Wat spannend Kim! Ik duim nog even voor je door. En wat een heerlijk vooruitzicht Dreamy! Ik ben ervan overtuigd dat als je het zelf ziet zitten, alles onderweg gewoon goed gaat. Dat wordt genieten! Ik zou zelf elke winter wel ergens willen overwinteren haha maar dat zit er niet in. Komend jaar gaan we niet op vakantie, we zijn ergens in augustus uitgerekend als alles dinsdag bij de echo goed lijkt. Dan het vakantiegeld maar gedeeltelijk opzij zetten (en de tuin aanpakken) en het jaar erna extra genieten.
Denanja ja dat weet ik nog wel ja! Welke maand waren jullie daar ook alweer? Waar zaten jullie? Wij bij de Jan Thiel Baai. Ellen dat ben ik met je eens hoor! Wij zien t zitten en hebben er zin en vertrouwen in en tuurlijk vind ik t wel spannend want weet niet of ze in slaap zal vallen op schoot of in mijn armen aangezien ze hier altijd dr bed in gaat als ze moe word. Wellicht zal t even huilen worden maar uiteindelijk zal er echt wel wat geslapen worden. Hoe rustiger wij zijn hoe relaxter zij zich ook zal voelen... Evira hoe gaat t nu met jullie meisje?
Zojuist een klein beetje bloed en een bloed-slijm-propje (knikkergrootte) verloren... Vorige keer was mn prop groter, maar toen was t op dag 10. Vandaag is dag 8... Ik weet n niet Maar ik vrees t ergste...
oww kim balen. maar idd nog even hopp houden en hopelijk zet t niet door. dreamy wij zijn eind okt. begin november geweest. wij zaten uhmz geloof ook bij jan tiel baai. chogogo zaten we daar hadden we 2 villas naast elkaar want we waren de eerste week met mn schoonfamilie. zo te horen zit jij in papagayo of niet?? heel mooi resort!!
Denanja ja klopt haha..jaren geleden heb ik dat resort eens gezien met een tv programma (datingshow volgens mij oid). Alles met Jan de Bouvrie meubelen ed. Het zag er iig prachtig uit en dacht whoh je zal daar mogen verblijven! Nu is het november 2014 volledig gerenoveerd incl hele andere stijl meubelen, minder strak en supermooi, fris en vrolijk...och en nu gaan we er zelf verblijven! Mede mogelijk gemaakt door een 20% korting in maart haha... Vind t wel verdient na mijn zwangerschap, bevalling en bekkenproblematiek hihi... Kim och neis das schrikken maar geef de hoop nog niet want t hoeft niet iets ergs te betekenen!
@vliegje Wij zijn in oktober naar Turkije geweest met onze dochter. Geen buggy of wagen mee. Alleen wel een drager en een draagdoek. In het vliegtuig in de drager, alleen met stijgen en dalen moest ze op schoot in een apart gordeltje.
Spannend Kim, je luteale fase is wel kort zeg.. je eitje krijgt zo amper tijd in te nestelen lijkt me. Ik zou daar wat mee gaan doen, want het maakt het zwanger worden moeilijker denk ik. Maar misschien is het een innesteling? Ik had ook bruin bloed geloof ik, maar pas met 6 weken ofzo. Echt leuk Dreamy! Spannend ook! We hebben ook een buggy gekocht maar geen flightcase. Is dat een koffer zeg maar voor de buggy? Ik geloof niet dat we Reva tegen die tijd nog veel dragen, in ieder geval niet hartje zomer. Dan is ze 1,5 en loopt hopelijk al en dan zal ze wel lekker haar eigen gang willen gaan. Buggy die plat kan hebben wij inderdaad ook, wel handig.
Ik ben in tweestrijd... Zojuist gebeld door het ziekenhuis. Had een heel duidelijk positieve test voor progesteron. Dus mooie eisprong gehad zei ze. Gisterenmorgen dus bruine afscheiding en gisterenavond beetje bloed en een bloed-slijm-propje verloren, daarna niets meer. Maar ook niet meer die grote hoeveelheid afscheiding die ik vd week had. Ik denk dat het weg is... mn gevoel zegt dat het weg is, dat het toch dat propje was... pff, ik ben in de war...
Vliegje ik heb dit van het internet: De flightcase is een beschermende softcase voor je buggy. De flightcase heeft twee wieltjes voor voldoende rolcomfort en een adreslabel op de buitenzijde. Geschikt voor 80% van de enkele buggy's, o.a. voor de Simba T3 en Twiggy T3. Zie foto: Dus ja het is een tas welke je onder in het mandje van je buggy kan stoppen als je deze tot aan de gate meeneemt. Hup daar eruit en de buggy erin zodat deze sowieso heel aankomt op de plek van bestemming! Enige nadeel is de prijs: 60,- maar wij hebben 'm via MP voor 25,- kunnen kopen. Wij nemen voor de zekerheid een draagzak mee voor in t vliegtuig voor als we een tijdje met dr moeten staan of lopen maar ja Sara is dan 7,5 maand. Vanwege de warmte zullen wij in Curacao daar geen gebruik van maken vandaar ook de buggy.
Kim die dikke afscheiding had ik ook niet elke dag hoor maar ik heb daarentegen nooit bruine afscheiding of bloed verloren toen ik zwanger bleek te zijn. Echter dat is bij elke vrouw verschillend dus t zegt niets...
