Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Onze kindjes (alle 3) zijn zo ontstaan. Mijn partner heeft, via IVF behandelingen, eicellen aan mij gedoneerd. Ik heb de kindjes gedragen. Genetisch zijn ze van mijn vrouw, maar omdat ik ze op de wereld heb gezet ben ik de biologische moeder.
    Dit wordt door de verzekeraar vergoed, net als gewone IVF behandelingen.
    Niet elk ziekenhuis werkt aan een behandeling als deze maar de laatste jaren hoor ik een dergelijke constructie van steeds meer stellen.
    Als je vragen hebt...
    Ik kan me voorstellen dat het misschien fijn is om een plan A, B en C te hebben als een zwangerschap niet helemaal vanzelfsprekend is.

2. LolaMontez22

28 sep 2015
    62
    17
    8
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Wij staan op de wachtlijst om te beginnen met IUI bij MCK Leiderdorp.
    Als het goed is beginnen wij in december.

Als jullie het niet erg vinden, lees ik graag met jullie mee :)

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Welkom! Wat een leuke groep worden we zo :)
    Ons meisje is heel ziekjes geweest afgelopen weekend. Vrijdagnacht nog naar de HAP want ze huilde van 21.30 tot 00.30 en we wisten niet meer wat te doen. Ons werd geadviseerd Luuf te smeren, maar dat hadden we niet in huis. Dus HAP gebeld maar we moesten komen. Niks ergs gelukkig en neusspray op recept meegekregen en Luuf gekocht. Zaterdagnacht was ze maar 1x wakker en ff huilen. Vannacht weer doorgeslapen maar haar neusje zit dicht dus kind kan amper ademhalen. En mijn 1e werkdag is nu weer... Balen, maar ja. Hopelijk knapt ze snel op.
    Verder hebben we ondanks slechter nieuws ook een fijne vakantie gehad.
    En net nog even kaartjes geboekt voor The Bodyguard voor ons 2tjes. Wel pas in januari want ik moet vooraan zitten en die plekken zijn altijd al snel weg. Maar tis gelukt, misschien boeken we nog hotelletje bij. Mama's night out :)
    Hebben we tot nu toe iedere maand al gehad, toch is dat fijn en soms nodig.
    Maar wat geniet ik ook samen met mijn gezinnetje zeg. Gister nog op de fiets naar een kinderboerderij geweest. Reva vond het geweldig, vooral de varkens :)

Nu weer op het werk. Mijn vader zit me weer te stangen. Hij heeft dus de Ziekte van Kahler, werkt nog bijna volledig en is 1x in de week heel opstandig door medicatie. Dat is woensdag/donderdags. Maar hij is nu alweer tegen me bezig. Soms is die man gevoelloos en hij pakt me dan, zonder enige reden, op dingen waar ik moeite mee heb. Zo is de hond van mijn vrouw na het overlijden van mijn hondje een weekje later al bij ons komen wonen. Volledig tegen mijn gevoel in, maar schoonmoeder duwde die hond zowat in ons strot. Daar woonde de hond van mijn vrouw aangezien mijn reu (die nu is overleden) niet met haar hond kon. Mijn hond is nog amper dood of er is al een nieuwe hond. Ik ben echt ingestort in de vakantie, maar heb het nu geaccepteerd en het gaat redelijk. Die hond moet namelijk nog heel veel leren en blaft veel. Anyway, papa wéét hoe veel moeite ik ermee heb gehad dat die hond al bij ons woont. En toch gaat ie me ermee stangen. Ik begrijp het soms niet hoor. Die k*t kanker maakt een heel ander mens van hem. Of de medicatie...Moeilijk soms. Oke, klaagmodus weer uit haha.

