Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dag 11, kon me niet inhouden...
    Zie je wel dat ik mn gevoel en mn lichaam ken 😊

Tis vroeg, en kan ook nog zijn misgegaan of nog mis gaan, maar ben licht optimistisch.
    Vrijdag nog een keer testen... 😊

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Whoh Kim!! En door die Clomid is dit dan niet vals positief ofzo? Je kunt toch als je bepaalde hormonen gebruikt en dan vroeg test vals positief testen? Of is dit met Clomid niet? Meid ik hoop t van harte voor je!!

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    #3923 Skatjekim, 6 jan 2016
    Laatst bewerkt: 6 jan 2016
    Zover ik weet niet.
    Maar ik hou er nog heel erg rekening mee dat het bloed en de propjes die ik gisteren ben verloren misschien toch niet zo'n goed nieuws was.
    En dan kan ik nog steeds wel positief testen, het hormoon zit nog in mijn lichaam dan.
    Vandaar dus vrijdag nog een keer testen.
    En vrijdag sowieso naar de gyno.
    Maar ben voorzichtig positief.

Edit:
    Lees net op meerdere pagina's: Clomid heeft geen invloed op een zwangerschapstest. Pregnyl wel.

Lees trouwens ook veel dat een zwangerschapstest wel vals negatief kan zijn, maar niet vals positief...
    Weet niet of dit klopt...

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Kim, je gevoel zal dan juist zijn maar ik blijf erbij dat je lichaam je zo voor de gek kan houden dat je alle symptomen hebt zonder echt zwanger te zijn. Geloof me, tis mij allemaal overkomen haha. Maar zo te zien ben je toch zwanger! Gefeliciteerd! Hoop dat de test positief blijft. Zou toch wel een wonder zijn hoor. Vond het allemaal zo vaag bij je, aan de clomid zonder begeleiding, nu een test die werkt, precies goed geïnsemineerd. En dan gelijk die ronde raak. Top toch!
    Duim met je mee dat je test positief blijft gezien je bloedverlies, maar ik verloor met 6 weken wat bruin bloed. Rood is niet goed geloof ik, bruin is oud dus kan innesteling zijn. De test is vrij duidelijk al!

Dreamy, thanks voor de tip! Ziet er handig uit ja hihi. Wordt het niet warm in de tent?

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heb ook rood verloren. Maar heb ook vaak bij grote boodschap dat er een adertje knapt. Heb ik afgelopen dagen ook een paar keer gehad. Dus daar kan t ook van zijn.
    En er zijn ook mensen die gewoon elke maand ongesteld denken te zijn, en dan toch zwanger blijken.
    Het kan allemaal wel.
    Maar ik ben zelf ook sceptisch. Ik wacht de volgende test en gyno bezoek ff af...

6. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Maar sowieso is mijn lichaam wonderlijk.
    Allereerste ZI was ook raak, tot dag 10...
    En nu idd 1e keer Clomid, 1e keer werkende ovulatietest, 1x ZI op 2e kerstdag tussen donors afspraken ingepropt 😊...
    Is in totaal pas mijn 3e inseminatiepoging sowieso...
    Ik weet t allemaal niet, wil heel graag heel blij zijn en t heel de wereld vertellen, maar ben ook echt wel heel bang dat ik t al weer verloren ben...
    Heeft iemand een tijdmachine, dat ik ff vooruit kan naar vrijdagochtend? 😉

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    super kim!! hopelijk vrijdag nog duidelijker! al vind ik deze al vrij duidelijk. dat bloed kon ook nog van de innesteling komen. of idd voortekenen dat het misgaat maja meer als afwachten kan je helaas niet. duim voor je!

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Maar hoe weet je zo zeker dat je zwanger bent geweest de vorige keer?? Je hebt geen positieve test gehad toen toch?
    Hoop voor je mee. Heb je nog getest?

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Serena, welkom! Helemaal vergeten te zeggen gister! En niet bang zijn wat anderen denken.
    Wij waren binnen het jaar getrouwd, zwanger én kochten een huis hahaha! We zijn pas 2 jaartjes samen :) Als het goed voelt, is het goed :D

10. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    kim trouwens vals positief kan wel.
    indrogers noemt men die.
    kijk maar eens op het test forum. maar zijn bepaalde tests die bekend staan om hun voorgedrukte lijntje. jij gebruikt geloof ik sensitest he... die heb ik ook altkjd gebruikt en die staan gewoon goed bekend.

nog getest idd of wacht je tot morgen?

11. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    #3931 Skatjekim, 7 jan 2016
    Laatst bewerkt: 7 jan 2016
    Ik weet het gewoon zeker.
    Door de kenmerken, door wat ik voelde, door die grote prop die ik verloor, doordat mijn menstruatie uitbleef en echt een stuk later dan normaal pas weer begon, en gewoon, mn gevoel,, en door de huisarts die met mijn kenmerken mijn gevoel met grote waarschijnlijkheid bevestigde...
    Ik heb geen bewijs, maar ik weet het gewoon.
    En mensen mogen dat geloven of niet, dat maakt me niet uit.
    Het is niet dat ik er vanuit ging. Het tegenovergestelde zelfs. Ik voelde vanalles, maar bleef mezelf wijsmaken dat dat niet kon de 1e keer. Dat dat veel te toevallig was.
    Tot ik die prop verloor en toen ook mijn menstruatie uitbleef. En mijn licham gewoon zo raar deed.

Maar goed, t maakt niet uit verder. Maar soms 'weet' je iets gewoon. ;)

Ik heb nog niet nog een keer getest. Ik probeer me in te houden tot morgenvroeg. Maar zou ook wel eens vanavond kunnen worden als het niet lukt. Maar wil gewoon dat er echt ff tussen zit, zodat ik duidelijk verschil zie.

