fijn dreamy dat de terugweg zo goed ging vakanties plannen zijn altijd leuk! ja toch echt maar 800 gram en idd de baby weegt nu al 2040 dus reken de rest maar erbij haha. nou wilde k ook wat afvallen dus dat is alleen maar mooi meegenomen . helaas heeft een vriendin van ons dr 2de miskraam gehad in 3 mnd. zo sneu!!! ze is er helemaal kapot van! al zo lang bezig ook. in icsi traject nu en dan nog 2x achter elkaar mis. eerst bij 6w nu bij 9+4. evira wil je absoluut niet ontmoedigen hoor! gaan r nog altijd meer goed dan fout! ga duimen voor je morgen!!! enja vliegje is echt allemaal onwerkelijk. ben zo benieuwd naar dat moment dat je dr dan vast hebt enz. kijk er echt naar uit. sow eerder naar huis gegaan van mn werk want ben echt dood op dus zo lekker naar bed en dan morgen weer werken, daarna weekend gelukkig.
Dreamy, wow, dat klinkt super!! Met de reis. Ik ben zo bang om te vliegen naar Tenerife deze zomer... ik droom er allemaal van. Bang dat er iets gebeurd met al dat terrorisme. We hebben de Mutsy Spider gekocht van de week! Alle andere buggy's hadden van die smalle zitjes, deze een bredere en een mooie felle roze kleur Wat goed trouwens dat je minder weegt als voor de zwangerschap! Die kant ging ik ook op, maar toen hield mijn melk op hahaha. Evira we duimen voor jullie!!!
Ah nee Wat klote zeg! Heeft ze wel iets gezien?? Is het met zoveel weken gestopt dan? Zo klote.. heel veel sterkte!
Dit is wat we maandag op de echo zagen, en dat was vandaag eigenlijk niks veranderd. Dus een beginnende zwangerschap, je ziet er een klein puntje in, maar dat is dus niet gaan groeien en er is geen hartje gaan kloppen. Zeker geen echo die lijkt op een zwangerschap van 7 weken helaas.
Ach echt zo sneu! Hoewel ik pas nog een bizar verhaal hoorde van een zwangerschap rond de 12/13 weken. Geen hartje. Vrouw brengt pillen in geloof ik om mk op te wekken. Moest gecurreteerd worden. Van te voren nog even een echo. Kloppend hartje!! Echt bizar. Inmiddels wel strenge controle maar nu geloof ik 21 weken zwanger. Ik vind het heel erg voor jullie! Dikke knuf.
@Evira: gooi je gevoel er gerust uit hier als je daar behoefte aan hebt, al 'spam' je alles vol, dat is niet erg. Velen van ons weten wat je doormaakt en de rest kan zich er wel in verplaatsen. Je vindt hier een luisterend oor en steun heb ik zelf ondervonden. Dus heb je die behoefte, gooi het eruit! We zijn er voor je! 😘
Hier net voor de zekerheid een testje gedaan. Morgen is 14 dagen na inseminatie, dus vandaag kon wel vond ik. Absoluut zonder twijfel negatief. Dit wist ik eigenlijk al wel, mn lichaam was behoorlijk duidelijk, maar omdat ik vanaaf een feestje heb en daar wel wat drankjes wil doen, moest ik het toch ff checken voor mezelf. Nu weet ik in ieder geval ook dat de Clomid bij mij inderdaad geen effect heeft op de zw.test. Naja, volgende week maar weer aan de ovulatietests beginnen...
Veel plezier op het feestje SkatjeKim! Hier is het bloeden begonnen. Fijn dat mijn lijf het zelf doet, maar het maakt wel verdrietig.
Gelukkig is t inderdaad vanzelf begonnen. Is moeilijk, maar helpt wel bij het verwerken... *DIKKE KNUFF*
Sterkte meis! Ik ben van de week weer in de weer geweest met ovulatietesten, wilde toch nog eens kijken. En het lijkt dat het wéér klopt. Zit nu op dag 20, maar met mijn PCO is dat niet vreemd. Hele week alweer ei-achtige klachten. Alles goed bijgehouden. Vanochtend leek de test positief. Mijn afscheiding is nu weer iets anders, baarmoedermond lijkt open. Mijn app zegt dat mijn ei morgen komt, dus zou hij gelijk hebben haha. Ik weet niet wat ik zal doen als we straks beginnen. Heb nog 1 cyclus voor de afspraak in het ziekenhuis geloof ik. Als we dan de afspraak hebben zit ik weer tegen een nieuw ei aan, als het zo blijft. Wil misschien proberen eerst met testjes te werken zodat we niet zo vaak voor een echo moeten. Aan de andere kant word ik daar gestressed van. Wetende dat de testen wel een vals positief waren en dus zaad verspild á 550 euro. Daar is het nu gewoon te duur voor.. Dus misschien die testen gewoon laten en gewoon voor de echo's gaan tegen die tijd. Dan maar wat vaker heen en weer rijden? Ik durf er nog niet op te vertrouwen. De CB was toch echt een keer vals positief.. Nou ja, duurt nog even. Reva mocht vandaag naar het bureau weer. Alleen maar huilen huilen. Met het meten en wegen en met de prikjes helemaal. Vreselijk als ze zo verdrietig is. Maar ze is goedgekeurd. Volgt haar eigen lijntje onder het gemiddelde qua gewicht. Ze is heel slim en wijs voor haar leeftijd en weet precies al wat ze wil. Dat hadden ze al door bij het bureau haha. Dat ze nog niet loopt is niet vreemd, ze loopt op d'r knietjes en gaat zich wat meer optrekken dus wie weet duurt het nu niet lang meer. Maar het is niet gek ofzo. Zij is met haar wijsheid sneller. Begrijpt al heel veel, als ik b.v. zeg, leg Nijn maar in bed doet ze dat. Of 'ga maar staan zodat Mammie je beter kan pakken' doet ze dat ook. Zwaaien, knipogen, kushandjes geven, blokjes stapelen probeert ze. Ze loopt als een malle op d'r knietjes. Ze zegt wat kleine woordjes. Maar we zijn van de prikjes nu 3 jaar af gelukkig haha.