Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @lovelylife: jammer dat je test negatief was, maar wie weet was het inderdaad te vroeg.
    Wat is een schuimecho? Is nieuw voor mij. ;)

@chybou: wauw, huis verkocht en op zoek naar wat nieuws! Spannend nieuw avontuur!!! En inderdaad een volgende stap!
    Ben benieuwd naar hoe jullie nieuwe avontuur gaat verlopen!

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    chybou wat fijn jullie huis verkocht!!!

kim fijn dat er nu idd schot in zit! al gebeld naar ha?

hier ziek. hou al sinds zondag niks binnen :( en heb verhoging. vandaag mn urine laten testen op ketomen ofzoiets maar de ha heeft mn urine doorgestuurd naar t ziekenhuis, kan vrijdag bellen voor de uitslag. waarschij lijk heb ik gewoon de griep, zoals vele nederlanders. (zelf nog nooit gehad trouwens). morgenvroeg weer echo ben zooo benieuwd. best zenuwachtig, zo bang dat t mis is! al voel k genoeg kwa banden pijn. en dat kotsen erbij bleh. heb wel eindeljjk zetpillen gekregen tegen t kotsen dus dat is zoiezo fijn.

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @denanja: hopelijk en waarschijnlijk is t gewoon griep inderdaad. Maar goed dat je toch ff bloed hebt laten checken.

Ik heb vanmorgen de ha gebeld, helaas was de uitslag negatief. Had t al wel verwacht.
    Ik denk eerlijk gezegd echt dat de 'prop' een week geleden echt iets was. Dat zou alles verklaren.
    Maar helaas zal ik dat nooit weten.

Maar goed, niet te lang bij blijven hangen, maar door nu!
    Morgen nieuwe afspraak bij de ha om te kijken of ik periodieke echo's kan krijgen om mijn eisprong te bepalen. En als t goed is volgende week ergens 1 of 2 nieuwe pogingen ZI...
    Lief dat jullie allemaal zo meeleven. 😊

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Balen Skatjekim, maar er zit inderdaad schot in.

Denanja, hoe is het nu en hoe was jullie echo?! Spannende tijd he, zeker na je mk. Hoop dat alles helemaal prima is. Als je veel ziek bent zit het vast goed :D

Chybou, fijn dat jullie verder kunnen! Leuk he, huisje shoppen :D

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vanmiddag weer bij de huisarts geweest. Dokter acht zelf de kans groot dat die prop wel echt een bevruchting was, afgaande op mijn klachten en symptomen.
    Dus dat is positief, dan was t dus de eerste keer meteen raak en ben ik wel goed vruchtbaar.
    Jammer dat het niet is blijven hangen dan, maar ik zie het vooral als een goed teken. Het was dan pas 10 dagen, dus nog geen vruchtje.

Heb nu een nieuwe doorverwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Hopelijk krijg ik dan gewoon echo's om mijn ovulatie te bepalen. Want nu is mijn cyclus waarschijnlijk wel ontregeld.
    Vandaag had ik wel (menstruatie)krampen en flink bloedverlies, lijkt mij een reguliere menstruatie.
    Dus als dat klopt, is mijn cyclus slechts 1 week verschoven. Dus verlies ik geen maand oid. 😊

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jeuuuj vandaag goede echo gehad :) poeh wat waren we zenuwachtig ook al hadden we al 3 goede echos gehad. de vorige was toch alweer 2.5 week geleden. maar alles goed dus :) liep al 1 dag voor haha.

verder gaat t lichamelijk ook al beter heb vandaag wat binnen kunnen houden, yes. komt denk k door de misselijkheid pillen. morgen kan ik bellen voor mn urine uitslagen.
    was wel 3.5 kilo afgevallen bij de verloskunidge maja dat kan natuurlijk door de griep.

fijn kim dat je eindelijk weer doorverwezen word hoop dat de gyn ook mee werkt.

7. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @denanja: top dat je weer een goede echo had!
    Kan me ook voorstellen dat ik die bij wijze van spreken het liefst elke dag 1 liet doen 😊

En ja, ik hoop ook dat de gyno meewerkt, anders moeten we t weer op de gok doen. En dat dat 1x is goedgegaan was geluk, maar heb liever gewoon zekerheid.
    Als ik echt zo vruchtbaar ben, is nog 1x misschien wel genoeg 😂

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Fijn dat je een goede echo had Denanja!

Hier ook beetje stress, mijn cyclus is ook nog steeds een zooitje. Nog steeds PCO dus. De cylcus dat ik zwanger raakte van Reva had ik wonder boven wonder een cyclus van 28 dagen, op dag 15 eisprong. Daarna dus direct zwanger. Heb nu wisselend cyclussen gehad van 30, 33 en zelfs 41 dagen en daar ga ik nu overheen ben ik bang. Ben dus ergens best bang dat als wanneer we vlg jaar weer willen beginnen ik dus met ellenlange cyclussen zit.. Maakt de kans op een 2e zwangerschap kleiner. Maar goed, mag niet klagen. We hebben al een prachtige gezonde dochter. 1 kindje er bij zou ook geweldig zijn, maar ons gezin is zo ook al mooi. Ik wil niet geen druktemaker worden. We hebben al een gezond kindje en daarvoor mogen we al heel dankbaar zijn (maar ergens hoop ik zo op nog een 2e... hahahaha). Maar goed, is pas over een halfjaar ofzo aan de orde.

9. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik snap je wel hoor Vliegje, je komt ook niet ondankbaar over hoor. ;)
    Je bent heel blij met je mooie dochter, maar nog 1 kindje erbij zou helemaal super zijn. En het is je ook gegund!:)

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dank je :)
    Ik ben ongesteld geworden, 39 dagen. Lekker lang maar ik moet niet klagen. Vroeger was het 60 of 70 dagen hahaha.

Reva kruipt inmiddels het hele huis door! Het gaat zo snel nu ineens! Ze kan nu ook naar je toe komen, zo leuk :D

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh leuk vliegje dat ze nu kruipt!!
    en fijn dat je cyclus iid niet 60 dagen is. alles is dan beter he.

hier vandaag t de familie verteld en daarna op facebook gezet :) super leuk. nu weet iedereen t eindelijk en hoef k niet stiekem geen alcohol te drinken haha.

12. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    #3332 Skatjekim, 25 okt 2015
    Laatst bewerkt: 25 okt 2015
    Ik heb gister ontdekt dat mijn moeder al haar zussen donderdag heeft verteld dat ik met ZI bezig ben.
    Terwijl ik t pas wou vertellen als t gelukt was.
    En dan ook ik zelf en niet zij.
    Inmiddels heeft een deel van mijn tantes het ook al aan hun kids verteld en weet de halve familie het dus al.
    Dus ik ben op zijn zachtst uitgedrukt ff 'not amused'...

Weg vertrouwen...

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    oehh kim dat kan ik me helemaal voorstellen!!! ik zou daar ook echt niet blij mee zijn!!

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Sorry, wou jouw berichtje niet overschreeuwen hoor.
    Het zit me gewoon nog ff heel hoog.

Maar voor jou is het nou superleuk dat iedereen het weet en je het met de wereld mag/kan delen. 😊
    Kan me voorstellen dat dat ook oplucht. 😀

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oei das balen... heb je je moeder erop aangesproken?

Wat leuk Denanja! Leuke reacties gehad?
    Mocht je interesse hebben in de Roze mama groep, laat maar weten ;)

Heb nog een mooie foto van ons dotje gemaakt vandaag :) Ff kijken of ik hem erop krijg.

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
  17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zo misschien?

18. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja, ik heb dr aangesproken. Ze zei dat ze niet wist dat ze het niet mocht vertellen. Wat gewoon onzin is, dat wist ze echt wel.
    We hebben het daar vaker over gehad. maar buiten dat, kon ze dat zelf ook wel bedenken. Als het al verteld mocht worden, was dat niet aan haar, maar aan MIJ.
    Het is mijn leven, mijn avontuur en dus aan mij om te vertellen. Ze had het minimaal even mogen vragen. Maar zelfs achteraf vertellen heeft ze niet gedaan. ik moest van mijn nichtjes horen dat mijn moeder het donderdag aan al mijn tantes heeft verteld. En niemand wist dat het nog niet verteld mocht worden, maar vonden het wel allemaal logisch nadat ik het hun verteld heb.

Ik kan mijn moeder dus niet meer vertrouwen en ga haar dus nu buiten de nieuwe ontwikkelingen houden. Niet als straf, maar om mezelf te beschermen.
    Ik moet het daar nog met haar over hebben, maar gisteren was haar feest en vandaag moest ze op tijd weg. dus komt vd week wel.

Ik heb vandaag een groepsapp gestuurd naar al mijn neven en nichten.
    Ik heb liever dat ze het dan van mij horen dan van een ander. Want sowieso hadden ze het anders een deze dagen gehoord.

Ik ga ze ook verder niet meer updaten, heb dat ook uitgelegd. Gewoon schade beperken.
    Ik baal enorm, maar er is niets meer aan te doen.
    What's been done can't be undone...
    Het vertrouwensverlies vind ik erger, maar ook daar kan ik niets meer aan doen. Ik moet me erbij neerleggen.

@Vliegje: wat een leuke foto!!!
    Heerlijk!
    Ik heb gisteren even met de kleine man van mijn nichtje geknuffeld. 3 maanden is het ventje. Love it!
    mijn tante had wat foto's gemaakt en die had ik vandaag op fb gezet.
    Kreeg allemaal reacties over mijn blik naar die kleine.
    Heb het op fb liefde genoemd, maar eigenlijk was het vooral verlangen...
    Maar was zeker genieten:)

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mijn schoonmoeder was jarig toen we 10 weken zwanger waren. We gaven haar een romper met I love oma en die hing ze tussen haar kados en ze maakt een foto voor fb. Je raad het al.. Iedereen wist het, maar mijn vrouw heeft nog een zusje dus iedereen dacht eerst dat zij zwanger was. Toen hebben we het ook maar vast bekend gemaakt want ik ben fb verslaafd en wilde dat zooooo leuk brengen en nu pikte mijn schoonmoeder het leuke zeg maar. Maar weet je, probeer het naast je neer te leggen. Je kunt nu duidelijk aangeven dat JIJ wel een keer zegt hoe of wat. Verder moeten mensen je laten want je staat nog aan het begin van het traject. Je moeder is natuurlijk ook enthousiast. Maar ze moet wel respect voor je hebben. Dikke knuf en richt je op iets positiefs. Broeden op je ei! ☺️

20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dank je.
    Ja, inderdaad hetzelfde idee. En ik snap ook dat ze enthousiast is.
    Maar ze moet er niet over liegen en respect tonen inderdaad.
    Het is nog vers, dus ben nog erg kwaad.
    Maar heb wel de knop omgezet.
    Ik had vanmiddag echt nagedacht. Oke, het is nu zo, het gaat niet hoe ik het wil en dat kan ik niet meer terugdraaien.
    Uitgaande van de huidige situatie, hoe wil ik nu dat het loopt?
    Ik besloot mijn neven en nichten deze app te sturen:

Ik kan niet veranderen wat mijn moeder gezegd heeft, dus heb ik zelf weer de regie genomen en er het beste van gemaakt.
    De woede en verdriet moet alleen nog wel zakken, maar ik heb de situatie wel geaccepteerd.

En nu inderdaad door. ;)

Deel Deze Pagina