Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O jeetje meis. Gecondoleerd! En dat op je verjaardag :(

Las wel over een goede groeiecho! Dat is fijn he.

Hier ben ik aan het testen geslagen voor de fun. Nog geen ei gespot.

Heb nog even met de dokter gemaild uit het ziekenhuis. Dat we in het voorjaar weer willen starten voor een 2e. Maar dat het nu op kantoor zo moeilijk te plannen is, dus even gevraagd tot hoe laat ze open zijn voor de follikelmetingen. Als ik het zo laat mogelijk op een dag kan plannen tegen die tijd zou dat het beste zijn.. Maar goed, duurt allemaal nog eventjes maar wil alvast wat meer weten en eventueel een afspraak plannen bij de dokter aangezien er een maand wachttijd is denk ik. Misschien rond mei eens een afspraak maken. Tis al februari joehoe haha.
    In maart nog een midweekje met een ander lesbisch stel en hun kindje op vakantie. Zin in. Zijn hele goede vrienden geworden van ons en de kids zijn zo leuk samen!

2. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje, sterkte denanja. Die extra echo is dan wel weer mooi. 😊
    Goed om te weten ook, daar ik ook net wat overgewicht heb... :D
    Vliegje goed inderdaad om het alvast uit te zoeken. Spannend om weer opnieuw te beginnen :)
    Maar eerst lekker vakantie dus, geniet ervan samen!

Thnx allemaal voor jullie ervaringen, ik wacht nog netjes ff af...
    Had mijn menstruatie eigenlijk al lang verwacht, gezien wat lichamelijke kenmerken. Maar goed, komt vanzelf.

3. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vandaag nieuwe cyclus 😊
    Toch nog best snel! 😁

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    fijn kim!!! idd nog best snel :).

hier een off day. gelukkig laatste dagje werken dan 2 vrij en zondag naar ladies of soul :). maja eerst mn dienst zo door zien te komen.

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Gisteren een knal-ovulatietest en gisteravond geïnsemineerd. Mooie timing weer. Nu maar weer aan het afwachten (stom).

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wow je hebt wel een mooie regelmatige cyclus Evira! Spannend weer zeg!

Ik kom met mijn PCO niet ver met ovulatietesten. Lopen ook niet op ofzo. Dus ik geloof niet dat dat werkt bij mij. Het was te proberen he.

7. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Meestal wel idd. Soms ook ineens een lange ertussen hoor! De keer dat het raak was, was in een lange cyclus (ei op dag 17). Nu ei op dag 12. Hopelijk zegt dat niks haha

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    vliegje hij hoeft ook niet op te lopen hoor. bij sommige meiden issie gewoon ineens knal positief.

evira spannend weer!

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O oke. Maar een test die afloopt hoeft ook niks te betekenen dan?

Ach we doen voorlopig nog niet voor het echie maar het zou wel leuk zijn als ik een keer een ei spot ☺️

Evira, das een vroeg ei maar een ei is een ei he! Jullie hebben een eigen donor toch? Spannend nu weer!

We gaan morgen weer een middagje naar de Efteling. Had ik al gezegd dat we een abonnement hebben genomen?
    Beetje per ongeluk. Wilde even kijken naar de kosten en ineens al afgesloten haha. We waren het wel van plan maar twijfelde maar toen had de pc de keus al gemaakt 😂 Vorige week abonnement opgehaald en Reva voor de 1e keer in het Carnavalfestival geweest. Ze is helemaal idolaat van Jokie en Jet dus ze keek haar ogen uit. Zo schattig! Dus morgen gaan we weer ff het sprookjesbos in☺️

10. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vliegje: Bij mij liepen ovulatiestesten idd ook niet echt op. was gewoon altijd hetzelfde, dan 1 of 2x iets donkerder en dan weer hetzelfde als voorheen...

Spannend Evira! :) Ik ga weer duimen!!!

Ik twijfel nu weer of mijn cyclus wel is begonnen. Vanmorgen op het toilet veel bloed, maar paar uur later toen ik ging douchen was mn tampon praktisch schoon. En daarna eigenlijk ook nix meer.

Morgen ff afwachten. Het zou kunnen dat het gewoon nog wat onregelmatig is. Maar het kan ook dat ik gewoon een gesprongen adertje ofzo had.
    We'll see...

11. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Gecondoleerd Denanja en sterkte morgen!

12. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Sterkte idd Denanja

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    dankje.
    ben jarig haha. laatste jaar als 20tiger breekt aan.
    morgenvroeg maar ff taart eten en dan smiddags naar de crematie. niet leuk maja zoiets s niet te plannen helaas.

14. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd alvast en tegelijkertijd ook sterkte meis!

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik had vanochtend eindelijk een positieve ovulatietest maar dat klopt niet denk ik. Volgens mij heb ik gister mijn ei gehad. Maar ja, heb PCO he dus ovulatietesten zijn niet betrouwbaar. Ik wilde het nog even proberen, ben benieuwd wanneer ik ongesteld wordt en of de test het goed had en betrouwbaar zou zijn. Kan het nog een maandje proberen maar ik wil liever het zekere voor het onzekere nemen en straks voor echo's gaan denk ik. Maar ja, duurt nog even. Heb in ieder geval sinds ik me kan herinneren een positieve ovulatietest :p

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    dankje dames. was een lange dag. jarig, crematie en dan ook nog een meisje van ons geertgen groepje van hier bevallen van een meisje.

vliegje ben benieuwd idd of hij werkt dan en wanneer je dus nu oni word. als je het niet vertrouwd kan je idd beter voor de echos gaan anders ga je tijd verspillen. ben benieuwd.

hier vandaag werken en dan weer lekker 2 dagen vrij. volgende week 9mnd beurs, gaan er meer meiden heen?

17. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Nog van harte Denanja, raar dagje zo lijkt me.

Wij gaan niet naar de 9 maanden beurs. Iedereen moet het lekker zelf weten maar het lijkt me echt vreselijk hahaha. We vroegen aan de dame bij de Prenatal of het het wat was en zij zei "het is dat wij er als winkel moeten staan maar verder vind ik het persoonlijk geen aanrader". Lekker eerlijk :D Bovendien is slenteren in de drukte voor mij killing in verband met beperking aan mijn voet.

Trouwens nog even gecheckt over de groeiecho. Onze vk laat deze alleen doen als ze ergens aan twijfelt. Vooralsnog groeit het allemaal zoals het hoort dus we zien het wel.

18. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    De eerste kinderziekte is hier al in huis. Waterpokken.
    Ze lijkt er op zich weinig last van te hebben. Ze vraagt alleen wat meer aandacht dan normaal.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    spunkie wat fijn dat ze er weinig last van lijkt te hebben. en beter zo vroeg als op latere leeftijd toch. hier heerlijk 2 dagen vrij :) lekker niks doen. ja de lamp van de babykamer ophalen en ophangen dan issie helemaal af :)

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O das vroeg Spunkie! Wat sneu. Hopelijk krijgt ze er niet teveel last van.

Ik vond de huishoudbeurs altijd leuk! Maar niet zwanger of met kinderwagens nee denk ik hahahaha. Het is altijd zo ontzettend druk.

Deel Deze Pagina