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik promoot nog even onze FB groep : Roze papa's en mama's, Pink Parents. Voor de geinteresseerde :)

Oke, Kim, hoop voor je dat dit een plakker is en je morgen of vanavond een mooie test hebt ;) En morgen naar de gyn toch?? Misschien kan ze meteen ff kijken, al weet ik niet of ze dan al iets zien maar misschien ziet ze wel iets in je baarmoeder. Spannend!

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje nee het word niet (te) warm on de tent omdat de tent rondom muskietengaas heeft. Het kan er dus lekker doorheen waaien ;)

Kim vals negatief klinkt een beetje gek. Er verschijnt een teststreep of niet. Als er nog geen streep verschijnt dan ben je of niet zwanger of je lijf heeft nog niet voldoende HCG hormoon om een zwangerschap aan te tonen. Valse uitslagen zijn nu eenmaal mogelijk als je veels te vroeg test of hormonen gebruikt. Wij hebben altijd 14dgn na de IUI getest en niet eerder om ons niet gek te laten maken, hoe moeilijk ook....hoop voor jou dat t raak is.

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Sorry voor de late reacties op iedereen, was ff heel erg met mn eigen test bezig... :)
    Denanja wat klote dat je je zo rot voelt. Ik hoop echt dat het nog wegtrek! Fijn dat je teamleider wel rekening houdt

Serena wauw, wat rot van die verschillende donoren, maar blij dat het toch gelukt is. 😊
    En een nieuwbouwhuis, heerlijk.
    Ik ga eind dit jaar/begin volgend jaar ook naar een nieuwbouwhuis, wel huur...
    Misschien niet zo'n perfecte timing, maar ja, t huis zou eigenlijk deze zomer al opgeleverd worden...
    Komt wel goed.

Wat een tof tentje is dat trouwens! Ga ik onthouden! 😊

Ik gebruik inderdaad sensitest. Das ook het enige merk zover ik weet waarbij mijn ovulatie zichtbaar is. Dus die vertrouw ik, en staat schijnbaar inderdaad echt goed bekend.

Mijn planning is om morgen rond 08.30 te testen.
    En heb dan om 9.20 een afspraak bij de gyno.dus dan inderdaad ff kijken wat we kunnen en gaan doen.
    Misschien ook wel bloed prikken. Misschien toch een echo. Ik weet het niet. Ik zie t wel.

Lief dat jullie allemaal meeduimen...
    Ik hoop t ook zo.
    Moet me echt inhouden om het niet al wereldkundig te maken.
    Maar lukt me aardig. Alleen een vriendin die tijdens de test op visite was, mijn ex, mijn bovenbuurvrouw (die ook zwanger is) en 2 vriendinnen die ik eigenlijk alleen via mijn foon spreek weten het. En jullie dan. 😊
    Zij weten allemaal ook van heel mn traject en wisten dat ik weer aan t wachten was. Dus ze vroegen gisteren of ik al getest had. Tja, kon niet liegen. Heb wel ook verteld van mn bloedverlies enzo. Dus dat nog nix zeker is, alleen dan dat de bevruchting iig gelukt is.

Ik hoop zo dat mijn moeder nix vraagt. Die wist dat ik vandaag zou testen. Maar heb dr vd week gelukkig al gemeld dat ik haar en mn broertje iets minder op de hoogte ga houden, omdat ik nogal down wordt van iedere keer slecht nieuws/geen nieuws te moeten vertellen. En dat snapte ze.
    Dat de hoofdreden eigenlijk is omdat ik het hun uiteindelijk op een andere manier wil vertellen, heb ik er niet bijgezegd. 😊

15. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @dreamy: ja, er verschijnt idd een streep, of niet.
    Maar sommige mensen zijn zwanger, maar krijgen toch geen streep. Dus vals negatief.
    En het schijnt dus dat je bij sommige tests of door sommige hormonen ook een positieve test kunt krijgen terwijl je niet zwanger bent. Dat is dus vals positief.

En in bijvoorbeeld mijn geval is mijn test positief, maar kan het ook zijn dat ik het 'vruchtje' (voor zover het dat dan al is, maar weet ff niet hoe ik t anders moet noemen) de dag of 2 dagen voor de test al kwijt was geraakt, maar dat de hormonen nog wel in mn lichaam zitten. Dus dan is het ook een positieve test (=zwanger), terwijl ik dan niet (meer) zwanger ben.

Maar we hopen gewoon op positief, zonder vals... 😁

16. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Daarom moet je niet zo vroeg testen hahaha. Maar daar lijk je niet naar te luisteren :p Je hebt verder geen hormonen gebruikt dus de test zal wel kloppen . Nu is het gewoon zaak dat het blijft zitten.

17. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Naja, nu heb ik iig zekerheid dat de bevruchting gelukt was. Als t al mis is en ik had morgen of overmorgen pas getest, had ik dat waarschijnlijk nooit zeker geweten. ;)

Ik heb wel hormonen, maar alleen Clomid 50 en die schijnt geen invloed te hebben op de test.
    We zullen zien, morgen of vanavond 😊

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nee bedoelde ook geen Pregnyl ofzo want dan moet je echt minimaal 12 dagen of 14 dagen wachten (ligt aan de eenheden die je dan moet spuiten).

19. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Spannend Kim, hopelijk loopt hij mooi op!

20. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoop t ook heeeel erg...
    Heb het volgehouden, nog niet getest.
    Morgen met ochtendurine.
    Ik laat 't jullie weten!