Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb ook serieus veel respect voor de dames die al zoveel pogingen hebben gedaan en die al jaren bezig zijn.
    Mijn kinderwens en zwangerschapswens is groot, maar ik weet niet hoe lang ik door zou gaan, hoe lang ik het mentaal zou trekken zegmaar.
    Echt diep respect voor jullie dames!
    Ik hoop maar gewoon dat ik er niet achter hoef te komen waar mijn grens ligt.
    ik ga duimen dat het bij ons allemaal dit jaar nog gaat lukken. Wie weet helpt t! ;)

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kim ga ook heeeel hard voor jou en de andere dames duimen! ik had gelukkig nog steun van mn vrouw maar jij bent alleen... lijkt me ook extra moeilijk hoor!
    hetero stellen zijn binnen jaar zwanger dat hielden ze toen voor ons ook beetje aan. zo van 80% (misschien zelfs 90 dat weet k niet meer) is binnen jaar zwanger. dus ga gewoon heel hard duimen voor jullie.

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb geregeld negatieve dingen gelezen over GG. En als ik dan hoor wat voor opmerkingen er worden gemaakt en dat er niet kundig wordt gereageerd op 2 baarmoeders.. Dan vraag ik me echt af waar die 'artsen' mee bezig zijn. Naar mijn mening lopen daar geen artsen rond maar een stel kwakzalvers. Wil niemand aanvallen hoor maar hoop echt dat degene die daar lopen snel zwanger zijn. Alleen de kliniek is erg omstreden geweest en ik heb een raar onderbuikgevoel. Wordt er bv bijgehouden hoeveel vrouwen de donoren zwanger maken?? Een quotum? Want anders is de kans dat de nakomelingen van een donor ooit elkaar tegen komen heel groot. Zonder te weten van elkaar wie ze zijn. Wat als er relaties ontstaan tussen half broers/zussen? Ik wil niemand bang maken maar hoop gewoon dat ze alles volgens de regels doen. Van onze donor uit Denemarken is een quotom van 25. Dus 25 vrouwen in NL mogen zijn zaad kopen. Wordt die 25 bereikt dan mag z'n zaad niet meer in NL worden verkocht.
    Ik ben er met mijn ex geweest. We zouden een eitje van haar pakken en bij mij erin. Zij was nogal smal van onder, dokter zei dat ze maar moest oefenen met een bierfles want die hals loopt breed uit. Kan je de boel wat oprekken... Nou sorry hoor maar wie stopt er een bierfles in d'r muts?! De NL ziekenhuizen en gynaecologen in NL lopen er ook niet mee weg...
    Nogmaals hoop dat alles met jullie heel snel goed komt! Maar ik zou echt wel de boel een beetje goed in de gaten houden.

4. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Een bierflesje??? Serieus???

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jep... mijn ex wilde daaronder nooit iets naar binnen, ook geen vinger etc. Alleen een tampon bij menstruatie. Zij was dus als de dood voor behandelingen, eendenbek etc. We zijn enkel op 2 gesprekken geweest. De eerste keer voor kennismaking ed en daarna konden we bij de psych en arts terecht. Toen zei hij dat... vond het echt niet normaal. Toen wij ons gingen oriënteren voor onze kinderwens zijn we op gesprek geweest bij een ziekenhuis in Nieuwegein die met Cryos werkte en een andere Deense donorbank. Die waren niet te spreken over dergelijke klinieken als GG. Later op gesprek in Tilburg, omdat die qua afstand makkelijker voor ons was, idem dito. De gynaecologen van de normale ziekenhuizen distantiëren zich van dat soort klinieken blijkbaar. Hoe vaak dat ze mensen van kastje naar de muur sturen, jarenlange behandelingen ondergaan zonder zich af te vragen of er niet meer aan de hand is.
    Vrienden van ons, zij daar jaren in behandeling geweest. Eerst de een, 5 jaar lang direct aan de zware hormonen gezet. Dit was voor haar zo'n belasting. Uiteindelijk gestopt en toen is haar vriendin begonnen en snel zwanger geraakt. Nu is die 1e meid weer gaan proberen, echter doen ze het nu via het ziekenhuis waar wij ook lopen met een donor van een Deense bank.

