Hi! Mijn vriendin en ik zijn begonnen met Inter-relationele eiceldonatie. Dit is onze eerste poging, eerste punctie, eerste ivf. Mijn vriendin had 14-10 haar punctie, en ik de terugplaatsing(ivf) op 17-10. Onze test datum is 31-10.(14 dagen na de terugplaatsing) Stiekem heb ik toch op wachtdag 6 getest..die was helaas negatief! Vandaag weer stiekem getest, wachtdag 9.. En vandaag is ie POSITIEF! Clearblue digital geeft aan 1-2 weken zwanger! Ik ben zoooooo blij! Maar stiekem ook heel voorzichtig, want je leest zooo veel!!
Wauw Fiertje, supernieuws!!! Gefeliciteerd! 😊 Lekker genieten nu! Ik heb vrijdag een inwendige echo om te zien hoe ver ik zit in mijn cyclus. Ik denk dat ik dan op dag 9 zit, maar ik hoop nog iets eerder. Ik heb mijn eisprong namelijk meestal rond de 13e dag, maar dan is mijn donor in het buitenland. 2 dagen daarna is ie terug, dus duim voor me dat ik pas 5 nov. of later ovuleer!
Fier welkom en Wow! Wat spannend! Wachtdag 6 was vroeg maar nu klinkt het al veel beter. Ben benieuwd naar dan zit het hopelijk goed. En dat voor de 1e keer! Een voorzichtige gefeliciteerd!
O gister geslaagd voor mijn examen! Laatste en ben nu even voor 2 jaartjes leer-vrij. Zalig!! Mijn woensdagen nu echt vrij!
Gefeliciteerd vliegje! Heerlijk ff 'rust'. 😊 (op het gebied van studie dan). Geniet ervan!!! En geen probleem van de late reactie hoor. 😉 Was zelf ook wel erg tevreden over mijn app-bericht. Heb ook alleen maar positieve reacties gekregen. Heb mijn moeder niet meer gesproken. Ze is druk en mijn hoofd staat er nu ff niet naar. Komt nog wel. Ze zal vanzelf een keer vragen naar updates. Ze weet ook nog niet van mijn afspraak vrijdag. Ik vind het moeilijk, maar wil het graag op mijn manier doen voor zover dat nog kan, en ik wil niet het risico lopen dat ze dit weer verpest.
Krijg je die echo in het ziekenhuis al? Wel fijn dat je die alvast krijgt en hopelijk voor de rest van je cyclus.
Ja, ik krijg vrijdag een echo om te kijken hoe ver ik ongeveer zit in mijn cyclus en met mijn ovulatie. En aan de hand van het formaat van mijn eitje schatten ze dan wanneer ik mijn eisprong heb en krijg ik volgende week nog 1 of meer echo's om de ovulatie precies te bepalen. En daarna weet ik niet. Dat zien we nog wel. Maar dit is al fijn inderdaad. Want bij mijn rechtereierstok ligt mijn cyclus 20-23 dagen met ovulatie rond dag 13. Links ligt mijn cyclus 24-28 dagen, maar heb geen idee waar daar mijn eisprong ligt. En als t goed is zit ik nu in mijn linkercyclus. Dus dan heb ik toch een leidraad.
Dag dames, door grote drukte even niet geweest. Maar ik zag een goede echo voorbij komen! Wat heerlijk! En wat fijn dat je het nu tegen iedereen kan zeggen Denanja! Vliegje, wat een heerlijke foto! Fiertje, gefeliciteerd!! SkatjeKim, succes vrijdag, hopelijk krijg je duidelijkheid in je cyclus. Hier staat poging 3 voor de deur, maar de ovu-test is nog niet positief. Lizzie was jarig afgelopen week. Alweer een jaar! Wat gaat de tijd hard! Maar wat genieten we van haar.
Hallo Ik ben nieuw op dit forum. Mijn vriendin en ik doen interrelationele eiceldonatie. Zijn er meer die dit doen of gedaan hebben. Zou graag wat ervaringen willen uitwisselen. Mijn vriendin heeft inmiddels twee puncties ondergaan. Ik heb totaal 7 terugplaatsingen gehad. Allen mislukt behalve 1 maar dat ging na 7 weken alsnog mis. Nu ben ik bang dat er misschien wel wat mis is en innesteling nooit gaat lukken. We hebben nog 8 eitjes in de vriezer. Groetjes spruitje
Wat een leuk meisje! Gefeliciteerd! Jee als ik dan naar Reva kijk kan er in 3 maanden tijd nog veel veranderen. Ze is nu nog een beetje baby-achtig soms, hoewel ze enorme sprongen maakt. Bleven ze maar altijd klein he hahaha. Maar groter worden is ook leuk. Succes met deze poging! Kim, succes morgen!
