Ja we willen aan ene kant naar buitenland maar word waarschijnlijk niet vergoed. Ze zijn daar inderdaad verder. We hebben nog 8 eitjes in vriezer dus nog 8 pogingen zowiezo. Ik ga morgen is bellen en vragen naar die utrogestan. Alles wat kan helpen scheelt weer.
Welkom Spruitje! Succes met jullie avontuur. Ik kan jullie helaas geen advies geven, ikzelf doe Z.I., en ben pas net echt bezig. Dus sowieso heel ander proces. Maar gelukkig genoeg dames hier waar je wel ervaringen mee kan uitwisselen op dat gebied. 😉 Ik ben blij. Vandaag inwendige echo gehad om mijn cyclus te bepalen en er was nog nix te zien. Waarschijnlijk heb ik deze keer dus een iets langere cyclus. En dat is mooi, want mijn donor is op zn vroegst 5 nov. pas beschikbaar. 😊 De echodame (geen idee hoe haar functie precies heet) was dezelfde als vorige keer en had totaal begrip voor de situatie. Waar ik vorige keer aan de telefoon afgescheept werd met 'er is niets abnormaals gevonden dus je hebt geen recht op meer echo's want wij krijgen dat niet vergoed', was er nu veel begrip en 'dan doen we gewoon nog wat echo's als dat nodig is, want dit schiet natuurlijk niet op'. Dus nu heb ik er blijkbaar wel recht op, nadat ik nog 2 maanden en zo'n 100 euro aan ovulatietests verspild heb. (En nog een huisartsverwijzing, maar die had ik de vorige keer ook). Maar goed, ik word geholpen en deze maand is waarschijnlijk niet weggegooid ook niet. 😊
Spruitje, wat zeiden ze op de utro? Hier lijkt eindelijk een positieve test aan te komen, hoop morgen! Zit al op dag 18 dag (normaal altijd rond dag 13). Lekker laat, maar beter laat dan nooit toch?
Dag lieve mensen, Wij zijn een getrouwd lesbisch koppel en onze droom was na bijna 5 jaar gelukkig samenzijn om een kindje te hebben. Dus zijn we daar uiteindelijk al mee begonnen 7 oktober was de 1ste Iui poging ... Raar maar waar... Van de eerste keer gelukt😆 M'n vrouw zou morgen 6 weken zwanger zijn. Nu vorige week donderdag belde ze me op het werk... Met de melding da ze bruin bloed verloor met een puntje gewoon bloed in... Ik zei dat het om innestelingsbloed kon gaan maar om haar toch gerust te stellen naar gyn gebeld ze mocht direct gaan ... Gyn gekeken er was niets mis ze zag de vruchtzak en die zat nog goed dik int slijm(zo zei ze het) dus niets aan de hand. Maar nu komt ze daarstraks van het toilet en ze zei dat het lichtroze was en da ze denkt da ze het aan het verliezen is. Maar tis ook ni echt veel... Zijn er hier die dit ook hebben voorgehad? Kan echt Wenen nu gewoon van ongerustheid hebben pas een echo 23 november ... Hopelijk kunnen jullie ons wat gerust stellen... Vriendelijke groetjes , Nikita & evelyne
hi nikita en evelyne. helaas hier ook meegemaakt. niet helemaal t zelfde maar ik had na sex bruinverlies... niet veel en maar 3x ofzo dus dachten niks aan de hand. waren op huwelijksreis dus kon niet bellen voor echo ofzo. was toen onge eer 7/8 weken. helaas dag na terug komst huwelijksreis echo en slecht nieuws, was met 6+2 gestopt met groeien, hartje klopte nog wel maar traag. heb dus geen roze of rood bloedverlies gehad. het kan dus echt 2 kanten op bij jullie. als je t echt niet vertrouwd gewoon de gyn bellen voor echo hoor!!! helemaal als t meer word. hoop dat het allemaal goed afloopt!!! heel veel sterkte met deze onzekerheid.
Hey Denanja, Dank je voor de reactie... Wel donderdag zat alles nog goed dik in het slijm zo zei ze het Nu hierjuist riep ze me opnieuw ... Lichtrood bloed plus daarbij een donkere klonter ... Vraagt ze aan mij dit is ukkepuk toch niet he ... Ik weet het echt niet meer ... Pfff wereldje stort even in huisarts gebeld die is blijkbaar on verlof en op dit uur nog vellen naar dienst gynaecologie? Kweetni of ze nog gaan opnemen 😢😢😢😢
Wat een spannende verhalen allemaal! Succes!! Mijn vrouw heeft zaterdag haar laatste echo gehad. Daar hebben we te horen gekregen dat de injecties helpen(tussentijds nog wel in dosis omhoog gegaan)! Het eitje bleek al zo groot dat we gisteren eindelijk weer een zi poging hebben kunnen doen, zo ongelofelijk fijn om weer verder te kunnen. Nu morgen nog een poging en dan begint het lange wachten. We dromen weer hardop en kijken er zo naar uit!
