Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Eerste echo, altijd spannend 😊.
    Hier is het lange wachten bezig.
    Vandaag zit ik op dag 6 na ZI. Mijn NOD weet ik niet omdat ik onregelmatig ben, maar ik ga uit van 14. Meestal is t korter, 8 ofzo, maar dat is veel te kort en hoop dat het door de Clomid nu wat langer is. Sowieso is een test bij 8 of 10 dagen nog negatief...

Gisteren bloed geprikt voor progesteron. Maandag de uitslag. Bij negatief moet ik opnieuw prikken, ik denk dan ook maandag.
    Vrijdag naar de gyno...
    En ik denk, als mijn menstruatie nog niet is begonnen, donderdag 1e keer testen... dag 12... heb tests die 6 dagen eerder kunnen staat erop. Maar dat vind ik wel heel vroeg. Ik hoop dat ik zo lang kan wachten. Het duurt echt laaaaaaaang. 😕

Maar goed. Ben positief. Eerste voortekenen zijn positief.
    Had eergisteren echt belachelijk veel afscheiding, ook redelijk dik en wit.
    Dus ik dacht, misschien probeert mijn lichaam de 'indringers' naar buiten te werken ofzo. Geen idee.
    Dus ik gegoogled op 'veel afscheiding na inseminatie'.
    Blijkt dat het gewoon een veel voorkomend vroeg teken van zwangerschap is!
    Nooit geweten. Maar stond op meerdere sites zo.
    Er stond alleen wel dat dat meestal begint op dag 6-8. En bij mij begon t 's avonds op dag 4. Maar goed, alles is bij mij korter of eerder of sneller, dus zou best kunnen. 'Meestal' is ook ruim, is geen vaststaand feit.

Nix gevonden over mn eerdere theorie. En ook geen andere verklaring.

Iemand hier ervaring mee misschien?

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Kim ja ik had ook!! Heb ik trouwens bijna mijn gehele zwangerschap gehouden! Droeg elke dag inlegkruisjes! Hoop dat t een goed teken is voor je!!

3. ellennn84

ellennn84 Lid

5 okt 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om te horen dat je dat al kunt zien. Wij duimen nog even door!!

4. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    :D
    Wij óók!!
    Wij hadden trouwens ook voor de naam Reva kunnen kiezen. Vind hem erg leuk!

5. likebutterflies

14 jul 2015
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar allemaal :).
    Spannend Ellen, ik duim dat alles goed is.
    Klinkt goed Kim. Hopelijk is het raak!
    Ben nu erg benieuwd maar de namen, Chybou ;).

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Hoe gaat het bij jullie likebutterflies?

We zaten net de show van Jochem Myjer te kijken en mijn vrouw voelde spontaan voor het eerst een duidelijke schopje! Het zal toch niet...hij voldoet wel aan het donorprofiel hahaha :p

7. ellennn84

ellennn84 Lid

5 okt 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Jochem was zooo leuk!! Ook een leuke donor met die humor en mooie krullen ;)

Heeft iemand hier nog aanraders voor leuke zwangerschapsboeken? Ik hou van nuchtere, niet te zweverige boeken. En humor is altijd welkom!

8. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Als je wit lachen moet je 'Krijg nou tieten' van Claudia de Breij lezen. Verder hebben wij op aanraden van de verloskundige 'De grote geboortegids' gekocht. Een praktisch boek zonder zweverig gedoe.

9. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Vandaag met ons meisje naar de HAP geweest, hoge koorts, al een dikke week....:( We moesten bijna 2 uur wachten....pfff

Nu antibiotica. Haar amandelen waren flink opgezet en oorontsteking. Niet leuk hoor om je meisje zo ellendig te zien.

10. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Idd 'krijg nou tieten', erg leuk boek!

Jeetje wat naar Evira, hoop dat ze snel opknapt! :(
    Altijd extra naar bij zo'n kleintje...

