Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Dames,

We hebben dit topic verplaatst naar 'MMM clubs'.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

2. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm clubs? Kunne wij hier dan gewoon blijven reageren of niet?? Sjonge jonge vandaag voel ik me niet slim

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb ook geen idee wat MMM-club betekent. Dus dan zijn we samen dom 😉

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Is dat niet de Medische Malle Molenclub ofzo?

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Moeders Met Mankementen? 😁
    Magisch Mooie Meiden?
    Geen idee

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hahaha..

Volgens mij zijn we al verplaatst, er staat:
    MMM clubs: De clubs van het Vruchtbaarheidsbehandelingen forum.

Medische Malle Molen dus :)

7. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha skatjekim... Die is goed

8. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Zal wel naar Clubs verplaatst zijn omdat het topic al ruim 350(!) pagina's telt.

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Vreemd dat we zijn verplaatst.. Eigenlijk zijn we niet een medische malle molen club toch?
    Nou ja, als we mekaar maar niet kwijt raken hahaha.

Stier, leuk!! Ik zag net op fb een herinnering van vorig jaar. 33 weken zwanger toen. O wat mis ik dat gevoel! Het is zo raar want we hebben een prachtig meisje maar zwanger zijn is zoiets bijzonders. Dat is gewoon niet uit te leggen he.

Reva is zo wijs. Als ik vraag, hoe heet jij? Zegt ze Vvvvaaa! (Van Reva) hahaha. Zoooo schattig! En nog geen 11 maanden he!
    Als ik vraag waar ome Bart en Joost zijn(mijn overleden broers) en onze hond Boss, wijst ze naar haar sterrenprojectie. Die zijn bij de sterretjes. Zo verliefd op onze kleine meid 😍

10. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Ik vind het ook raar dat we zijn verhuisd naar de "Medische Malle Molen club".

Daar horen wij toch helemaal niet thuis?
    Nouja.. het is maar zo...

Nog een paar daagjes en dan is onze kleine meid alweer 8 maanden...

11. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier dag 4 aan de Clomid50.
    Merk nog steeds geen verschil.
    Alleen dat mijn menstruatie stopte op de dag dat ik met Clomid begon. Dus maar 3 dagen ongesteld geweest deze keer ipv 5 normaal.
    Mij hoor je niet klagen 😊
    Verder? Misschien wat meer last van acné, maar dat schommelt toch heel erg normaal.
    Ik hoop zo dat t inwendig meer doet dat ik ervan merk.
    Al is het alleen maar dat mn ovulatietesten een keer wel werken ofzo... ik wacht het maar af...

Leuk om te lezen hoe het met jullie kids gaat. 😊
    Wat gaat de tijd snel he! Geniet maar van hun babytijd, 't is zo voorbij!

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    daarom kon ik het niet meer vinden, we zijn verplaatst.

hier gaat alles goed, gisteravond was even schrikken. kreeg toen ik al in bed lag en net voordat ik wilde slapen ineens erge pijn bovenin mn zij richting rug, kende de pijn niet maar werd steeds erger. kon niet meer liggen niet meer zitten en niet meer lopen, alles deed pijn! na een half uur toch besloten de vk te bellen en moest 2 paracetamols nemen en een warme douche, gelukkig ging t toen snel beter. waarschijnlijk was het iets in de nieren, nierstenen ofzo. drink te weinig dus zoiezo meer drinken en dan hopen dat het niet meer gebeurt want ik en mn vrouw gingen door een hel je schrikt je echt dood!.

kim hoop ook dat het van binnenuit wat doet hoor maar denk het wel!
    bbii hoe gaat het nu?

leuke fotoos spunkie!!!

13. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles goed Denanja ... Enkel voelt men vrouw zich terug misselijk wat helemaal niet kan ... Misschien wat stress ofzo...

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ze is zo leuk Spunkie!

Oei Denanja dat is schrikken! Kunnen het niet je banden zijn? Voel je de baby al? Sterkte en lekker rustig aan doen.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nee banden pijn zijn steekjes dat heb ik wel.maar niet veel gelukkig. en dit was echt drukkende en zeurende pijn. maar gelukkig is het er niet meer.
    voel de baby nog niet :( heb een voorliggende placenta dus kan nog even duren nog 1 a 2 weekjes maar hoop dat k dr snel.voel

bbii dat is wel.vervelend zeg :( hebben jullie ook controle fehad of alles weg was?

16. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk is de pijn snel weg Denanja !! Vooral wat rusten nu ... Knuf!

17. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Denanja ... Het rare is ... Dag na de mk moesten we al op controle was een stagiaire en die zei dat bm helemaal leeg was ... Er was niets meer te zien van bloedklonters ofzo... Was echt een zuivere lege baarmoeder ... En onze eigen gynaecoloog heeft dan toch de echo ook bekeken en die zei er geen controle meer nodig was... Dus zou het niet kunnen toch? Maar nu gisteren we hadden een pita colli weesten halen en ze begint dat vlees te bakken en ze begint gewoon letterlijk te braken ... De geur zei ze een half uur later denkt aan dat vlees en opnieuw braken... En weet je wat men vrouw zegt? (Ik was echt in shock!) ukkepuk zou daar nu toch niet opnieuw zitten? Ik schrok mij echt een ongeluk ... Vandaag ze ruikt een sigaret (deze ochtend) en opnieuw braken... Ook al gisterenavond buikloop gehad dan weer niets meer en dan daarstraks opnieuw buikloop en weer gedaan... Zegt ze daarstraks opnieuw tegen mij ... Da zou toch niet kunnen he dat ik toch nog zwanger ben? En ik maar nee dat kan ni stel dat er toch twee waren is dat zowiezo meegekomen door die pillen... Dat kan niet anders ... En jouw baarmoeder was helemaal leeg ... En is nog maar twee dagen dat ze zich zo voelt dat zou al heeeel lang zijn dus dit is echt onmogelijk dat ze alsnog zwanger zou zijn...

Maar even iets anders over die mk dus dag later was baarmoeder helemaal zuiver ... Een week na de mk was ze opnieuw iets verloren... Raar toch?

Allesinds Denanja ik hoop dat je je snel weer beter voelt uit de grond van mijn hart!

18. Bbiii

Bbiii Lid

2 nov 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Skatjekim ... Ik ben zenuwachtig in jou plaats... Morgen de laatste dag 😆 Ik hoop voor jou dat je binnenkort ook goed nieuws mag melden... En dat de clomid zen werk doet 😉

19. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Bbiii: hoeft niet hoor, zo groots is t ook weer niet. 😉
    Ik was wel iets te voorbarig wat betreft de bijwerkingen. Ben heel de avond al dizzy. Maar goed, verder niets, dus ben blij 😊

En wat betreft het verhaal over de lege baarmoeder, ik heb daar helaas echt geen verstand van. Maar misschien dat het toch op een plekje zat wat ze bij de echo niet goed konden zien of hebben bekeken.
    Ik weet het niet. Maar ik snap jullie twijfel en onzekerheid.
    Ik hoop dat iemand jullie snel duidelijkheid kan geven.
    *HUG*

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Misschien zit er nog hcg in haar lijf? Anders gewoon nog even om een echo vragen maar het kan bijna niet dat er nog iets zit denk ik :(
    Wat een onzekerheid voor jullie! Veel sterkte!

Deel Deze Pagina