Ik weet dat er veel GG meiden hier zitten en wil niemand bang maken, of aanvallen. Maar ik wil alleen maar aangeven dat je voorzichtig moet zijn en echt op je strepen moet staan als iets te lang duurt, als er niet beter naar je wordt gekeken als je na lange tijd nog steeds niet zwanger bent.
    Ken zelfs een verhaal van iemand hier op het forum waarbij ze hebben bevestigd dat er maar een paar zaadcelletjes overbleven iedere keer en toch echt de behandelingen hebben voortgezet! Dan heb ik het echt over een paar, onder de 10. Dan ben je niet kundig bezig toch?! Zij heeft een zaak aangespannen, weet niet hoe het is afgelopen.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O heb trouwens vannacht gedroomd dat wij een 2e kregen. Weer een meisje! O o o wat zou ik graag willen hahaha. Maar we wachten sowieso tot juni ofzo voor we weer beginnen denk ik.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    die zaak heeft ze verloren vliegje ;) klopte heel veel niet aan haar verhaal. en ze hebben geen eigen donor bank meer. werken nu ook met cryos of met dusseldorf mag je nu kiezen. het systeem is helemaal veranderd daar sinds het faillissement.

ik ben nog steeds niets als.positief je hebt heel veel zelf in de hand. hetero stellen moeten ook een jaar proberen voor ze naar t ziekenhuis kunnen dus vind het niet meer dan normaal dat wij dat ook 'moeten'. wat wij dus niet hoefden.

ik geloof dus dat waar je ook bent onder behandeling je goed jezelf moet informeren en moet staan voor je eigen behandeling.

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja dat zeker ja. Maar het faillissement is niet voor niets geweest denk ik dan maar en sommige uitspraken kunnen écht niet door gynaecologen. Maar inderdaad, je bent er zelf bij en hoort zelf ook een beetje je eigen behandeling te bewaken ;)

9. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve mensjes? Alles ok hier met iedereen? Ik lees hier net iets van een bierfles omg die was ni goe wijs volgens mij... Hier lopen de zenuwen op pff ... Om 15u30 afspraak bij gynaecoloog ... Eerste date met ukkepuk 😍 Hopelijk alles ok

10. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dat is een raar advies zeg, Vliegje. Misschien was het wel dezelfde arts :$. En leuke droom. Wie weet nog een meidje! Wat wij merken is dat de artsen zo verschillend zijn en niet allemaal op dezelfde manier handelen. Ik vind het niet zo fijn ook dat we steeds een andere hebben. Maar ja. De iui kan natuurlijk niet standaard op dezelfde werkdag vallen. Volgens mij is dat quotum van 25 landelijk bepaald.

Haha, gelukkig maar dat je dat niet denkt, Denanja ;). We gaan maar gewoon in gesprek en kijken dan wat we doen. Fijn dat je de ervaring had dat ze goed meedachten! We zijn wel snel doorverwezen naar het ziekenhuis door de kliniek, toen ze een afwijking zagen gelukkig. We waren graag in het ziekenhuis gebleven, erg goede ervaring met arts daar. Maar zij doen niet aan iui-kid... Zo jammer. Er is nu ook een nieuwe directeur die toevallig is opgeleid in het ziekenhuis waar we naar waren verwezen. Met haar gaan we ook in gesprek. Ik ben benieuwd hoe het gesprek zal zijn. Helpt vast mee aan het bewaken van behandeling :).

Wat spannend Bbiii. Ik duim dat alles goed is. Veel plezier ook!

