Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik herken het niet Denanja. Even overleggen met de vk lijkt me sowieso verstandig!

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja gaan morgen toch even bellen.
    voel me sinds 20.00 niet meer opgeblazen maar mn buik is weer knoer hard.
    wil niet als een zeikerd over komen pff lastig dit

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hai ladies,
    Hier geveld door de griep, wij alledrie. Wat een ellende zeg! Ben me toch beroerd, Reva niet lekker. Zelfs thuis gebleven van het werk, nou dat doe ik echt nooit. Gaan we volgende week naar Centerparcs met 2 vrienden (ook lesbisch stel met kindje), zijn hun ook al niet lekker. Hoop dat we maandag allemaal opgeknapt zijn!

even een vraagje over de ovulatietesten.
    Ik ben gister ongesteld geworden. Ik had 2 weken geleden op een dinsdag een positieve ovulatietest. Dat zou betekenen dat ik woensdags of donderdags mijn ei moet hebben, volgens de test. Nu ben ik op woensdag, 2 weken later, ongesteld geworden. Dan klopt die test toch niet?
    Je wordt toch normaal gesproken 2 weken + 1 dag na je ei ongesteld?? Of precies 2 weken na je ei? Ik heb natuurlijk PCO en wilde 1 maand eens testen om te kijken of het toch werkt.
    Stel dat ik een inseminatie zou doen op basis van testen, hij sloeg dinsdags positief uit. Als ik dan het zkh zou bellen, zou ik woensdag een inseminatie hebben gehad. Maar heb het idee dat het toch niet klopt bij mij. Dat ik een positieve test had TIJDENS mijn ei, ipv ervoor zeg maar.
    Deel jullie kennis hahaha, word ik misschien wijzer van.

Balen Spunkie! Dan hoop ik inderdaad niet dat het nu gelijk blijft lopen... Als zij zwanger raken, leren jullie kids mekaar dan kennen of hebben jullie daar geen afspraken over?

Denanja, goed op jezelf letten!!

4. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    @vliegje: gemiddeld is ongeveer 2 weken na je eisprong idd.
    Maar het verschilt per persoon.
    Bij mij is het (zonder hormonen) ongeveer 8 dagen.
    Dat is dus wel te kort, moet minimaal 10 dagen zijn om te kunnen hechten.

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    idd wat kim zegt. je lf (luctale fase, de fasen na je ei tot je ongesteldheid) kan varieren per persoon. tussen de 10-16 is normaal geloof k. en gemiddeld 14 dat zou dus bij jou het geval zijn.

ze zeggen altijd dat je 14 dagen na insiminatie mag testen dus niks mis met je cyclus afgelopen maand. (ziekenhuis hou meestal 2 dagen later aan te testen omdat je dan meer zekerheid hebt).

balen trouwens dat jullie ziek zijn!!
    mijn vrouw is eindelijk aan de betere hand. met mijn buik gaat t vandaag iets beter, nog niet helemaal goed maar heb nu weekend dus lekker relaxen :)

6. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hier hangt het ook nog weer af van hoe vroeg in mijn cyclus mijn ei kwam. Meestal was mijn lf korter in een kortere cyclus. Mijn cyclus wisselde tussen de 24 en 35 dagen. Het zijn dus echt gemiddelden die genoemd worden, het zegt niks over jouw specifieke situatie.

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Oke maar dan weet ik eigenlijk nog niet of de ovulatietest klopt.. Als hij dinsdags positief was zou ik woensdags mijn ei kunnen hebben gehad. 2 weken later woensdag werd ik ongesteld. Dan klopt hij misschien wel.. Zou ik dan een inseminatie hebben gehad op woensdagochtend had dat misschien nog wel een goed moment geweest.. Lastig met pco! Wil niet het dure zaad verspillen dus denk dat ik gewoon weer voor echo's ga straks. We hebben nog 7 rietjes en daar moeten we het mee doen. Daarna gaan we niet meer bijkopen denk ik. Prijzen zijn verdriedubbeld...

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sow meen je niet vliegje. zo zonde dat t zo duur moet zijn. maar idd ik zou ook voor echos gaan als ik jou was. je zou wel kunnen combineren... echos en ook de ovulatietest dan weet je wel offie werkt.

9. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Nee, de kinderen zullen elkaar niet kennen. (Als die er al zouden komen bij hun).

10. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    ff showen hoor. Omdat ik niks voel, zijn deze testjes mijn enige houvast dat ik echt zwanger ben. Zo onwerkelijk!

Bijgevoegde bestanden:

11. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje vliegje, wat rot dat t nou zo duur is zeg! Snap dat je nix wil verspillen.
    Ik denk dat je ovulatietests wel goed werken als ik dit zo lees, maar als je de kans hebt zou ik idd met echo's doen ja!
    Succes, hoop dat het lukt met een van die 7 rietjes, liefst met de 1e 😊.

@Evira: echt zeer zuidelijk positief, mooi hoor!!!
    Maar voel je helemaal niets? Geen 'kenmerken'?
    Snap wel dat je dan aan die tests vasthoudt, had ik zelf ook, en ik voelde wel vanalles.
    Ik duim dat alles goed blijft gaan 😊

Hier vandaag dag 14 van mijn cyclus, nog geen positieve test.
    Hopelijk morgen of zondag.
    Ik wil deze keer als ie positief is, ook een clearblue erbij doen, heb ik toen nog liggen. Ff kijken of die nu met mn Clomid wel werken. 😊

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mooie testen Evira! Erg he, die eerste weken tot de eerste echo.

Kim, succes!

Ja wij houden het bij echo's. Kost alleen extra benzine en tijd. En op kantoor is dat niet altijd gemakkelijk.. Maar dat zien we dan wel weer.

13. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Duidelijk!!! Ik wacht nog op een reactie van de donor.
    Strax nog een clearblue test doen, kijken wat die nu aangeeft. Gewoon omdat ik ze toch heb liggen...

14. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Action en Clearblue doen het nu ook nu ik Clomid gebruik! 😊
    Goed om te weten, want daar heb ik ook nog een voorraadje tests van liggen. 😊

Donor kan vandaag helaas niet naar mij komen, maar ik kan wel naar hem, dus vanaaf ga ik weer daarheen 😊
    21.00 afgesproken.
    Duim voor me! 😀

15. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik duim voor je!!

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

Tijdje hier niet geweest, ik heb het enorm druk gehad met oa baanwisseling bij mijn vrouw en kreeg daarnaast ook helemaal geen mailtjes dat er hier berichten waren geplaatst waardoor ik er gewoon niet meer aan gedacht heb. Heb dus niet alles teruggelezen maar zie op deze pagina staan dat ik voor Skatjekim moet duimen, dus dat doe ik meis!!

Wij inmiddels sinds afgelopen woensdagmiddag in Curacao! De vlucht van 9.5 uur is supergoed verlopen!! 10 min jengelen en thats it! Verde 5 uur tijdsverschil, dag 1 was ze om 5 uur wakker en de rest vd dagen zoals thuis om 07.00 en slaapt hup 12 uur achtereen! We zijn dus superblij en Sara ook want ze geniet super!!

17. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx dames, ben net bij de donor. Ff wachten nu.

@dreamygirl: Dat had ik ook van die mails. Kreeg ze niet meer bij belangrijke mails en dus ook geen meldingen meer. Inmiddels via mn laptop mails van hier weer ingesteld op prioriteit. 😂
    Probleem opgelost!

Wat fijn dat de reis goed is gegaan en dat ze goed doorslaapt!
    Geniet er maar lekker van! 😊

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    O klinkt goed Dreamy!

Kim, succes!

Wij vertrekken bijna naar Centerparcs, het loopt alleen wat uit dus we zijn veel later dan gepland :(

19. Skatjekim

Skatjekim Fanatiek lid

16 sep 2015
    1.241
    120
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnx vliegje, nu is het lange wachten weer begonnen...

Superfijne vakantie! 😊

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    vakantiegangers allemaal fijne vakantie!

kim ik duim voor je!!!

hier alles nog rustig. nog steeds snel harde buiken als ik wat doe :( maja dat zal nog wel blijven tot ik klaar ben met werken. nog 5 weken!!! 17 diensten :) :) :) tel echt af whawha

Deel Deze Pagina