In de drukte noet veel tijd hoer nog te komen piepen. Ons meisje is nu enkele dagen thuis. Ze is volledig gezond nu. Infectie is volledig weg Ze is wel.een hangry baby. Dus heel hongerig en onliddelijk kwaad. Dus aan.de borst leggen, sussen en vooral minieme minuten slaap. Maar ze is gezond en dat telt. Goed nieuw volk te zien hier... veeel succes!
Heej meiden!! Lees nog soms mee hieren zag dat jullie om een update vroegen... zie onderschrift Ben weer zwanger na veel pechte hebben gehad afgelopen 4 maanden. na de 13 iuis niet weer zwanger geworden en dus gekozen voor icsi. Punctie en alles goed gegaan maar de 3 eitjes die ze eruit gelaten hadden om een wedstrijdje te doen hadden t alle 3 niet gedaan dit was echt een schok voor ons! Hadden er nog 4 in de vriezer maar eigelijk geen vertrouwen daarin. Maja toen 2 maanden mn ei gemist terwijl ik voor de punctie een super mooie cyclus had hij sprongnu al op dag 12/13 veel te vroeg dus. Dus toen gekozen voor kjnstmatige cyclus. Omdat we toch geen vertrouwen in de cryos hadden hebben we er toen 2 laten ontdooien. En ze deden t beide tot dag 4! De beste is toen terug geplaatst en die andere helaas toch nog afgevallen, maar dat maakt niet meer uit want heb zondag positief getest op dag 12 . ook hadden we na die schok dat ze t eerst allemaal niet deden een nieuwe donor aangevraagd, maar vandaag dus weer afgezegd want willen de 2de graag van dezelfde donor. nu hopen dat het goed blijft gaan! 25 sept. Eerste echo
Iedereen iig gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes!!! Hoop dat ik dit volgend jaar mag meemaken!!
Denanja van harte gefeliciteerd!! Wat rot dat jullie zo'n vervelende periode achter de rug hebben maar des te mooier (weet ik uit eigen ervaring) als t dan nu wel gelukt is! Ik duim op een prachtige echo met kloppend hartje want gun julie ook het geluk van een wondertje!
Wat luk om te lezen. Denanja, gefeliciteerd. Dreamygirl, jouw verhaal biedt hoop! Ook ik houd jullie op de hoogte. Vrijdag moet ik heen voor een echo om de eisprong in de gaten te houden (of hoe je dat ook noemt).
Wat fijn dat het gelukt is!! Gefeliciteerd! Mijn ovulatietest wordt maar niet positief. Heel apart. Zit nu op dag 17... Hopelijk dan morgen of vrijdag. Eerste keer dat ik die ovulatietesten doe, dus weet ook niet heel precies wanneer die eisprong zou moeten zijn. Volgens de verpleegkundige had het op dag 15 toch wel moeten gebeuren. Hmmm. Even afwachten.
Hee Guin, onzeker is dat he? Ik vraag me af; voor zo'n test mag je volgens de verpakking eigenlijk 4 uur niet geplast hebben. Onze kliniek raadt me daarentegen aan pas te testen ná de eerste ochtendurine (dus bij tweede keer plassen). Laatst had ik daarom om 8 uur én een keer om 9 uur 's ochtends getest. De eerste keer niet positief, een uur later wel. Gek toch?
Denanja: Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Nog even geduld hebben tot de echo... Ik ga super hard voor jullie duimen! En hoezo geen vertrouwen in cryo's (had ik ook niet hoor) er zitten er hier twee in de kamer! Hahaha! Nieuwe dames: Welkom! Hier hebben we na 1,5 jaar een mooie dochter uit eiceldonatie (eicel partner terug geplaatst bij mij) mogen krijgen. Februari vorig jaar gingen terug naar de kliniek omdat we graag voor onze kleine dame een broertje of zusje wilden. Eerste poging was meteen raak. Oktober vorig jaar hebben we twee zoontjes gekregen. We hebben gekozen voor een onbekende donor. Heel veel succes bij jullie traject. Irritant hé die ovulatietesten die maar niet positief worden! Ik heb het ook een periode bij gehouden en twee keer op een dag getest. Een keer om 11.00 's morgens en om 21.00 's avonds. Dat gaf me wel meer inzicht... Maar het blijft zoeken. Ik ging liever voor de echo's, dan wist ik het tenminste zeker.
