Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Vliegje, en beetje bruin verlies hoeft niet erg te zijn. Het komt vaak voor bijeen prille zwangerschap.
    Gefeliciteerd meis!
    De eerste en belangrijkste stap in de goede richting u s gezet.

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks dames! Ik denk dat we nog wat testjes slijten tot aan woensdag haha.

3. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Bestel wat testjes bij sensitest, die doen het super goed en zijn niet zo duur ;) kk heb er wat versleten!

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja die hebben we nog ja en van kruidvat en digitaal haha.

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Jullie redden je wel! ;)

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Vligje gefeliciteerd!!!!!
    Geeft mij weer wat hoop dat je ook met wat minder zaadjes gewoon zwanger kunt worden :).
    Scheeld jullie weer een hoop geld haha.

En natuurlijk gaat t goes komen die zwangerschao.

Ik ga nog ff genieten van mn vakantie. Vrijdag is mn nod maar voel niks beetje evoelige borsten maar dat had k vorige keer ook en toen werd k gewoon ongesteld ga nu de koeien naar de wei brengen haha wel grappg

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik ben nog heel bang dat het misschien nog van de Pregnyl is. Was gister 13,5 dag geleden zeg maar.
    Vanochtend nog getest, 14 dagen na pregnyl, weer streep. Wel ietsjepietje lichter. Maar plasje was ook lichter. Wat betekent een donker of licht plasje en wat is het beste voor een test?
    Ben nog erg onzeker... wat als het de pregnyl is en de test nu afloopt in duidelijkheid van kleur??

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Kleur zegt niets over hoeveelheid hcg.
    Pregnyl kan het niet meer zijn. Met 5000 IE zou dat al een dag of 5 uit je urine moeten zijn.
    Om de 2 dagen moet een tedtje donkerder worden. Maar het ligt aan het merk testje hoe duidelijk dat is.
    De sensitest loopt mooi op. De nieuwe testen van wat minder.

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    De intensiteit van de streep maakt dus niets uit? Streep is streep? Nog iets raars... beetje vocht uit mijn tepels :S normaal??
    Ze doen zo zeer, misschien wel ontsteking?
    Ook weer menstruatieachtige krampen, ik ben nog super onzeker.

10. Anoniemste

Anoniemste Nieuw lid

26 mei 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    nieuw op dit forum. Leuk om al de verhalen te lezen, ook veel positief. nu zijn we vooral op zoek naar ' lotgenoten' n.a.v. de laatste berichten rondom Geertgen. Nog meer dames hier die daar onder behandeling zijn en een eicel doneren aan vrouw/vriendin? Geertgen geeft nog weinig nieuws maar misschien weet iemand meer dan wij?

11. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Vliegje, het zegt in het begin heel weinig, de dikte van de streep. Je ksn bv wat meer gedronken hebben dan de dag er voor, dus dan is de streep al lichter.
    Beetje vocht uit je tepels kan van de hormonen komen.
    Worden ze warm, rood en pijnlijk, dan zou ik even de HA bellen.
    Maar als ik het zo lees denk ik dat het bij je zwangerschap hoort.
    Dat menstruatieachtige gevoel kan bij het groeien vsn je baarmoeder horen. Ik had er bij beide zwangerschappen last van. Als of ik elk moment heel erg ongesteld kon worden.
    Het is gewoon heel spannend de eerste weken!
    Ik duim voor je.

Anoniemste, ik heb veel ervaring met Geertgen en eiceldonatie van een eicel van de partner.
    Ik ben nu voor de tweede keer zwanger van een eicel van mijn vrouw en we verwachten nu ons 2e en 3e kindje.
    Dus misschien kan ik je verder helpen?

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Yes, we hebben al meer bevestiging! De kruidvattest gaf weer een goed positief lijntje, donkerder als zondag en we hebben een digitale gedaan die netjes 'zwanger' zegt. We zitten nog in de 'hoe is het mogelijk'- fase hahaha!

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Anoniem, balen dat jullie ook in onzekerheid zitten. Kan Geertgen er niet wat duidelijker in zijn denk ik dan..
    Hoop dat jullie snel wat zekerheid hebben. Denanja had wel wat info gekregen dacht ik.

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ja binnen 2 weken horen ze meer van de curator. Of ze doorstart maken of niet geloof k. Maar iedereen denk daar van wel. De lopende behandelingen gaan voorlopig gewoon door.

Vliegje echt super goed hoor!!! Echt fijn dat t elukt is.
    Hier ben k bang dat k ongesteld ga worden. Heb niet heel veel last ergens van maar dacht vanmorgen druk te hebben op mn baarmoeder en wel last van mn rug. Maja breng elke dag hier de koeien naar se wei en haal ze op en dat is een hele steile helling dus dat is niet zo gek dan. Maja over 2 dagen weten we meer ga donderdag testen als k nog niet ongi ben. Maae heb de donserdag 2x niet gehaald.
    Hoop t zo!

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wanneer is je NOD??

16. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd vliegje !!:D

Omdat mijn vrouw en ik graag in contact willen komen met andere "roze ouders" hebben wij een Facebook groep gemaakt. Voor iedereen toegankelijk. Het heet roze ouders. Daar zijn jullie ook van harte welkom. We hebben inmiddels al aardig wat leden waaronder mensen die ook onder behandeling waren/zijn bij geertgen

17. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @mama mus:
    Ik heb me meteen aangemeld bij de groep!

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O leuk, die fb groep! We kijken over een tijdje even, nu weet niemand het nog haha. Behalve onze ouders dan.

Heb net even onze arts van het ziekenhuis gemaild. Nu we weer positieve testen hadden, is het bloed morgen ook goed hoop ik!?
    Zit er veel verschil in een bloedtest of urinetest? Weet iemand dat?

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb een banner aangemaakt, wat voelt dat onwerkelijk! :)
    Hoop zo dat die bloedtest nog goed is, maar een heterostel krijgt normaal ook geen bloedtest dus ik ga er van uit dat mijn hcg gewoon goed is.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Spunkie, je NOD is morgen zie ik. Heb je al getest?!

Deel Deze Pagina