Volgens mij doet hcg er wel even over om uit je lichaam te gaan (bij pregnyl is dat al 15 dagen, en dat is maar een hele kleine hoeveelheid). Dus ik denk dat de klachten nog wel even kunnen aanhouden, maar niet datze nog zwanger is
Deze maand helaas geen poging voor ons... Mijn eisprong valt precies rond mijn verjaardag/kerst en het is niet haalbaar (donor woont ver weg). Volgend jaar dus weer...
hcgnkan idd heeel lang blijven zitten. die vriendin can me die mk rond dezelfde tijd als jou had bbii is nog steeds aant bloeden, en die was pas 6 weken. en bij haar bleek nog een restje te zitten in de eileider geloof k. en daar hadden ze eerst dus niet gekeken. en achteraf heeft het bij mezelf toen ook langer geduurd dan we dachten. je zou een zwangerschaps test kunnen doen om te kijken of er nog hcg in dr bloed zit. doen veel vrouwen na een mk. wel vervelend al die kwalen bah je wilt er dan ook gewoon vanaf zijn! hier gaan we t laatste weekend van de vakantie in wil nog een week whawha maandag 20 weken echo in maastricht spannend!!! elvira wat jammer zeg dan maar genieten van de feestdagen.
Goedemorgen! Voor een aantal van jullie een heftige tijd lees ik, veel sterkte gewenst. Ik vind het haast vervelend om te zeggen met al het slechte nieuws, maar kan dit natuurlijk niet voor me houden. We hadden het echt nog niet verwacht door m'n lief haar PCOS, maar gisteren na drie mnd echt proberen met hormonen, een positieve test (voor de zekerheid 2 verschillende testen gedaan)!! Ik ben gewoon een beetje in shock haha.. Nu wennen en genieten van ons geheim, en onze monden houden met de feestdagen oeiii haha. Fijn weekend allemaal! Ps hoe snel hebben de zwangere dames of moeders onder jullie het aan iedereen verteld?
super ellen!!!! positieve berichten kunnen we altijd gebruiken toch!! echt super leuk!!!! gefeliciteerd!!!! wij hebben t onze ouders meteen verteld en broertjes want die wisten al dat we bezig waren en 2 nichten ook ietsje later en toen na ongeveer 12 weken de rest van de familie en facebook. hier gisteren met mn moeder t behang op de toekomstige babykamer eraf gehaald. wat een werk pfff zo blij dat t gedaan is.
Ellen voorzichtig gefeliciteerd!! Wij hebben het na de eerste echo met 8wkn verteld! Ik hoop voor jullie dat jullie snel een echo hebben met een kloppend hartje!
Ellen, van harte gefeliciteerd!! Onwerkelijk he, zo'n positieve test? Wat een mooi cadeau nog zo aan het einde van het jaar! Wij hebben het aan onze ouders na een week verteld. Maar dat was ook omdat mijn vrouw al eerder een miskraam heeft gehad. We wilden graag dat ze al op de hoogte waren mocht het weer misgaan. En met ruim 6 weken kreeg ze wederom bloedingen dus vonden we het heel fijn dat onze ouders en broers en zussen ons daarin konden steunen. Gelukkig is het goed blijven gaan en hebben we het met 10 weken aan de rest van de familie verteld. Vrienden en collega's vanaf 12 weken. En sommige weten het nu nog niet omdat we het persoonlijk willen vertellen en we ze nog niet gezien hebben. Geniet van jullie geheim!
Jaaaa, goed nieuws is ALTIJD leuk! Gefeliciteerd Ellen! *fingers crossed* Ik ga vandaag weer beginnen met ovulatietesten. De gyno had gezegd vanaf dag 10 (=maandag), maar de kans bestaat dat t door de Clomid nu allemaal wat vroeger komt, en ik moest eerst altijd al op dag 10 testen... beter een paar te veel dan een te weinig gebruikt 😉 Nu maar hopen dat ze nu wel werken. Heb zojuist mn haar maar weer geverfd, was nodig en nu mocht t nog. 😊 Ik vroeg me trouwens iets af. Woensdag was ik bij mijn broertje, daar was onze thuiskapster. Zij is ook echt al 10 of 15 jaar kapster in een salon. Maar ze wist niets van dat haren beter niet geverfd mogen worden tijdens de zwangerschap. Ze weet alleen dat de kleur dan anders uit kan vallen, maar verder niets. Maar ik lees toch overal dat het noet goed is. Is dat idee nou weer achterhaald, of is t wel slecht en vreemd dat mn kapster t niet weet?
toevallig hebben wij t daar gisteren over gehad kim. mijn schoonvader is kapper. en mn vrouw zegt ook dat t iet mag ook omdat er in veel verf amoniak zit en dat is slecht.
Ik heb net dit gelezen: Kun je je haar verven als je zwanger bent? | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Ik verf mijn haar altijd blond. Dus denk dat ik ervoor kies om tijdens mijn zwangerschap mijn haar niet te verven.
Gefeliciteerd Ellen! Goed nieuws is altijd welkom. Wat fijn voor jullie! Wij hebben het bij 8 weken aan de familie verteld (na een echo met kloppend hartje) en met 12 weken aan de rest van de wereld.
Gefeliciteerd Ellen, wat leuk! En, al iets aan ovulatietest te zien Kim? Hoop dat je ze nu kan gaan gebruiken.
Succes met de testen Kim! Ellen, gefeliciteerd!!!! Kim ik heb dit ook gehoord hoor... Het gaat hem vooral om de ammoniak...
Ik zat net uit nieuwsgierigheid even te googlen om te kijken of er kraamzorgburo's zijn zich profieleren als kraamzorg voor lesbische stellen. Die kon ik niet vinden maar wel dit verslag van studenten van een kraamzorgopleiding: Kraamzorg aan lesbische ouderparen by Y.S. Toen ik dit las, zie foto, wist ik niet of ik er om moet lachen of boos moet worden.
Hmm. Apart stukje. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Beetje raar. Ik ken ook lesbische dames die kraamverzorger zijn. Hoe werkt dat dan? En hoe zit dat dan met lgbt artsen, verplegers, verzorgenden, helpenden, gevangenisbewaarders, etc.? Vaag. Lief dat jullie zich afvragen hoe het met mn tests gaat. Gisteren was ik erg druk, dus toch pas vandaag begonnen. De test was heel erg duidelijk negatief. Nog geen duidelijkheid hier dus.