Thanks allemaal zullen het nodig hebben hopelijk uiteindelijk in slaap vallen ... Nog steeds wakker dus
bbii ik heb dit nooit gehad. raar hoor en voor haar lijkt me dat ook best eng!! ik denk aan jullie vandaag!!! een vriendin van ons heeft dit weekend ook een mk gehad zo sneu. lijkt wel de week van de miskramen zeg (al heb k voor bbii nog hoop!!!!!) hier voedingkussen besteld om mee te slapen. mag niet meer op mn rug slapen dat is slecht voor de doorbloesing naar de baby en laat ik nou net een buik/rug slaper zijn. gisteren met sinterklaas bij de familie onthuld dat we een meisje krijgen iedereen was dolblij haha eindelijk weer een meisje!
Bbii?? Hoe is het nu? Ik kwam speciaal kijken voor je want je berichten klinken inderdaad zo tegenstrijdig. Hoop zo dat er nog een wonder is gebeurd! Stier, fijn dat bij jullie alles goed is!! Geniet ervan!
Hi allemaal! Ik heb in september een berichtje geplaatst dat wij aan het wachten zijn om te mogen starten in december. Nu is het 30-11 en kan ik niet wachten. Wij krijgen dus eerst een donorvoorstel. Weet iemand hoe snel dit gaat? Wij wachten nu sinds mei voordat we mogen starten. Iemand ervaring met het MCK?
O spannend! Nee ik ken het MCK niet en hun werkwijze. Maar kan me voorstellen dat alles nu begint te kriebelen! Hier begint het ook weer te kriebelen terwijl wij echt pas tegen juni weer wilden beginnen. Ik zit een beetje met de zaak... met mijn pa gaat het niet lekker, met opa niet. Als ik weer uitval voor een zwngerschap en dan in de drukste maanden van het jaar (december/januari) is dat echt niet fijn voor mijn collega's. Dus we wachten bewust nog een halfjaar. Mocht het direct raak zijn, zit ik niet weer met de drukste maanden thuis. Maar aan de andere kant wéét ik hoe moeilijk een zwangerschap te plannen is! En is het zo, dan is het zo. Ben zo bang dat het niet zo snel gaat als bij de 1e... dus misschien beginnen we gewoon al wel eerder, maar ik moet sowieso een jaar wachten ivm de ks..
Hoe snel is het bij jullie gegaan? Kregen jullie ook eerst een donorvoorstel enz en mochten jullie diezelfde maand ook gelijk starten? Mijn eisprong is aan het einde van de maand, dus als wij wat horen begin december kan ik eventueel eind december al beginnen toch? Een zwangerschap is inderdaad niet te palnnen, als het zo is dan is het zo. Wat is ks?
Hey mensjes .... Khad even de moed niet... Helaas dus negatief nieuws... Vruchtje was niet gegroeid maar gekrompen vorige week was het vruchtje 6w3d vandaag 6w1d dus om half 1 vier tabletten opgestoken... Ze heeft geslapen tot 4u08 omdat ze zo moe was .... Ze was hevig aan het dromen .... En was ze aant vertellen dat ze miskraam had gekregen... Dus om 4u08 werd ze wakker zette ze haar recht en begon de miskraam! 😢
ahhh bbii ook al had je er rekening mee gehouden het komt toch echt hard aan heeeel veel sterkte met zn 2en en verzorg dr goed!!! ik weet hoe pijn de mk deed (wil je niet bang maken iedereen voelt t anders natuurlijk) maar echt veel sterkte!!!! staat ze nog steeds achter de beslissing dat ze niet meer zwanger wilt worden?
Ja nog steeds inseminatie deed te veel pijn.... Nu mensen ik heb jullie nodig dit kan toch niet normaal zijn ik hoor haar roepen op mij roepen roepen roepen ik recht gesprongen en naar haar gespurt ... Ze had iets heel dik er voelen uitkomen ... Maar we moesten daar een foto van hebben voor gyn... Nu lag dit in het wc en kmoest daar dus in met een handschoen 😢 Ze zeggen het grootste dat er uit komt is de moederkoek dat is 5 cm.... En tvruchtzakje 2 cm... Nu pffff 9 cm was het 😢😢😢😢 dat kan toch helemaal ni... Kvoel me zo ziek nu 😢😢😢😢 kapot ben ik 😢😢😢
Lees nu je hulp berichtje...ten eerste vind ik t heel raar dat je een foto moet maken voor de gyn. Dit wilt ze wss omdat zeker willen weten of je het vruchtje kwijt bent maar geloof me dat zal je vriendin gaan merken. Zodra het vruchtje eruit is zal de heftigheid van bloeden gaan afnemen. Ik bloedde een aantal uur heel erg maar wist niet of ik het nu kwijt was. Ik bleef 4dgn bloeden en op dag 5 voelde ik in ene een warme vloed in mijn broek tijdens het lopen en toen verloor ik het laatste stukje...dat was ter grootte van een ei en daarna stopte het bloeden. Je vriendin zal wss hele heftige menstruatiekrampen voelen, het zijn een soort van mini weeen en dat is normaal!