Succes meiden! Ik kan bijna niet meer wachten om weer te beginnen, maar we zeggen soms ook wel eens, misschien is 1 toch genoeg.. maar nee willen toch nog graag een 2e :)

4. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @vliegje: een zieke kleine is altijd zwaar. Blij dat ze weer wat beter is.
    De Bodyguard wil ik ook nog naartoe, wordt mijn verjaardagscadeau voor mn moeder, maar ik wacht ff tot er aanbiedingen komen.
    Klote hoe je vader reageert, moeilijk dat die ziekte hem zo verandert, maar probeer je er overheen te zetten, hoe moeilijk het soms ook is.
    *hug*

Ff wat positief nieuws van mijn kant:
    Ik ben eerlijk en open geweest tegen mijn donor over het feit dat ik nu in mijn eentje dit avontuur wil voortzetten en heb hem de kans gegeven even na te denken over of hij mij nog steeds wil helpen nu de situatie veranderd is.
    Na ruim 3 dagen stilte heb ik hem gevraagd of hij er al over nagedacht had.
    Zijn antwoord:
    Hi Kim, ja zeker ik help jou ook nu je het min of meer alleen gaat doen
    Veranderd nl niets aan het positieve gevoel dat ik bij jou heb.

😊😊😊
    Dus, ik ben blij! Je weet natuurlijk nooit. Misschien had hij wel het gevoel dat ik in mijn eentje geen goede basis kan bieden, of dat ik onstabiel ben oid.
    Gelukkig niet.

Gisteren ook mijn vader en stiefmoeder verteld over zowel de break-up als dit baby-avontuur. (Zij wonen wat verder weg en zijn vrij druk, dus zie ik minder vaak)

Ze waren superenthousiast en zeiden ook meteen dat ik dit al zo lang en zo graag wil. Daarnaast heeft mijn stiefmoeder altijd een kinderwens gehad, maar was zij helaas onvruchtbaar en is dat met haar toenmalige man nooit gelukt. Ze heeft dus zelf geen kinderen of kleinkinderen, dus zou het ook superleuk vinden.

Dus, eindelijk wat positief nieuws 😊

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    O, en ik ben vandaag begonnen met mijn Sensitest ovulatietests...
    Dag 5 van mijn cyclus pas, dus zoals verwacht nog negatief, maar ja, mijn cyclus is ook wel eens 19, 20 of 21 dagen, dus dan wordt toch meten vanaf dag 5 aangeraden.

Hopelijk werkt dit merk tests bij mij wel en heb ik over een dag of 8 (verwacht ik) een positieve testuitslag. :)

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O wat fijn zeg dat je nu echt aan de slag gaat en iedereen zo fijn reageert. Tis je gegund! Succes! :)

7. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx.
    Ik heb nog wat zitten beredeneren en logisch nadenken. Ik moet nu nog ff afwachten of de sensitest aanslaat, maar heb nu sowieso een afspraak met de donor voor aanstaande dinsdag 😊
    En heb al mijn bijgehouden info er eens bijgepakt.
    Mijn cyclus is steeds onregelmatig, maar het verschilt heel erg om en om zeg maar.
    En dat is ook logisch als je bedenkt dat je eierstokken normaliter om de beurt 'produceren' toch?
    Laat ik het voor het gemak even in getallen doen, vanaf de eerste keer bijhouden. Ik heb mijn cyclus nu 7x bijgehouden (na stoppen met de pil en 1 maand om weer normaal te worden).
    Bij mij is de cyclus bij de oneven (1 t/m 7) keren steeds tussen de 24 en 28 dagen geweest en bij de even keren (2, 4 & 6) tussen de 21 en 23 dagen.
    Bij de 6e keer heb ik een echo gehad en had ik mijn eisprong met zekerheid op dag 13. Mijn cyclus bleek toen 21 dagen.
    Ik zit nu in cyclus 8 op dag 10. Helaas zit mijn fonor t/m dag 13 in het buitenland, maar dag 14 komt hij 's avonds langs.
    Ik was liever op dag 12 begonnen, maar uitgaande van mijn info, zou het waarschijnlijk dag 13 of 14 raak moeten zijn.

