Aaah, heel verhaal getypt, krijg ik een foutmelding... 😕 Morgen misschien opnieuw, nu slapen...
Zo meteen komt Moeders voor Moeders langs. Best heel vroeg, maar het kwam voor haar goed uit. Ik ben benieuwd!
Jaaaaaa mooie test. Ik mag meteen beginnen. Spunkie wat fijn dat de ovu's zo duidelijk zijn. Ga je al starten nu?
@ Evira, wat een mooie test! (Mag ook wel, schijnt dat de MvM-test 100x sterker is dan elke andere test die je in de winkel koopt) Als het een beetje mee zit starten we deze ronde. We willen de donor niet te veel belasten en hebben gekozen om op het laatste moment te bellen als de ovu test knal is. Zodat hij maar één keer hoeft langs te komen.
mvm testen zijn juist heel ongevoelig is mijn ervaring en dacht k hier te lezen. maar zoiezo heeeeel mooie test evira . dat is wel lief van jullie spunkie dat je het zo gemakkelijk mogelijk wilt houden voor de donor. nog getest vanmiddag?
Ja, wel getest. Een aardige knaltest. Helaas kan de donor vanavond niet. Misschien hebben we morgenavond nog steeds een positieve test. Anders gaat helaas deze maand voorbij.
Maar als je test vanavond positief is, dan spring je ei binnen 24 tot 36 uur. Dan leeft je eitje ook nog eens 12 uur. Dus morgenavond zou ik sowieso proberen hoor! In het ziekenhuis insemineren ze altijd de dag na de positieve test!
De testen van MvM zijn juist niet gevoeliger dan de meeste winkel-testen hoor. Ze zijn volgens mij vergelijkbaar met de Clearblue zonder wekenindicator. (en die is ongevoeliger dan die met wekenindicator). Ze willen zekerheid dat je hcg in je urine hebt, dus ze winnen er niks bij als ze maar hele kleine hoeveelheden detecteren toch?
Ja, dat lijkt me ook. Ik meen dat de consulente hier vertelde dat ze vanaf 50 ug/L (duidelijk) positief testen. Kruidvat en Sensitest testen vanaf 25 ug/L positief.
Oja, was even in de war met die test van MvM. Het is ook al een tijdje geleden. Tnx voor de positieve advies over de ovu test. Ik dacht echt dat we deze maand als verloren konden beschouwen.
spunkie wat evira zegt klopt. dag erna is perfecte timing! ik moest met de iui ook altijd bellen als ik positieve ovulatietest had en dan de dag erna komen soms zelfs als ik niet kon de ochtend erop nog. dus als ie kan gewoon afspreken hoor!
Ik had destijds op 26 dec. 's ochtends een redelijk positieve test. Tegen etenstijd nog een keer getest en toen knalde ie. Ivm kerstafspraken kon mijn donor die dag pas vanaf 23.00 ofzo, dus toen heb ik die zelfde dag nog geinsemineerd, maar wel pas heel laat. Maar was wel raak toen. Sperma kan best nog even blijven leven als je eitje nog niet zo ver is he. 😉 Hoe dan ook: succes! Ik ben maandag ook weer begonnen met testen. Verwacht rond het weekend een knaller. En inderdaad, die van MvM is helemaal niet gevoelig, duurde bij mij best lang tot ie kleurde, zei die vrouw toen ook dat ze t geen fijne tests vond omdat ze zo ongevoelig waren.
spannend kim ben benieuwd wanneer je weer positieve ovulatietest hebt! hier is de kogel door de kerk, ben naar mn planner en teamleider gegaan om te zeggen dat ik meer aan mezelf moet denken en het dus rustig aan moet doen. gisteren bij de verloskundige geweest en ze vond toch wel dat ik teveel harde buiken had en ik optijd aan de bel moest trekken op mn werk. zo gezegd zo gedaan. nou gaat het maar om 2 weken dus dat valt best wel mee. heb vrijdag vrij gekregen en dan gaat nog om 1 dag over 2 weken. werk dan max 3 dagen achter elkaar en niet meer want dat trek ik gewoon niet. vandaag de 3de ochtenddienst (5u wekker) en heb al sindsdien last van mn buik. is/was best moeilijk voor me, heb net mn opleiding af en wil hier gewoon niemand tot last zijn. gelukkig deed hij heel begripvol en de teamleider ook. moet zeggen is wel pak van mn hart. wilde dit liever niet via de bedrijfsarts doen want dan moet ik 2 weken eerder met verlof en dus ook 2 weken eerder terugkomen en dat wil ik niet. dus heb zoiezo ook koopverlof genomen zodat ik wat meer vrije dagen heb. ook voor na de bevalling altijd fijn
De donor kan vanavond ook niet. :x Hij gaat "klussen" met z'n vriendin, in de hoop toch zwanger te raken.... Echt zo balen... De ovulatietesten liepen zo mooi op... Hopelijk valt de ovulatie van zijn vriendin volgende maand niet gelijk.
Klote zeg!!! Ik hoop het voor jullie. 😕 Misschien eventueel morgen nog proberen? Ik weet niet of je die kans groot genoeg vindt, en of hij uberhaupt kan... Maar je zou het kunnen proberen...
ahhh spunkie hoe balen!!!! hier beetje bezorgd. hele dag al.vervelend gevoel in mn buik opgeblazen gevoel, gevoel dat mn buik strak staat hele tijd en ontploft. heb dit wel vaker gehad maar dan verdween t weer maar nu dus vanaf dat ik opstond vanmorgen weet een van de meiden met al kindje wat t misschien is? honger en dorst had ik ook echt niet meer omdat ik zo'n vol gevoel had. wel gegeten omdat t natuurlijk moet. als t morgen nog zo is toch even de vk bellen