fijn kim en ja denk ook goede timing fijn dat er ook eindelijk testen zijn die werken bij je! frummeltje dankje ben ook zeer blij dat t eindelijk gelukt is! ben alweer over de helft en de eerste helft is achteraf echt snel gegaan! hoe gaat t verder met jullie mannetje? stier. heb een leuke en gezellige kerst gehad, gisteren gewerkt ochtends maar savonds lekker gegeten met familie. helaas niet de kinderwagen gekregen haha maar veel kleine dingen en alle wat betreft t wassen. morgen gaan we naar prenatal een aantal dingen van de aanbiedingen kopen. en mn vrouw was vandaag bij een zaakje hier inde stad en die krijgen binnen kort de mutsy evo nomad van 2016 binnen, dus wachten even af hoe die is en dan kijken we welke we gaan bestellen, bestellen daar dan ook meteen de box en het kamertje. dinsdag komt de stucadoor voor de muren van de baby kamer en dan kunnen we zelf gaan verven net de koeka voetenzak van mn vrouw gehad zo lief! hadden hem al eerder gezien maar vonden hem beetje duur maar ze kon hem niet laten liggen haha en bij de rest?
denanja: deze tests werkten eerder bij mij ook niet, komt denk ik door de Clomid. 😊😁 Hoe dan ook ben ik blij 😊 Jammer van je kinderwagen, maar veel kleine dingen is ook leuk 😊 Ik heb van mijn moeder een mooie kledingkast gehad voor volgend jaar in mijn nieuwe huis. Waar ik nu woon heb ik allemaal inbouwkasten. 😊
O haha, nou allemaal kleine dingen krijgen is ook wel ideaal. Hoef je daar zelf niet nog achteraan. Een kinderwagen is sneller gekocht dan al die kleine dingetjes Weet niet of jullie per se een model uit 2016 willen, anders hebben ze vast nog wel ergens oude collectie in de aanbieding. Leuk Kim, een nieuwe kast. Altijd handig! Onze kerst was ook gezellig. Geen cadeaus, daar doen we niet aan met kerst maar lekker gegeten met mijn vader en gisteren met mijn schoonfamilie. Laatste kerst met z'n tweetjes, gek idee hoor!
Hier ook leuke feestdagen gehad. Hierbij nog een fotootje van ons kerstengeltje 😍 Vandaag nog een fotoshoot gehad met 2 husky puppies en de eigenaren. Kim spannend! Doe je 1 inseminatie? Je had misschien ook 2x kunnen doen? Hoe doe je dat dan? Gewoon bij hem thuis? Hij heeft geen relatie verder? Vind het bijzonder! Zag pas een prachtig filmpje trouwens op fb van een homo stel die een dochtertje hebben. Die hadden zulke leuke filmpjes gemaakt. Zo mooi dat dat kan ook.
Wat een heerlijke foto! 😊 Ja, tot nu toe doe ik elke keer 1 inseminatie ivm zijn beschikbaarheid. Mogelijk als morgen mijn ovulatietest wel donker is of als uit mijn bloedtest van morgen blijkt dat ik (nog) geen eisprong heb gehad, dat ik hem vraag of hij nog een keer kan. Maar is moeilijk plannen nu met de feestdagen. Normaal komt hij bij mij thuis doneren, maar aangezien hij op 1,5 uur afstand woont, is hij nog best veel tijd kwijt hieraan iedere keer. En nu met kerst wilde hij mij best helpen, maar hij had geen tijd om naar mij te komen, kon wel bij hem. Dus vandaar. Ben al blij dat hij uberhaupt tijd voor me vrij wilde maken met kerst. En hij heeft geen relatie inderdaad. Maar sowieso gaat alles kunstmatig hoor. 😉 Hahaha Maar goed, ik ben heel blij dat hij mij wil helpen. Sowieso liever vers dan ingevroren, betere kwaliteit. Geen absurde prijzen zoals bij sommige banken. Alleen vergoeding voor zn uitgebreide soatest en naar boven afgeronde reiskostenvergoeding. Ook mooi meegenomen. Des te meer geld hou ik strax over om de kleine te verwennen.😂 En ik weet gewoon van wie het afkomt. Wie het is, en hoe hij is. Geen nummer en foto en stukje tekst, maar een echt persoon, die ik heb ontmoet en meegemaakt. Dat vind ik gewoon veel prettiger. Maar goed, hopelijk bestaat er gewoon zoiets als 'voorbestemd'... Na bijna een jaar eindelijk een positieve test. De donor die last minute in drukke tijden toch beschikbaar is. En het gevoel dat ik mijn eisprong voelde. En dat op 2e kerstdag! Mijn moeder heeft er een goed voorgevoel over. En ik ook wel. Dus laten we het hopen! 😊
Heel spannend! Maar progesteron moet je toch altijd een week na je ei prikken? Tenminste, ik wel toen volgens mij. Nu op de wachtbank dan!
Ik weet niet. Maar omdat niet bekend was wanneer mijn eisprong zou zijn, heeft de gyno dag 17 en dag 21 aangewezen. Dat is dus vandaag en vrijdag. Al moet ik ff navragen of vrijdag wel kan, dan is t 1 januari...
