Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Dank je Bbiii, dat is lief!

Ik snap dat je vrouw door alle emoties zo reageert en dat beslist maar probeer geen overhaaste beslissingen te nemen. Eerst dit verdriet een plek geven en dan nadenken over het vervolg. Ik weet het; makkelijker gezegd dan gedaan..

2. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh nee Bbiii. Wat naar :(. Veel sterkte!!

3. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank u allemaal en Stier ze had dit al gezegd net na de inseminatie zelf... Gene tweede keer.... Zij heeft heel wat pijn gehad

4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Dat snap ik! Ik was bang dat ze misschien denkt dat haar lichaam net geschikt is om zwanger te zijn en ze het daarom niet meer wil. Want dat is natuurlijk niet zo! Dat wilde ik je alleen maar mee geven :)
    Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen. Sorry dat ik ongevraagd advies gaf, daar zit je nu helemaal niet op te wachten natuurlijk :)

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah wat erg Bibi! Nu we zelf mama's zijn kan ik pas goed begrijpen hoe vreselijk een miskraam moet zijn 😔 Hele dikke knuf! En misschien wil je vrouw ooit nog wel maar nu eventjes niet. Bij mij deed de 1e IUI ook vreselijk pijn maar toen bleek ik achteraf nog niet vruchtbaar. Misschien is je vrouw net voor haar hele vruchtbaarste tijd geïnsemineerd? Of hadden jullie echo's? Heel veel sterkte met dit verlies!

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahhh neeej :( wat ontzettend kut nieuws :( leef ontzettend met jullie mee!!!

hier precies een jaar geleden precies t zelfde! ook 2 weken achter kwa groei wel een zacht kloppend hartje maar helaas dus.
    mijn vrouw en ik zijn er samen sterker uit gekomen hoop dat dat bij jullie ook gebeurt!! pff krijg alweer tranen in mn ogen als k er aan denk. en dat spugen erbij is helemaal kut!

gefeliciteerd met je verjaardag wilt je waarschijnlijk niet horen wat ik goed begrijp! maar ik denk aan jullie meiden!!!

7. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee een gelukkige is het niet echt opgestaan al wenend ... Het bloeden heeft niet lang geduurd dus ze gaan de miskraam wel moeten forceren met tabletten pfff ik wil het niet ik blijf hopen maar het kan niet he 😢

8. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    En meiden dank u voor jullie steun doet me echt wat xx

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Moeilijk hè meis...huilen is goed! Dit verlies moet een plekje krijgen!

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    huilen mag zeker weten!!! sterkte voor jou en je vrouw.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah wat erg. Maken ze dan nog een echo voor de zekerheid? Als het niet vanzelf afkomt zou ik helemaal twijfelen en bang zijn. Wisten mensen in je omgeving het al?

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    bij ons toen wel vliegje om t zeker te weten. voor ik de pillen kreeg kwam er nog een echo

13. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ooooo zo kut nieuws.....zeker zo op je verjaardag. Ik leef nog steeds erg met jullie mee

14. Fiertje16

Fiertje16 Nieuw lid

26 okt 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Ik ben een tijdje afwezig geweest, omdat ik me echt niet goed voelde. Zoals ik eerder verteld had, lopen mijn vriendin en ik bij Nij Geertgen. Bij haar de eitjes eruit gehaald, daarna terug geplaatst bij mij. Eerste ivf poging gelijk zwanger. Helaas hebben wij gister een miskraam gehad bij 7weken en 3dagen.

Voel me zoo zwak! En wat een pijn doet dit!:x:(

15. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden ... Wel ze heeft ons de keuze gelaten ofwel tabletten ofwel ng 1 echo maar gisteren (op m'n verjaardag) heb ik zitten Googlen... De bloeding heeft maar 1 min geweest en heel lichtjes ... Dus was ik aant twijfelen zou het wel echt zijn dus zitten googlen heel wat mensen hadden dit ook 8 weken en tvruchtje was maar vijf weken bij sommige was de miskraam dan begonnen en alles afgekomen ... Maar dan bij sommige gingen ze week later nog voor een echo of twee weken later en bleek er toen het hartje te zien en te kloppen en was het vruchtje even groot als hoe het zou moeten zijn... Ben ik zeker beginnen denken ... Geeeen tabletten ik wil nog een echo ... Ik wil 100 procent zeker zijn ik wil laters ni denken van wat als of zou het toch ... Neenee ik wil 100 procent zekerheid ... En dit heb ik dan ook gezegd tegen de gynaecoloog ze verschoot wel wat maar begreep da ik 100 procent zekerheid wil en niet haar 95 percent ... 2 november bij de bloedklonter zag je enkel een heel klein stipje ... En 24 november zag je echt dat het er zat ... Dus waarom zegt ze dan dat het niet groeit ... Volgende week maandag om half elf nog 1 echo.. Kwil niet leven met onzekerheid ... Dit is niet zomaar verkreukeld papiertje dat je wegsmijt ... Dit is/was ons wonder ... We houden wel in ons achterhoofd dat we het kwijt zijn maar toch liever zekerheid ... En ja sommige uit onze omgeving wisten het 😞

16. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Wat een verstandige beslissing! Spijt wil je niet! Tegen beter weten in, hoop ik op een wonder...

17. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat naar Fiertje:(. Veel sterkte!!

Snap dat je 100% zeker wilt zijn, Bbiii. Ook ik hoop op een wonder voor jullie...

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    bbii dat is een heeeele goede keuze!!! wij hebben nog 2 echos gehad na uitgesproken was dat het niet goed zou komen. natuurlijk wil je 100% zekerheid want wat je zegt je praat hier over een zqangerschap en niet over een of ander onbelangrijk iets. hoop dat de dageneen beetje voorbij gaan voor jullie.

fiertje ook al :( wat een treurige berichten allemaal. heeeeel veel sterkte meiden

19. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Fiertje, sorry, ik had jouw bericht niet gezien. Wat naar.....jullie ook heel veel sterkte!

20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Pfff, klote @Fiertje16...
    *HUG*
    Rotmaand hier, allemaal slecht nieuws...

@Bbiii: Verstandige keuze, zorg dat je 100% zeker bent!!!
    Zou ik ook willen.

Deel Deze Pagina