Klein is toch ook oke. wij vieren t wel redelijk groot. Overdag 80 man en savonds 110. Dat is dan wel bijna alleen familie. Hebben er zoveel zin in!! Nog 5.5 week net ballonnen gekeken voor buiten versiering (trouwen buiten) zoveel leuke ideen hebben we nog! Zondag naar de locatie nog voor de laatste x . En hopelijk toch nog zwanger trouwen. En daarna weer sparen voor kindje haha. Svhoonvadwr heeft van de week huwelijksreis geboekt Gaan jullie nog op huwelijksreis???
Whahahaha... ja, op huwelijksreis in mijn eigen nieuwe woning... Ik krijg er een kwast en een pot verf bij.
Gister voor het eerst boven de pot gehangen. Dankbaar omarmde ik de wc pot 😛 Vanochtend mezelf rustig gehouden en gelijk wat gegeten. Wel misselijk maar geen wc pot van dichtbij gezien nog niet haha. Ben zo onzeker! Hoe gaan andere zwangeren daarmee om? De tijd tot de 1e echo is echt nog erger dan de wachtweken na een eisprong vind ik. Gister flinke buikpijn en rugpijn gehad, zo bang voor bloed. Vandaag laatste dipstick gedaan en die knalde dus dat zit wel goed maar toch is daar die angst.. Ik weet trouwens niet of wij ons mond kunnen houden tegen de 'buitenwereld' na de 1e hopelijk goede echo. De naasten weten het al, maar we zouden het het liefst van de daken schreeuwen. Is 7 weken te vroeg om te vertellen? Gister voor lief haar verjaardag naar Sister Act geweest. Super leuk! Zeker een aanrader als je van musicals houdt 😄 Ga gauw naar kantoor, fijn weekend alvast meiden.
Jaah die knalt zeker vliegje!! Sister act vond k ook supwr leuk. Ben ook met mn vriendin geweest, wil nog met mn moeder gaan maar dan moeten we opschieten. Snap wel dat je onzeker bent en denk dat je dat tor se eerstw echo ook wel zult zijn maar probeer iig positief te blijven. Ik denk dat wij het ook moeilijk kunnen inhouden maar gaan t niet eerder san na 8 weken vertellen. Maar dat isnieder voorzich natuurlijk. Wk hockey was super leuk!! Morgen aan de vooetuin beginnen geniet van t weekend dames!!!
Eindelijk ongesteld geworden!! En hopelijk voorlopig nu de laatste keer Wij gaan beginnen met slikken en spuiten haha. Hoe ist nu met de onzekerheid Vliegje? Wanneer is je 1e echo nu precies?
Yes, nu op naar de volgende ronde! Ja hier nog heel onzeker hoor.. ik leef echt naar die echo en ben ook zo bang nog. Maar goed, vandaag nog getest haha. Dus zit wel goed maar toch, deze weken zijn echt vreselijk haha. 17 juni is de 1e echo.
Oh wauw..dan moet je echt nog wel even wachten!! Is het nog erger dan de wachtweken voor je NOD ja?? Kan me echt niet voorstellen :O
Ja veel erger! Je denkt nu steeds, als alles maar goed is. Als het hartje maar klopt. Als het maar blijft zitten pfff haha. Maar vlg week al de echo!
hier donderdag waarschijnlijk iui. net ovu test gedaan en heb wel streepje maar nog niet donker genoeg dus ga ervan uit dat ie morgen lekker donker is
Oei ik groei! Schijnt heel normaal te zijn bij een tweeling! Haha, ik vind het wel even schrikken, zo hard gaat het. Doet gewoon soms een beetje pijn! Ik begin me wat beter te voelen, minder moe en niet meer misselijk! Hoe gaat het met jou Vliegje? Aftellen hè, naar die eerste echo!
Wow!! Mooi buikje al zeg! Voel je ze al?? Hier nog steeds heel onzeker haha. De kruidvattest wordt niet KNAL, mijn dipstick vorige week wel. Maar de kruidvat loopt ook niet af hoor. Heb vanochtend de laatste test gedaan Nu stop ik ermee en wachten we tot dinsdag de echo is. Ik voel me zwanger want heb echt allerlei kwaaltjes haha.