Spannend! Wat fijn dat het gesprek met deze gyno blijkbaar zoveel prettiger was. Succes met dit alles!
spannend ellen!!! en eigenlijk best raar dat t zo verschild per gyn. zou eigenlijk niet moeten kunnen. maar fijn dat t voor jullie wel positief uitpakt! en idd skatjekim je kunt beter ervan uitgaan dat t niet is gelukt dan dat t wel is gelukt. al heb je natuurlijk altijd hoop en t blijft een grote teleurstelling als het niet lukt. vliegje hier gaat t goed. helaas veel misselijk en ow zo moe word soms gek van mezelf zo moe ben k. naar t station fietsen is al hele opgave (10 a 15min). maja moet er even doorheen. heb op mn werk met mn rooster iets kunnen schuiven waardoor k wel gewoon mn uren werk maar minder dagen achter elkaar. en hoe gaat t daar?
Spannend Ellen, toch weer een lichtpuntje dat je door kan gaan! Denanja, ik herken het zo. Ik was ook doodmoe. Als je op de helft bent voel je je vast beter Het is voor een goed doel Hier alles goed, Reva groeit als kool! 1e tandje is door, arm kind! Hahaha, maar ze is zoooo leuk En zo wijs!
@Denanja: Balen dat je zo moe bent, maar goed, het is het waard. 😂 @vliegje: blij dat alles goed gaat met de kleine 😊 Ik ben vandaag ook heel moe. Maar beetje vroeg voor kwaaltjes he! WHAHAHAHA. Maar ff serieus, vanaf wanneer voelden jullie je anders of kregen jullie ergens last van? En van wat dan als eerste? Op internet las ik vanaf 6-8 weken, maar volgens mij hebben veel mensen al veel eerder veranderingeb en/of kwaaltjes. Dus was gewoon nieuwsgierig...
Ik las net dit, hadden jullie het al gezien? Ik vond het mooi: Indrukwekkend: de pijn en het geluk van ivf gevangen in één foto - RTL Nieuws
Je bent er wel heel erg op gefocust kim mijn tip niet doen. Laat het allemaal over je heen komen. Dan heb je eerder resultaat. Ik heb geen kwaaltjes gehad wel twee negatieve testen en drie dagen later een positieve. Grappig die tantjes he vliegje. Onze uk had de eerste al met 4 maanden de 2de snel daarna en sinds vorig weekend zijn de bovenste 2 ook door. Kan ze nu ook zo lekker kwijlen en haar lipje naar binnen zuigen?
@miss1982: Mijn reactie over dat ik ook moe was, was niet serieus bedoeld hoor. 😉 Ik ga er namelijk echt vanuit dat ik niet zwanger ben. Ben dus echt geen symptomen aan het zoeken ofzo. Maar vroeg me gewoon af vanaf wanneer mensen symptomen beginnen te krijgen. 😊 Want ik las laatst op internet dat dit na 6-8 weken pas grbeurt, maar eerder in dit topic (ik ben alle berichten aan het bijlezen!!!) Las ik dat mensen hier al veel eerder last van hadden. Dus ik dacht, ik vraag het gewoon. 😉 Ik ben wel erg gefocust op het zwanger worden en mijn eisprong vinden etc. Maar lijkt me logisch. Ben al heel dit jaar bezig met mijn eisprong bepalen en gaat gewoon moeizaam. En heb net mijn eerste ZI achter de rug. Dus lijkt mij wel logisch dat ik daar gefocust op ben. 😉
ja mensen zeggen altijd als je er minder mee bezig bent lukt t eerder. maar sorry miss ik vind dit bullshit... vooral met icsi... elke dag spuite elke dag kutbollen... echos meerdere keren per week... dan kan je niet anders dan er mee bezig zijn. kim ik had vrij snel na de posiieve test last van misseljjkheid de eerste week al dat is dus bij 4 weken. verder gedurende de tijd gespannen borsten en dus die moeheid maar die kan ook door de extra hormonen komen die ik nog tot dinsdag moet nemen. bij iui toen ik zwanger bleek had ik de nacht voor mn test overgegeven dus toen wist ik t ook. helaas ben ik dus vatbaar voor kotsen haha maar nog even volhouden het is idd voor het goede doel
Thnx Denanja voor je ervaringen. Ik denk dat iedereen hier er wel veel mee bezig is, anders zat je hier niet. En eerlijk gezegd, vind ik het juist goed dat je er veel mee bezig bent. Dan is het zeker een bewuste beslissing. Spannend Evira, ik ga voor je duimen!!! Ik heb geen NOD, dat verscheelt iedere keer. Het gaat om en om (rechter en linker eierstok), bij rechts steeds tussen de 21-23 dagen en links steeds tussen de 24-28 dagen sinds ik meet (begin dit jaar). Ik zit nu bij rechts en vandaag is dag 18, dus mijn NOD ligt waarschijnlijk over 3-5 dagen. Ik heb (o.a.) tests die ik 6 dagen voor NOD al kan doen, maar ik wacht nog ff af, geloof niet dat ik zwanger ben deze keer... Bovendien werken ovulatietests niet echt, dus vraag ik me af of zwangerschapstests wel werken... We zullen zien.