Net ff gebeld met afdeling fertiliteit omdat ik onzinnig prikken ook onzin vindt. Is idd te vroeg. Ze zegt eigenlijk een week, dus dan zou ze zaterdag doen. Maar ivm oud en nieuw zijn ze vr-zo dicht op die afdelingen. Dus nu adviseert ze donderdag. Er staan meteen ingepland dat ik dan maandag gebeld wordt met de uitslag. Blijkt alles nog te laag te zijn, kijken we maandag voor een nieuwe bloedprikdag. En dan heb ik vrijdag sowieso een afspraak met mijn gyno. Maar die vrijdag is dan ook 12 dagen na inseminatie, dus wie weet heb ik dan ook al een andere uitslag 😊 Ff geduld dus nog...
fijn dat t allemaal goed gegaan is kim. en idd misschien dan wel al goed nieuws!! duim iig voor je! hier weer thuis van t shoppen. bankrekening is flink gedaald whawha maja daarvoor sparen we al 2 jaar. kamertje box kinderwagen (mutsy evo nomad industrial, stiertje) campingbadje wiegje matrasje. lakentjes voor wiegje lakentjes voor ledikantje (koeka) en nog kleine dingen! echt veel dus haha morgen komt de stucadoor t kamertje doen en dan volgende week verven dan word t allemaal echt.
Denanja, welkom bij de club haha! Welke kleur is het geworden? Leuk hoor al die inkopen! Wij hebben morgen de geslachtsbepaling! Begin nu wel wat zenuwen te krijgen. Niemand weet het want we zeggen tegen iedereen dat we niet willen weten wat het is.
Wat leuk Denanja! En spannend Stier! Hoop je stiekem nog op een bepaald geslacht? En je vrouw? Ik hoor van iedereen dat ze toch wel een (lichte) voorkeur hebben of hadden qua geslacht, maar ik heb dat echt niet. Misschien dat dat nog komt. T enige is dat ik al jaren een meisjesnaam vast heb staan en over jongensnaam nog twijfel. Maar verder echt geen voorkeur.
We hebben beide een hele lichte voorkeur voor een jongen. Maar dat is meer om praktische redenen. Onder andere omdat we DE naam voor een jongen al heel lang hebben staan. Voor een meisje vinden we het een stuk moeilijker. En we vinden jongenskleding over het algemeen leuker haha. Maar het zou ook super tof zijn wanneer het een meisje is. Op de een of andere manier hebben we allebei heel sterk het gevoel dat het een meisje is. Zo sterk dat ik mezelf er vandaag op betrapte dat ik er al helemaal van uit ga dat dat zo is en ik echt even zal moeten schakelen als het morgen een jongetje blijkt te zijn. We gaan het zien!
oww stier wat spannend zeg!!! wij dachten juist dat t een jongen zou worden en tadaa t is een meisje . we hebben de industrial blue genomen. net de auto uitgeladen haha echt niet normaal. toevallig net ook een folder van humanitas kinderopvang in de bus gehad. gaan daar deze week even echt over nadenken en ons aanmelden. was heel erg aant twijfelen over het aantal uur dat ik wil gaan werken na mn verlof en t word 32 uur.en mn vrouw 28. dat zou betekenen dat ze soms 1 en soms 2 dagen naar de opvang moet, maar dat zijn dus geen vaste dagen... dus kijken wat ze ons aanraden en kunnen aanbieden. voordeel is wel dat ik nu al weet welke dagen het dan zijn alleen niet of t een hele of halve dag is. maja even informatie over inwinnen dus. vliegje kan t idd nog niet helemaal geloven... misschien als t kamertje klaar is. die komt begin feb. dus ben benieuwd. ook de blije doos opgehaald vandaag.... met een mannenscheermes erin hahaha dat ze ook maar blije dozen maken voor lesbische vrouwen. wel handig se pampers .
Haha Denanja ik zie het voor me; een hele auto vol babyspul. En maar heen en weer lopen om alles binnen te krijgen Industrial blue, mooie kleur! Succes met het regelen van de opvang. Wel belangrijk om dit goed geregeld te hebben. Geen idee hoe dat contractueel gaat met wisselend aantal uren per week.
Vanmorgen hebben we een echo laten maken om te kijken of we een jongen of een meisje krijgen. Kindje lag heerlijk op het buikje te slapen en was in eerste instantie niet van plan mee te werken. Dus toen heeft de echodame eerst maar even alles na te kijken en alles zag er prima uit. Mooie goede hartslag te horen. Daarna werd het eindelijk een beetje bewegelijk en kon de echodame tussen de beentjes kijken. En ons sterke gevoel bleek te kloppen: we krijgen een dochter!! Het meisjeslegioen wordt hier op het forum dus versterkt
Wat leuk!!!! Een meisje is zooooo leuk 😁😁 Het lijkt wel of de kans op een meisje met inseminatie groter is. Zou daar nooit onderzoek naar gedaan zijn? Ben wel benieuwd! Geniet ervan ☺️ Een meisje kan je alles aangeven. Van rokje en jurkje tot aan jeans. Doen wij ook hoor. Reva is soms een Tomboy en geen hittepetit hahahah. Komt misschien nog maar we zijn niet van het kant enzo. Wel stoere jurkjes. Maar je kan ze sneakers aangeven en laarsjes. Je hebt juist meer keus dan bij jongens soms hihi. Zo leuk!