Mocht de ovulatietest nou goed werken en morgen of overmorgen al aanslaan, dan zeg ik hem af, 2 dagen na een positieve test is te laat volgens mij.
    Maar mocht de test niet aanslaan of maandag of dinsdag pas knallen, dan komt ie dinsdag. Ik wil het even van de tests en mn gevoel laten afhangen of ik hem op dag 16 ook nog een keer laat komen. Ik denk dat dat vrij nutteloos is, tenzij de test anders aangeeft natuurlijk.

Maar goed, dinsdagavond dus. Tijd moeten we nog afspreken.
    Wel raar hoor, de eerste keer. En in mn eentje.
    Bijkomende factor is nog dat ik het bij mijn ex thuis ga doen. Dat was al de planning, omfat bij haar meer ruimte is en omdat ik mijn hele flat aan het opruimen, uitzoeken en schoonmaken ben.
    Maar ja, toen gingen we uit elkaar. Maar bij mij is dus nu geen fatsoenlijke ruimte...
    Gelukkig zijn we nog vrienden en stelde mn ex voor het toch bij haar te doen. Zij gaat dan met de kleine gewoon ff weg.
    Ideaal is anders, ook gevoelsmatig, maar bij mij thyis is nu echt geen optie en hopelijk kan ik dan komende maand mijn eigen woning aan kant krijgen.

Hoop gedoe, maar eindelijk ga ik dan echt beginnen.
    Wish me luck!!!
    O, enne, tips zijn altijd welkom! 😉

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    heeeel veel succes! verder geen ervaring met zi dus kan je niet helpen verder.

9. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    #3269 Skatjekim, 4 okt 2015
    Laatst bewerkt: 4 okt 2015
    Jeej, 3e merk ovulatietests lijkt eindelijk te werken!!! Mijn ovulatie zou rond dag 13 moeten zijn. Vandaag is dag 11. Zie bijlage...
    Ik hoop alleen dat ie morgen nog donkerder wordt en niet lichter. De donor komt namelijk pas dinsdag, hij zit nu in het buitenland.
    Positieve test = komende 24-48 uur vruchtbaar.
    Als ie morgen lichter wordt, betekent het dat ik vanaf vandaag 24-48 uur had en dan is dinsdag dus te laat.
    Maar is ie morgen donkerder dan vandaag, dan gaat die 24-48 uur morgen pas in (of nog later, weet niet of ie dan nog donkerder wordt) en zou dinsdag perfect zijn...
    Duim voor me mee dat ie morgen of overmorgen knalt ajb!!! ;)

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O succes! We duimen voor een knaller! En de teststreep moet even donker of donkerder zijn he dus denk dat je goed zit :)
    Wat grappig trouwens dat je zo'n ritme ziet in je cyclussen per eierstok eventueel. Nooit bij stil gestaan dat dat ook kan.

Ben benieuwd. Keep us posted!

11. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx.
    Ja, ik weet niet of het werkelijk zo is, het is natuurlijk niet vastgesteld, kan ook toeval zijn.
    Maar het viel mij wel op. En vooralsnog lijkt het te kloppen. Ik vind het ook allemaal prima, als ik maar weet hoe t zit! 😁
    Ik hou van zekerheid, dus vind t niet prettig als mn lichaam dat niet geeft.
    Zeker nu niet!
    Maar we zullen zien.
    Ben al lang blij dat mn cyclus niet meer zo is als vroeger!

Toen was ik tussen de 8-24!!! dagen ongesteld, en een cyclus van soms 3, of bijv. soms 5 weken. Hield mn cyclus toen niet precies bij, weet alleen nog mijn kortste en langste menstruatie toen. Had ook zo onderhand chronisch bloedarmoede (gek he).
    Was zo blij toen ik aan de pil mocht! Was wel nog een dag of 6-10 ongesteld, maar geen 24 meer.

