Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hoe is t nu met iedereen?

hier alles redelijk goed. gisteren controle gehad bij vk en op mn eigen verzoek ijzer laten controleren en dit was wel goed alleen wel erg gedaald in vergelijking met vorige x. moet nu dus extra ijzer nemen misschien word ik dan iets fitter. moeheid hoorde er wel bij deze termijn zei ze dus niks raars.
    wel weer 300 gram afgevallen.
    verder alles dus goed. smiddag echo van een uur gehad op een hbo school voor leerlingen om te oefenen. was wel leuk. ons meisje loopt met de beentjes 5 dagen voor (modelletje dus ;) ). en t buikje 2 dagen achter maar dat kan ook door t meten komen. ze was super beweeglijk en gaapte en dronk vruchtwater, echt super leuk om te zien!!!

2. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Hopelijk helpt het extra ijzer wat Denanja. Leuk zo'n uitgebreide echo! Is elke keer weer bijzonder om te zien.

Hier alles z'n gangetje. Over een week de 20 weken echo, weer een mijlpaal die we af kunnen strepen. Verder dit weekend een poging gedaan de babykamer de verven maar dat is jammerlijk mislukt haha. De kleur zag er op het kaartje leuk uit maar op de muur echt vreselijk. Dus zonet een andere kleur gehaald en dan ga ik met poging 2 beginnen. Zaterdag naar Ikea om meubeltjes te kopen. Dan hebben we alle grote dingen binnen en kunnen we ons de komende maanden richten op alle losse, kleine spullen.

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Super leuk zo, extra echo's.

Hier gaat alles nog hetzelfde.
    Vandaag 4+5... nog 19 dagen tot mn 1e echo :)
    Gewoon wachten, gezond eten en drinken en hopen dat het goed blijft gaan dus. 😊

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Leuk Denanja, die extra echo's!

Ik ben bijna klaar met Reva's 1e jaar film, maar de pc trekt het niet. Gooide hem gister bijna het raam uit... Dus hopelijk krijg ik hem op deze pc af, want we sparen al een tijdje voor een nieuwe maar ivm fotoshoots en videobewerking heb ik een zwaar systeem nodig en dat is duur..
    Ook wil ik nu niet gaan switchen van pc want dan ben ik alles kwijt denk ik. Even proberen vol te houden nog dus. Ding vliegt bijna weg zoveel lawaai dat ie maakt ook..

A.s. zaterdag heb ik een fotoshoot bij een vervallen theater in Belgie. Ben benieuwd!

Stier, jullie ook bijna over de helft!

Kim, hoe voel je je verder??

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vliegje: mentaal voelt het nog steeds onwerkelijk. Maar dat komt nog wel denk ik.
    Ik had vanmorgen voor het eerst dat ik wakker werd en dacht 'Pff, mijn buik voelt draaierig, beetje misselijk.'
    Maar nog niet zo erg dat ik t gevoel heb dat ik een emmer nodig heb ofzo. Dus dat valt allemaal nog mee.
    Maarja, ben pas 4+6. Wanneer begon dat bij jullie allemaal?

Ik ben wel ongelooflijk moe, moet heel de dag door plassen, heb ongeveer elk uur honger, als ik me uitrek voel ik lichte spierpijn in mn buik, ik heb heel snel koude voeten die ik dan amper warm kan krijgen, ik ruik extra veel...
    Maar die dingen zijn allemaal prima te doen, als de misselijkheid dan weg blijft vind ik t helemaal goed! 😁

Succes met je computer en filmpje, ik ga duimen dat het lukt!

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Leuk zo'n film Vliegje! Filmen jullie vaak? Hopelijk lukt het je hem af te krijgen voordat je pc het definitief begeeft.

Succes met de kwaaltjes Kim!

7. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat is het hier stil de laatste dagen! Alles goed met iedereen?

Edit: haha, Stier, je was me nét voor!

Hier zijn ze vandaag langsgeweest van MvM.
    Mooie zwangerschapstest in een doosje en een mooi dekentje gehad voor de baby strax 😊.
    Verder nog steeds geen last van misselijkheid, alleen constant honger.
    Dus probeer maar veel kleine maaltijden in te plannen en zo min mogelijk ongezond te snoepen.
    Net 2 minipuntjes op, maar mn buik rommelt nog steeds... Zo maar flink wat water drinken en wat fruit anders ofzo.

Ondertussen ook hard op zoek naar een andere auto, want de mijne is op. Kijk meteen maar voor 5-deurs en degelijk, dan doe ik het meteen goed! ;)

8. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Kim, mijn vrouw had de eerste weken ook erge trek. Bovendien moest ze met regelmaat wat eten om niet te misselijk te worden. Heb toen voor haar heel veel emmertjes snoeptomaatjes, komkommertjes en worteltjes gekocht. Het vult je maag maar er zitten nauwelijks calorieën in.

9. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    #4009 Skatjekim, 15 jan 2016
    Laatst bewerkt: 15 jan 2016
    Thnx voor de tip.
    Ik eet veel manderijnen en inderdaad komkommer en gemengde sla (zonder dressing).
    Maar dat vult niet altijd.
    Maar komt goed, een keer een crackertje of een toastje tussendoor, of af en toe iets ongezonders moet ook kunnen.
    Vooralsnog op hetzelfde gewicht, dus ik hou me best goed in volgens mij. 😊

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Bij mij begon het met 6 weken, de misselijkheid.

Za eens kijken of ik wat online kan zetten van een stukje film. Hij is bijna klaar, nu hopen dat de pc het nog volhoudt. We hebben een nieuwe op het oog maar nog heel even afwachten want tis duuuuur.

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
  12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Reva is trouwens snot verkouden. Zo zielig. En vrouwlief ook stik ziek. Ze heeft Reva aangestoken :(

13. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Leuk filmpje! Daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten lijkt me. Sterkte
    met je zieke dames!

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ben een jaar bezig geweest met 40 min hahaha!

15. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat een heerlijk filmpje! <3

Maar wat sneu van je zieke vrouw en kleine, ik wens ze heel veel beterschap!

16. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Allemachtig! En dat ga je volhouden tot haar 18e? ;)

Even een vraagje aan iedereen: nu we eindelijk de babykamer in de goede kleur hebben willen we graag op de muur die nog wit is een muursticker. Heeft een van jullie daar ervaring mee en een tip voor een goede website?

17. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    #4017 Skatjekim, 15 jan 2016
    Laatst bewerkt: 15 jan 2016
    Mijn nicht doet dat (ik help haar vaak, dus ik kan dan misschien wel jullie sticker maken :p ). Ze is pas dit jaar met haar eenmansbedrijfje begonnen, dus kan alle opdrachten gebruiken! ;)
    M. van Gils Design
    Echt goede kwaliteit!
    Er staan nog niet heel veel voorbeelden op de site, maar ze maakt ook gewoon in opdracht. En komend jaar zullen er meer zwangerschaps- en babydingen bijkomen, voor mij! :p
    hahaha

18. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Knaltest! Jeej. Morgen insemineren. En dan maar weer wachten...

Bijgevoegde bestanden:

19. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Toppie! Ik ga duimen!!!

20. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Bedankt Kim, ik zal eens kijken.

Spannend Evira, succes morgen!

Wij zijn vandaag als een razende door Ikea geracet om de babykamer te kopen. We gaan altijd recht op ons doel af als we bij Ikea zijn haha. En gelukkig hebben we vaak dezelfde smaak dus we waren relatief snel klaar. Garderobekast, bedje en ladekast/commode worden over een week thuisbezorgd.

Deel Deze Pagina