Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ellen: Gefeliciteerd. Echt super gaaf voor jullie! Dan staat dat tweede streepje er en dan kan je het niet geloven! Bij C. hebben we het de familie na de eerste echo verteld. Ik kreeg toen een bloeding en het was even super spannend. Ik had voor deze zwangerschap ook een miskraam gehad en we vonden het fijn om eventueel verdriet ook te kunnen delen. De familie was echt super verbaast, want ze wisten niet dat we bezig waren met invulling geven aan onze kinderwens. Toen we het na 1,5 jaar eindelijk mochten vertellen waren we super blij en wilden we het ook van de daken schreeuwen.
    De rest van de wereld hebben we het na de 12 weken echo verteld.
    Bij de jongens was het een ander verhaal. De familie was op de hoogte dat we voor een tweede gingen. Dus toen het tweede streepje er stond hebben we het ook meteen verteld. We hebben het de vrienden en familie dit keer eerder verteld omdat het sneller te zien was dat ik zwanger was. Dus met een week of 10. Op mijn werk was het bij de tweeling al rond de 7 weken bekend. Ik was zo misselijk... Ja, dat verberg je niet zomaar ;)
    Kim: Je mag gewoon je haar verven. Ik heb het destijds aan mijn gyneacoloog gevraagd en die zij zei (zelf een vrouw en ook zwanger) dat het geen enkel probleem is en dat ze het zelf ook gewoon doet. Als er al slechte stoffen in je lichaam komen is het zo'n kleine concentratie dat het al uit je lijf gefilterd is voordat het de baby bereikt. Maar als je je niet prettig voelt bij dat idee, doe je het gewoon niet. Dan kan je zoiets doen als wat ik destijds bij C. gedaan heb. Ik heb mijn haar toen bijna in mijn eigen kleur geverfd (ik was destijds ook super blond) zodat de uitgroei niet zo opviel.

Hebben jullie nog leuke plannen tijdens/rond de feestdagen? Wij blijven lekker kneuterig thuis met het gezin. Ik vind het heerlijk om gewoon een paar dagen lekker vrij te zijn en samen kleine dingen te kunnen ondernemen.

2. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier weinig plannen. 24 dec. Komt er overdag een kennis langs die ik al een paar jaar niet meer gezien heb.
    1e kerstdag 's avonds gourmetten bij mijn moeder met mijn broertje en zn vriendin en waarschijnlijk ook mn ex en dr kleine.
    En oud&nieuw had ik ook nog geen plannen, maar mn nicht zei als ik zin heb dat ik wel langs mag komen.
    Dus denk dat ik dat doe. Dan kan ik mijn hondje ook meenemen, die is superbang van viurwerk.

Verder geen plannen. December is sinds vorig jaar een moeilijke tijd in onze familie. Dus ook niet in een feeststemming, maar afleiding is fijn. ;)

Ik wens jullie in ieder geval allemaal fijne feestdagen! :D:)

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Haha leuke foto :)

Raar stukje van dat kraamgebeuren. Ik heb zoiets nog niet meegemaakt of tegengekomen. Waarom zetten ze zoiets niet erop van een mannelijke gynaecoloog bij een heterovrouw? Is toch hetzelfde? Vreemd..