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    spannend bbii!!!!!

butterflies wij hadden ook echt wel onze favo artsen ;) maar idd sommige dingen kun je niet plannen zoals een iui en punctie enz.

weetje wat t is... veel mensen die naar gg gaan worden in een normaal ziekenhuis niet geholpen of moeten nog eerst een jaar proberen... heb een vriendin die moest van t ziekenhuis nog een jaar zelf proberen (waren al jaar bezig) en bij gg kwam er meteen uit dat ze vija delijk slijm had nou dan kan je proberen tot je een ons weegt maar zwanger word je niet.
    en met overgewicht helpen ze je ook niet.. moet je eerst afvallen... ken meiden die hebben overgewicht en zijn dus nu zwanger...
    natuurlijk zijn er ook slechte verhalen maar die zijn er voor elk ziekenhuis alleen lees je ze niet altijd en verschijnen ze niet altijd op inet.
    daarom vind ik t ook belangrijk dat je er zelf achter staat en reen dingen doet die niet goed voelen. voor ons was dit ook de dichts bijzijnde oplossing en beste oplossing ivm donor.

hoop echt dat jullie fijn gesprek gaan hebben! tip dokter w. denkt goed mee heel goed zelfs. zelf was onze favo dokt. vd b. maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

hier weer zware dag gehad moest voor opleiding naar utrecht maar treinen reden niet. moesten er om 9u zijn en waren er om half 12 hahaha maja moeten nog 3 dagen dus dat scheels. slaap 3 nachten bij mn schoo ouders nu omdat dat dichter bij utrecht is en mijn lijf de ochtenden nog steeds niet leuk vind :(

12. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net buiten ... Morgen jarig en slechter kan het ni ... We zijn 8weken en 5 dagen ma de grootte is maar van 6w2d het groeit niet 😢😢😢😢😢 we moeten het laten afkomen 😢😢😢

13. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    De miskraam is dus al begonnen 😢😢😢😢

14. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ahhh nee.....wat vreselijk nieuws....geen hartje ook? Jeemug.....dat wil je niet. Heel veel sterkte meiden!!!

15. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze kon geen hartje zien ik snap het niet vanochtend gebeld naar huisarts voor de uitslag van het bloedonderzoek en het was 74.000 en zoveel ... En dit was donderdag geprikt ... Ik snap het echt niet 😢😢😢😢 hoe kan dit nu ? Ze geeft zelfs over maar ja we kwamen net thuis en daar was het bloed 😢 Nu is het zeker dat we het kwijt zijn pfff wereld stort echt in

16. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Aaaah, wat sneu Bbiii...
    Ik leef zo met jullie mee...
    Heel veel sterkte😢

17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ach nee Bbii, wat naar!
    Heel veel sterkte voor jullie allebei. Ik hoop dat jullie steun vinden bij elkaar om dit te verwerken. Ik weet uit ervaring hoe verdrietig dit is. En dan maakt het niet uit of je nu 5,8 of 12 weken bent; het verdriet is hetzelfde. Nogmaals sterkte!

18. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks is lief ... Ben er echt het hart van in ... Zelf geen zin meer in verjaardag ... M'n vrouw heeft beslist da zij het niet meer wilt doen da ik het moet dragen

19. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de steun meiden en Stier ik hoop voor jou uit de grond van m'n hart dat het bij jullie goed blijft verlopen ... Ik duim x

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #3560 Dreamygirl, 23 nov 2015
    Laatst bewerkt: 23 nov 2015
    Ah nee Bibii wat vreselijk! Helaas ook ik weet uit ervaring wat het is om een miskraam te hebben...zo verdrietig, alle vreugde en de zwanger/baby bel waar je in leeft spat uit elkaar.
    Feit dat de HCG waarde zo hoog is in t bloed zegt niets, je lijf voelt dat t zwanger is en maakt geen onderscheid tussen een goed en slecht vruchtje...ik was tot de dag van de miskraam misselijk en vreselijk moe, weet nog hoe oneerlijk ik dat vond. Alle narigheid voelen voor niets :( ik wens jullie alle sterkte toe...en ook al wil je dit nu niet horen, het lichaam van je lief weet wat t moet doen en helaas ook als t vruchtje niet goed is....x

Verder lees ik de meeste vreselijke opmerkingen van doktoren bij GG jeetje....belachelijk zeg!

Ik weet eigenlijk niet of er bij de ESB in Denemarken een grens zit aan het aan het leveren van zaad aan verschillende vrouwen....mag hopen van wel....

Deel Deze Pagina