elvira wat een leuke foto!!! en balen dat ie nog niet positief is maar dat komt goed. spruitje wat ontzettend kut dat t steeds niet lukt hier zijn wel meiden die het ook gedaan hebben. hier gisteren combinatietest gehad nekplooi 1.6 dus goed ze kon het maar 1x meten omdat ons eskimotje steeds zn kont erin draaide of juist met zn gezicht naar ons toe lag maar wat leuk om alles weer te zien. ze heeft echt veel gecontroleerd al, de blaas, armpjes en beentjes, buikholte, hersenen, ruggegraat. echt leuk! ben gelukkig ook weer beter maar denk dat k mijn vrouw heb aangestoken haha
Ben ik weer even. Dank je denanja. Zijn er hier ook vrouwen die bij geertgen onder behandeling zijn. Na hoeveel pogingen waren jullie zwanger. Hoe ervaren jullie het. Kregen jullie een echo voor de tp om het baarmoeder slijmvlies te meten. Welke onderzoeken zijn er als het innestellen niet lukt. Waar kan dat aan liggen. Houd me bezig allemaal. Alvast bedankt. Gr. Spruitje
Welkom Spruitje, hoop dat het snel raak is. Ik heb veel negatieve geluiden gehoord over Geertgen. Weinig controles, gelijk beginnen met (hoge) dosis hormonen. Een bevriend stel van ons zijn er in behandeling geweest. 1 van de week zou zijn 'uitbehandeld'. Kon niet zwanger raken, heeft zoveel hormonen moeten gebruiken. Haar vrouw is uiteindelijk bevallen van hun 1e. Toch is zij zelf weer gaan informeren en zijn nu in een normaal zkh in behandeling. Er is niks afwijkends bij haar gezien, ze proberen het nu vanuit haar eigen cyclus. Ik ben er zelf ooit geweest en vond het een stel prutsers.. maar goed, iedereen heeft zijn eigen gevoel erbij en er zijn er genoeg zwanger geraakt daar dus houd hoop!
Bedankt voor de reactie vliegje. Voor zover ons bekend is is geertgen de enige in Nederland die eiceldonatie doet bij een lesbisch koppel. We hebben nog 8 eitjes in de vriezer dus die moeten we daar wel laten terugplaatsen denk ik. En buiten Nederland word het niet vergoed toch of wel? Is een terugkerend probleem. Ook wij hebben het gevoel dat er te weinig word gedaan. Geen onderzoek of echo alleen maar terugplaatsen en klaar. Over twee weken ongeveer weer de volgende terugplaatsing maar zou toch iets van een onderzoek pfzo willen.
hier juist alleen maar positieve vrhalen over gg. super vriendelijk en naar onze wensen is gewoon geluisterd. heb dan wel 3favo artsen en ging ook niet naar andere. en wij mochten zoveel echos als we wilde of dachten nodig te hebben. ik heb 13x iui gehad waarvan 1 mk. toen waren we het zat en zijn we aan de icsi begonnen. 3 verse embryos niet goed gedeeld en daar is meteen onderzoek naar gedaan hoe dit kon... niks uit gekomen. dus toen hadden wij nog 4 cryos maar er geen vertrouwen in maja omdat ze op moesten laten ontdooien en meteen de eerste raak!! heb toen wel 2x maand moeten overslaan omdat mn cyclus ineens gek deed en mn eitjes te vroeg sprongen dus daarna is de tp in kunstmatige cyclus gedaan, is beter te plannen ook. in het buitenland helpen ze lesbische koppels niet iig in dusseldorf niet en gg is dacht ik ook de enige met irrationele eiceldonor (of hoe je t ook noemt). bij mjj is trouwens gewoon mijn eigen eitjes gebruikt. maar kortom wij voelde ons daar altijd super welkom en werd er zeker naar ons geluisterd. na de mk (kwamen er daar achter) super goed opgevangen dus hier alleen maar pluspunten. snap wel goed dat je meer onderzoeken wilt maar ken ook genoeg stellen die pas bij de 3de icsi zwanger zijn eworden. misschien even naar je eigen ziekenhuis ofzo??
Nee gebruik niks. Gg zegt dat het niet nodig is. Maar misschien moet ik dat toch is vragen. T kan geen kwaad dus kan t op z'n minst proberen dan. Over de mensen daar zijn we zeer tevreden. Erg aardige artsen alleen weinig onderzoek. Vandaag heb ik gebeld en volgende week word er echo gemaakt om baarmoederslijmvlies te meten. Jij hebt ook een lange weg achter de rug. Hoe heb je het ervaren?
ik heb er altijd heel positief ingestaan... ik heb altijd gedacht ik word wel zwanger de vraag is alleen wanneer. toen na de eerste punctie er 3 meteen niet door deelde heb ik wel getwijfeld aan mijn eitjes hoor. had ook al onze hoop op nieuwe donor gezet (die was al aangevraagd). maar hoeft dus niet meer . en kwa onderzoek loopt nederland gewoon heel erg achter. is niet perse gg. in het buite land kan en mag veel meer. maar ik zou zeker om utro vragen ik heb echt t idee dat dat geholpen heeft bij mij.