WOW!!! En zo snel nu! Wat goed! Gefeliciteerd! Wat een euforie! Wij hebben gister de verwijziging gevraagd voor het zkh weer. Ik wacht nu tot ze me bellen voor een afspraak in mei ofzo. Ondertussen maalt er al weer van alles in mijn hoofd. Reva ligt nu op de 1 na grootste kamer (wij de grootste). Ik wilde die babykamer eigenlijk intact laten zodat een 2e daar gewoon heen kan. Staat een slaapbankje wat ik ideaal vind met voeden, zeker met bv. Dus Reva zou dan moeten verhuizen naar de kleinere kamer en dan zit ik weer, zou er dan nog een commode nodig zijn? Of genoeg aan een nieuw bedje met kast gewoon en eventueel verschonen op haar bed? Ze heeft nu eigenlijk een meegroeikamer, maar ja, als de 2e daarin kan is het ook goed natuurlijk. Vind het zielig dat Reva naar een kleinere kamer moet, maar het is wel praktischer natuurlijk. Zeker omdat ik bv wil geven en dat bankje niet in de kleinere kamer past. Maar goed, waar maak ik me druk om. We moeten nog beginnen hahahaha! Evira, vind het wel geweldig leuk voor jullie! Wanneer zou je uitgerekend zijn, eind dit jaar?
Hahahah wij zitten ook enorm te schuiven in huis Vliegje, dus erg herkenbaar! En ik denk dat het Reva nog niet echt uitmaakt hoe groot haar kamer is! Later zie je wel weer verder! Ik ben 3 november uitgerekend. En ja, enorm snel deze keer. Voor mij voelt het als poging 2. Eerdere pogingen waren met zaad dat al lang onderweg was (langer dan een uur). Dus dat was niet ideaal. Dit was poging 2 met echt vers zaad. Hoe wonderlijk dat het nu zo snel raak mag zijn!!! We zijn echt heel blij. 21 maart intake en eerste echo bij de vk. Dat duurt echt zoooo lang nog. Ik zou het nu zo graag al van de daken schreeuwen, maar ik wil wachten tot we een kloppend hartje hebben gezien. Met alle emoties in de familie van de afgelopen tijd, kan dit echt nog wel even wachten.
Bij ons heftig nieuws aan de kant van de donor. Het lukt bij zijn vriendin niet om zwanger te raken, ook niet via het ziekenhuis. Echt heel erg balen voor ze. Maar ze zijn nog steeds van mening dat er voor onze dochter een brusje moet komen. Dus de ovulatietesten zijn ook maar in huis gehaald. Misschien deze maand nog een poging...
Wat naar voor ze Spunkie, maar wat stoer van ze dat ze wel jullie willen blijven helpen!! Wat snel gaan jullie voor een tweede! Leuk hoor!
Tja snel... t moet eerst nog maar eens lukken... En misschien dat we maart en april overslaan. Maart omdat wij in december en begin januari jarig zijn. En april omdat we dan op vakantie zijn.
O Spunkie dat is bizar zeg! Echt heftig! Want dat moet voor zijn vriendin ook moeilijk zijn zeg. Echt heel veel respect dat hij jullie weer wil doneren! Jullie gaan ook snel voor een 2e. Wat gaaf! Echt spannend weer! Ooooo nog even en wij mogen ook weer. Moet ik wel eerst een afspraak krijgen in het Zkh... Vrouwlief en ik al gehad over hoe we het doen met de kamers. Pfff heb nu al onrust in m'n kop haha. Reva denk ik eerst naar de kleine kamer en later naar zolder die we nog moeten aanpakken😂 Komt vast goed. Eerst zwanger worden.. Spunkie, gaat bij jullie dezelfde weer dragen? En Evira bij jullie?
Ja ik draag ook dit kindje. Worden volledige verwanten. Mijn vrouw is helaas te oud, bij haar mocht het niet lukken.