Maar goed, ik dwaal af.
    Ik heb zelf ook goede hoop dat ie nog donkerder moet kleuren. Ideaal gezien zou ik de donor t liefst maandag en woensdag laten komen om de kansen nog iets te spreiden, maar ik denk (en hoop) eigenlijk dat dinsdag perfecte timing is!
    Zou toch wat zijn als het letterlijk in 1x lukt! 😂

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    En en?? Heeft ie geknald?

13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hij was gisteren net zo donker/licht als eergisteren. Dus nog geen knaller helaas. Misschien vandaag.
    De donor komt in ieder geval wel vanavond.
    Spannend, ben echt zenuwachtig, eerste keer...

14. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Waarom komt de donor als je nog geen positieve test hebt? Is het niet makkelijker om dat af te wachten? Of kan hij niet altijd?

15. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    #3275 Skatjekim, 6 okt 2015
    Laatst bewerkt: 6 okt 2015
    1. hij kan niet altijd
    2. Waarschijnlijk wordt mijn test niet positiever dan dit.
    Vandaag was ie ongeveer net zo donker/licht als gisteren. misschien zelfs wel iets lichter.
    Ook dit merk tests lijkt bij mij niet echt duidelijk aan te slaan :(

Afgaande op wat ik weet, ligt mijn ovulatie rond dag 13.
    Vandaag is dag 13.
    Ideaal gezien zou ik dan op dag 12 en 14 insemineren, maar gisteren zat de donor nog in het buitenland.
    Dus daarom doen we het vandaag.
    Mocht er nou toch nog een knaltest komen deze maand, dan komt ie nog een keer.
    Zo niet, dan houden we het bij vandaag en hopen we op het beste.
    Ik blijf nog testen deze cyclus, en als er geen knaltest komt, neem ik volgende cyclus contact op met de gyno, want dan schiet dit niet op...

16. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nou, de 1e poging is achter de rug...
    Was raar hoor...
    Maar goed, knop om en doen!
    En nu wachten...

Eerlijk gezegd dacht ik echt dat we eigenlijk te laat waren. Ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit. En ik dacht dat ik m gisteren of eergisteren wel gehad zou hebben, afgaande op de tests...
    Heb maanden terug 1x het idee gehad dat ik m voelde, maar zeker weet ik het niet, want die tests werkten niet.

Maar ik zweer het, daarstrax in de auto op weg naar huis (kon door omstandigheden niet thuis afspreken, dus was ergens anders) na het insemineren, dacht ik m weer te voelen. En was geen wishfull thinking, want ik ging er vanuit dat ie al geweest was.
    Dus ja, nu twijfel en hoop ik toch...
    Dan was de timing wel echt perfect.
    Zou wat zijn, meteen eerste poging...
    Naja, we wachten af 😉

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    spannend zeg. nu volgen de 2 killing wachtweken. ik vond de 2de week altijd zooo langzaam omgaan!
    zo te lezen heb je wel goede timing gehad dat is iig fijn :)

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oooo spannend zeg! Ben benieuwd zeg. Doe je niet tempen? Daaraan zou je je ei kunnen zien.

Denanja hoe gaat hetmet jou??

19. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee, heb ik maanden gedaan, maar kwam nix uit. Was een grote pieken- en dalenkaart. De gyno adviseerde me ermee op te houden.
    Ik ga er vanuit dat t niet gelukt is nu, dan kan t alleen maar meevallen 😉
    Zou ook wel bijzonder zijn, de eerste keer meteen raak, zonder precies je eisprong te weten.

20. ellennn84

ellennn84 Lid

5 okt 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update van onze kant. Wij hebben gisteren gesprek gehad in het ziekenhuis. Wat scheelt het toch altijd weer welke gyn je spreekt. Deze dame was zeer positief en we hebben besloten eerst hormooninjecties te gaan proberen, operatie houden we als laatste optie. Vrouwlief krijgt volgende week prik les dus daarna kunnen we weer aan de slag. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina