte!

Theeleut55, ook welkom!

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Chybou spannend ook voor je zus en jullie natuurlijk!!
    Wel grappig dat we maar 2dgn schelen qua uitgerekende datum. Wie weet bevallen we wel op dezelfde datum!

Hier blijf ik met name s nachts en dan in de ochtend de laatste restjes als ware dat taaie slijm verliezen. Voorwerk gaat maar door! De kleine is nog steeds druk dus heb t idee dat zij geen haast heeft...

Heb ik wat gemist van Theeleut55?

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik zie ook geen theeleut!

Butterflies, Google even op Maartje, Dianta en Reva en Cryos. Dan vindt je wel wat. Heb de link wel maar ff niet bij de hand.

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hahaha, ik ben in de war!

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Today is the day voor je zus Chybou!!
    Is er al iets in gang gezet dat je weet?

Hier blijft t rommelen en gisteravond een heel druk kind in mijn buik waardoor ik dacht ze wil eruit...maar niets is minder waar....we wachten weer rustig af! Gistermiddag heerlijk terrasje in de stad gedaan samen met mijn vrouw en uiteten geweest. Was top!

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat leuk hihi, nog op de valreep even met z'n tweetjes weg. Dat zit er de komende tijd niet meer in hoor haha.
    Ik kwam vol spanning ff kijken. Nog 2 dagen en dan de uitgerekende datum! Spannend!

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Loop je nu nog steeds met die ontsluiting rond ook?? Want dat zijn inmiddels wel verder verweekt zijn misschien? Tjee als je straks mag beginnen met 4 cm ofzo dan heb je gewoon bijna de helft 'kado' gekregen met weinig pijn. Zou top zijn. Ben zo benieuwd hoe je de bevalling gaat ervaren!
    Ik zit er nog steeds mee dat ik nu nog steeds niet weet hoe het voelt om 'normaal' te bevallen... Hopelijk kan ik het ooit wel vertellen ook bij een 2e. Want ik zou niet willen gaan voor een geplande ks denk ik.

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Yep ik loop nog steeds rond :)
    Die 2 a 3 cm is dus mss wel al meer geworden danwel dat mijn baarmoedertuutje inmiddels mss helemaal verweekt is?!
    Ik heb geen idee. Bij de laatste controle wilde de VK niet voelen omdat t niets zou zeggen..mocht ze zich dit weekend niet aandienen dan maandag weer een afspraak bij de VK.

Ik kan me voorstellen dat je daar nog moeite mee hebt meis....dat is niet wat je voor ogen hebt!

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja wilde het zo graag 'zelf' doen. Maar na 24 uur afzien en pijnlijden kan ik niet zeggen dat ik er niets voor heb hoeven doen in ieder geval whahahaha! Dat het uiteindelijk een ks is geworden, moest gewoon. Ach, het is allemaal goed gegaan en ons meisje is gelukkig gezond en wel ter wereld gekomen.

Zet 'm op he meis! Ben je bang of heb je er wel zin in? Ik had er op het laatst wel zin in, was de hele zwangerschap angstig en op het laatst had ik zoiets van, kom maar. Ik kan dit! Liep anders dan verwacht maar ik was er wel aan toe zeg maar.

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Je hebt er zeker alles voor gedaan meis en pff ik zou t ook verschrikkelijk vinden als al dat werk uiteindelijk eindigt in een KS :(

Ik ben er wel aan toe om te gaan bevallen, zeker omdat ik al een week lang zo rondloop en bij alles snachts denk "zal t nu beginnen"?
    Ik ben wel een soort van benieuwd naar de bevalling en uiteraard willen we ons meisje zo graag zien!!

20. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Dag dames,

Ik lees al een tijdje mee met dit topic dus de hoogste tijd om me even netjes voor te stellen.

Mijn vrouw en ik zijn beide 29 jaar en bezig om een middels KID een kindje te krijgen. Mijn vrouw zal het kindje dragen, zelf heb ik niet zo de behoefte zwanger te zijn maar wat niet is kan nog komen. We hebben een nederlandse donor, voor ons 'anoniem'. Na onze intake was er na 4 maanden al een donor voor ons!

De eerste IUI was meteen raak maar mondde met 6 weken zwangerschap uit in een miskraam. Erg verdrietig en heftig. Hoewel je rationeel weet dat het na een positieve test nog alle kanten op kan gaan donder je na 2 weken toch keihard van je roze wolk. We kijken met goede hoop naar de toekomst maar de onbekommerdheid is er wel van af. Nu 4 weken later hebben we besloten meteen door te gaan met de behandelingen, dus we hopen volgende maand weer voor een IUI te kunnen gaan. Vruchtbaar is mijn vrouw in elk geval wel ;)

Dreamygirl: succes met de laatste loodjes en een vlotte bevalling gewenst!

Dames die al moeder zijn, van harte gefeliciteerd! Dames die ook in het traject zitten, heel veel succes en hopelijk snel een mooi resultaat!

Deel Deze Pagina