Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    En vliegje: wat leuk, die fotoshoots!
    Heb zelf een Nikon D3200, maar doe er nog te weinig mee. Zou dat wel gaaf vinden!

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Heb je vandaag dan ook een ovu test gedaan Kim?

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jep, 3 merken, alledrie negatief

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dus je test slaat niet positief uit terwijl het eitje op springen staat? Kan je ook niet echt van op aan dan. Maar als de tests niet werken, zijn echo's juist handig.. Maar heterostellen moeten vaak ook minimaal een jaar bezig zijn voor ze naar het zkh mogen. Dus hopen dat je binnen het jaar zwanger raakt, anders krijg je misschien alsnog echo's??

Nou je zit nu in ieder geval goed! Geweldig toch :)

Hoe breng je het trouwens in..?? Heb je daar een speciaal rietje voor ofzo? Hahaha, geen idee hoe dat werkt bij ZI. Succes! :p

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee, test werken niet bij mij, ben dat heel t jaar al aan t proberen. Daarom mocht ik echo's. Tja, hopen dat t deze maand gelukt is. En anders toch maar een paar keer met m afspreken volgende maand.

Ik doe ZI gewoon vers. Dat wil zeggen dat de donor op het juiste moment, vers komt doneren in een potje. Dit laat je dan even vervloeien op lichaamswarmte (dus handen eromheen of tegen je buik ofzo). Na een minuut of 5 is het wat wateriger en zuig je het op met een spuitje zonder naald en dan breng je t in vanuit dat spuitje. En dan een kwartier met je benen omhoog liggen.

Tis heel eenvoudig, en komt t meest in de buurt van natuurlijk zwanger worden. Tis allemaal al kunstmatig genoeg, dus als t niet nodig is, gebruik ik liever zo min mogelijk tussenstations en poespas.

6. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Fijn dat je donor vandaag wel kon, Kim. Hopelijk is het gelukt.

Vliegje, ik zie mezelf ook als openminded. Maar poeh, dat is wel een unieke situatie zeg. Willen ze als ze volledig in transitie zijn geweest nog een shoot?

Zeker spannend. Nu weer in de wachtweken... Pfff, hoe kom je de tijd door, haha. Sowieso als het lukt zou dat ook spannend blijven door de risico's het hebben van twee baarmoeders heeft. Hoe gingen en gaan jullie om met wachten? Lief heeft pregnyl gespoten en is daarvan ook van de wap, haha.

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik werk met de Nikon D750. Sinds kort overgestapt na jarne met Olympus te hebben gewerkt :)

Spannend Kim, het zit erin. Nu wachten.

Ja die wachtweken zijn vreselijk he! Ik as toen vrij chill de 1e week, maar de 2e week niet hoor. Voelde van alles hahaha.

8. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja inderdaad, vorige keer was de 1e week zo voorbij, maar daarna ging ik vanalles voelen en merken (achteraf ook logisch). Dus we zullen zien. Denk dat ik mijn lichaam ook wel redelijk kan vertrouwen als ik nix merk of voel de 2e week.
    We zullen zien. 23 nov. zijn de 2 weken om...

9. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook een lesbisch koppel dat zwanger is van de 1e.
    Tis nog maar pril maar gelukkig na de 5e poging via KID en de laatste keer een beetje eigenwijs zijn toch gelukt.
    Volgende maand heeft mn partner dr eerste echo ons geluk kan niet op :D
    Iedereen gefeliciteerd!

10. Serena1987

8 nov 2015
    68
    0
    0
    Gelderland
    Pfff ja dat wachten echt verschrikkelijk, gelukkig hadden we deze jeer de opleveringvan ons nieuwbouw huis en verhuizing om ons bezig te houden al moet ik zeggen dat de laatste dagen extra zwaar waren hihi leef met je mee

11. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Echt niet leuk nee, die wachtweken. Pfff. Van de kliniek moeten we 16 dagen wachten, zo lang... We gaan volgende week op vakantie. Wel dubbel. Met werk heb je ook wel afleiding, maaf ook zin in een weekje vrij. Alleen dan is wel week 2...

12. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    En welkom Serena. Gefeliciteerd:).

13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Welkom Serena, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :)

Likebutterflies: de wachtweken zijn idd niet makkelijk. Maar misschien kunnen we elkaar steunen. ;) We lopen daarin nu toch een beetje gelijk. Op de hoeveelste dag zitten jullie nu? 3? Ik nu op 1...

14. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij hebben vrijdag onze iui gehad. Dus dag 5 alweer. De 22e mogen we testen... Wat doe jij om jezelf af te leiden?

15. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik zit nu op dag 2, en ik kan met dag 14 testen, dus we lopen dan toch praktisch gelijk. ;)
    Ik hou mezelf bezig. Agenda volplannen, thuis opruimen, crea bezig zijn in de vrije uurtjes, etc.
    Ik schilder en teken portretten etc. (Zie bijlages)
    Dan ben ik zo uren verder. 😊

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    likebutterflies wij mochten officieel ook pas na 16 dagen testen van de kliniek. (zelfde kliniek geloof k) maar wij testte altijd 14 dagen erna. moet zeggen werd meestal ook ongesteld op dag/nacht 13.

kim wat mooi zegt dat schilderij en portret

17. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Haha inderdaad Kim. Wat leuk je bijlages. Ik hobby ook. Haak graag:). Zou leuk zijn binnenkort schoentjes etc voor een eigen kindje te kunnen haken. Bezig blijven is het beste idd.

Denanja, ook bij Nij Geertgen? Vorige keer was lief ook eerder ongesteld. Misschien gaan we ook wel op dag 14 al testen. Laatste dag van onze vakantie... Hoop op een leuke afsluiter! En wow, 13x iui. Dat lijkt me zwaar... Wat fijn en leuk dat het nu gelukt is!

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Welkom Serena en gefeliciteerd! Hoever zijn jullie nu?

Kim, prachtig zeg die tekening!!

Wij mochten 14 dagen later testen maar testten 12 dagen later positief.

19. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    We hebben pregnyl moeten spuiten. Denk dat ze daarom zeggen dat het na 16 dagen pas mag. Iemand enig idee hoelang het in je lichaam blijft zitten?

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bedankt Vliegje! Wij vinden dr ook prachtig hihi...ja dat gevoel herken ik ook als je lang op je zij ligt. Vooral ook mijn onderrug en onder in mijn buik, rondom mijn heupen, mijn staartbeentje ed die doen pijn als ik te lang zit, loop of bij het tillen van Sara uit haar bed of box. Heb een goede fysiotherapeute dus heb er alle vertrouwen in dat t goed komt!

Deel Deze Pagina