Hoi! Welkom! Spannend dat jullie nu gaan beginnen Ja hoor, dat is mogelijk. Kun je bespreken met de arts! Succes!
Ik heb het even opgezocht en kwam dit tegen: Geen zwangere vrouwen in de (lammer)stal | Kinderboerderijen Zwangerschap en dieren Dus dat
Nee, wij hebben geen eige donor.. Wij zouden dit zo graag willen. Maar dachten dat is alleen mogelijk in USA ofzo.. Ik ga gelijk op onderzoek uit... Thnx..
Wij hebben een donor via een Deense donorbank. Kost veel geld, maar je kan er ook terecht bij gewone ziekenhuizen. Ik voelde me niet prettig bij de klinieken, ivm mijn PCO en omdat het zoveel geld kost wilde ik in een gewoon ziekenhuis. Succes, hoop dat je wat kan vinden. Er zijn klinieken in Arnhem en Zwolle maar weet niet of die eiceldonatie doen. Wachttijden zijn wel rond 1 tot 1,5 jaar... Eigen donor en eigen eitje zou dus veel sneller gaan. Ik kan zo naar huis voor mijn pauze en dan bellen met het zkh voor het bloed... Ben zenuwachtig!
Het is echt! Ongelooflijk maar we zijn echt zwanger! Dit had ik nooit durven dromen. Het is een nog groter wonder dan het al is. Verminderd vruchtbaar, weinig zaad, zaad wat ook nog eens ingevroren is geweest, het is gewoon ongelooflijk! 17 juni de 1e echo, dan ben ik 7 weken denk ik. Wow...
Vliegje, echt super gaaf! Fijn dat de bloedtest ook positief was. Nu lekker genieten! (en aftellen naar de eerste echo )
Balen Spunkie! Maakt niet uit of het de eerste keer is, toch jammer dat het niet meteen raak was! Op naar de volgende ronde!
Ik zit nu eerst te wachten op mijn ongesteldheid. Ongeveer 2 weken na mijn 1e menstruatie dag zal de terugplaatsing zijn...maar damn wat duurt het lang als je erop zit te wachten Wanneer ga je het de mensen vertellen Vliegje? Dat lijkt me zo leuk om te doen!