ahhh evira dat zou jammer zijn!! vliegje idd echt mooie musical!! verder even vergeten wat er getypt is haha
Dag dames. Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad. Ik wel, had gezellig mijn ex en haar kleine te logeren, dus heerlijk in bed Disneyfilms gekeken met zn drieen, in bed gelucht, etc. Vanmorgen een echo gehad, de echo die 7+3 moest zijn... VK zou aan t ZH doorgeven dat de reden van de echo veranderd was. ...Dus niet... Echodame helemaal vrolijk en wist van nix. Dus uitgelegd. Maar goed, echo gedaan, alles was leeg gelukkig. Aan haar gevraagd voor nieuwe afspraak met gyno, ivm Clomid. Was niet nodig zei ze, gyno was heel druk en ook tijdje afwezig, dus zou nog lang duren voor ik haar kon zien. Echodame kon mij ook Clomid voorschrijven, dus scheelt me weer tijd. 😊 Meteen voor 6mndn gehad, hoop t niet nodig te hebben, maar kan vooruit. Mag komende cyclus weer beginnen. Dus opzich positief nieuws. Zo positief als het maar kon zijn naar omstandigheden eigenlijk. Dus nu afwachten. En t weekend lekker Carnavallen. Als ik dan toch niet zwanger ben, dan maak ik daar ook maar ff mooi gebruik van! Alaaf! 😁
grrrr k had heel verhaal getypt crasht de site!! ben opweg naar werk dus typ daar zo meteen op de pc wel dat gaat wat makkelijker en sneller
He kim wat fijn dat het naar omstandigheden mee zit. Dat alles weg is en je gewoon weer door kunt. Een vriendin van ons had in november een hartje dat niet meer klopte en die is nu net pas klaar met het schoon krijgen van haar lichaam. Lekker carnavallen en volgende keer er weer met goede moed tegen aan! Wij zijn dit weekend naar de Babydump geweest. Wat een deprimerende winkel was dat zeg hahaha. Zo ongezellig en weinig assortiment. Hebben er een paar dingetjes gekocht en zijn daarna doorgereden naar de Hema en Prenatal. Meubels in de babykamer staan. Lakentjes, dekentjes, boxkleed, slaapzakje etc etc etc zijn ook in huis. Box, wieg, badje kunnen we krijgen van mijn schoonzus en zwager dus dat is fijn. Vrij vroeg allemaal maar nu is mijn vrouw nog mobiel en we vinden het fijn om samen de spullen te kunnen kopen. Hoop dat de anderen ook een fijn weekend hebben gehad!
sow poging 2. kim wat fijn idd dat het relatief snel verloopt. fijn dat je meteen door mag en voor 6mnd chlomid meegekregen hebt. (al hoop ik dat je ze idd niet 6 mnd nodig hebt). wel slecht zeg dat ze de rede verkeerd doorgegeven hadde, maja die assistent zal zich ook wel geschaamd hebben. hier t lekker weekend gehad, ofja woensdag musical en donderdag en vrijdag preston palace en zaterdag bij kom dag haha en zondag gewerkt. was wel weer even lekker om samen met mn vrouw ertussen uit te gaan. komende 2 weken veel werken (nu ook aant werk) dusja soms wat quility time is goed. stier het is idd niet zo'n mooie winkel nee (althans die in eindhoven) maar moet zeggen dat wij daar de eerste keer heeeel goed geslaagd zijn kwa kleding haha laatste keren niet meer echt. ook voor mezelf heb ik daar mn broeken en shirts vandaan. maar het meeste hebben we van prenatal, mooie winkel. bij ons komen vrijdag de meubeltjes hebben dan ook bijna alles hoor, ook idd omdat ik zulke dingen samen wil doen met mn vrouw. wiegje staat al in elkaar en dan komend weekend de rest in elkaar zetten. alleen de box wachten we even mee met in elkaar zetten want we vieren eind feb. onze verjaardagen dus dan is het niet handig als ie al in de kamer staat. hoe gaat het met de rest? nog meiden in een poging???
