Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd Denanja!!!
    Supernieuws! Weer wat minder stress en zorgen inderdaad :)

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Fijn Denanja!

Kim, het is inderdaad afwachten. Moeilijk he! Je wilt zo graag bevestiging. Maar je weet het niet hoor. Vriendin van me bloedde ook wel eens dus het zou zomaar kunnen dat het er gewoon bij hoort. Je hele lijf gaat veranderen ook.
    Nog 2 weekjes tot je echo he, iets minder als 2 weekjes volgens mij.

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja, nog 13 dagen...
    Ik heb geen kramp meer ofzo, maar blijf wel druppels verliezen...
    Ik wil gewoon zekerheid en dat kan niemand me nu geven, dat maakt het zo moeilijk.
    Ben gewoon heel bang dat er iets mis is...

4. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Fijn Denanja! Een last van je schouders. Hopelijk kun je nu weer een beetje opladen wat betreft energie enzo.

Onzekerheid is killing Kim. Naar dat je bloedverlies hebt. Ik hoop heel hard dat het niet meer wordt. Ik weet uit ervaring dat het bij bloedverlies zowel fout (1ste zwangerschap werd een miskraam) maar zeer zeker ook goed kan gaan (deze zwangerschap had mijn vrouw dagelijks bloedverlies vanaf week 6 tot week 10.) Ik duim voor je!

Vliegje en Dreamy , sterkte met de ziekenboegen thuis. Evira en Roxanne, succes met de wachtweken.

5. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dank je stier, dat stelt me wel een beetje gerust, dat het niet perse mis hoeft te zijn.
    Tot nog toe nog steeds bloeverlies, echt druppeltjeswerk, maar wel telkens als ik naar de wc ga.
    Het meeste is niet echt rood, eerder roze/paarsig...
    Heb nu weer ff last van mn buik, maar mn prikkelbare darmen zijn ook aan t vervelen, dus daar kan ik ook nix mee.
    Ik kan gewoon niet tegen die onzekerheid. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
    #frustrated

6. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Die vier weken waren de langste weken uit ons leven. Mijn vrouw had overigens ook alleen wat druppeltjes bloed bij het afvegen. Het frustrerende is dat je er niets aan kunt doen en moet afwachten. Lastig!

7. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    He Kim wat vervelend. Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent! Heel veel sterkte! Ik hoop dat het niks is! Nog 12 dagen!

8. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Vanmorgen 20 weken echo gehad en gelukkig zag alles er goed uit. Van te voren niet zenuwachtig maar nu toch wel opgelucht.

9. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Fijn om te lezen Stier! 😊

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Denanja gefeliciteerd met t behalen van je opleiding!
    Kim pff ik zo hier ook gek van worden zeg, sterkte!
    Stier wat heeelijk dat alles er goed uitzag!

Wij vandaag begonnen met de eerste bijvoeding! Eerst 6mnd volledig borstvoeding gegeven (is ze inmiddels 69cm en ruim 8kg door geworden TROTS) en nu middels de Rapley methode (kind zelf laten eten dus gekookte wortel, stukje broccoli of broodkorst in hand)...de broodkorst met de lunch mee begonnen dus allemaal gezellig aan t brood haha..dat gezicht als ze een stukje brood in dr mond had of ging doorslikken!! Geweldig!!

11. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed is Stier!! Was het fijn om even te gluren?

Ik weet nog goed hoe de eerste hapjes bij ons gingen Dreamy haha. Geniet ervan.

12. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Ja was leuk om haar weer even te zien! Een echte buikslaper, net als mijn vrouw. Ze lag helemaal opgekruld op haar buikje te slapen. Hartstikke schattig maar niet zo handig als er allerlei organen en bloedvaten gecheckt moeten worden. Dus mijn vrouw is een aantal keer door de behandelkamer gehupst om haar een beetje op te schudden. Was ze niet van onder de indruk haha.

Leuk die eerste hapjes Dreamy! Ik ken de methode niet. Ik zou de eerste paar keer doodsangsten uitstaan denk ik. Maar ze zullen het wel snel leren denk ik.

13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen. 😊

Hier heerst nog steeds twijfel. Stomme hormonen helpen ook niet. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat t voorbij is en zit ik een potje te janken. En het andere moment denk ik 'ach, het lijkt gewoon op menstruatie, dat komt vaker voor. Geen pijn, geen prop of grote stukken... alleen bloed. Vooral rood. soms wat stukjes geconcentreerd bloed, dus donkerder. Maar allemaal klein, grootste stuk was zeker niet groter dan een halve pinda. Betekent nix.'

