Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Had trouwens gister, out of the blue, een huilbui. Zomaar, om niks. Wist niet eens waarom ik huilde, maar moest gewoon huilen. Hormonen doen rare dingen met je haha.

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    oww leuk dat jullie ook gaan!!

ja t komt doordat ze met weinig verzekeringen een contract hebben dit jaar ofzo. komt pers bericht binnenkort.

ja weet idd dan niet hoe verder dus hoop gewoon op een doorstart. of op een zwangerschap ;) maja stel ik ben nu zwanger, wij willen graag 2de kindje met zelfde donor maja eerst maar afwachten hoe en wat.

en vliegje er hoeft er maar 1 snel genoeg te zijn he ;)

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Er staat een bericht om Omroep Brabant. De kliniek is best omstreden door de ruil eitje/zaadje. Hoop voor jullie toch echt op een doorstart. Wij hebben toen bij verschillende kliniek geinformeerd en wachttijden waren minimaal 9 maanden tot 1,5 jaar!

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
  5. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik schrok me kapot toen ik het hier las. Ik dacht; oh nee!!

Heb even gelezen, maar degene die nu onder behandeling zijn hoeven niet te vrezen;

Het faillissement heeft geen gevolgen voor huidige behandelingen volgens directeur Ruis. Ook hoeft het nog helemaal niet het einde van de kliniek te betekenen. Ruis: "De curator is nu op zoek naar een oplossing. Ik heb er goed zicht op dat de kliniek op een andere manier door kan gaan."

Ben heel erg benieuwd...

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Er zitten hier meer Geertgenners he? Lijkt me inderdaad schrikken zeg. Ben erg benieuwd hoe het gaat aflopen.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja heb van iemand een mailtje gelezen die ik hier niet neer mag zetten maar schijnt dat de kliniek uit 2 delen bestaat. een stichting en nog iets... en de stichting is niet failliet en daar vallen de donor dingen onder. dus dat is fijn :)

dus ik vrees al niet meer :)

en ja vliegje ik vind dat stukje idd erg slecht! is ook zaad bank en weet ik t allemaal. gewoon fertilieits kliniek. en ruilen klinkt ook echt verschrikkelijk waarom gebruiken ze van die kinder woorden en niet gewoon wederkerigheid. maja zal wel

8. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Dat zijn van die mensen die er gewoon totaal geen verstand van hebben en zich er ook niet in willen verdiepen denk ik...
    Gewoon slecht...

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik had bij Geertgen ook een onderbuikgevoel, maar dat is mijn eigen gevoel. We hebben voor een ziekenhuis gekozen omdat me dat fijner leek. Maar ik begrijp wel dt mensen naar Geertgen gaan en nu bang zijn.
    En die stichting hebben ze 'los' omdat ze vergunningen niet rond kregen. Ergens klinkt dat dubieus vind ik, maar als het op die manier werkt en ze kunnen alles veilig verantwoorden is het goed toch?
    Ik hoop gewoon voor jullie dat er weinig veranderd en ze doorstarten.
    Ze waren toch ook pas verhuisd?
    Ondanks mijn onderbuikgevoel ben ik toen wel heel vriendelijk te woord gestaan en waren ze heel aardig.

Interessant, ik heb ons ziekenhuis even gemaild, onze klinisch embryoloog die ons zaad ontdooit.
    We hebben namelijk nog 1 rietje liggen in Tilburg en daarna zouden we weer moeten laten komen uit Denemarken. Echter kost dat best veel aan verzending (250 euro…).
    Ik heb die man dus gevraagd of ze altijd standaard 1 rietje ontdooien, ook al zijn het minder zaadjes of dat ze soms meerdere rietjes pakken.
    Want dan hoeven we pas na een eventuele 3e IUI weer zaad te laten komen als ze gewoon per keer 1 rietje pakken.
    Hij heeft me wat uitleg gegeven over alles, best interessant.
    Per invriezing maar ook per ontdooiing kan er een verschil zitten in zaadjes.
    De 1e IUI gaf ons 5 miljoen zaadjes, de 2e IUI maar 250.000.
    De overlevingskansen hangen echt af van het zaad zelf, de beweeglijke zaadjes, ik als patient (leeftijd, duur kinderwens, vruchtbaarheid), etc.
    Omdat de leverancier, de zaadbank, zegt dat er na ontdooiing max 5 miljoen over moeten blijven, ontdooien ze altijd maar 1 rietje. Het is ook erg duur om meerdere rietjes tegelijk te ontdooien dus ik ben er op zich wel blij mee.
    En bij een man zijn de zaadlozingen ook iedere keer verschillend denk ik?
    Dus we hebben nog een kans hierna en dan moeten we overleggen of we opnieuw zaad laten komen.
    We hebben nog 7 rietjes in Denemarken liggen en 1 hier in het ziekenhuis dus nog 8 kansen na deze.
    Hoop dat er een positieve test tussen zit zodat we overhouden voor een eventueel volledig broertje of zusje (mijn vriendin zal niet gaan dragen, ook niet in de toekomst denk ik).
    Ik hoop natuurlijk nu al zwanger te zijn, maar ik durf er nog niet aan te denken, wil niet weer een zware tegenvaller.
    Nu maar hopen dat er een keer 1 snelle zwemmer tussen zit.
    Heb trouwens sinds gister rare bultjes op mijn benen. Een paar maar, maar zijn gek. Lijkt op muggenbulten maar het jeukt niet. Misschien van de warmte ofzo? hoewel ik op die plekken bijna niet zweet maar goed haha.

10. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik hoop voor jou dat het gewoon raak is Vliegje! Tis allemaal al duur zat ;) Toch niet normaal dat het zoveel moet kosten om het over te laten brengen he..

Magoed, je hebt het er toch voor over ;)

Wanneer is je NOD precies?

En die van de rest?

Ik ben hier nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie....*zucht* Duurt lang :p

11. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Ik sta, nouja ik.. mijn vriendin..
    staat in de NOD lijst

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Vandaag geslaagd voor mijn jurk! helemaal happy! Precies zoals ik in mijn hoofd had en met mogelijk voor een buikje voor het geval dat. We hebben nog gelachen, mijn maten werden opgemeten en mijn borstomvang was 95... Een paar maandjes geleden nog 90, omdat ik toevallig had opgemeten omdat ik online een jurk had gezien :confused:
    Mijn moeder zei ook dat ik gigantische borsten heb en zelfs mijn meisje zegt het nu.. Ik heb nu weer erge rug en buikpijn, was misselijk vanavond. Geen idee wat dit nu is, een zwangerschap lijkt me nog steeds zo onwerkelijk.. Misschien toch zondag vast testen, 2 dagen voor Nod. Zou dat kunnen?

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    2 dagen voor je NOT, moet kunnen.
    Pak een gevoellig testje, zoals die van de Kruidvat 2 voor 5 euro en test met ochtendurine.
    Spannend hoor!
    Ik had bij C op dag 12 dpo een positieve test en bij de twins... ja nog veel eerder... :) Ik moest zaterdag ongesteld worden en ik had op maandagmiddag met middag urine al een knaltest!
    Fijn dat je geslaagd bent voor je jurk!

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik had vanmiddag wat bruinverlies... niet veel, beetje bruine afscheiding zeg maar. Heeft nog niet doorgezet.
    Ik weet het niet. Borsten zijn nog erg pijnlijk, maar ja, kan ook menstruatie zijn.
    Vrouwlief is nu rijst aan het koken voor me, zin in :$
    En morgenochtend maar testje wagen.
    Ik zit nu op 10 of 11 dpo, zou het innesteling kunnen zijn nog? Bruin bloed? Of moet dat rood zijn?
    Pfff zenuwslopend!

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dames... er staat een 2e lijntje...!!!!! Ik zag het al meteen,een hele lichte en binnen de 5 minuten werd hij al duidelijker. Dit is zo onwerkelijk.. had gisteravond nog flinke buikpijn,misselijk ed. Dat bruin afvegen (daarna geen bloedverlies meer gehad), dus maak me wel zorgen... we gaan nu gewoon iedere dag testen en woensdag de bloedtest. Maar we zijn al voorzichtig blij! Dit moment leek me zo bijzonder en het is zo onwerkelijk nog. Dat we ooit bij dit moment zouden komen!
    En dat met 250.000 zaadjes!

16. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @vliegje:
    Woohoo!!! Dat klinkt goed!!

17. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL

Whaaaa Vliegje TE GEK!! Ik ben op recht blij voor jullie!! GEFELICITEERD!

Ben stiekem ook jaloers hahahaha. GENIET ERVAN MEIDEN!!!

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik durf het nog niet te geloven. Net 2e test gedaan, ook positief. Bloedtest hebben we woensdag, dan is het voor ons echt zeker. Ben nog zo bang.
    Thanks dames, jullie volgen allemaal heel snel!! En het is bij ons nog zo pril, als het maar net fout gaat.
    Eigenlijk was dit de 1e IUI met echte kans omdat vorige maand mijn ei er helemaal nog niet was. Echt bizar gewoon..

19. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vliegje, voorzichtig gefeliciteerd. Probeer toch een beetje te genieten. Je moet maar zo denken. Er is meer kans dat het goed gaat, dan dat het fout gaat :)

20. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ook hier nog even: gefeliciteerd meiden!!

Ik dacht in het begin steeds: ik heb maar 15 % kans om zwanger te worden, nu ik het ben heb ik 80 % kans dat het goed gaat!! Lekker dromen over een toekomst met kleine! Geniet.

Deel Deze Pagina