Ik heb veel moeite met mn wachtdagen... Vandaag dag 7 na ZI, moet me echt inhouden niet al te testen. Enige reden dat dat lukt is omdat ik weet dat dag 7 gewoon echt veel te vroeg is...
    Maar ben aan het duimen, meestal is mijn luteale fase 8 dagen, dus dan zou ik morgen ongesteld worden...
    Ik hoop dat de Clomid alles een beetje heeft gerekt!
    #FingersCrossed

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    evira wat kut. beterschap voor je meisje!

mijn vrouw vond krijg nou tieten idd ook helemaalbgeweldig. heb hem zelf nog niet gelezen.
    toevallig net het boek 'he mag ik je zaad?' van nicolette verkerk gelezen. is pas uit sinds eind november. gaat over een lesbische koppen dat via iui met bekende donor zwanger is geraakt en over haar gevoelens als mee-moeder. (niet biologische moeder dus). later besluit ze zelf ook zwanger te worden.
    totaal niet zweverig en heb het in 1x uit gelezen.

kim ik hoop ook dat je lf nu langer is anders kan er nooit een innesteling plaats vinden. dus hoop en denk dat de clomid je daarin wel helpt!

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #3872 Dreamygirl, 3 jan 2016
    Laatst bewerkt: 3 jan 2016
    Evira och wat naar jullie meisje zo ziek!! Pff hoe gaat t nu met haar? Slaat de medicatie aan? Sterkte en beterschap!

Kim hel hè die wachtweken?! Ik duim hier voor je hoor!!

Wij hebben t jaar trouwens goed afgesloten! We hebben een vakantie geboekt voor in maart as., we gaan 2 weken naar Curacao!! :-D
    Vind t behoorlijk spannend zolang vliegen naar als we t niet proberen weten we ook niet of t kan...zo'n zin in!!

Heb net zolang gezocht dat ik wat vond waar Sara een eigen slaapkamer heef want slapen met haar op onze kamer gaat voor weinig nachtrust zorgen...en waar we een ruime en fijne leefruimte hebben indien we door Sara meer aan de accomodatie vast zitten...in de gevonden accomodatie is t geen straf (ruime villa (zo noemen ze t:p) met grote veranda welke door open schuivende wanden één geheel word met de woonkamer, keuken, kinderbad en 150m van t strand af!)! S avonds als de kleine op bed ligt hoeven we niet te fluisteren omdat ze in de woonkamer slaapt en kunnen wij relaxed buiten of binnen zitten...overal rekening mee gehouden 😁 We gaan t zien!!

13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx allemaal voor het hopen en duimen :)

Dreamy beter! Lekker ff genieten! Groot gelijk! Klinkt als een luxe vakantie. :)

Ik ben druk bezig met 'presentjes' om strax mijn moeder, vader en broertje te vertellen dat ik zwanger ben.
    Ze weten uiteraard dat ik bezig ben, maar vind t toch leuk t op een creatieve manier te vertellen als het daadwerkelijk gelukt is! :p ;)
    Dus wil ik zelf mokken maken met de tekst 'only the best moms get promoted to granny'
    En dan natuurlijk ook dezelfde maar dan met 'dads - grandpa' en 'brothers - uncle'.

Ik wil de tekst er met stickers opplakken, en dan met porseleinstift puntjes er omheen zetten, uiteindelijk de stickers eraf halen en dan afbakken.
    Wil dit komende week gaan maken. Dan heb ik ze alvast staan, ook als t deze keer niet gelukt zou zijn, alvast voor de volgende keer.
    Ik zal het eindresultaat wel met jullie delen. 😉

Ik heb een heel dubbel gevoel over of t wel of niet gelukt is...
    Aan de ene kant denk ik JA! Mn moeder en mn ex hebben trouwens ook echt een positief voorgevoel.
    En ik heb nog steeds veel afscheiding en heb t idee dat mijn reukvermogen sterker is (maar dat kan ik me ook inbeelden).

Maar aan de andere kant voel ik me nu niet anders dan normaal. En kan me ook nog heel moeilijk voorstellen dat het gelukt is. Zal zelfs bij een positieve test ff duren tot t echt doordringt... Ik en zwanger...

Maar ja, we wachten nog maar af.
    Mensen zeggen: "je moet proberen er niet zo mee bezig te zijn."
    Maar ze beseffen niet hoe graag ik dit wil, hoe een bewuste keuze dit is en wat er allemaal bij komt kijken.
    Dat het niet gewoon 'sex met je partner en maar zien of t wel of niet wat oplevert' is. Staan ze niet bij stil.
    Ik ben er juist constant mee bezig.
    Ik kan niet anders...

Maar komt goed.
    Ik klink nu wat dramatisch misschien, maar voel me positief hoor! 😊

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Kim ja klinkt luxe hè, dat is het denk ik ook haha..zijn al bijna 2 jaar niet weggeweest ivm zwanger worden, zwanger zijn en na de bevalling dus we dachten, we nemen het ervan :)

Wat een orginele presentjes! Crea bea hoor, leuk! Hopelijk mag je ze snel overhandigen!!