spunkie wat heftig zeg! maar fijn dat ze jullie nog wel willen helpen . hier vandaag druk geweest, eigenlijk te druk voor bijna 30 weken zwanger. vieren morgen onze verjaardagen dus moest veel gedaan worden. nu uitgeput op de bank. t eerste ijsje weer gehad van de ijssalon jamjamjam haha. wij hadden t van de week ook over t verdelen van de kamers whawha als onze kleine 1 is willen we ook alweer voor 2de gaan (jaja waar we nu al niet aan denken haha) eerst maar eens de eerste haha. babykamer is nu helemaal klaar en verwachte morgen nog wel wat baby spullen te krijgen en dan gaan we daarna de uitzet lijst er eens bij pakken en kijken wat we nog nodig hebben... zal niet veel meer zijn. poeh kijk wel echt uit naar mn zw. verlof hoor!!! kan niet wachten. gisteren trouwens poging 2 gedaan voor 3/4d echo. week geen koffie cola ice tea thee gehad maar mn vruchtwater was minder geworden en is dus niet gelukt helaas dus maar voor 2d gegaan. ze heeft ook een geboorte schatting gedaan: 3000 gram (of ietsje meer) 53cm lang bij 40w. dus een lang dun kindje haha en ik zeg t je dat heeft ze niet van mij whawha. voor nu lag dr buikje week achter. hoofdje 1.5w voor en benen ook week voor. ben benieuwd hoe dat in week 32 is als we weer groei echo hebben. spannend allemaal. gaat echt snel nu!
Vandaag weer dagje Efteling (had ik al gezegd dat we een abonnement hebben? Al 3x geweest deze maand haha). Ook in het Pinokkio restaurant gegeten. Reva vond het ge-wel-dig
Wat een schatje is Reva toch. Nog wel veel meer baby als Lizzie rond die tijd. Grappig die verschillen toch. Is ze al aan het(oefenen met) lopen? Heerlijk een abonnement. Voor ons is de Efteling veel te ver. Wij hebben een abonnement op dierenpark Amersfoort. En gisteren zijn we naar het dolfinarium geweest. Ook heel leuk, maar voor zo'n kleintje toch net wat vermoeiender. (voor mama ook trouwens haha)
leuke foto van reva!! hier ga ik ook t tweede kindje dragen dus ook volbloed. evira dierenpark amesfoort ook leuk toch!!
pfff verjaardag houden met 30w zwanger en vrouw met burn out... nooit meer haha was echt te druk pff nu uitgeteld op de bank
Een verjaardag vieren als je een burn out hebt is inderdaad eigenlijk al niet te doen, laat staan als de ander 30 weken zwanger is. Kan me voorstellen dat jullie helemaal gesloopt zijn. Was het wel leuk? En gefeliciteerd trouwens!
ja het was wel echt gezellig! gelukkig kwam na 1.5 mn moeder en heeft die meegeholpen was dr erg dankbaar! maar dat heb je altijd he dat alles tegelijk komt. en dan willen ze de baby kamer zien enz. hebben ook echt leuke dingen gekregen vooral voor de baby whawha. hadden we ook gevraagd dus. en hema bonnen, altijd makkelijke kunnen we ook nog wat voor ons zelf kopen haha net gekeken en moet nog 25 diensten draaien waarvan deze week 5 ochtenden schiet al op en nog maar 2 weekenden. AFTELLEN!!!!! hoe is de rest het weekend doorgekomen?
Lijkt me inderdaad pittig dan Denanja! Hoop dat jullie een beetje kunnen bijtanken. Begint al op te schieten dan zo richting je verlof! Zalig! Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt met het ziekenhuis, 24 mei. We konden al volgende week! Terwijl het normaal 8 weken wachttijd is, er was iemand uitgevallen denk ik. Maar dan zitten we in Centerparcs en wil toch echt pas in mei een afspraak. Komt allemaal wat beter uit gewoon. Hoewel het nu enorm begint te kriebelen! Pffff... dan duurt mei toch ineens heel lang hahaha!
O Reva gaat wel wat meer staan en trekt zich op maar lopen nog niet hoor. Duurt nog wel even denk ik. Ze is echt nog een klein meisje ja, gelukkig maar haha. Het gaat allemaal al zo snel! Hier ga ik ook de 2e dragen, dus ook volbloed (mooi gezegd )!
Mijn weekend was relaxed. Zaterdag koffie gedronken met een vriend. Hij wil een high tea voor mijn vrouw organiseren, heel schattig. Mijn vrouw vind babyshowers niet leuk maar een high tea zonder spelletjes etc. wel. Daarna uit eten geweest met mijn zusje en gisteren in de tuin bezig geweest. Zijn nog niet zo lang geleden verhuisd en de tuin ziet er niet uit. Inmiddels ook een gave muursticker voor de babykamer gevonden dus die maar binnenkort bestellen. En mijn vrouw wil nog een pretecho omdat ze bang is dat het geslacht de eerste keer niet goed gezien is. Zullen de hormonen wel zijn