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O en iedereen fijne dagen natuurlijk!
    Onze 1e kerst met ons dotje :)
    Ik ben niet zo van de feestdagen eigenlijk, het hoeft voor mij allemaal niet zo maar nu met Reva is het wel leuker.
    1e kerstdag komt mijn moeder brunchen en 2e kerstdag gaan we naar mijn schoonouders.
    Tussendoor nog naar papa maar die krijgt een nieuwe (laatste) kuur voor zijn beenmergkanker. Het is erop of eronder. Dus spannend.
    Gister weer volop ruzie met m'n moeder gehad, ze heeft Borderline en kan met tijden echt zo onredelijk zijn. Weet inmiddels een beetje hoe ik ermee moet omgaan maar in haar rare wangedachten walst ze soms over alles en iedereen heen, ook over mij. Dat pik ik niet meer, al jaren niet want ben dan jonge meisje niet meer dus heb haar ff laten merken dat ik niet gediend ben van dat soort rare opmerkingen en beschuldigingen grrrr. Woest was ik, en nog eigenlijk. Tis wel uitgesproken nadat ik 2x heb teruggebeld omdat ze de hoorn erop gooide (maakte me nog woester natuurlijk).
    Ze voelt zich achtergesteld. Ik zie mijn schoonouders meer als haar zegt ze. Had ze ook nog het lef mijn pa erbij te halen waar we dit weekend een keer zijn geweest (hij is mijn baas dus werk veel met hem maar privé zie ik hem niet vaak). Dus ik zei tegen m'n moeder, ik weet niet hoor maar papa kan eind deze week dood zijn, als dat is wat je wil ben je helemaal niet goed snik maar wel 1 ouder als concurrent minder.
    Grrrr ik was zo boos. En we waren gister bij schoonouders geweest om de hond te wassen, schoonmoeder is trimster. Bella zit enorm in de rui en mama past altijd bij ons op en poets ook en zei, je moet je hond eens gaan wassen bij je schoonmoeder.
    Dus dat hadden we gister gedaan en nu was het bal. Ik had papa gezien, schoonouders gezien en haar niet.
    Echt hoor, ik weet dat borderline bij meerdere mensen tegen komt en echt, het is niet leuk als je het hebt maar voor je omgeving is het misschien nog wel moeilijker. Die paranoia soms... Maar goed, tis uitgesproken. Laatste keer dat we ruzie hadden was vorig jaar naast mijn overleden broertje... ik was nog zwanger en dat ging toen over het afscheid nemen van mijn broertje door mijn opa en oma (mama's ouders) die zij niet meer ziet. Toen klapte het ook flink want ik laat echt niet meer over me heen lopen. Zo, moest het ff kwijt haha.

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    even snel tussendoor een berichtje van mij. ons meisje is helemaal goed gekeurd met se 20 weken echo! :) nu mn eerste werkdag weer na mn vakantie blehhh haha

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Idd een heel vreemd stukje zeg!! Waarom dit nou weer uitvegroot moet worden begrijp ik ook niet! Wij hadden bij t kraambureau aangegeven dat we graag iemand willen die ons gewoon behandeld zoals ze een ieder zou behandelen. We zijn gewoon 2 mama's, klaar!

Vliegje wat moeilijk zeg dat je moeder borderline heeft! Dat kan heel heftig zijn en phoe weet me die situatie nog te herinneren ja dat je toen na t overlijden van je broertje ook ruzie had. Sterkte en ga vooral genieten van jullie dotje!!

Kim leuke foto en ondanks dat december niet een fijne maand is voor jullie hoop ik toch dat het fijne dgn voor je worden! Vol positiviteit en vruchtbaarheid voor t nieuwe jaar!!

Dat wens ik jullie allen overigens! Dat de zwangerschappen voorspoedig mogen verlopen, dat er maar gezonde kindjes geboren mogen worden en dat degene die nog vurig van een kindje dromen dat dat heel snel mag gaan gebeuren!! Uiteraard ook heel veel goeds en gezondheid voor alle kindjes die er al zijn!

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh enne wij zijn met kerstavond heerlijk kneuterig met het gezinnetje thuis en s avonds op de bank All you need is love aan het kijken haha en 1e Kerstdag komen mijn ouders, broer, zus en aanhang brunchen en 2 Kerstdag werkt mijn vrouw dus ik lekker met de kleine meid thuis!

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Denanja wat super fijn!! Toch altijd spannend!!

9. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Leuke kerstfoto's dames!

Denanja, fijn dat de 20 weken echo goed was! Toch een opluchting lijkt me.

Vliegje, sterkte met vader en ook met je moeder. Herken het maar al te goed. Mijn halfbroer heeft borderline en stuurde deze week een mail waaruit duidelijk blijkt dat hij weer behoorlijk paranoide is. Blijft moeilijk.

En ja, dat stukje is heel apart he? Alsof je als hetero vrouw geen lesbische vrouw kan aanraken want stel je voor... En alsof je daar als kraamvrouw überhaupt aan denkt als je uitgeput en uitgescheurd in je bed ligt haha.

Wij hebben niet zo'n hele spannende kerst. Eerste kerstdag eten met mijn vader. Tweede kerstdag moet ik gourmetten met de schoonfamilie. Moeten ja, want schoonmoeder deelde dit in oktober al mee. En daar word ik altijd nogal recalcitrant van haha. Wil best met ze eten maar als ze er klakkeloos vanuit gaan dat we komen dan hoeft het van mij niet meer zo. Volgend jaar hebben we in ieder geval een mooi excuus om thuis te blijven. Oud en Nieuw zijn we gewoon thuis want mijn vrouw moet 1 januari gewoon weer om 07.00u beginnen.