Hoi ladies, even een berichtje van mij. Drukke dagen gehad met Reva's verjaardag en haar film afmaken. Het heeft me flink wat uren en nachten gekost, maar hij is klaar. Perfect, zonder fouten! vandaag het hele huis verbouwd, net alles versierd en morgen is het zover. Ben al de hele dag emo. Hele dag zit de bevalling in mijn hoofd. Ik heb het er gewoon moeilijk mee dat onze baby geen baby meer is Maar goed we hebben een geweldig mooi jaar gehad. Nu op naar nog meer mooie jaren. Mijn papa gaat allemaal niet zo lekker dus hoe de toekomst eruit ziet, geen idee. We willen graag voor een 2e gaan in het voorjaar, maar het ligt eraan hoe het met papa gaat. Als hij ineens echt wegvalt, voorgoed, gaan we dat op kantoor voelen. Ik kan dat niet zomaar steeds weg voor het zkh. Daarnaast is er dat Zika virus, we gaan in september naar Tenerife. Ben er toch bang voor.. Dus we weten nog niet wanneer we weer gaan starten. Eerst nog even van ons dotje genieten. Kim, fijn dat alles schoon is en je weer mag beginnen. Evira, heel erg balen zeg!!
vliegje gefeliciteerd met jullie kleine meid!!! alweer 1 wat gaat de tijd snel zeg! wat balen van je vader zeg heeeel veel sterkte! snap je verlangen na een kleine wel. ons plan is ook na een jaar voor een tweede te gaan. snap ook super goed dat je wacht door de omstandigheden. t is gewoon kut allemaal.
Hier nog een paar maanden en dan is onze uk alweer een jaar. Ondertussen zijn wij begonnen met temperatuur opnemen, om zo de cyclus van mijn vrouw goed in kaart te brengen. We hebben al een positieve ovulatietest in handen gehad, dus.... Maar we wachten tot na onze vakantie in april. Dus ergens in mei gaan we ervoor. De situatie bij de donor is alleen veranderd. Hij en zijn vriendin zijn het IVF-traject ingegaan. Dat maakt het doneren voor hem toch even wat lastiger.
Vliegje nog gefeliciteerd met Reva! Fijn dat de film eindelijk af is!! Zal vast prachtig zijn geworden! Ja dat Zika virus vinden wij ook wel een beetje spannend. Niet omdat ik zwanger ben of wil worden maar wel omdat we begin maart met onze kleine meid naar Curacao gaan. Maar ja goed insmeren met deet en onder een muskietennet dan maar pff... Spunkie das al een fijn begin een positieve ovulatietest! Wil jullie donor nu nog wel doneren? Zie nu pas dat onze dochter geboren is op jullie trouwdag
@vliegje Gefeliciteerd met Reva, hiep, hiep!! @Dreamy De donor en zijn vriendin hebben het met elkaar besproken en zijn unaniem van mening dat onze dochter een broertje of zusje moet krijgen.
fijn spunkie dat ie nog wel wilt doneren. lijkt me idd wel lastig voor ze. dreamygirl jullie dochter viert dan samen dr verjaardag met onze hond haha alleen scheeld het dan een jaartje. toevallig haha
Dank jullie wel! Het was een geweldige dag! Wel erg druk, maar we hebben genoten. Reva vond het geweldig Spannend Spunkie! Dus jullie gaan ook vrij snel voor een 2e? Wij twijfelen nu nog even omdat we natuurlijk naar Tenerife gaan.. Ik durf het niet goed aan. Ik heb natuurlijk 2 gehandicapte broers gehad en wéét hoe het is... Dus we wachten even goed de nieuwsberichten af. We wilden rond mei/juni pas beginnen dus we zien wel. Nog eventjes genieten van ons dotje! En ergens ben ik bang dat het wel zwaar wordt. Ik werk 4 dagen van 8.00u tot 17.00u. Als ik weer zo ziek en moe ben als toen... pffff ik kan niet zomaar ziek melden. Eigen zaak, papa ziek. Je weet wel. Maar ik heb wel echt de wens nog, dus we zullen zien waar het schip strand.
Vreemd, ik krijg geen meldingen als er hier iets gepost wordt. Ik dacht al, wat is t toch rustig! 😂 @Vliegje: nog gefeliciteerd met de verjaardag van Reva! @Spunkie: supernieuws!!! 😊 Hier nog wachten op mijn nieuwe cyclus...