Heerlijk Dreamy! Stoer dat jullie zo lang gaan vliegen met jullie kleine meid. Ik zou dat zelf niet zo snel doen maar ik ben zelf gewoon niet zo van het vliegen, 3 uur is voor mij echt de max qua beenruimte en stilzitten. Kim ik duim voor je dat het de innesteling was. Mijn vrouw had het bij de de eerste keer dat ze zwanger was ook een week na de inseminatie en bleek toen dus ook zwanger te zijn. Het kan dus wel. Bij de tweede keer zwanger heeft ze het niet gehad. Het zegt dus niks eigenlijk. Wanneer kun je testen? Even een praktische vraag: hoeveel setjes maat 50 en 56 hebben jullie ingeslagen? We willen gaan beginnen met kleertjes kopen maar hebben geen idee wat wijsheid is qua aantal setjes.
Stier Hoeveel kleding je nodig hebt is afhankelijk van hoe vaak je wil wassen. Hou daarbij in het achterhoofd dat de meeste pasgeboren babys regelmatig spugen. Daarnaast weet je ook niet hoe groot je baby zal zijn bij de geboorte en ligt t ook nog eens aan het merk of kledingmaat 50/56 klein of ruim valt. Ik zou je aanraden om iets van 6 rompers, 6 broekjes, 6 x bovenkleding, 2 mutjes, 4x sokjes en 1 vestje aan te schaffen. Zo heb je de eerste week elke dag evt wat schoons wat je aan kunt trekken. Je kunt altijd je vrouw op pad sturen om wat kleding bij te halen evt in andere maat en je zal vast een hoop krijgen. Gemiddelde baby past maatje 50. Voor een baby van meer dan 7 pond zit vaak maat 56 het best. Leuk kleding shoppen
@Stier: Wanneer ik mag testen is moeilijk, omdat ik een onregelmatige cyclus heb (20-29 dagen). Vandaag is dag 24. Ik ga voor het gemak uit van NOD = 14 dagen na inseminatie. Vandaag is dan dag 9. Nou heb ik tests van Sensitest waarbij je tot 6 dagen voor NOD al kan testen. Dus theoretisch kon dat dan gisteren al, maar dat lijkt me echt wel te vroeg. Dus ik probeer vol te houden donderdag pas te testen met die tests, dag 12 dus. Iemand hier toevallig ervaring met extra vroeg testen met deze extra gevoelige tests?
Ik zou dan inderdaad ook 14 dagen aanhouden Kim. Sensitest ken ik niet, wel de vroege test van CB. Heeft mijn vrouw gebruikt 4 dagen voor NOD en werkte. Maar ik weet natuurlijk niet of ze bij jou werken aangezien ovulatietesten ook lastig zijn. Nog even volhouden dan maar! Dankje Dreamy, daar kan ik wat mee! We gaan binnenkort maar eens een dag op stap om in de slaan. En ik denk dat ik eerder diegene ben die na de bevalling de deur uit zal gaan om extra kleertjes te kopen, dat doe ik mijn vrouw niet aan (banner is een beetje verwarrend, ik weet t).
lastig verhaal kim. denk dat je zoiezo niet anders kunt dan afwachten idd. dag 12 moet je wel kunnen testen. met sensitest iig extra gevoelig die had ik ook. dreamy ja echt leuk en jullie hebben t zeker verdiend! wij hebben afgesproken de eerste 4jaar niet te gaan vliegen dus lekker met de auto op vakantie . stier. i love it haha baby kleertje shoppen! wij hebben al veeeeeel haha maar weet eigenlijk niet welke maten allemaal haha. vanalles wat. maar als ik met zwangerschapsverlof ga ga ik t eens wassen en tellen kan dan altijd nog bij halen.
vanavond trouwens weer gepuugd bleh op mn werk! werd misselijk van de etenslucht van de ander en toen kwam t.
Kim, niet iedere eisprong/inseminatie levert een zwangerschap op he. Ook al heb je een propje verloren, dit zegt niet dat je zwanger bent en het weer kwijt bent. Of dat je niet zwanger bent. Of dat het een innesteling is. Ik ben de ene maand ook erger ongesteld dan de andere en ik kan je zeggen, ik verlies ook propjes terwijl ik écht niet zwanger kan zijn. Je bent er ontzettend veel mee bezig en dat is logisch, maar niet iedere poging betekent ook een daadwerkelijk bevruchting. Daarna moet het nog ingenesteld worden en daarna nog blijven zitten. Het is zo moeilijk dat nu al te zeggen. Je bent nog zo vroeg. Ik denk dat je echt moet afwachten en ik zou persoonlijk niet eerder testen dan 10 dagen ofzo. Wij hebben met 12 dagen na IUI positief getest. Ik bedoel dit niet vervelend he, maar je bent er zóveel mee bezig dat je jezelf volgens mij helemaal gek maakt en bij ieder propje ook denkt dat je daadwerkelijk zwanger bent en het weer kwijt bent. En ik weet, je wil graag zwanger worden! En ik duim echt met je mee! Dus ik hoop gewoon dat deze poging wel wat is geweest. Gelukkig in ieder geval je ei gespot én gebruik van gemaakt dus dat is positief en daarmee heb je al een stap gewonnen
Dit was een mooie ochtend! Zojuist eerste echo gehad en een ieniemini hartje zien kloppen!! 6,5 week nu waarschijnlijk, over twee weken weer echo en dan kunnen ze meer vertellen qua datum etc. Onze glimlach krijg je eerst niet meer weg!!