Ik heb gisteren nog gebeld en moesten via spoed gaan ... Maar alles was nog steeds ok zat nog steeds goed dik en nog altijd op de juiste plaats... Dus moeten ons voorlopig geen zorgen maken 😊
Gelukkig Bbiii!!! Dat is een geruststelling Hier ook goed nieuws: Zojuist echo gehad om ovulatie te bepalen. Ik heb momenteel aan BEIDE KANTEN een eiblaasje van ongeveer 12mm. Vrijdag nieuwe echo... Dit verdubbelt dus mijn kans op bevruchting! Maar ik hoop eerlijk gezegd wel dat het echt maar 1 bevruchting wordt, is zat als alleenstaande om mee te beginnen!
bbiii wat fijn!!! hopelijk kan je het een beetje los laten nu al weet ik dat dat heeeeeeeeeel moeilijk is. tot de 12 weken ga je toch wel ongerust zijn. hier gelukkig vandaag 13 weken dus ben wel gerust verwacht vandaag of morgen uitslag van de combi test al denk ik wel dat die goed is. heb vandaag wel een slechte dag helaas, voel me slap, bijna geen kracht, kreeg zelfs de verpakking van de zetpil niet open en ontdanks de zetpil toch misselijk hoop zo dat dat snel minder word zeg dat kotsen en misselijk zijn. ben ook nog niet aangekomen, alleen maar afgevallen door het kotsen. maar toch geniet ik!! ben zo blij eindelijk zwanger te zijn! gun dit iedereen echt heel erg! kim wat fijn 2 eitjes! hopelijk groeien ze beide goed door! en de kans is klein dat ze allebei bevrucht worden dan hoor. ellen bij jullie ook weer spannend en bij elivra ook! spannend allemaal meiden!!! duim voor jullie!!!
Ja het blijft wel die ongerustheid ... Maar sinds vandaag is ze dus enorm misselijk en overgeven (ikke blij) haha ik vond het ergs voor haar dat ze dit nu heeft da wel ... Maar toch ben ik blij omdat da alleen maar een goed teken is he , niet? Haar kwaaltjes beginnen EINDELIJK ... Skatjekim... Welke inseminatie doe jij juist? Bij ons was et Iui en al die follikelmetingen wou da eentje ni zo echt groeien telkens om de twee dagen ... Maar plots twee dagen voor Iui waren er twee follikels groot genoeg en klaar om te springen dus bij ons was het dubbele kans 😆 Wij duimen echt mee voor jou!! Suc6 !!! Denanja.. Hoe heb jij dat zo wat kunnen laten vooruitlopen ... Ik ga overdag werken plus Kom ik thuis na men werk en doe ik daar vanalles om men vrouwtje zoveel mogelijk te sparen ... En toch sluipen die minuten, uren, dagen voorbij ... Ik wil het echt gewoon van de daken schreeuwen maar da gaat nog niet ... Plus kijk ik zo hard uit naar de eerste echte echo ... Dag voor men verjaardag mooiere cadeau is er niet he haha... Ik ben blij dat jij al voorbij de 12 weken bent !!! Hopelijk ben je niet te lang misselijk ... Geniet maar van de zwangerschap !!! liefs, Bbiii (nikita)
Hey Bbiii, ik doe ZI. Mijn vriendin en ik zijn begin dit jaar begonnen met alles meten enzo. Helaas bleken ovulatietesten bij mij niet te werken, en is mijn relatie ook nog gestrand in september. Maar ik geef deze droom niet op, ga in mijn eentje door. Vorige maand 1e keer ZI gedaan thuid. Was waarschijnlijk raak, maar na 10 dagen bloed en later bloedprop verloren. Paar dagen later bij de huisarts geweest, was niet meer te meten, maar icm mijn lichaam dat zich in meerdere aspecten anders gedroeg, volgens de huisarts wel zeer waarschijnlijk dat het 'propje' wel wat was. Dus nu weer verder, hopelijk t weekend of begin volgende week poging 2 (Scheelt je weer bijlezen)