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sow hier even een wat langer bericht, ben aan t werk maar kan even lekker computeren haha.

kim wat een leuke foto!

vliegje succes met je vader en moeder lijkt me moeilijk!!

idd een raar stukje zeg!!

hier met kerst, kerstavond kadooooossss veeel!!! haha bij mn schoonfamilie + gourmetten, jamjam.
    eerste kerstdag bij mijn ouders met broertje
    en tweede kerstdag bij ons HELLUPPP met 12 man. ik zou late dienst hebben dus niet mee eten, maar kreeg van de week het rooster en zag dat ze me op de vroege gezet hebben... dus kan wel mee eten, gelukkig kookt mn broertje maar pfff drukte!

net op t werk een kut gesprek gehad, dacht zelf dat t best wel goed ging en ik dus klaar was maar nu willen ze dus nog eerst 2 a 3 weken zien dat ik t kan en dan moet ik t nog bewijzen een keer in utrecht op de simulatie. viel me best even zwaar dat gesprek :( maar ze hebben wel vertrouwen in me gelukkig. volgens mijn begeleider willen ze het gewoon nog even bevestigd hebben.
    kwam beetje rauw op mijn dak maja zetten ons dan nog maar 3 weken extra hard in en dan hopelijk met een goed eind resultaat! heb geen zin om na 1 maart werkeloos te zijn namelijk.

maar het aller belangrijkste is dat t met de kleine meid goed gaat :) en ja dat is idd wel een opluchting ook al ging er niet super gespannen heen hoor.

sow nog even half uurtje werken en dan naar huis :) ben eerder begonnen vandaag vanwege de echo in maastricht dus kan ook lekker optijd naar huis :)

11. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja: kinderwagen binnenharken kerstavond!! Haha!
    Shit van je werk zeg. Maar gekukkig hebben ze wel vertrouwen in je. Je had toch al een vast contract? En zo niet dan zullen ze je niet om 1 handeling ontslaan. Je zit in de zorg toch? Daar zijn ze alleen maar heel blij met mensen die hun werk goed doen en hard werken en dat zullen ze vast wel bij je zien. Komt goed!

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nee zit niet in de zorg stier dat is mn vrouw. k ben in opleiding tot treindienstleider maar zou dus al klaar kunnen zijn maar door hun fout is t examen afgebroken en nu hebben ze dit dus bedacht pfff.

in maart krijg k vast contract heb nu jaar contract. denk ook wel dat t goed komt want weet dat ik t kan. ze kunnen me ook niet op foute betrappen moet gewoon iets zekerder zijn en niet overal over twijfelen... als k dat laat zien is er niks aan de hand. dus dat komt wel goed.

en idd die kinderwagen binnen halen haha
    mn schoonmoeder appte al dat we met een lege auto moesten komen haha appte al terug dat we ook wel met 2 autos kunnen komen haha maar hebben station dus kan genoeg in :) en daarna lekker zelf shoppen :)

vandaag na de echo ook weer kleertjes geshopt whawha

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Denanja, zit je niet meer in het leger dan? Succes meis, hoop dat het goed komt maar dat zal best toch!

Stier, een halfbroer met borderline joh? Bij mannen komt het blijkbaar minder voor he. Maar tis echt pittig. En ze was er vanochtend en dan net doen of er niks aan de hand is he. Zo raar!
    Maar goed, ik laat het maar zo.

Papa wordt morgen opgenomen, laatste middel.. donderdag was er geen bed vrij dus hij mag morgen al komen.
    En de oma van mijn vrouw heeft darmkanker, wordt 31 dec al geopereerd.
    Mijn opa heeft endeldarmkanker en krijgt ook ergens in het nieuwe jaar een operatie. Hopelijk gaat dat allemaal goed.

We hebben gister onze vakantie geboekt naar Tenerife. Helemaal zin in, wel spannend ook met een kleintje van 1,5.

Dreamy, ja klopt, had toen met mijn moeder ruzie toen mijn broertje net gestorven was. Mama ziet alles heel zwart wit en walst soms echt over gevoel heen. Dat is onbegrijpelijk hoor. Ik begrijp haar gedachtengang soms echt niet.
    Wat een knap meisje hebben jullie toch ook!

Het valt mij op dat onze baby's allemaal zo knap zijn... alsof lesbische mama's gewoon veel mooiere baby's maken! Hihi.