Je kunt er onmogelijk NIET NIET mee bezig zijn als je a. iets heel graag wilt en b. als je middels ovulatietesten en/of hormonen je vruchtbaarste periode probeert te ontdekken/creeëren en/of middels ZI/ICSI/IUI/IVF zwanger probeert te worden!! Je bent er gewoon mee bezig!! Tuurlijk kun je afleiding zoeken en je proberen met andere dingen bezig te houden maar elk toiletbezoek word in ene een dingetje (had ik teminste), heb ik vruchtbaar slijm of heb ik nog steeds die dikke witte afscheiding of als je straks zwanger bent...heb ik bloed met afvegen....zucht....het zit in je gedachten KLAAR!

P.s wat was je nog laat op of juist vroeg ;)

15. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Tja, ik ben nogal crea, daarom wil ik ze ook zelf maken, dan is t echt ook typisch van mij. 😊

En ik was nog laat op, heb ik vaker de laatste tijd...
    Vol hoofd... maar gelukkig kan ik meestal uitslapen...

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O Dreamy, klinkt zalig! En gedurfd met een kleintje. Laat me weten hoe jullie het hebben gedaan! Wij gaannin sept naar Tenerife al is Reva dan al 1,5. Nemen jullie de buggy mee?

Heb haar uitnodiging gemaakt voor haar verjaardag. Wil er nog niet aan denken eigenlijk. Ze wordt ineens zo snel groot!

Kim heeeeel spannend! Volgens mij had ik ook veel afscheiding maar weet ik ff niet meer. Hoop dat je snel kan testen haha.

17. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik schrok vanmorgen, beetje bruine afscheiding...
    Maar verder niets meer, dus misschien innesteling???
    #hooptheelhard

Sorry dat ik een beetje spam;):p

Had vandaag ook weer dat ik mama's stofzuiger vond stinken, terwijl ik dat soort dingen normaal echt niet ruik. En mama rook nix, die ruikt dat meestal wel...

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    watbruin is oud dus kan zeker wel innestelingsbloed zijn ja. ben benieuwd!

k had geen last van meer afscheiding maar dat is per persoon verschillend. heb er toevallig vanaf deze week meer last van.

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje haha ja gewaagd hè?! Wie niet waagt....
    We hebben bij KLM een babybaskenette aangevraagt waar baby's tot 65cm en max 10kg in kunnen slapen. Dat hangt dan voor je aan de muur. Mocht ze er niet in slapen dan kan t ook als box gebruikt worden waar ze dan lekker in kan spelen! Ik hoop echt heel erg dat we zo'n basket krijgen. Ik weet zeker dat ze tegen die tijd langer dan 65cm is, t zal een paar cm meer zijn maar hoor ook dat dat soms door de vingers word gezien. Kleine moet dan wel lekker liggen natuurlijk maar dat merken we dan snel genoeg!

Verder hebben we een zogenaamde "paraplu" buggy gekocht met een flightcase zodat we idd een buggy kunnen meenemen. Hier kunnen we dr in vervoeren tot aan de gate en bij aankomst kunnen we 'm daar weer ophalen. We hebben een buggy gekocht die helemaal plat kan zodat ze ook zou kunnen slapen. Onze eigen wagen laten we op advies van een vriendin, die stewardes is, thuis omdat ze echt smijten met die wagens in t vliegtuig en op de bagageband en dus grote kans dat zo'n ding beschadigt en krom aankomt. Vandaar ook de flightcase zodat de buggy iig heel aankomt ☺️
    Verder vandaag een muskietennet gekocht met elastiek om daar over t campingbed te spannen en een zwemband waar ze lekker in kan dobberen. Zo ga ik langzaamaan de komende 8wkn alles verzamelen zodat er op t laatst zo min mogelijk vakantiestress is 😁

Kim ik hoop ook op een innesteling! Enne spammen mag hier hoor!!

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    w dreamy girl klinkt zo lekker allemaal!!!
    wil ook weer naar curacao! onze huwelijksreis vorig jaar daar gehad (weet je miss nog wel) en ooit gaan we weer terug! voorlopig niet echt op vakantie... meer weekendjes weg enz.

Deel Deze Pagina