Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heeft iemand trouwens nog sensitest tests nodig? ik heb een 10% kortingscode ;)

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Niet te vroeg testen Kim, zou echt pas tegen het weekend testen ;)

Evira, spannend! En alweer 1! Gaat zoooo snel he! Reva gaat bijna kruipen en ik heb echt zoiets van, ik wil een nieuwe baby, deze kan al teveel whahahaha!

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    I know, I know. Ik hou me in.
    Heel stom, de 1e 'wachtweek' heb ik totaal geen moeite gehad en had ik ook echt het idee dat t toch niet gelukt was.
    Maar nu twijfel ik en wil ik toch wel heel graag testen...
    Maar ik hou me in. Waarschijnlijk word ik een dezer dagen toch ongesteld

:p;)

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ahhhh! Spannend zeg al die meiden in de wachtweken!
    Heel veel succes allemaal!

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hier ongesteld geworden jammer genoeg :(

Dat eerste jaar is idd omgevlogen. Ongelooflijk wat een ontwikkeling zo'n kindje doormaakt! Ik geniet van elke nieuwe stap. En dan dinsdag het eerste verjaardagsfeestje. Erg veel lol al met de voorbereidingen haha.

6. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Aah, das balen. Geniet van het feestje dinsdag! :)

Hier nog niet ongesteld. Als ik mn eisprong rechts heb, is mijn cyclus meestal 20-23 dagen. Vandaag was dag 22, dus ik verwacht het elk moment. Maar goed, met mijn lichaam weet je t nooit.
    Ik heb al een paar dagen een gevoel in mijn buik aan de rechterkant. Niet echt pijn, maar ook niet echt gemakkelijk. Ik heb eigenlijk nooit buikpijn oid. voor ik ongesteld moet worden, dus weet niet zo goed wat dit betekent.
    Mijn ex zei dat als je zwanger bent, het kan dat je lichaam plaats aan het maken is. Maar dat is wel heel snel ook lijkt mij.

Ach ja, ik ga me nu bij alles afvragen 'zou het iets betekenen?' :p
    Maar ik moet ook zeggen dat ik nog steeds denk dat het niet gelukt is.
    Zou ook wel heel toevallig zijn, na 1x ZI zonder precieze eisprong-indicatie. But you never know... ;)

We wachten nog maar af...

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Spannend! Je houdt het nu netjes vol :p
    Wanneer ga je testen? Wanneer is de IUI 2 weken geleden?

Succes!

Evira, wat jammer! Hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer kans. Nu eerst een feestje bouwen volgende week :D

8. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @vliegje: dinsdag is de ZI 2 weken geleden.
    Weet niet of ik dat zo lang nog volhoud, maar doe mn best...
    Ondertussen speelt mn lichaam een spelletje met me.

Vannacht op toilet flinke bloeding. Dus, helaas, ongesteld. (Netjes op tijd ook)
    Maar vanmorgen en net zat op mn tampon alleen bruin bloed. Ook met t douchen geen rood.
    Terwijl mijn menstruatie normaal eigenlijk altijd meteen doorzet.

Maar heb ook geen buikpijn, pijnlijke borsten, donkere tepels, of iets wat op zwangerschap of juist op menstruatie wijst.

Aaaaaaaahhrrgg, frustrerend!!!:(:(

9. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Mn lichaam wil me echt gek hebben!

Vervolg:
    Vanavond rond 19.00 naar toilet: veel bloed. Dus toch ongesteld. Bij het afvegen kwam er een grote prop bloed/slijm mee. Echt zo groot als een dop van een fles, misschien nog wel groter.
    Heb ik echt nog nooit gehad zoveel.
    Paar uur later op het toilet, was er weer helemaal geen vers bloed. Dus toch niet ongesteld. Terwijl ik nu voor mij lichaam toch wel aan de late kant ben.
    En wat betekende die prop?
    Nix? Toeval?
    Was ik zwanger, maar kon het niet hechten of heeft het losgelaten ofzo? Is dat die prop?
    Toch zwanger? Mijn ex zei dat ze tijdens dr zwangerschap ook paar keer bloed verloor, ook met proppen. En haar zwangerschap is gewoon goed verlopen.

