Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Aah, weer wat geleerd! Ik zal mijn vrouw even instrueren :)

2. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd Denanja dit heb ik ook gelezen dat het niet goed zou zijn voor de baby op de rug of buik slapen... En geloof me ik ben een buikslaper... Dus dat belooft voor later ... Wel ibuprofen heb ik haar laten nemen kwartier na dat de tabletten waren opgestoken ... En nu tien minuutjes geleden begon ze pas pijn te krijgen in de buik dus heeft ze nog ene genomen ... Het bloeden is wel wat minder ze heeft nog vijf grote proppen verloren maar die van 9 cm lang was dus de grootste ... Paste perfect op m'n handpalm ... Tis precies stuk lever allemaal pfff

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetje Biibbi! Wat een ellende voor jullie! Ik huil met jullie mee. Vind het zo vreselijk :( heel veel sterkte!

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja Bibi ook ik leef met jullie mee....dikke knuf!

5. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden tliefst van al zou ik willen uitbarsten maar khou me in voor tvrouwtje ...

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bibi gewoon je verdriet tonen hoor!! Voor elkaar groot houden heeft geen enkele zin! Voor de verwerking alleen maar goed om even goed te huilen!

Knuf

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #3627 Dreamygirl, 1 dec 2015
    Laatst bewerkt: 1 dec 2015
    Even heel iets anders, niet onrespectvol bedoeld maar heb een vraag aan de mama's die hun kindje(s) lange tijd alleen borstvoeding hebben gegeven. Sloeg jullie kleintje op een gegeven moment de nachtvoeding vanzelf over of hebben jullie daar iets speciaals voor gedaan? Ons meisje ligt tussen 19.00-19.30 op bed. Ze krijgt tussen 18.00 en 18.30 de borst, dan start dr avondritueel en daarna nog een toetje aan de borst om vervolgens te slapen.
    S nachts komt ze dan 1x meestal rond 03.15 en vervolgens om 07.15/07.30 wakker. Kortom mij hoor je niet klagen en ik heb er ook totaal geen problemen mee om er snachts uit te gaan maar hoor regelmatig in mijn omgeving dat hun kids al met 6 of 8 weken doorsliepen (allemaal flesgevoede kids) en dat ik mijn meisje "verwen"! Nu ben ik van mening dat je een kindje nu nog niet kan verwennen en dat ze het in deze ontwikkelperiode waarin ze overdag snel afgeleid is en dus soms slechter drinkt dit snachts bij mij weer inhaald. Nu ben ik wel nieuwschierig hoelang dit bij jullie kindjes duurde bij volledige bv en of ik het eigenlijk wel bij het rechte eind heb...

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy, je kan je meisje niet zomaar verwennen. Toen Reva 's nachts nog kwam, was dat voor mij een teken dat ze het nog nodig had. Ze zeggen vaak dat kindjes het 1e jaar/1,5 niet doorslapen. Reva sliep met 4,5 maand ineens door, en ze kreeg toen nog borstvoeding. Flesgevoede kindjes zijn langer verzadigd dus zullen soms sneller doorslapen maar het is niet zo dat alle flessekindjes beter doorslapen ofzo. Reva ging ook doorslapen en kreeg toen alleen nog de tiet haha.
    Dus ik zou zeggen, blijf haar geven als ze om 3u komt. Als ze het niet meer nodig heeft, komt ze vanzelf niet meer ;)

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Sommige mensen denken dat flesvoeding een garantie is voor doorslapen, maar dat is echt niet zo. Ik denk dat wij in ons handjes mogen klappen. Reva is tot nu toe 's nachts een goede slaper. Ze heeft nu wel een fase dat ze 's avonds niet graag naar bed wil... maar als ze slaapt, slaapt ze de hele nacht. Soms wordt ze wakker van een droom ofzo maar verder niet. En zo is het al sinds 4,5 maand. Zalig :) Maar mijn stiefzusje heeft een kindje van nu 2,5 en slaapt nog steeds niet helemaal door...
    Maar 'doorslapen' is ook voor iedereen anders he. Ik geloof dat het moet gaan om een x aantal uur achter elkaar. Ik heb me over dat doorslapen niet zo druk gemaakt, had zoiets van, ik zie wel wanneer dat gaat gebeuren. Gelukkig vrij snel dus haha. Maar er zijn borstvoedingskindjes die al heel snel beter slapen als flesvoedingskindjes. Denk dat het ook echt afhangt van je kindje zelf. Met 5,5 maand ben ik gaan afbouwen met bv omdat mijn melk teveel terugliep en ik niet meer bijgekolfd kreeg.

