Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    grrrr balen :(

2. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dat vind ik echt jammer elvira...
    Proficiat aan diegene die 12 weken zwanger is ofzoiets... Heb wel gevolgd maar ben de naam alweer vergeten(sorry hiervoor)

Hier gaat het wel ... Dag na de miskraam moest ze op controle baarmoeder was leeg zeiden ze ... Maandag(die gepasseerd is) 1 wk na miskraam dus is ze nog eens iets verloren redelijk groot wel.. En sindsdien is het bloeden zo goed als weg (terwijl de baarmoeder leeg was)
    Liefst van al zou ik willen starten maar zal maar voor januari ofzo zijn ... Alejab er nog niet echt uit... Een koppeltje uit onze vriendenkring waren na ons gegaan voor inseminatie en gisteren op Facebook verscheen er dus een echo met een perfect gevormd baby'tje terwijl dit van ons een streep was ... Dat was wel even slikken... Maar bon ... Ik moet verder ...
    Ik heb eigenlijk niet veel van me laten horen tvrouwtje was vorige week ook nog thuisgezet n.a.v hevige buikkrampen ... Dus moest ik veel meer werken ... En altijd zo moe maar we komen er tgaat al wat beter met vrouwtje ook ze heeft een enorme inzinking gehad 6 dagen na mk...

Even is iets anders...
    Hoe zetten jullie die tekst daar onder

Vb: bij Denanja staat Iui 1tem13 mislukt

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh bbii wat rot nog allemaal zeg :( helemaal als je dan idd van een ander een echo foto te zien krijgt, komt hard aan.
    vervelend dat je vrouw er nog zo'n last van heeft zowel lichamelijk als geestelijk :( maar begrijpt t wel en ook dat jij nu t liefst zo snel mogelijk verder wilt. hoop dat jullie weer snel verder kunnen en dat t dan weer snel raak is!

voor de tekst eronder:
    dan moet je naar gebruikers instellingen en dan handtekening, daar kan je dan wat neerzetten.

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Bbiii oh wat naar :( pff herken dat gevoel...toen wij net de miskraam achter de rug hadden was in ene "iedereen" zwanger om me heen. Als je zelfs zo graag iets wilt zie je het ook veel meer om je heen. Ook ik vond dat vreselijk moeilijk!! Bezorgde me zo nu en dan verdrietige momenten dus dat is volkomen logisch hoor....
    Vervelend ook dat je vriendin zulke buikkrampen heeft gehad.
    Bij mij was mijn baarmoeder ook schoon echter bij de baarmoedermond (en niet iedereen ziet dat) zat nog wel wat weefsel en dat was ik ook later verloren!

Sterkte met alles!

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat wordt je dan weer geconfronteerd met je verlies he als je iemand anders zwanger ziet? Zo balen gewoon. Maar ook jullie tijd komt nog wel.
    Ik moet soms even moeite doen je berichtjes te lezen, het belgische snap ik soms niet zo goed haha, maar uiteindelijk snap ik het wel :)

Hier een leuk weekend gehad, naar Africa by Light geweest. Was super leuk! En gister nog wat foto's van ons dotje bij de kerstboom gemaakt.

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hier begint het trouwens ook weer zo te kriebelen, een 2e willen.. maar we moeten echt nog even wachten. Ik denk dat ik rond april/mei ga bellen voor een afspraak in het ziekenhuis. Dat duurt vaak nog een maandje, dus zeg in juni een afspraak. En dan daarna weer starten. Wil in ieder geval ná mei pas geinsemineerd worden. Stel dat het in 1x raak is, komt de 2e niet met de verjaardag van Reva. En het zou op het werk beter uitkomen, maar ja, het laatste wat je kan plannen is een zwangerschap he.
    Ik ben ergens ook bang, we hadden bij Reva niet veel zaad over. Nu is Reva geboren dus het kan allemaal gewoon. Maar de kansen zijn wel kleiner en ergens ben ik bang dat een 2e niet gemakkelijk meer lukt, of zelfs niet. Dat we niet genoeg hebben aan de 8 rietjes die we nog hebben. Weet niet of we daarna nog zou kopen, omdat de prijzen zo zijn gestegen.
    We prijzen ons al heel erg gelukkig met Reva, maar ergens hoop ik op een 2e wonder ooit.

7. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ga vandaag beginnen met de Clomid...

8. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vliegje...
    Dat weet ik dan voor in het vervolg... Goed opletten hoe ik het formuleer 😉
    Ik vergeet dat soms... Sorryyyyy

9. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vliegje... Nog iets op het verhaal van jou dan. Je mag niet te negatief denkenaltijd positief blijven...

En skatjekim: succes alvast!

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Slathekin succes meis!!

Vliegje postitief blijven hoor!!

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Geeft niks haha, ik kom er wel aan uit ;)

Succes Kim!

Ja ik weet het, Reva is ook ontstaan met maar 250.000 zaadjes. Nu weet ik dat de andere 8 rietjes van diezelfde 'serie' is zeg maar. Dus het zullen er steeds maar zoveel zijn. Eerst nog genieten van ons dotje.

12. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx dames.

Ik heb net de bijsluiter gelezen, staan toch wel aparte dingen in.
    Zie foto's.

Zo moet je extra voorichtig zijn met dit medicijn gebruiken als je zwanger bent, denkt te zijn of wil worden.
    Ehm, dit medicijn is om de ovulatie te bevorderen. Waarom zou je dat anders willen doen behalve zwanger worden?

Daarnaast staat er ook in dat zowel voor als tijdens de behandeling de hormoonwerkingen dagelijks dienen te worden gecontroleerd en aandacht te worden geschonken aan ochtend lichaamstemp., leverwerking en mogelijke vergroting vd eierstokken.
    Maar het enige wat ik verder moet doen van de gyno is op dag 17 en 21 bloed laten prikken voor progesteron en op 8 jan. terugkomen naar haar om te kijken wat er verder gebeurd is...

Wat denken jullie hierover?

13. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij jou is het nog anders? Wij moesten dus tussen dag 1 en dag 3 van de menstruatie follikelmeting doen en dan moesten wij clomid van dag 3tem7 nemen en dan moesten we teruggaan voor nog een follikelmeting... En toen bleek dat de clomid goed zijn werk deed ... Mijn vrouw heeft pcos ... Dus zij heeft bijna geen eisprong of had heel zelden haar maandstonden... Wij gingen er toen van uit dat het moeilijker ging zijn voor haar om zwanger te worden... En dan na nog een paar follikelmetingen waren ze eindelijk bijna groot genoeg om te springen dan moest ze Pregnyl laten injecteren dinsdagavond om 9 uur en dan woensdagochtend 9 uur was de inseminatie ...

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik moet van dag 3 (=vandaag) t/m 7 ook elke dag 1x 50mg clomid pakken. En verder wat ik hierboven typte, en ovulatietests doen en als die werken, gewoon insemineren als t kan...

Verder geen folikelmeting of pregnyl of andere medicatie of controle. Alleen op dag 17 en 21 bloed laten prikken voor progesteron en op 8 jan. terugkomen naar haar om te kijken wat er verder gebeurd is...

15. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim alvast voor jou!!!!

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik blijf het gek vinden dat je geen echo's krijgt, want je kan ook overstimulatie krijgen...

17. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Tja. Ik ook...
    Vooralsnog niet echt bijwerkingen hier.
    Wel is mijn menstruatie al praktisch gestopt, terwijl het normaal 5 volle dagen duurt (vandaag is dag 4, vanmorgen was t al praktisch nix meer).
    Ik heb nog geen misselijkheid, opvliegers, etc. 😂
    Dus dat scheelt weer. Hopen dat het zo blijft!

18. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Elvira, balen zeg!! Die teleurstelling is elke keer opnieuw weer zo stom.

Bbii, jullie hebben heftige weken achter de rug. Hopelijk kunnen jullie elkaar goed steunen en komen jullie hier samen sterker uit. Succes voor de toekomst!

Kim, spannend dat je bent begonnen met de medicatie. Hopelijk weer een stap in de goede richting.

Hier gaat alles z'n gangetje. Over 2 weken geslachtsbepaling. Niemand weet dat we dat gaan doen haha. Ons geheim. Verder vandaag een andere auto gekocht. Hebben nu een Fiat 500 en dat is niet zo heel erg praktisch ;) Nu een 5-deurs met een goede kofferbak. Daarna nog even langs de Prenatal om ons te orienteren op een kinderwagen. Dachten we. Want er stond een showroommodel Mutsy Evo Urban Nomad met 300 euro korting. Dus die maar meteen gekocht :D

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ohoo stier die willen wij ook!!! jaloers dus dat je hem goedkoper hebt. al hoop/denk k dat we hem met kerst krijgen van mn vrouw dr opa en oma haha.

hier vandaag naar de kerstmarkt geweest in duitsland. een treintje gekocht met se naam van onze kleine meid en een make a bear gemaakt :) (roze teddybeer met rompertje aan). verder nog even aan t genieten van ons weekje vrij al staat die goed volgepland haha.

kim fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt!

20. Stier86

Stier86 Niet meer actief

O echt Denanja, haha! Ik zal voor jullie duimen dat jullie hem met kerst krijgen. En anders kijken bij een Prenatal of andere winkel of ze een showroommodel hebben dat weg gaat. Dat zijn dan blijkbaar oude modellen ofzo. Kan mij het schelen haha! Denk dat wij puur geluk hebben gehad; op het juiste moment op de juiste plaats. We wisten helemaal niet wat we wilden qua merk enzo, liepen totaal blanco die winkel binnen. Rondjes gereden met deze en een paar keer in en uit elkaar gehaald en toen ter plekke besloten dat het hem werd. Doen we wel vaker zo, trouwringen hadden we ook binnen 15 min uitgezocht haha.
    Leuk zo'n treintje en een beer. Jullie weten dus al hoe jullie dochter gaat heten, leuk hoor!

Deel Deze Pagina