Het zijn allemaal opties. Het zegt helemaal niets, maar kan ook veel betekenen. Je weet t niet. Maar ik word er gek van!!!
    Voor mij is sowieso alles nieuw. Dus ben al zenuwachtig zat.

Zucht. Ik wacht dit weekend nog ff af en bel maandag denk ik de huisarts. Misschien kan die wat voor me betekenen en me eventueel doorverwijzen naar de gynae. Sowieso wel handig aangezien de ovulatietests ook niet echt goed werken.
    En (als ik het volhoud) zondag testen. Dat is 12 dagen na ZI. Mijn NOD weet ik niet precies, maar is meestal tussen dag 20-23, dat was dus di. t/m vrijdag.
    Ik gooi het maar weer op de welbekende term hier en ga maar weer
    WACHTEN!!!!!

10. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Helaas toch ongesteld geworden.
    Vriendinnen vroegen of ik vanavond mee op stap wou, en daar heb ik al weken zin in. Maar bewust niet gedaan omdat ik gewoon niet wil drinken als er een kans is dat ik zwanger ben.
    Dus, nu met de menstruatie, toch maar een test gedaan.
    Vandaag is dag 11 na ZI, en de tests zijn extra gevoelig en kunnen al 6 dagen voor NOD, dus zou nu moeten werken.
    Helaas was de uitslag zo negatief als t maar kan.
    Dus, over een kleine 2 weken nieuwe ronden, nieuwe kansen...

Sorry als jullie gek worden van mij, ik vind het gewoon allemaal best spannend. ;)

11. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Zo, terug van een heerlijke week in Turkije.
    DL hield zich erg goed bij het stijgen en landen. Alleen tijdens de vlucht wat gehuild, omdat ze niet goed in slaap kwam. Bij het stijgen en landen in de babygordel van het vliegtuig. Tijdens het vliegen lekker in de Bondolino, zodat ze lekker kon slapen.
    All-inclusive hotel, zodat we geen gedoe hadden met ons eten, maar alleen voor DL eten hoefden te maken/kopen. Wat ons op viel, was dat ze in Turkije wel veel fruithapjes hebben (vooral nectarine+een ander fruitje), maar geen tot weinig groente hapjes.
    Ook hadden we een extra handicap, door de Pavlik bandage (heupdysplasie). DL kon net rollen toen ze hem kreeg. Nu kan ze nog steeds niet rollen, zitten of kruipen. Wel is op vakantie haar eerste tandje doorgekomen.
    Heerlijk met DL gezwommen (het water werd niet verwarmd) ze vond het heerlijk.
    Verder kreeg ze van alle Turken heel veel aandacht. Iedereen wilde haar even aanraken. Tja, blond haar, blauwe ogen, stralend gezicht. Het was zelfs dat mensen met haar op de foto wilden. :)
    Nu weer terug in het koude Nederland. Veel baby was en de Pavlik bandage is lichtelijk overleden door alle eet- en drinkvlekken.

Minpuntje bij de NL douane wordt dus standaard gevraagd: "waar is de vader/papa?"
    Ook al staat er netjes op mijn ID "echtgenote van".
    Ik zei tegen de ambtenaar/marechaussee, dat ik het erg jammer vond. Ze doen het uit veiligheid. Wat ik dan ook wel begrijp. Maar voor mij voelt het als een schop tegen een zeer been.

12. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Hmm krijg de foto helaas niet gedraaid. :(

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahhh balen skatjekim. maar probeer met goede moed door te gaan. en ik zou wel vragen of je echos mag ja.

wat een leuke fotos spunkie!!

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Leuke foto's spunkie! Heerlijk toetje!
    En moest stiekem wel lachen om die 'zak' 😂

@denanja: ja, ik ga morgen ff mn huisarts bellen en vragen wat ik kan regelen. Thnx.

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Leuke foto's van een stralende baby! :)

Kim, wat balen maar maak jezelf niet te gek. Ik herken het wel maar probeer een beetje chill te blijven want anders gaan het nog spannende maanden worden haha.
    Komt vast goed. Je inseminatie lijkt nu dus net te laat te zijn geweest als ik het goed reken of niet?
    Echo's geven je inderdaad veel meer rust. Niet alle ziekenhuizen doen dat zomaar, zeker niet als er geen reden is en je gewoon vrij regelmatige cyclussen hebt.

16. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dank je, komt wel goed.
    Inseminatie zou qua timing perfect zijn geweest, voor zover ik weet.
    Mn lichaam is nog steeds raar bezig, dus ik weet het niet. Test is negatief, dus daar ga ik nog vanuit.
    Maar heb morgenochtend een afspraak bij de huisarts. Vooral om eigenlijk die echo's geregeld te krijgen, omdat mijn cyclussen wel heel onregelmatig zijn en dan dus de combi van niet werkende ovulatietesten en gebruik maken van een donor. hopen dat dat werkt.
    En misschien kan mn huisarts me ook nog helpen met mn lichaam dat raar doet.

Mn moeder en mn ex zien herkenbare veranderingen in mijn lichaam van hun zwangerschap. Maar vooralsnog ga ik er maar vanuit dat mn lichaam me gewoon voor de gek houdt, want echt duidelijke signalen zijn er nog niet.

Ik wacht eerst de huisarts morgen maar af, en dan hopelijk echo's voor deze cyclus.
    Enne, gek ben ik al, dat scheelt ;) :D

17. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hoe was het bij de huisarts?

18. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vanmorgen dus bij de huisarts geweest. Niet mijn vaste huisarts want die zat vol, maar een vrouwelijke arts in dezelfde praktijk.

Ze snapte mn situatie en vond ook dat ik al lang genoeg aan t proberen ben met ovulatietests.
    En dat t met een donor niet opschiet om 'gewoon maar te proberen' zonder je ovulatiemoment te weten.
    Ook vond ze het inderdaad raar dat mijn lichaam zich anders gedraagt. Die bloedprop kan 'iets' zijn geweest zei ze, maar dat is sowieso niet vast te stellen omdat t daarvoor waarschijnlijk te vroeg was. Er is nu alleen vast te stellen of ik op dit moment zwanger ben of niet. Heb doorverwijzing gekregen voor bloed prikken puur en alleen op zwangerschapshormoon (meteen daarna laten doen).
    Ook al doen mijn zwangerschapstests het niet, bloedtest doet het nu, 2 weken na mogelijke bevruchting, ZEKER zei ze, dus die zal uitsluitsel geven..
    Die uitslag heeft ze waarschijnlijk morgen. Dan moet ik haar bellen. Blijk ik zwanger, gaan we een echo doen en kijken of alles goed is.
    Blijk ik niet zwanger, gaat zij contact opnemen met de gyno om te zien wat mogelijk is ivm mn ovulatie meten. Waarschijnlijk krijg ik dan elke cyclus een paar inwendige echo's om mn ovulatie te bepalen.
    Er zit nu iig schot in...

19. lovelylife

17 aug 2015
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag allemaal, hier ben ik ook weer. Leuk, een paar nieuwen! Lees al wel even mee. Spannend skatjekim! Wij zijn inmiddels voor poging vier geweest, maar mn vroege zwangerschapstest wees negatief uit. Was zon test die je vier dagen van te voren kan doen. Nu is ie dan niet zo betrouwbaar als dat je m vlak voor je NOD doet, maar toch probeer ik aan te nemen dat het niet gelukt is en de teleurstelling te verwerken. Nu hoogstwaarschijnlijk een schuimecho. Ik kreeg geen hormonen omdat t er allemaal goed uit zag vanbinnen en qua cyclus,maar dacht laatst wel;doe me maar hormonen als het dan sneller zou kunnen gaan...

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Spunkie, klinkt als een heerlijke vakantie! Wat een leuke foto's :) Ons viel ook op dat de babyvoeding in het buitenland minder groenten bevat.
    Wat een rare situatie dat de douane vraagt waar de vader van jullie kindje is. Mij/ons is nooit deze vraag gesteld. Toen we met C vlogen zijn we vanaf een luchthaven in Duitsland vertrokken. Geen vragen of iets, alleen maar heel veel vriendelijkheid en behulpzaamheid. Kan me voorstellen dat het een schop tegen het zere been is.

Ik las dat er deze mand herl wat negatieve testen te betreuren zijn. :( Jammer!

Wij hebben een paar dagen geleden ons huis verkocht. Dus we zijn nu hard aan het shoppen naar een nieuw huis. Leuk en ook spannend. Ik vind het vooral heel fijn dat we met ons gezin de volgende stap kunnen zetten.

Deel Deze Pagina