10. Tiem

Tiem Actief lid

16 apr 2014
    133
    0
    16
    Mijn dochter is 10 maanden nu en slaapt niet door. Eigenlijk hetzelfde wat jij omschrijft. Ze krijgt borstvoeding. Overigens heeft ze nachten gehad dat ze wel doorsliep. Dit bleken uitzonderingen. :)

Denanja, wat leuk, een meisje!

Bbiii, sterkte. Probeer het niet weg te stoppen, het verdriet. Wij hebben met 11 weken een miskraam gehad en dat bleef moeilijk tot de uitgerekende datum. Het is niet niks. Geef het verdriet de ruimte.

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje en Tiem bedankt voor jullie reactie!

Ik blijf dus lekker mijn gevoel volgen! Ik vind het ook volkomen normaal en je weet nu eenmaal als je een kindje krijgt dat de nachten gebroken zullen zijn. Vriendinnen geven als tip haar langer op te houden zodat ze later voeding krijgt of haar s avonds nog om 23.00 wakker te maken. Dat voelt voor ons niet goed! We hebben dr nooit wakker gemaakt, ligt al heel lang om 19.00 op bed en in t begin kwam ze dan uitzichzelf voor late voeding, die liet ze zelf vallen en dat heeft plaatsgemaakt voor +/- 03.15. Op deze manier hebben mijn vrouw en ik iedere avond voor onszelf en daar valt ook een hoop voor te zeggen. Wakker houden van een vermoeid kind heeft geen enkele zin want uiteindelijk komen ze door oververmoeidheid alleen maar slechter in slaap. Wij vertrouwen er op dat ze net als de late voeding de nachtvoeding vanzelf over gaat slaan. Ze is inmiddels bijna 4.5 maand is 64.4cm en weegt ruim 7kg...ik zeg, ze heeft t prima :)

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Enne doorslapen voor een baby betekent medisch gezien dat ze 5 uur achtereen moeten kunnen doorslapen! Nou van 19.00-03.15 is dus ruim doorslapen hahaha...

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Als wij Reva ophouden en rekken om naar bed te gaan, werkt het alleen maar averechts. Ze gaat moeilijker slapen en komt juist vroeger 's ochtends. Ook hebben we wel eens een droomvoeding gedaan, maar dat werkte ook niet. Ze gaan vanzelf wel schuiven. We kunnen haar fles van 11.00u nu naar 12.00/12.30u verplaatsen en die van 15.00u viel dus af want ze dronk amper. Rond die tijd krijgt ze een toetje en om 17u gewoon avondeten (potje of rapley met ons mee) en dan om 19u fles weer. Dus ze regelen het zelf allemaal wel :)

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja precies! Leuk en fijn om te horen dat dat bij Reva ook zo is gegaan!
    Leuk lijkt me dat de Rapley methode! Wij geven haar nu nog geen bijvoeding, alleen nog de borst en hoop t/m 6mnd volledig BV te kunnen geven! Jammer dat dat bij jou terugliep hè? Denk dat ik t uberhaupt moeilijk zal vinden om te moeten beslissen dat ik stop met BV, weet t nog niet.....

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Rapley is doodeng ook! We hebben regelmatig in paniek gezeten haha. Maar het wordt minder eng nu. We zijn toen met 4 maanden en een weekje ofzo gaan proeven van een potje, maar weer gestopt want Reva leek er nog niet aan toe. Lekker tiet gehad. En toen met een maand of 5 zijn we langzaamaan begonnen. Toen ging de borst eraf, maar heb in 6 weken afgebouwd dus heel rustig aan . De 1e keer geen tiet maar fles vond ik heel moeilijk. Ze wilde bij mij aanhappen dus heb ze toen aan mijn vrouw gegeven en die heeft de 1e keren de fles gegeven. Deed me echt pijn. Maar het is niet anders en nu wil ze niets meer van m'n tiet weten hahaha.
    Maar hoop bij een 2e weer minimaal 3 maanden te kunnen geven. Ik werk veel dus het was heel lastig in stand te houden.