Kim, al zicht op een ei?

Bbii, hoe is het met jullie??

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje haha knappe kindjes maken wij hè?!
    Leuk Tenerife! Wij zitten er ook aan te denken daar naartoe te gaan maar twijfelen qua weer. Wnnr gaan jullie en hebben jullie ervaring qua weer daar?

15. Stier86

Stier86 Niet meer actief

@denanja o sorry, dan was ik daar mee in de war. Treindienstleider, tof hoor! Vandaar dat je een simulatie moet doen. En wat slordig van hun fout.

@vliegje sterkte met alles, het is niet niks zo alles bij elkaar! Wist niet dat borderline minder voorkomt bij mannen. Maar volgens mijn broer is er niks met hem aan de hand, hij is niet gek, het ligt aan anderen en hij heeft geen hulp of medicatie nodig. Zolang hij dat niet wil hoef ik hem ook niet te zien. Geen zin meer in negatieve energie, wil me richten op mijn eigen toekomst en dat van mijn gezin.

16. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Damn vliegje, heftige tijd voor jullie zeg! Heel veel sterkte!

Hier weinig verschil... ik zie altijd een licht 2e streepje, maar of die vandaag nou donkerder is dan de lichte streepjes van de vorige dagen...???
    Sowieso kan ik m nu niet meer echt vergelijken, want ma langere tijd zijn ze niet hetzelfde als toen ze net getest waren...
    Maar ben bang dat ik weer voor niets aan t testen ben, dat ze gewoon weer niet werken...

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kim ik zie ze wel oplopen hoor. en het klopt ook dat je altijd een streepje ziet. dat heeft elke vrouw, er zit namelijk altijd wel iets van dat hormoon in je lichaam. hij hoeft ook niet echt op te lopen, je kan van de een op andere dag een positieve hebben.
    ik merkte het aan mijn slijm, als ik meer slijm kreeg ging ik dan ook 2x per dag testen om mijn piek niet te missen.

vliegje het komt zeker wel goed met mn opleiding, afgelopen 2 dagen ging echt goed en de mensen bij wie ik nu zit (stage) helpen me echt goed (heb ze zelf uitgekozen whawha) dus heb de leuke uitgekozen whawha.
    mijn vrouw gaat het wat minder mee, die zit nu voor 50% in de ziektewet sinds vandaag. teveel stress en dit heeft meteen invloed op haar lichaam dus dat is wel balen.

maar verder gaat alles goed :) ik dacht vandaag onze kleine meid gevoeld te hebben maar ik weet dus niet precies hoe het voelt wahwha dus weet t niet zeker.

18. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Kim, misschien domme opmerking van mij maar heb je het al met digitale testen geprobeerd? Of werken die ook niet?

Denanja, fijn dat het goed ging op je werk. Spannend dat je jullie meisje denkt te voelen! En sterkte voor je vrouw, goed dat ze pas op de plaats heeft gemaakt.

Mijn vrouw voelt sinds een paar dagen af en toe 'plopjes' in haar buik. Herkennen jullie dit?

19. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Domme vragen bestaan niet. 😉
    Ik heb eerst de tests van de action geprobeerd, daarna de digitale van clearblue en toen deze van sensitest.
    Die van de action verkleurden een dag voor ik ongesteld moest worden ipv met mn eisprong.
    Die van clearblue geeft een smiley bij eisprong, maar heb geen smileys gehad, alleen rondjes.
    Dit merk (Sensitest) was de enige die rond de juiste periode heel licht een indicatie gaf bij mijn eisprong. Volgens mijn gyno is deze ook het meest betrouwbaar.
    Dus als er 1 werkt, is het deze.

En hij is nu inderdaad donkerder dan de andere 2, maar die zijn ook niet meer de kleur dat ze waren net na testen...
    Ach ja. Morgenochtend maar ff kijken...

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Kim ik had deze testen als tip gegeven want heb ze zelf dus ook gebruikt en zoals ik t bij jou zie zo liep t ook bij mij op! Ziet er dus veelbelovend uit!!

Wij net naar de film geweest! Mijn moeder past altijd op dinsdagmiddag op en dit is nu de 2e keer dat ze s avonds dan blijft zodat mijn vrouw en ik saampies wat leuks kunnen doen! Heerlijk en belangrijk om ook samen wat te blijven doen!

Deel Deze Pagina