Enkel rugweëen voelt ze voor de rest nx .... En tstroomy er letterlijk uit en da 1 da ze verloren is van 9 cm is er letterlijk uitgespuwd bij wijze van spreken.... Ik en bloed zijn der twee maar dit is net wat te extreem geweest voor mij .... Alles zitten kuisen en huilen tegelijk
poging 2. bbii wat ontzettend kut! helaas had ik ook rugweeen en dat doet zoooooo'n pijn!!! zelfs een ibobrufen hielp niet. weet niet of je dat al geprobeerd hebt. ik heb er 4u last van gehad. daarna iets verloren wat we denken dat de embryo was, hebben foto gemaakt maar meer voor onszelf. de gyn vond hem ook niet duidelijk want hadden t niet schoongemaakt. maar wat ze verloor is wel groot hoor dus denk en hoop dat t eruit is nu. ze kan nog wel ff blijven bloeden hoor maar t moet wel.minder worden. wanneer heb je controle echo? bij ons is er helaas iets blijven zitten maar kwam een maand later toch naar buiten. kan helaas niets anders doen dan jullie heeeeel.veel sterkte te wensen in deze moeilijke tijd
Pfff, wat klote Bbiii... Maar nu zijn jullie in ieder geval wel van de onzekerheid af. Is waarschijnlijk een schrale troost, maar probeer positief te denken, jullie moeten toch door. Ik kan mijn 'miskraam' eigenlijk geen miskraam noemen, na 10 dagen is het nog niets, dus ik vind de naam miskraam niet passen, niet te vergelijken met als het wel een vruchtje is. Maar het heet nou eenmaal zo. Ik kan het natuurlijk echt niet vergelijken met wat jullie nu meemaken, maar dat de 'prop' zo groot was verbaast mij niets. Wat ik na 10 dagen kwijtraakte was zeker ook 5 of 6 cm groot. En dat was dus echt nog superpril en klein. Maar er zit natuurlijk ook bloed en slijm bij, het is meer dan alleen een moederkoek en vruchtzakje... Ik hoop dat haar pijn snel afneemt en jullie samen en in elkaar de kracht vinden om dit te verwerken en toch door te gaan met deze droom. Heb steeds het gevoel dat ik het verkeerde zeg, hier zijn eigenlijk geen woorden voor, maar goed, ik probeer het toch en alles is goed bedoeld. Want niets zeggen kan ik niet... *HUG*
O Bbbii wat naar! Nogmaals heel veel sterkte voor jullie allebei. Hoop dat je vriendin lichamelijk nu het ergste achter de rug heeft. En als jullie het niet vertrouwen gewoon een arts bellen, daar zijn ze voor!
Hoi Lola, Wij zijn ook bij MCK in behandeling geweest. Ik maak uit je verhaal op dat jullie met een onbekende donor werken. Wij ook. Toen wij onze intake hadden in november vorig jaar werd tegen ons gezegd dat de wachttijd voor een donor op dat moment 6 maanden was. Wij kregen na 5 maanden al een donorvoorstel. Wat ik begreep is dat de wachttijd het ene moment langer is dan het andere. Blijkbaar was onze timing wat dat betreft goed. Ik denk dat het ook te maken heeft met wat voor soort donormatch er gevonden moet worden. Mijn fysieke kenmerken zijn heel gangbaar/algemeen/nederlands. Ik kan me voorstellen dat daar meer donoren aan voldoen dan wanneer de meemoeder, daar moet de donor immers op 'lijken', bijvoorbeeld aziatisch is ofzo. Dus lang verhaal kort: de wachttijd is voor iedereen weer anders helaas dus daar kan ik eigenlijk niks zinnigs over zeggen. Om antwoord te geven op je andere vraag: wij kregen ons donorvoorstel in april en konden bij de eerste ovulatie, in mei, komen voor de eerste IUI. Dus wanneer je het donorvoorstel hebt geaccepteerd kun je eigenlijk meteen beginnen met het traject. Ik hoop dat jullie snel een telefoontje krijgen!
@denanja Fijn dat het goed met je gaat! Hopelijk lukt het je om te wennen op je zij te slapen. Mag je sowieso niet op je rug slapen als je zwanger bent of is dat specifiek in jouw geval zo?
hi stier. nee is niet voor mij specifiek. we hebben zo'n afscheur kalender en daar stond het op dus ik ging googelen en daar stond het idd ook op meerdere sites.