Goed, waarschijnlijk aangenomen! 😊 Ik word strax nog gebeld, maandag proefdraaien en als ze tevreden zijn dinsdag al beginnen waarschijnlijk. 😊
Ja, toch een lichtpuntje 😊 Thnx Net ook met de verloskundige gebeld, of er echt nix gedaan kan worden om mij een beetje gerust te stellen. Echo kunnen verplaatsen naar bvolgende week veijdag ipv de maandag erop. Scheelt toch 3 dagen wachten. 😊 Tijd krijg ik uiterlijk maandag doorgebeld. Nog 8 dagen onzekerheid....
Ah fijn Kim dat je waarschijnlijk werk hebt én een eerdere echo! Evira, spannend voor jullie! Merk je al iets? Denanja, fijn, geen nachten meer! Alleen die misselijkheid. Ik vond dat heel belastend in het begin. Voelde me vanaf de 20 weken echt geweldig. Na de 16 weken werd het bij mij minder. We hebben net een nieuwe pc gekocht á maandloon. Maar gister gooide ik weer bijna de oude door de kamer. Had Reva's film eindelijk af, dus wil branden, allerlei fouten bij het afspelen wat in het prog zelf niet te zien was. Ik was zo verdrietig. Een jaar werk voor niets! Dus heb hem wel gebrand met fouten en een DivX gemaakt, maar ik ga vanavond nog kijken of ik het beter kan krijgen. Wordt waarschijnlijk nachtwerk maar ik MOET het beter krijgen. Morgen of zaterdag komt de nieuwe pc al en ik weet niet of ik het goed overgezet krijg. In dat geval is vanavond mijn laatste kans. En anders kan ik het nog proberen op de nieuwe pc. Maar ik ben er bang voor. De oude pc kan het renderen niet aan waardoor hij dus hapert. Die haperingen zijn op de dvd te zien als een zwart scherm tussen overgangen. Ziet er dus niet uit Maar ja, ik ben een volhouder.
owww vliegje wat frustrerend moet dat zijn zeg!!! hoop dat het je nog lukt vanavond! net foto gekregen van thuis van de muurschildering! ben verliefd de naam van ons meisje staat er ook in dus nu kan het echt niet meer veranderd worden whawha ben op het werk nu nog en kan niet wachten hem zo te gaan bekijken! 5 feb. komen de meubeltjes en dan word t allemaal helemaal echt nog mooie gordijnen kiezen, helemaal zin in om alles af te maken.
Kimfijn dat je eerder terrecht kan!! Vliegje oh wat erg!! Hopelijk valt alles nog terug te halen danwel te herstellen!! Denanje oh wat leuk!! Oh ik vond dat ook zo'n leuke periode! Alle spulletjes kopen en het kamertje klaarmaken! Pff en zie nu..ons meisje voor t eerst dr hapjes rechtop in de kinderstoel en vandaag de ontdekking van tandje 2...t gaat zo hard!!
Dreamy, wat goed trouwens van de borstvoeding! Geef je die nu nog steeds? Wij doen ook Rapley maar Reva eet heel slecht dus krijgt er ook nog hapjes bij zeg maar. We combineren het.
Jeetje vliegje, ik hoop dat het allemaal nog (is ge)lukt met je filmpje en pc... Denanja ben benieuwd naar je muurschildering! Heb zelf voor de kleine van mn ex destijds een sesamstraatkamer gemaakt: Sesamstraatkamer Achteraf veel te druk, te veel schilderingen, maar we wisten toen niet beter. Wel leuk om te doen. Hier hoopvol nieuws: Sinds gisterenavond geen vers bloed meer verloren! Alleen wat bruin bij het afvegen en een paar 'druppels' bruin in totaal, verder nix meer. Dus ik hoop nu echt dat het gewoon een soort valse menstruatie was. 1e echo staat nu gepland op volgende week vrijdag 08.00. Kon ook 's middags, maar dacht, kan t maar gehad hebben. Nu nog kijken dat mn moeder dan ook mee kan. En anders ga ik alleen... Heb mn werkrooster voor volgende week ook al binnen, dus denk dat het dagje proefdraaien meer 'inwerken' is. Ma. 06.45-16.30 proefdraaien Di. 06.45-16.30 werken Wo. 09.00-17.30 werken Do. 06.45-16.30 werken Vrijdag vrij (ivm die echo, al weten ze dat natuurlijk niet) Wat zal ik moe zijn donderdagavond Maar heb er zó veel zin in!
Vliegje ja geef nog steeds borstvoeding en hoop helemaal niet aan de opvolgmelk te hoeven maar mijn doel van volledig 6mnd is behaald en ben er supertrots op! Rapley zijn we net twee dgn mee begonnen. Broodkorst in dr hand en stukjes brood in dr mond stoppen tijdens de lunch en einde middag of tijdens avondeten aan de wortel. Naast een stuk wortel in dr hand geven we tussendoor wat geprakte wortel (niet gepureerd) met een lepel zodat ze ook van een lepel leert eten. Wij combineren dus op onze onze eigen manier. Wij gaan binnenkort met brood en borstvoeding pap maken ipv opvolgmelk en poeder...heb nog voorraad in de vriezer staan
Net een zwangerschapstest gedaan. Om te kijken of ie misschien lichter was dan vorige week... Was gewoon negatief... 😢
huhhh meen je niet kim. dat is wel echt raar dat ie meteen weer negatief is! heb je foto? misschien nog even een doen?? pff wat een schrik moment zeg. foto van onze muurschildering zal k even toevoegen. in het echt vind k hem mooier. achtergrond muur is licht roze en in t midden staat dr naam maar op de foto nog niet
Wat een leuke muur! Heb inmiddels ook een test van sensitest gedaan, extra gevoelig. Ook negatief. Waarschijnlijk is t al eerder misgegaan en ben ik t deze week pas kwijtgeraakt gok ik dan...