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Paniek?! Hoe bedoel je? Dat ze in iets zou stikken ofzo?

Ik ben bv gaan geven omdat het ten eerste het allerbeste is wat je je kindje kan geven, ten tweede omdat ik zware astma en een koemelkallergie heb gehad als kind en ik middels de bv de kans wilde minimaliseren dat Sara dat ook zou krijgen. Daarnaast leek het me ook zo bijzonder! Ik kon me er geen voorstelling van maken, nou ja ik zag ook best wat beren op de weg hoor...borstontstekingen, tepelkloven, voeden in t openbaar, spruw ed. Maar jeetje wat is t mooi en intiem en eigenlijk is de nachtvoeding het fijnst. Sara en ik helemaal alleen in een schemerige kamer terwijl iedereen slaapt en Sara die half slapend heel rustig aan mijn borst drinkt terwijl ze met dr warme handje over mijn huid wrijft....zucht...verliefd op onze dochter!!

Ik gun het iedereen!!!

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bibii hoe gaat t nu met jullie?

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik weet helemaal hoe je je voelt Dreamy :) kriebels in je buik he!

Ja bang dat ze stikt ja. Ze heeft regelmatig gekokhalsd hoor. Dat ze weer aan het proppen was hahaha. Inmiddels zijn er rustiger want kindjes krijgen het er goed zeg weer uit maar toch, het is doodeng!

Biibbi hoe gaat het met jullie??

19. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames.. De vraag hoe gaat het met jullie... Hier bij ons ... Ik voel me slecht maar echt misselijk enzo:.. Van het bloed denk ik... Twas echt heftig dus waarschijnlijk van dat... Mijn vrouw deze ochtend Heel goed opgestaan... Geen pijn ... Niet meer misselijk ... Raar he ... En dan (niet verschieten he) zingen en fluiten ... Meestal ben ik de sterkste van de twee ... Want zij had heeel veel paniek en angstaanvallen vroeger.... Maar nu in dit geval is zij de sterkste ... Vandaag echo ter controle ... Uur wachten in wachtzaal... Zoveeeel gelukkige 8 maanden zwangere vrouwen ... Vrouwen die net bevallen zijn ... Ik had gevraagd aan m'n vrouwtje om ons ergens anders te zetten zo wat apart dat we toch ni te hard geconfronteerd werden ... Een grootmoeder van een baby van max 2 maand oud continue voor m'n neus heen en weer ... Brrrr ... Dus resultaat van de echo ... Ze moeten geen tabletten meer steken en ook geen curretage ... Alles is gisteren tss 16u08 en 19u afgekomen... Haar baarmoeder was helemaal leeg ... Twas een assistente want onze gyn kon niet ... Die assistente direct kijken voor de follikels enzo en twee keer dat ze zei als jullie terug starten best een maandje wachten zegt ze want nu zijn de follikels veel te klein ... Men vrouw zei direct dat ik de volgende ging doen want dat zij het niet meer wilt doen ... De assistente bij onze gyn dan geweest om te vragen hoe we dat nu moesten doen ... Normaal is dat direct follikelmeting in de eerste drie dagen van menstruatie. Maar ze wilt me eerst op voorhand eens onderzoeken omdat m'n vrouw zei dat ik twee jaar geleden operatie heb gehad(was gewoon kijkoperatie) omdat de vorige gynaecoloog zei voor baarmoeder recht te trekken en als ik dan vroeg wat heb je nu eigenlijk gedaan ... Antwoord: u gewoon eens opengesneden om te kijken of je cyste had ... Terwijl ct scan had uitgewezen dat ik dat niet had... Dus eerst eens een check up voor de start... Sorry voor het hele verhaal hopelijk met iedereen hier wel alles ok?

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeetje heftig hoor. Dus je vrouw wilt echt niet meer proberen?
    Of misschien later, als jij aan de beurt bent geweest?
    Spannend, hoop dat jullie wel snel weer kunnen starten!

Trouwens wel raar dat de gyn je ff opensnijdt om te kijken of je een cyste had! Kunnen ze toch ook zonder snijwerk zien??
    Wanneer moet je nu terug voor controle/onderzoek?

Deel Deze Pagina