chybou ik had geen vrtrouwen in de cryos omdat de eerste 3 verse het ook niet deden... maar gelukkig hebben ze zich bewezen was echt bang dat t aan mijn eitjes zou liggen loveylife ik heb 13 iui's bijna allemaal met ovulatie testen gedaan. ik deed ze altijd tussen 12.00 en 15.00 smiddags, meestal 12.00. bij ons raadde ze 2uur niet drinken en plassen aan en dat werkte goed. ook deed ik bij de laatste iui's als ik dacht dat het streepje positief was een clear blue ovulatie test, die waren toch duidelijker, smiley of niet. dankje dames voor jullie felicitaties, flink aan het hopen op een goede afloop hier. maar voel me al goed zwanger dat scheelt haha
Even aan het lezen hier en breek even in: Denanja!! Gefeliciteerd meid!! Wij zaten samen in het IUI-topic van Kristel. Ben aan het opzoeken hoe het inmiddels met iedereen uit dat topic is, en zie dat je een mooie positieve test in handen hebt gehad! Gefeliciteerd meid, het is jullie zo gegund! Ik duim voor een plakker
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die die ovulatietesten maar lastig vindt hahaha. Ik deed ze eigenlijk alleen 's morgens (omdat de kliniek zei; ' met middagtesten doen we niets'), maar na jullie verhalen heb ik het gisteravond ook maar gedaan. Die was toch al een heel stuk positiever. Vanmorgen weer gedaan. Het was geen knal, maar toch wel serieus positief. Omdat het mijn eerste ronde is, heb ik maar even overlegt met de kliniek. Die zeggen dat het dan vandaag of vannacht wel zal gaan gebeuren. Morgenmiddag gaan we dan voor het eerst insemineren. Spannend!! Mijn vrouw is er heilig van overtuigt dat het meteen de eerste keer lukt. Wat een tegenvaller zal dat voor haar worden... Ik sta er veel relaxter in en geef het een klein jaar
spannend guin!!! ze zeggen dat als er niks mis is zeg je maar je binnen een jaar zwanger bent... helaas geldt dit niet voor iedereen, zie mij, wel binnen t jaar zwanger maar dit is niet goed gegaan maar gelukkig nu weer zwanger . t zal idd een domper zijn als het dan niet lukt in 1x. iui geeft 15% kans dus zou er ook wel serieus rekening mee houden dat het meer dan 1x nodig is. maar zou wel geweldig zijn natuurlijk als t in 1x lukt!!! en thnx leentje weet nog wel wie je bent ja
Done! Na 5 minuten stonden we weer buiten. Nu is het alleen maar afwachten. Het is alleen net of er nooit wat is gebeurd en het leven gewon meteen weer doorgaat. Logisch, maar ik had denk ik gedacht dat ik me toch iets anders zou voelen. Gespannen, of alvast bezig met de test over twee weken, of... Maar niets van dat alles. Voel me enorm relaxed. De verpleegkundige vroeg of ik het strootje mee wilde nemen. Ze zei dat er mensen zijn die dat wilden. Zij wist ook niet waarom. Heeft iemand hier ze meegenomen? Waarvoor?
Haha Guinn wacht maar....tegen de tijd dat je bijna mag testen komen de zenuwen. Op een gegeven moment denk je vanalles te voelen wat je normaal niet voelt (denk je) of je voelt idd dingen die er normaal niet zijn en dan blijk je zwanger te zijn! Erg spannend!! Ik dacht na de 1e IUI dat t raak zou zijn en dat was zo, helaas ging t mis met 10wkn maar t kan dus wel! Mocht t niet gelukt zijn en je twijfelt over je ovulatietesten dan kan ik je de extra gevoelige ovu-testen van Sensitest aanraden. Gewone ovu-testen sloegen bij mij totaal niet aan. Ik had namelijk een paar mnd voordat we zouden beginnen "geoefend" zodat ik een beetje zou weten wnnr mijn eisprong was. Ik duim voor je!!
Dag allemaal, wat staat een mooie blog van jou op ikvrouwvanjou Vliegje! Veel herkenning in het hele traject. Alleen zijn wij nog niet zwanger natuurlijk. Mooi geschreven. Guinn ik dacht ook dat ik de relaxedheid zelf zou blijven. Bij poging 1 begon ik in week twee toch wel wat zenuwachtig te worden, poging 2 werd nog iets erger. Vanaf morgen begin ik weer met testen en dan hopelijk deze week poging 3! Gister maar weer even een wijntje, want vanaf volgende week doe ik dat niet meer
Gefeliciteerd denaja Ben al een heel tijdje niet geweest heb ook niet alles terug gelezen we hebben een best zware tijd achter de rug. Onze uk heeft verborgen reflux hebben heel veel trubbels gehad. Ziekenhuis in en uit bij magnetiseur geweest osteopaat etc. Hij huilde veel en slaapt weinig overdag.. alleen in de kinderwagen fietskar of draagdoek Nu bij een natuurgeneeskundige onder behandeling en dat lijkt wat te doen. Zondag is hij een half jaar en het wordt steeds leuker. Minder huilen meer lachen maar nog steeds weinigslapen overdag. Gaat het bij de rest wel allemaal goed?
Spannend Guin! Inderdaad wordt het met de dag richting het testen spannender hihi. Thanks voor de reactie op mijn blog Lovely! Wij hebben een verdrietige week. Mijn oudste hond in laten slapen. Hij was echt op. Gedeeltelijk dwarslaesie, had veel pijn en onrust dus na weken wikken en wegen en nog medicatie verhogen afgelopen dinsdag besloten hem te laten inslapen. Ik ben er kapot van.. Plus dat bij mijn opa endeldarmkanker is geconstateerd. En mijn vader heeft de ziekte van Kahler, al bijna 5 jaar maar ook zijn vooruitzichten zijn niet goed. Ben bang voor de toekomst en wat we allemaal nog gaan meemaken.. As weekend gaan we een paar dagen op vakantie naar Duitsland. Even ertussenuit mits er geen gekke dingen gebeuren.