Wat gek! Je had helemaal nog niet veel bloedverlies toch? Misschien geeft de test het niet meer aan omdat je teveel HCG hebt? Dat kan toch? Zo snel helemaal wit lijkt me raar, je hebt nog een tijd HCG in je bloed zeg maar..
ja ik vind t ook echt gek kim. maar ze zou nu rond de 6w zijn... normaal heb je dan nog streepjes althans had ik of je moet idd super veel hcg hebben. misschien een idee om bloed te prikken dan heb je daar maandag de uitslag van.
Ik zou vandaag inderdaad precies 6 weken zijn. Waarschijnlijk is het vruchtje ergens vorige week al gestopt met groeien en is toen mijn hcg al afgenomen. En is mijn lichaam maandag pas begonnen met alles afstoten. Dat was mijn eigen beredenering en vond de vk ook heel logisch en was ook haar eigen meest logische verklaring. Een positieve test wil nog weinig zeggen of t goed of fout is, maar een negatieve test kan eigenlijk maar 1 ding betekenen. Ik had begin vd week weinig bloedverlies, sinds woensdag wat meer, net een menstruatie, maar dan eigenlijk alleen op het toilet vers bloed. Ik heb ook al een paar dagen geen zwangerschapssymptomen meer. Vrijdag bij MVM en zondag voor mn vader waren de tests nog wel positief. Maar geen knaltests. Echo voor volgende week vrijdag is nu geschrapt. 1 feb. 9.00 blijft staan, maar dan nu om te kijken of alles leeg is. En dan meteen kijken voor een nieuwe gyno afspraak en voor nieuwe dosis clomid. De echo kon ook naar eerder verzet worden, maar ik zit nu net met mijn nieuwe baan, dus ik kon pas vrijdag. En vrijdag of maandag maakt me nu ook weinig meer uit. Wil na mijn volgende menstruatie weer gewoon door. Heb eigenlijk deze week al best wel wat van mn verdriet verwerkt merk ik. Ik denk dat voor mij het beste is als ik gewoon doorga. Net ff boos geweest op mn ex, die zei dat t nu toch nog nix was, pas bij 12 weken... Kan wel merken dat ze zelf pas met 19 weken ontdekt heeft dat ze zwanger was, als ze t wel van t begin af aan geweten en beleefd had, had ze dat niet gezegd. Voor mij was het al mijn kindje, zeker na de onzekerheid en angst om het te verliezen deze week... Maar goed, door dit laatste heb ik het wel geaccepteerd. Ik zal nog wel zat janken, maar ik troost me met de gedachte dat de natuur dit met een reden doet, dat er waarschijnlijk iets goed mis was gegaan tijdens de celdeling en ontwikkeling en dat het kindje waarschijnlijk nooit levensvatbaar zou zijn geweest. Dus dan liever nu dan over een paar maanden... Nou ja, genoeg verdrietig nieuws weer. Terug naar jullie leuke berichtjes...
kim dat is echt een rot opmerking ja van je ex! natuurlijk is t voor jou al je kindje. of t nu 5 weken of 12w is. heel veel sterkte iig. en wij hadden dezelfde gedachte wbt verkeerde celdeling... is niet voor niks mis gegaan maar dat wil je niet horen van andere al weet je t donders goed.
Dank je. Ik weet wel dat ze t niet zo bedoelde. Ze heeft zelf ook zitten janken, is echt verdrietig voor me. Ik weet dat ze t voor mij gewoon wilde relativeren, zo van, 'het was nog heel klein en pril, het was nog niet ontwikkeld', etc. Ze bedoelde t echt goed. Maar kwam er ff verkeerd uit en kon ik niet zo goed tegen. Gelukkig ken ik haar goed, en zij mij.
Kim och Kim wat vreselijk naar kwam idd verkeerd uit de mond van je ex maar gelukkig weet je dat ze t zo niet bedoelde. Kan best dat er andere mensen ditzelfde gaan zeggen pff weet dat toch bij ons...t ging de 1e x met 10wkn mis en toen zei iemand dat ook..al is het zo klein en nog geen ontwikkelt mensje, je was zwanger, er groeide iets moois in jou..je fantaseerde al over hoe t zou zijn over 7.5 maand...en die bel word in ene lekgeprikt...dat doet zeer... Sterkte meis!
Heel naar Kim! Ik blijf het raar vinden. Van een positieve test naar een hele witte in een weekje. Meestal zie je het dan toch aflopen? HCG is toch vrij lang in je bloed? Sommige mensen testen na een miskraam nog weken positief. Heb je een foto van je MvM test? Knallen hoeft niet. Zwanger is zwanger. Je bent niet méér zwanger met een knaltest. Hoop dat je het een plekje kunt geven en snel wat meer weet met een echo of alles schoon is of niet. Als je zo weinig gevloeid hebt, is het misschien nog niet allemaal weg..