Ik hang nu gelukkig vooral in die laatste gedachte. Net met mn ex gesproken. Haar kleine is nu bijna 4 en zij kwam er pas na 19 weken achter dat ze zwanger was. (Is ingewikkeld, don't ask).
    Maar zij had dus die eerste 4 maanden ook 'gewone menstruatie' (dat dacht ze tenminste).

Dus ik hoop gewoon dat dit ook zo'n nep-menstruatie is. Zolang ik geen kramp heb en geen grote(re) stukken verlies, maak ik me ff niet zo'n zorgen meer.

Ik heb ook een klein lichtpuntje. Ik zit al sinds augustus zonder werk. Druk bezig met solliciteren, maar wilde niet lukken. Nu had ik in december via fb contact met een eigenaresse van een kdv (ik ben gediplomeerd leidster kinderopvang) en ze zei dat ze 2 nieuwe vestigingen ging openen en dat ze mensen zochten. Als ik zou solliciteren, zou zij zorgen dat ik op gesprek mocht.
    Top dus! Dus gedaan... nix meer gehoord.
    Tot vandaag... kreeg een pb van die eigenaresse, dat ze graag een gesprek met mij wou. Ik zei graag, en dat ik het niet meer verwacht had.
    Toen zei ze dat ze me al ff wilde bellen, dat ze me nu echt nodig hadden. En dat ik naar t gesprek mijn diploma's moet meenemen.

Wauw! Ze hebben mij nodig? Das positief! 😊
    En diploma's meenemen? Mijn ervaring is dat dat meestal pas hoeft aan het eind van het sollicitatieproces.
    Lekker positief dus!
    Anyway, morgen om 11.00 op gesprek, wish me luck!
    Zal goed zijn als ik weer wat om handen heb. Afleiding, en me weer nuttig voelen... en hopelijk weer uit de uitkering, mijn zelfstandigheid terug! 😊

Elk klein lichtpuntje is er 1 😉

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zo, lang verhaal geworden zie ik.
    Sorry :)

15. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik duim voor je morgen!!

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hai Kim,
    Ik weet dat dit je totaal geen zekerheid geeft, maar ik wilde het toch even met je delen. Ik heb beide zwangerschappen vaak bloedverlies gehad. Bij mijn oudste golfde er met zes weken zo'n hoeveelheid bloed mijn broek in dat ik echt dacht dat het wel een miskraam móest zijn. Gelukkig bleek dit niet het geval. Helaas bleef de spanning er tot 15 weken inzitten en hebben we dit, gelukkig in mindere mate, nog een aantal keren meegemaakt. Na 24 begonnen de bloedingen weer en ik ben tegen het einde van mijn zwangerschap een aantal keren opgenomen geweest vanwege het bloedverlies.
    Gelukkig bleek alles steeds loos alarm, een super gezonde dochter.
    Bij mijn jongens begon het feest vrijwel meteen na de positieve test. Keer op keer kleine en soms wat grotere bloedingkjes. Ook al had ik dit bij C. meegemaakt, de spanning bleef. Weer steeds controle in het ziekenhuis en steeds alles in orde.
    Volgens mijn arts zijn sommige vrouwen gewoon gevoelig voor dit soort bloedverlies. Alles is tijdens een zwangerschap fantastisch goed doorbloed.

17. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Chybou dank je, dat soort verhalen stellen me wat gerust. ;)
    Zekerheid kan helaas niemand me geven...

18. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vannacht voor t slapen iets minder bloed, ook meer bruin en minder rood.
    Vanmorgen heel weinig in t maandverband en bij t plassen alleen wat bruin en t laatste afvegen een beetje roze. GEEN ROOD...
    Dus ik krijg weer wat meer hoop... 😊

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    fijn kim!!!
    hier helaas alleen maar slechte verhalen bij bruin verlies dus ga je dat besparen.
    heb goede hoop dat t allemaal goed zit hoor!! februari is in zicht!

hier vandaag gesprek met planner. gisteren al teamleider gesproken en besloten dat ik geen nachten meer ga doen. of de planner moet er echt niet uitkomen dan ben ik bereid in feb. nog wat nachten te doen maar liever niet.
    ga ook meteen mn lijstje met ouderschapsverlof inleveren kan hij die alvast inplannen en kijken wat het beste uitkomt. kunnen wij tenminste ook wat tegen de gastouder zeggen wat betreft dagen.

verder gaat t wel goed. vermoeidheid en misselijkheid blijven helaas dus daar heb ik me bij neergelegd.
    er is nu iemand de muurschildering aant maken ben zo benieuwd hoe t eruit gaat zien!!!

hoe is t met de zieke??
    en de meiden op de wachtbank?

20. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hoe was het gesprek Kim?

Deel Deze Pagina