Evira, spannend!! Ik kon zeg maar dinsdags testen en het weekend daarvoor, paar daagjes daarvan moest en zou ik een bord witte rijst. Mijn vrouw een hele pan gekookt en heb alles opgepeuzeld. Ze snapte er niks van en ik zei dat ik gewoon zin had in witte rijst hahaha. En mijn borsten leken in de 2e week na de IUI groter en voller. Tepels werden donkerder. We testten 2 dagen voor NOD positief. Dus zondags al ipv dinsdags. Wij gaan vlg jaar weer voor een 2e. Denk rond de zomer. Reva wordt steeds leuker. Ze kruipt bijna. Nog alleen achteruit maar gister ging ze ook wat vooruit. We eten gezellig samen. Het is zo leuk! Ik werk alleen veel en zie ze soms de ochtenden niet als ze toevallig wat langer slaapt. Dan stuur ik een filmpje naar mijn vrouw en die laat ze dan zien. Doet Dianta ook wel eens als zij werkt. Zo leuk We gaan in maart met een bevriend lesbisch stel en hun dochtertje naar Centerparcs. Zo'n zin in! Hun dochter is een maandje jonger als Reva, zo leuk hoe de meisjes samen opgroeien en leren spelen en elkaar leren kennen.
O en inderdaad, er NIET mee bezig zijn is niet te doen. Zeker niet als je voor echo's gaat enzo. Mij gaf echo's wel veel meer rust, geen stomme ovu testen meer maar gewoon op een scherm kijken of mijn eitje er zat. Gewoon gedachten wat verzetten helpt wel maar het loslaten is heel moeilijk.
Nix veranderd aan mijn borsten of tepels nog. Ik had vd week wel 's ochtends ineens zin in loempia's, vond ik heel raar, maar goed, iedereen heeft wel eens ineens ergens zin in. Ik zoek er nix achter, maar moest wel lachen. Ik denk serieus dat het nog niet gelukt is. Maar toch vallen dat soort rare 'cravings' dan wel op. Ik twijfel een beetje wanneer ik zal gaan testen. Morgen zit ik op dag 20, een week na ZI. Maar mijn NOD ligt waarschijnlijk tussen 20-23 dagen. En sowieso ben ik bang dat ook deze tests bij mij niet of niet goed werken. En wil geen vals negatief of positief. Had ook al gedacht, ik wacht gewoon wel of ik ongesteld wordt of niet. Maar ja, bloeding is geen garantie dat ik niet zwanger ben... zegt dus helemaal niets! Leuk dat jullie er nog 1 willen. En heerlijk dat Reva zo hard groeit! Geniet maar, gaat veel te snel.
Een zwangerschapstest zal niet vals positief of negatief zijn. Dat is gewoon zoals het is. Ik zou vlg weekend een testje wagen
Vandaag heeft vrouwlief prikles gehad en eerste prik gezet! Over 8 dagen zien hoe het aanslaat en of er niet teveel eitjes rijpen. Ik had het nooit van mezelf verwacht maar nu we er helemaal voor gaan samen, wil ik het eigenlijk ook direct haha! Ik ben al niet zo'n geduldig persoon, maar nu is het helemaal erg. Zijn dat de rammelende eierstokken ?
Hahaha, herkenbaar Ellen, die eierstokken! 😊 Succes! @vliegje: maar als de ovulatietests bij mij niets meten, kan het toch dat de zwangerschapstests ook niets meet? Maar ik ga sowieso binnenkort testen. Waarschijnlijk ben ik al ongesteld voor ik ga testen, maarja, toch maar voor de zekerheid.
Helaas was de test (nog???) negatief. Woensdag nieuwe poging....heb zo het gevoel dat het raakt is....stom....straks grote teleurstelling?
Kim een zwangerschaps test meet hcg en dat wordt opgebouwd dus ala je te vroeg test kun je negatief testen. Bij ons zeiden ze altijd 14 dagen na inseminatie testen
Das balen... Woensdag nieuwe test of nieuwe inseminatie? Ik ga voor jullie duimen! Alvast gefeliciteerd! Gaat snel he! Oke, ik wacht nog ff af. met 1 merk tests mag ik 6 dagen voor NOD testen (dus 8 dagen na ZI) en met de andere 2 merken 4 dagen voor NOD (dus 10 dagen na ZI). Maar ik probeer langer te wachten dan woensdag, voor de zekerheid. Als ik nu echt al zwanger zou zijn, zou het nog wel ff moeten inzinken hoor. Alleen het idee al dat het misschien wel zo is, is al zo raar... Ach ja, wachten wachten wachten...........